BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 09 oktober 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 08:13 schreef VVout het volgende:
Wat anders, graafland is echt als back-up gedacht de intentie daarvan is duidelijk maar hoe doet Miazek het eigenlijk, moet nu een jaartje of 18 zijn en gaat ie er komen?
Graafland kan gewoon goed klaverjassen.

En hij schrijft altijd in zijn eigen nadeel....
MMM
 MMM - donderdag 09 oktober 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 oktober 2014 - 12:43 schreef Milo het volgende:
KUYT///GELD!
Eens.
van geil
 van geil - donderdag 09 oktober 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Ik kan alleen maar veel waardering voor Kuyt opbrengen.
Geldwolf ed vind ik persoonlijk onzin.
Hij heeft Feyenoord n zeer acceptabel aanbod gedaan zoals we nu allen weten.
Alleen had Feyenoord de middelen niet/of het er niet voor over?
beide partijen treffen in mijn ogen geen blaam.
En Kuyt is een van de beste Nederlandse profs ooit.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 oktober 2014 - 19:40   quote  deeplink  
Lees net weer een stukje van Zyech tjonge hoe vaak moet hij nu nog zeggen dat hij zoemen goed gevoel heeft bij de tukkers. Gevoel gevoel je bent gewoon een laffaard . Vuilnis man kan deze zak ook mee?...
Barabas
 Barabas - donderdag 09 oktober 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Maar goed dat hij daar zit... is toch een reserveneus
Els
 Els - vrijdag 10 oktober 2014 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2014 - 19:40 schreef piet de paler het volgende:
Lees net weer een stukje van Zyech tjonge hoe vaak moet hij nu nog zeggen dat hij zoemen goed gevoel heeft bij de tukkers. Gevoel gevoel je bent gewoon een laffaard . Vuilnis man kan deze zak ook mee?...
Ik ben achteraf wel blij met zijn beslissing. Daardoor hebben wij Toornstra. En die lijkt inderdaad beter te passen.
Milo
 Milo - vrijdag 10 oktober 2014 - 14:12   quote  deeplink  
Hahaha MMM lul!!!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 10 oktober 2014 - 15:40   quote  deeplink  
Hoe zou Boula terugkomen op het veld, zijn er nog forum leden wie wel eens langs de lijn staan bij het 2e . Ik ben benieuwd wat hij nog kan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:36   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/279639/Feyenoord_maakt_weinig_kans_op_beoogde_spits:_Willen_hem_niet_verkopen
van geil
 van geil - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Huntelaar te koop?
:)
VVout
 VVout - vrijdag 10 oktober 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:37 schreef van geil het volgende:
Huntelaar te koop?
:)
NSBerT
van geil
 van geil - vrijdag 10 oktober 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:47 schreef VVout het volgende:

[..]

NSBerT
haha.
wees gerust, ik hou van Te Vrede
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 10 oktober 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 23:02 schreef van geil het volgende:

[..]

haha.
wees gerust, ik hou van Te Vrede
Wel hetzelfde type. Ze kunnen allebei niet voetballen. Alleen in de 16 heb je wat aan ze.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 oktober 2014 - 10:39   quote  deeplink  
En toch heb ik het gevoel dat het rond is met Kuijt, hetzij winterstop of volgend seizoen. Oud misschien maar wel doelpunten en vooral in de NL competitie.
impreza
 impreza - zaterdag 11 oktober 2014 - 11:54   quote  deeplink  
Van Huntelaar moet ik kotsen al jaren lang!!
tomson
 tomson - zaterdag 11 oktober 2014 - 13:27   quote  deeplink  
FGDogLick.gif
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 11 oktober 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2014 - 22:37 schreef van geil het volgende:
Huntelaar te koop?
:)
Leuk terug gaan naar de super boeren
dan zien we hem gelukkig niet in de Eredivisie
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 11 oktober 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Nee onze vriend Kuyt hebben wij echt niet nodig
het elftal staat nu heel goed met op de bank een paar
zeer goeie aankomende talenten DUS HOUDEN ZO
Barabas
 Barabas - zaterdag 11 oktober 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Huntelaar... Topspits... Kunnen we toch niet betalen, als hij al zou willen.

Las ergens dat zijn toekomst in Londen zou liggen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 15 oktober 2014 - 23:58   quote  deeplink  
"Volgens mij is er niets concreet, dus wat moet ik zeggen?"

850x400-kramer.JPG

Feyenoord was afgelopen zomer druk opzoek naar een vervanger voor Graziano Pellè. De Italiaan vertrok naar het Engelse Southampton. Henk Fraser tipte Michiel Kramer voor de spits positie bij de Rotterdammers. De 25-jarige aanvaller wil er nog niet echt op ingaan. 'Volgens mij is er niets concreet, dus wat moet ik erover zeggen? Spelers roepen na dit soort kreten dat Feyenoord een doel is en dat spelen in De Kuip een droom is. Ik niet, dat zijn van die clichés.'

'Feyenoord is net als ADO een mooie club, vroeger als kind was ik er al fan van. We hadden geregeld een seizoenkaart en ik miste zelden de Open Dag. Mooi vond ik dat, die helikopter die dan aankwam met nieuwe spelers, de mensenmassa, trouwe fans. Verder wil ik gewoon lekker genieten van het spelen hier bij ADO Den Haag. Ik heb een prachtig bestaan, en daar heb ik veel voor gelaten ' aldus Kramer tegenover Voetbal International.
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 17 oktober 2014 - 00:53   quote  deeplink  
"Mijn kamer was rood/wit, maar ik wilde niet bij de club trainen"

sv2dsw.jpg

[iMichiel Kramer, spits van ADO Den Haag, bedankte als jeugdspeler een aanbod om bij Feyenoord te komen trainen. Dit meldt Omroep West. De spits loofde eerder deze week in het voetbaltijdschrift Voetbal International de club uit Rotterdam. Kramer werd afgelopen zomer in verband gebracht met een overgang naar Feyenoord, maar liet weten dat de interesse niet concreet was.

In een programma van Harry Vermeegen kreeg Kramer de kans op te gaan trainen bij Feyenoord, maar de voetballer vond dat destijds geen goed idee. Harry Vermeegen kwam een keer aan de deur, met zijn regenjas en zijn cameraploeg. Hij vroeg of hij naar mijn kamer mocht komen kijken. Toen zijn we naar mijn kamer gegaan. Die was helemaal Feyenoord. Alles rood/wit en alles er op en er aan, vertelt Kramer tegenover de omroep.

Toen vroeg Vermeegen of ik mee wilde trainen bij Feyenoord, in de jeugd, vervolgt de aanvaller. 'Er kwam direct een compleet gevoel van angst binnen. Ik wilde het gewoon niet, aldus de 25-jarige topscorer van de eredivisie. Ik wilde met mijn vriendjes voetballen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 16:52   quote  deeplink  
'Feyenoord bracht hoofd Van Anholt op hol'

850x400-anholt.jpg

Pele van Anholt diende aan het einde van de zomerse transferperiode een transferverzoek in bij sc Heerenveen. De rechtsback kon naar eigen zeggen een mooie stap maken naar een topclub in Nederland. Feyenoord en FC Twente werden genoemd.

Volgens Frisian Pride was het Feyenoord die contact had met de zaakwaarnemer van de verdediger. Uiteindelijk werd de interesse niet doorgezet, omdat de vraagprijs te hoog zou zijn. Van Anholt speelt in Friesland nu voornamelijk als linksback, een positie die niet zijn voorkeur heeft.

Mogelijk komt Feyenoord volgende zomer weer terug bij sc Heerenveen. Luke Wilkshire heeft in De Kuip een éénjarig contract met een optie voor nog een extra jaar. Van Anholt heeft nog een doorlopend contract tot 2016 bij zijn huidige werkgever.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 oktober 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 13:49 schreef Houtman het volgende:
Het lijk erop dat we weer een nieuwe naam kunnen toevoegen aan het lijstje spitsen waarvoor Feyenoord interesse heeft (gehad):

'Feyenoord heeft serieuze interesse in Rijeka-spits Kramaric'
Feyenoord is al een poos bezig met de zoektocht naar een mogelijke opvolger voor Graziano Pelle. De Rotterdammers gaan nu voor de Kroaat Andrej Kramaric (23), topschutter bij koploper Rijeka. Kramaric is een dribbelvaardige en vooral trefzekere schaduwspits. Hij scoorde dit seizoen al zeven keer in vier wedstrijden. Hij moet wel een flinke transfersom kosten (drie tot vier miljoen) en er zijn meerdere kapers op de kust, zoals Genk. (Kuiptalk / jutarnji.hr)

Bron: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/27527-feyenoord-heeft-serieuze-interesse-in-rijeka-spits-kramaric.html?
Tja, hadden we maar.......
Els
 Els - donderdag 23 oktober 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2014 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja, hadden we maar.......
Tja
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 oktober 2014 - 01:38   quote  deeplink  
Als Rotterdammer lijkt het mij logisch dat ik graag naar Feyenoord wil

Zaterdag, 25 oktober 2014 om 00:15

Michiel Kramer maakte vrijdagavond tegen FC Dordrecht alweer doelpunt nummer acht van deze competitie. De spits van ADO Den Haag slaagde er voor vijfde Eredivisiewedstrijd op rij in te scoren voor zijn team en droeg daarmee bij aan een 2-0 overwinning. Eind augustus sprak ADO Den Haag-trainer Henk Fraser al lovend over Kramer en linkte hij zijn spits aan Feyenoord.

Kramer zei een week geleden niet te hard van stapel te willen lopen: Feyenoord vindt hij een mooie club en daar liet hij het voorlopig bij. Toch schuilt er in de aanvaller wel een verlangen om daadwerkelijk aan de slag te gaan in de havenstad. Dat erkende hij vrijdag na de wedstrijd tegen FC Dordrecht in gesprek met RTV Rijnmond. Ik kan wel zeggen ik moet naar Feyenoord, maar ik moet het eerst hier laten zien, zei hij aanvankelijk. Dan kan ik na een jaar eventueel wel zeggen dat ik hogerop kan.

We zien het dan wel. Als geboren Rotterdammer lijkt het mij logisch dat ik graag naar Feyenoord wil, voegde hij er vervolgens aan toe. Met de topscorerstitel is hij naar eigen zeggen niet bezig. De 25-jarige aanvaller maakte in een jaar tijd bij NAC geen doelpunten en vervolgens 39 in 105 wedstrijden voor FC Volendam. Ik ben blij dat het persoonlijk zo goed gaat. Maar er zullen straks ook wedstrijden tussen zitten dat ik niet scoor of kansen mis.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=227822

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2014 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 oktober 2014 - 01:39   quote  deeplink  
Die wil wel erg graag komen. Aan de bal niet geweldig, maar legt ze er wel makkelijk in.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 07:42   quote  deeplink  
Verder dan te Vrede.
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Hilarisch.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 09:38   quote  deeplink  
Inderdaad, van te Vrede mag je meer verwachten.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Kom op Kazim en Zondag middag allemaal excuses maken aan Kazim ja toch niet dan
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Als t slecht is, is t slecht.
Kazim doet dingen redelijk op dit moment en dingen slecht.
T probleem is, hij vertoont nu geen spitsengedrag.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 01:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als Rotterdammer lijkt het mij logisch dat ik graag naar Feyenoord wil

Zaterdag, 25 oktober 2014 om 00:15

Michiel Kramer maakte vrijdagavond tegen FC Dordrecht alweer doelpunt nummer acht van deze competitie. De spits van ADO Den Haag slaagde er voor vijfde Eredivisiewedstrijd op rij in te scoren voor zijn team en droeg daarmee bij aan een 2-0 overwinning. Eind augustus sprak ADO Den Haag-trainer Henk Fraser al lovend over Kramer en linkte hij zijn spits aan Feyenoord.

Kramer zei een week geleden niet te hard van stapel te willen lopen: Feyenoord vindt hij een mooie club en daar liet hij het voorlopig bij. Toch schuilt er in de aanvaller wel een verlangen om daadwerkelijk aan de slag te gaan in de havenstad. Dat erkende hij vrijdag na de wedstrijd tegen FC Dordrecht in gesprek met RTV Rijnmond. Ik kan wel zeggen ik moet naar Feyenoord, maar ik moet het eerst hier laten zien, zei hij aanvankelijk. Dan kan ik na een jaar eventueel wel zeggen dat ik hogerop kan.

We zien het dan wel. Als geboren Rotterdammer lijkt het mij logisch dat ik graag naar Feyenoord wil, voegde hij er vervolgens aan toe. Met de topscorerstitel is hij naar eigen zeggen niet bezig. De 25-jarige aanvaller maakte in een jaar tijd bij NAC geen doelpunten en vervolgens 39 in 105 wedstrijden voor FC Volendam. Ik ben blij dat het persoonlijk zo goed gaat. Maar er zullen straks ook wedstrijden tussen zitten dat ik niet scoor of kansen mis.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=227822
Ophalen die gast.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Wel wat oud... :P
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 25 oktober 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Gewoon K. U .Y. T Op zuid
MMM
 MMM - zaterdag 25 oktober 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:28 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon K. U .Y. T Op zuid
Nee.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 01:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Als Rotterdammer lijkt het mij logisch dat ik graag naar Feyenoord wil

Zaterdag, 25 oktober 2014 om 00:15

Michiel Kramer maakte vrijdagavond tegen FC Dordrecht alweer doelpunt nummer acht van deze competitie. De spits van ADO Den Haag slaagde er voor vijfde Eredivisiewedstrijd op rij in te scoren voor zijn team en droeg daarmee bij aan een 2-0 overwinning. Eind augustus sprak ADO Den Haag-trainer Henk Fraser al lovend over Kramer en linkte hij zijn spits aan Feyenoord.

Kramer zei een week geleden niet te hard van stapel te willen lopen: Feyenoord vindt hij een mooie club en daar liet hij het voorlopig bij. Toch schuilt er in de aanvaller wel een verlangen om daadwerkelijk aan de slag te gaan in de havenstad. Dat erkende hij vrijdag na de wedstrijd tegen FC Dordrecht in gesprek met RTV Rijnmond. Ik kan wel zeggen ik moet naar Feyenoord, maar ik moet het eerst hier laten zien, zei hij aanvankelijk. Dan kan ik na een jaar eventueel wel zeggen dat ik hogerop kan.

We zien het dan wel. Als geboren Rotterdammer lijkt het mij logisch dat ik graag naar Feyenoord wil, voegde hij er vervolgens aan toe. Met de topscorerstitel is hij naar eigen zeggen niet bezig. De 25-jarige aanvaller maakte in een jaar tijd bij NAC geen doelpunten en vervolgens 39 in 105 wedstrijden voor FC Volendam. Ik ben blij dat het persoonlijk zo goed gaat. Maar er zullen straks ook wedstrijden tussen zitten dat ik niet scoor of kansen mis.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=227822
Topscorer van de Eredivsie Michiel Kramer

(http://youtu.be/PvTAlQCOS2M)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2014 - 10:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ophalen die gast.
Was even gaan graven, blijk ik hem 6 jaar terug al genoemd te hebben hahaha.. ;)

quote:
Op dinsdag 02 december 2008 - 15:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Lulinha is een enorm talent en totaal onhaalbaar voor Feyenoord. Voor de rest ken ik ze nauwelijks, behalve Kramer. Dat is ook een goede spelert. Zeg maar, de Nijland/Van Wolfswinkel van Nac. Dus wat mij betreft zou dat een goede versterking zijn.

Verder:
2 keepers: Krul & Gentenaar
RCV: Bjärsmyr/Cahais
Spits: Van Wolfswinkel/Arnautovic --> Kramer is nog niet klaar voor Feyenoord 1, maar waarschijnlijk wel in de toekomst
Flankspeler: Beerens

Maar Feyenoord zal eerst moeten verkopen. De verkoop van De Guzman, Hofs & Chun-Soo Lee zou het nodige geld in het laatje moeten brengen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 25 oktober 2014 - 17:25   quote  deeplink  
Held! ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:07   quote  deeplink  
Knappe kennert!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:15   quote  deeplink  
GeilerT..😉
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 25 oktober 2014 - 18:50   quote  deeplink  
hahaha toch maar effe solliciteren bij Feyenoord ;)
van geil
 van geil - zaterdag 25 oktober 2014 - 19:19   quote  deeplink  
P832_01.gif?v=1414257510
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 25 oktober 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Wat een lijst...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 25 oktober 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Michiel Kramer morgenochtend op Fox bij de tafel van Kees..
de bluffer
 de bluffer - maandag 27 oktober 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Ik zal als ik Feyenoord was Letchert van Fc. Utrecht proberen te halen voor het volgend seizoen, het is een zeer goeie rechtsback
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 27 oktober 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Sinkgraven.... balletje gezien wat hij meegaf? Ik zeg het al een tijdje: hèt talent van de nederlandse velden... als er speler uit de eredivisie ooit weer in de finale van de CL komt, denk ik dat hij het meest kans maakt. Dus van Geel: halen vóór hij naar dat rottige volk iets ten noorden van ons gaat.... Want die denken hem al binnen te hebben omdat zij het eerst uitspraken hem wel goed te vinden.... Ook al hebben we nu al teveel middenvelders e.d.: halen! Hij is 95 % zeker een goede investering. Die overige 5 % is omdat hij natuurlijk ook een beenbreuk of wat dan ook kan oplopen, waardoor hij zijn talent nooit kan inlossen, maar hij is in mijn ogen ná Robben het volgende talent waarvan je direct ziet: dat wordt een europese topspelert....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - maandag 27 oktober 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 11:27 schreef de bluffer het volgende:
Ik zal als ik Feyenoord was Letchert van Fc. Utrecht proberen te halen voor het volgend seizoen, het is een zeer goeie rechtsback
Is Lopes Cabral al afgeschreven dan? Volgens mij kunnen we ons beter richten op een goede en stabiele linksback of een paar spitsen...
Barabas
 Barabas - maandag 27 oktober 2014 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 12:24 schreef Arie.Klooster het volgende:
Sinkgraven.... balletje gezien wat hij meegaf? Ik zeg het al een tijdje: hèt talent van de nederlandse velden... als er speler uit de eredivisie ooit weer in de finale van de CL komt, denk ik dat hij het meest kans maakt. Dus van Geel: halen vóór hij naar dat rottige volk iets ten noorden van ons gaat.... Want die denken hem al binnen te hebben omdat zij het eerst uitspraken hem wel goed te vinden.... Ook al hebben we nu al teveel middenvelders e.d.: halen! Hij is 95 % zeker een goede investering. Die overige 5 % is omdat hij natuurlijk ook een beenbreuk of wat dan ook kan oplopen, waardoor hij zijn talent nooit kan inlossen, maar hij is in mijn ogen ná Robben het volgende talent waarvan je direct ziet: dat wordt een europese topspelert....
We maken geen schijn van kans.
MMM
 MMM - maandag 27 oktober 2014 - 12:37   quote  deeplink  
Sinkgraven is een neus, die wilt daarheen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1323471