BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 07 oktober 2014 - 10:30   quote  deeplink  
Dat is prima, dat kan, maar ik vind het wel flauw van velen dat hij een geldwolf is. Het is zijn beroep. Hij wou blijkbaar best wel terug, maar dat hoeft hij toch niet te doen voor een appel en een ei?

Stel dat hij nog bij menig club 1 miljoen per jaar kan verdienen, maar hij wil naar Feyenoord voor de helft, dan nog zal menigeen hem een geldwolf vinden... Vind ik onterecht. Ik hou ook van mijn baas, maar als ik elders aanzienlijk meer kan verdienen weet ik niet of ik wel blijf... Nou, dat is voor Dirk toch ook zo.

Natuurlijk komt er een punt dat je hem te duur gaat vinden, vooral omdat hij geen restwaarde meer zal hebben en het is maar de vraag óf hij fit blijft, gezien zijn leeftijd. Maar juist met zo'n op en top prof die het afgelopen wk liet zien nog steeds over ijzeren longen te beschikken, zou ik het wel aandurven. Graag zelfs. Hij heeft nergens, maar dan ook nergens verzaakt. Is overal populair geworden, nou dan weet je toch welk vlees je in de kuip hebt...?
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 oktober 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 10:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat is prima, dat kan, maar ik vind het wel flauw van velen dat hij een geldwolf is. Het is zijn beroep. Hij wou blijkbaar best wel terug, maar dat hoeft hij toch niet te doen voor een appel en een ei?

Stel dat hij nog bij menig club 1 miljoen per jaar kan verdienen, maar hij wil naar Feyenoord voor de helft, dan nog zal menigeen hem een geldwolf vinden... Vind ik onterecht. Ik hou ook van mijn baas, maar als ik elders aanzienlijk meer kan verdienen weet ik niet of ik wel blijf... Nou, dat is voor Dirk toch ook zo.

Natuurlijk komt er een punt dat je hem te duur gaat vinden, vooral omdat hij geen restwaarde meer zal hebben en het is maar de vraag óf hij fit blijft, gezien zijn leeftijd. Maar juist met zo'n op en top prof die het afgelopen wk liet zien nog steeds over ijzeren longen te beschikken, zou ik het wel aandurven. Graag zelfs. Hij heeft nergens, maar dan ook nergens verzaakt. Is overal populair geworden, nou dan weet je toch welk vlees je in de kuip hebt...?
Ik twijfel niet aan de kwaliteiten van Dirk en ook wat het geld betreft heb je een heel goed punt, maar waarom zou hij zich niet gewoon uitspreken. Zolang hij dat niet doet vind ik dat hij daarmee Feyenoorders tekort doet. Ik heb er geen zin meer in.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar in de jeugd zit niet echt een spits die op doorbreken staat..
Dat is er maar één, in de winterstop Jari Schuurman meenemen op trainingskamp
en laten spelen zeer groot talent is er klaar voor om bij de selectie te komen
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 15:12 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi laat Nelom mij maar gaan verrassen de komende periode, ik gun hem het van harte. Zie hem in ieder geval wel,vooruitgaan, niet met die grote stappen die Fred ziet, maar in ieder geval wel groei..
Hoeft niet meer heeft hij al gedaan
waarom zit hij nu niet bij Jong oranje
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Feyenoord moet proberen om Bilal Ould-Chikh bij de Tukkers weg te halen zeer groot talent
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 oktober 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 12:22 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat is er maar één, in de winterstop Jari Schuurman meenemen op trainingskamp
en laten spelen zeer groot talent is er klaar voor om bij de selectie te komen
Dat is een middenvelder...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 10:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dan ben je vast een import nederlander... of je hebt geen verstand van voetbal... Als je het wk hebt gezien, heb je genoten van oranje en vooral dus ook van de geniale zet van Van Gaal om Kuyt back te laten spelen, wat hij bijzonder goed deed, maar wat ik er vooral mee wou zeggen is dat Kuyt gewoon fit is, en dat de discussie over zijn leeftijd logisch is, maar omdat hij laat zien dat hij fit is, zou hij zeker wel een aanwinst zijn. Wie dat niet ziet, heeft stront in zijn ogen.
Mee eens: Kujit vond ik zelfs verrassend energiek. Ging continu door met verslinden van energie, 90 minuten lang, op een WK waar hitte regelmatig ondraaglijk was.
Zeer waardevol.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:22   quote  deeplink  
meh. Vond hem ok, maar niet beter dan bijvoorbeeld Janmaat. Van Gaal dreef een beetje door wat mij betreft. Prima dat ie er kan spelen, maar dat wil niet zeggen dat ie op zulke posities moet spelen.

En bij Feyenoord zou ie toch als spits gehaald moeten worden? Daar heeft ie volgens mij al jaren nog maar zelden gespeeld..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 22:22 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
meh. Vond hem ok, maar niet beter dan bijvoorbeeld Janmaat. Van Gaal dreef een beetje door wat mij betreft. Prima dat ie er kan spelen, maar dat wil niet zeggen dat ie op zulke posities moet spelen.

En bij Feyenoord zou ie toch als spits gehaald moeten worden? Daar heeft ie volgens mij al jaren nog maar zelden gespeeld..
Was bij WK Duitsland 2006??? Was ie spits en maakt er niets klaar.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 07 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 22:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Was bij WK Duitsland 2006??? Was ie spits en maakt er niets klaar.
Is dat zo? Kan me niet meer herinneren.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 07 oktober 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 10:10 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Dan ben je vast een import nederlander... of je hebt geen verstand van voetbal... Als je het wk hebt gezien, heb je genoten van oranje en vooral dus ook van de geniale zet van Van Gaal om Kuyt back te laten spelen, wat hij bijzonder goed deed, maar wat ik er vooral mee wou zeggen is dat Kuyt gewoon fit is, en dat de discussie over zijn leeftijd logisch is, maar omdat hij laat zien dat hij fit is, zou hij zeker wel een aanwinst zijn. Wie dat niet ziet, heeft stront in zijn ogen.
Dat jij Kuijt een geniale zet vond als back ... Ik zeer zeker van niet! Ik vond zelfs dat we daarom de finale niet haalde. En een import NL'er ben ik zeer zeker niet beste vriend !!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Heel nederland mag er trots op zijn dat ons kikkerlandje wederom zo ver komt op het wk. Naast Röbben, die buitencategorie is, was Kuyt ondanks zijn hoge voetballeeftijd, de revelatie.... vooral omdat hij het gewoon goed deed vanwege zijn fitheid, conditie en maar doorgaan en jij wilt beweren dat we daardoor de finale niet gehaald hebben.... tja, als Van Gaal hem niet op de back gezet had, waren we niet eens zover gekomen, maar het ging er slechts om dat Kuyt het goed gedaan heeft en dat hij fit is. Als je dat allemaal niet ziet, ben je volgens mij niet goed op de hoogte, vandaar dat ik je dan import-nederlander noem. Een import nederlander is logischerwijs minder goed op de hoogte van het een ene ander dan geboren Nederlanders... Kortom, we waren er al uit dat jouw glas altijd half leeg is.... mijn glas eerder halfvol. Kritiek hebben is goed, haal je lering uit, houdt je scherp, maar als je niet ziet dat Kuyt fysiek een van de sterksten was, heb je volgens mij naar een ander toernooi gekeken (beachvolleybal of zo?).... Kuyt is op en top fit en natuurlijk houdt dat ook een keer op, maar hij heeft overal laten zien een aanwinst te zijn en ik zou hem halen als ik kon. Ik wil nog heel graag anderhalf jaar van hem genieten. Jammer dat het typisch Legioengelul is dat een voetballer 100 % Feyenoorder moet zijn... en als hij dan aan zichzelf denkt is hij klootzak... Nou, het is volgens mij zijn grootste recht eerst aan zichzelf te denken en als hij en Feyenoord er dan uitkomen, is het mooi. Zo niet, dan niet. Maar er zijn wel twee partijen voor nodig om eruit te komen. Het ligt niet alleen aan Kuyt, maar nee... je mag niets zeggen over Feyenoord. Nee, dan ligt het dus aan die ander... Klootzak die Kuyt. Jij hebt liever pyamajood Dost dan Kuyt die in ons hart zit...? Nou, blijkbaar niet in de jouwe... Kuyt staat bij mij hoog op het lijstje spelers waarvoor ik ooit naar de Kuip ben gekomen! Kuyt is Feyenoord en dan is het toch mooi dat hij misschien nog weer te aanschouwen is. Natuurlijk weten we niet of hij kan brengen waarop we hopen, maar ik denk van wel.. Velen denken van niet en verketteren hem daarom en dat vind ik zo irritant. Dat is gewoon ajakkesgedrag man. Dat is toch niet Feyenoord? Heeft Kuyt zich ooit schadelijk uitgelaten voor Feyenoord? Nee! Nou, dan moeten we hem toch koesteren? Net als de andere Feyenoordhelden?
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Volgens mij ben je fan van Dirk... was ik ook... ooit.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 oktober 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Ben ik nog, als mens, als voetballer en als Feyenoorder.
Maar ik weet niet hoe lang hij dit nog volhoudt.
craven
 craven - woensdag 08 oktober 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 oktober 2014 - 23:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat jij Kuijt een geniale zet vond als back ... Ik zeer zeker van niet! Ik vond zelfs dat we daarom de finale niet haalde. En een import NL'er ben ik zeer zeker niet beste vriend !!!
Niet mee eens, Kuijt heeft zijn taak naar behoren uitgevoerd, meer niet..
Maar om te zeggen dat we daarom de wk finale niet haalde is volgens mij niet aan de orde
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 09:50 schreef Barabas het volgende:
Volgens mij ben je fan van Dirk... was ik ook... ooit.
Nou, waarom niet weer? Met wie denk je meer resultaat (lees: kans op kampioenschap) te hebben, met Kuyt of met Tevrede/Kazim? Nou, als de prijs redelijk is, zeg ik KUYT HALEN. Hij zal vast niet teveel kosten, toch?
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 10:44 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, waarom niet weer? Met wie denk je meer resultaat (lees: kans op kampioenschap) te hebben, met Kuyt of met Tevrede/Kazim? Nou, als de prijs redelijk is, zeg ik KUYT HALEN. Hij zal vast niet teveel kosten, toch?
Ik ben de mening toegedaan dat we voldoende ervaring in de selectie hebben en dat het beter is om in te zetten op een spits met restwaarde. Die ons net als Dirk ook aan de titel kan helpen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Als het niet nodig is, moet je het misschien inderdaad niet willen, maar heb jij er vertrouwen in? Ik niet. We missen een spits... En het zou wel heel erg zonde zijn dat we straks in april, mei drie puntjes te kort komen...
JanM
 JanM - woensdag 08 oktober 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 11:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als het niet nodig is, moet je het misschien inderdaad niet willen, maar heb jij er vertrouwen in? Ik niet. We missen een spits... En het zou wel heel erg zonde zijn dat we straks in april, mei drie puntjes te kort komen...
Die hebben we dan NU al verloren. Met deze selectie inclusief spitsen hoeven we met het spel van de laatste wedstrijden geen punt meer te verliezen!
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 11:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Die hebben we dan NU al verloren. Met deze selectie inclusief spitsen hoeven we met het spel van de laatste wedstrijden geen punt meer te verliezen!
Dat is de waarheid als een koe... Eens!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 11:17   quote  deeplink  
godsamme wat een loosers hier. Je legt je er nu al bij neer? Kom op zeg. We staan nog niet zo heel ver achter hoor. En ja, het kan ons opbreken, maar om na 8 wedstrijden je er al bij neer te leggen, terwijl je nog maar zeven puntjes achter staat... sorry jongens, maar dat getuigt nou niet van winnaarsbloed....
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 11:55   quote  deeplink  
Heb ff teruggelezen, maar wie legt zich waar bij neer Arie?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 11:04 schreef JanM het volgende:

[..]

Die hebben we dan NU al verloren. Met deze selectie inclusief spitsen hoeven we met het spel van de laatste wedstrijden geen punt meer te verliezen!
JanM geeft aan dat we dan Nu al verloren hebben...... oké nu ik het zo lees is het inderdaad niet zo negatief als ik dacht. Sorry JanM plus andere "Loosers"!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2014 door Arie.Klooster --
Milo
 Milo - woensdag 08 oktober 2014 - 12:43   quote  deeplink  
KUYT///HELD!
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Best positief zelfs... Kampioenen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Zitten we toch nog op één lijn: KAMPIOENEN ! (ik zie gewoon Kuyt graag terugkomen; ja ik ben nog steeds fan van Dirkie!!)
JanM
 JanM - woensdag 08 oktober 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 12:39 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

JanM geeft aan dat we dan Nu al verloren hebben...... oké nu ik het zo lees is het inderdaad niet zo negatief als ik dacht. Sorry JanM plus andere "Loosers"!
Excuses aanvaard! Zie het kampioenschap idd absoluut nog als mogelijkheid en hoop alleen maar dat de punten die we inmiddels al verspeeld hebben ons uiteindelijk niet opbreken ... Geen enkele nieuwe spits kan daar nu nog verandering in brengen ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 oktober 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 11:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Als het niet nodig is, moet je het misschien inderdaad niet willen, maar heb jij er vertrouwen in? Ik niet. We missen een spits... En het zou wel heel erg zonde zijn dat we straks in april, mei drie puntjes te kort komen...
Net zo zonde dat de afgelopen 3 seizoenen ene Erwin Mulder keeper was waardoor we een zekere kampioenschap hebben gemist !!!

Maar ieder zijn eigen mening ... Ik zie de komst van Kuyt in ieder geval niet zitten. Maar wie weet bewijst ie mijn ongelijk indien ie wel terug zou keren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2014 door lijdensweg --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Je kunt het niet laten hè....
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 13:30   quote  deeplink  
Er is een grote groep geen-Dirkers.... Staat L. niet alleen in.

Redenen hiervoor zijn net zo persoonlijk als uiteenlopend.

Ik geloof niet in zijn "liefde" voor de club. Hij houdt van Geertrude, zijn kinderen, geld en vis.... in willekeurige volgorde.
JanM
 JanM - woensdag 08 oktober 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 13:30 schreef Barabas het volgende:
Er is een grote groep geen-Dirkers.... Staat L. niet alleen in.

Redenen hiervoor zijn net zo persoonlijk als uiteenlopend.

Ik geloof niet in zijn "liefde" voor de club. Hij houdt van Geertrude, zijn kinderen, geld en vis.... in willekeurige volgorde.
Zijn kinderen staan ongetwijfeld bovenaan.

Maar verder geloof ik echt dat hij een Feyenoord-hart heeft en dolgraag hier af zou willen sluiten, zeker als hij zo'n salaris'offer' geaccepteerd zou hebben. Jammer genoeg kon Feyenoord dat toen niet betalen en dus heeft hij voor een contract bij Fener gekozen. Dat alt 'm natuurlijk geenszins te verwijten. Als hij fit blijft en in 2015 tegen een reële vergoeding alsnog terug wil, is hij wat mij betreft meer dan welkom!
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Zijn keuze voor Fener heb ik geen problemen mee; je moet dat in het juiste perspectief zien. Wij waren bijna failliet, hij wilde een passend salaris.

Dat hij zich nu niet uitspreekt vind ik veelzeggend. Daardoor komt hij op mij niet langer geloofwaardig over daar waar het gaat om Feyenoord.
Barabas
 Barabas - woensdag 08 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Benieuwd of de verhalen over percentages bij doorverkoop kloppen; BMI in de belangstelling van Man U. Als het klopt dat Van Geel dit bedongen heeft bij de verkoop van Bruno dan mogen we nog wat meer bijschrijven! Zal allicht helpen bij het vinden en vastleggen van een geschikte linksback of een scorende spits...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 oktober 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Volgens mij zijn de meesten toch klaar met hem omdat hij zei ooit terug te keren? Nou, als hij bijvoorbeeld in de winter komt, heeft hij toch woord gehouden? Dat Feyenoord hem in een eerder stadium niet wil betalen wat hij waard was, kan hij toch ook niets aan doen? Of had hij het voor een appel en een ei moeten doen? Dat doe jij ook niet. Jij wilt ook zoveel mogelijk verdienen, hoe loyaal je ook aan je baas bent... Hypocriet is een groot woord, maar het neigt er wel bijna naar... en dan heb ik het over diegenen die hem afbranden omdat hij (nog) niet is teruggekeerd... Ik vind dat zo voorbarig.... en het is meten met twee maten, maar wel altijd zo dat Feyenoord er beter van wordt. Sorry hoor, maar de meesten bekijken het wel heel erg van één kant, die van Feyenoord... En waarom zou hij zich moeten uitspreken? Waarover? Als Feyenoord niet bij hem aanklopt, houdt het op. Kloppen ze wel aan, dan komen ze er uit... of niet. Tja, en dan horen we vanzelf hoe het zit. Maar hij hoeft nou toch geen dingen te roepen wat wij graag willen horen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2014 door Arie.Klooster --
petertje58
 petertje58 - woensdag 08 oktober 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Net als in de Calve reklame, het komt goed
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 oktober 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 12:43 schreef Milo het volgende:
KUYT///HELD!
+1908..!!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 oktober 2014 - 19:24   quote  deeplink  
En toch verwacht ik met de winterstop een spits die komt
welke dat weet ik niet
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 oktober 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Moet er eerst iemand weg.
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 08 oktober 2014 - 19:54   quote  deeplink  
karammaradic van reijeka
sportverteller
 sportverteller - woensdag 08 oktober 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 19:24 schreef de bluffer het volgende:
En toch verwacht ik met de winterstop een spits die komt
welke dat weet ik niet
Ik denk die op de A13. Maar even serieus. Of Bas Dost is haalbaar, betaalbaar en noodzakelijk, of er komt niemand. Feyenoord is er niet zo happig op om spelers halverwege het seizoen te halen. Maar, als het sowieso moet, of Dost wil zich meerjarig aan Feyenoord koppelen, dan kan het een ander verhaal worden.
JanM
 JanM - woensdag 08 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 20:06 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik denk die op de A13. Maar even serieus. Of Bas Dost is haalbaar, betaalbaar en noodzakelijk, of er komt niemand. Feyenoord is er niet zo happig op om spelers halverwege het seizoen te halen. Maar, als het sowieso moet, of Dost wil zich meerjarig aan Feyenoord koppelen, dan kan het een ander verhaal worden.
Las net ergens dat Dost daar een kans gaat krijgen dus die komt echt niet! Hoeft van mij ook niet. Als we zo blijven spelen maakt Kazim zijn goals wel en Mitchel ook als invaller. En ook Manu, Toornstra en Immers pikken hun goaltjes wel mee. We krijgen er weinig tegen dus als je er gewoon eentje meer maakt dan je tegenstander win je iedere wedstrijd!
JanM
 JanM - woensdag 08 oktober 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Oh ja, en het raam is trouwens DICHT!
van geil
 van geil - woensdag 08 oktober 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Las net ergens dat Dost daar een kans gaat krijgen dus die komt echt niet! Hoeft van mij ook niet. Als we zo blijven spelen maakt Kazim zijn goals wel en Mitchel ook als invaller. En ook Manu, Toornstra en Immers pikken hun goaltjes wel mee. We krijgen er weinig tegen dus als je er gewoon eentje meer maakt dan je tegenstander win je iedere wedstrijd!
90procent mee eens.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 oktober 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Binnen ander half jaar Dammers in de spits
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 oktober 2014 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 22:32 schreef van geil het volgende:

[..]

90procent mee eens.
Ik voor 55% mee eens ...
VVout
 VVout - donderdag 09 oktober 2014 - 07:09   quote  deeplink  
Ik zit meer met de vraag of er nog mensen opstappen in het Wintertransferwindow. Ik bedoel dan echt mensen die je niet wilt missen en geen spelers zoals Mulder en Co. Het vertrek van Mulder zou natuurlijk ook rot zijn want wie gaat er dan tweede worden en is daar bereid toe. Kortom de winter staat voor de deur en ik heb andere zorgen als Dost.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 oktober 2014 - 07:18   quote  deeplink  
Graafland, Miazek wordt dan derde keeper op wedstrijddagen
VVout
 VVout - donderdag 09 oktober 2014 - 07:21   quote  deeplink  
Aan zitten te denken ja, hopelijk blijft Vermeer dan gewoon lekker fit dus. Zie je dat zijn zo mijn zorgen waar ik op doel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 oktober 2014 - 07:59   quote  deeplink  
Een niet fitte Vermeer kost je nu ook punten.
VVout
 VVout - donderdag 09 oktober 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Wat anders, graafland is echt als back-up gedacht de intentie daarvan is duidelijk maar hoe doet Miazek het eigenlijk, moet nu een jaartje of 18 zijn en gaat ie er komen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1304588