|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wie zegt dat? Frons de Hoer? Of bedenk je dat nu terplekke? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies....
Hopelijk gaan we nu geen Ziyechje doen: Tegen beter weten in doen alsof hij wel wil en haalbaar is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hij is niet geïnteresseerd in Feyenoord. Hij heeft in interviews aangegeven 020 top te vinden, maar zichzelf ook wel bij Pisvee ziet spelen.
En nu is er, naar verluidt, sprake van interesse van internationale topclubs....
1+1=2 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft hij Feyenoord ooit uitgesloten? Volgens mij niet, en als 020 zo blijft spelen dan kan ook Daley Sinkgraven van gedachte veranderen betreft de keuze voor een club ... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: teringggg.... archeoloog... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
VanGeel! Wakker worden! Martin Odegaard uit Noorwegen gaat een kijkje nemen op de toekomst! Plak Daar 1 rondje Varkenoord en laat hem maar zien wie al 5 jaar de beste opleiding heeft. Laat hem dan zien dat sneijder de laatste speler is geweest , die op hoog niveau speelde. Laat hem dan kennis maken met het legioen en De kuip! En het menneke is verkocht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 11:27 schreef de bluffer het volgende:Ik zal als ik Feyenoord was Letchert van Fc. Utrecht proberen te halen voor het volgend seizoen, het is een zeer goeie rechtsback Kan er niets van. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik denk dat het al rond is, hij gaat met de winterstop vind het niet jammer, ik heb lieve Kramer van Den Haag er bij straks met de winterstop |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zolang dat nog niet het geval is, kan Van Geel het toch gerust proberen? Nou, gaat hij wel daar naar toe mogen ze hem van mij ook schoppen wat ze kunnen, net als die andere tien... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 14:40 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik denk dat het al rond is, hij gaat met de winterstop vind het niet jammer, ik heb lieve Kramer van Den Haag er bij straks met de winterstop Kramer? Dat is het net niet, denk ik ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 oktober 2014 - 14:40 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik denk dat het al rond is, hij gaat met de winterstop vind het niet jammer, ik heb lieve Kramer van Den Haag er bij straks met de winterstop Ikke niet, als je met een grote neus geboren bent, hoor je niet in bij ons in de Kuip.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, of net wel, een beetje de onbekende eigenlijk.. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Wel eens naar het lijstje gekeken van spelers die en bij ons en bij 020 gespeeld hebben? Nou, dat is geen lijstje, maar een LIJST. Toen nooit gehoord over "neuzen horen niet in de Kuip" en meer van dat soort dingen. Maar dat schijnt tegenwoordig zo te moeten. Lekker de zaak opnaaien. Wat maakt het uit waar een speler ooit heeft gespeeld! Was Eddie PG geen echte Feijenoorder? en zo waren er meer. Elke speler die ons cluppie sterker maakt moeten we met open armen ontvangen. Ook als hij uit dat dorp aan de Amstel komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is toch echt maar een lijstje. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik hou niet zo van gokken.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff gelukkig maar..kon het me al niet voorstellen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik heb ook een hekel aan ze.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: welke zoektermen? 'Sinkgraven' en 'neus'? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook maar eens gekeken. Het klopt. Die gast ziet 020 als opstap naar een grote club. Had 'm qua intelligentie hoger ingeschat. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij kan toch ook direct naar ons toe komen... Waarom zo'n tussenstapje?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Omdat ie niet slim is...dusss... |
|
|
|
|
geenwoordenmaarsex
|
|
|
quote: Betaald Feyenoord dan bedragen tussen de 8 en 11 miljoen? want zoveel gaat hij wel kosten denk ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Kramer is ook aan het sleuren en trekken..en knalt ze erin.Aardige spits denk ik,maar dan krijg je weer de kwestie kan hij hogerop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''In de winter zullen ze ongetwijfeld weer aankloppen bij Dost''
Feyenoord gaat zich in de winterstop zeer waarschijnlijk oriënteren op een nieuwe spits. Dit meldt Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. Colin Kazim-Richards kan Graziano Pellè niet doen vergeten en ook in Mitchell Te Vrede lijken ze in De Kuip niet voldoende vertrouwen te hebben.
''Ze zullen in de winter ongetwijfeld weer aankloppen bij Bas Dost'', vertelde de journalist van Voetbal International in het gelijknamige voetbalpraatprogramma. ''Daarnaast zullen ze voorzichtig contact zoeken met Michiel Kramer van ADO Den Haag'', meende Krabbendam verder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Gaan ze weer bij Bas Dost aankloppen!! Kunnen ze beter bij Kramaric proberen lijkt mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat raam is toch al lang dicht ??? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
aub geen kramer,we moeten wel een echte halen en kramer zie ik nog niet zo zitten 25 jr te laat begonnen met voetballen word niet echt meer veel beter scoort wel makkelijk in nederlandse competitie maar denk niet dat die zich op europees voetbal kan onderscheiden punt |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 - 13:02 schreef flipje tiel het volgende:aub geen kramer,we moeten wel een echte halen en kramer zie ik nog niet zo zitten 25 jr te laat begonnen met voetballen word niet echt meer veel beter scoort wel makkelijk in nederlandse competitie maar denk niet dat die zich op europees voetbal kan onderscheiden punt Lijkt mij een juiste inschatting. Voor hem gaat m.i. dezelfde vlieger op als voor Nelom. Dost lijkt vooralsnog de beste optie van de namen die voorbij gekomen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sluit Kramer niet uit, ik heb het gevoel dat ze als eerste voor hem gaan.. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Ik zou in duitsland gaan kijken lopen goede jonge spitsen rond, Nils brunning/ Kevin krottke |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 - 13:02 schreef flipje tiel het volgende:aub geen kramer,we moeten wel een echte halen en kramer zie ik nog niet zo zitten 25 jr te laat begonnen met voetballen word niet echt meer veel beter scoort wel makkelijk in nederlandse competitie maar denk niet dat die zich op europees voetbal kan onderscheiden punt Misschien niet. Ik ben ook niet direct overtuigd, maar zijn leeftijd is natuurlijk geen argument. Te laat begonnen met voetballen ook niet. Kijk maar naar Toornstra. Die kwam ook pas laat bij ADO terecht en is nu ook 25. Dus dat zegt niets, hoewel dat niet wegneemt dat ik ook mijn twijfels heb bij hem. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Met 24 á 25 jaar sta je toch eigenlijk pas aan het begin van een ideale leeftijd als voetballer? Dus hoezo te oud? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramer op 8 bij Ado. Als Te Vrede bij Feyenoord had blijven staan was dat al 10+ geweest. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Maar hadden we wel alles verloren, omdat we voorin geen bal vast konden houden.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik denk eerder dat we dan tweede hadden gestaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies en elke balaanname een tegenaanval veroorzaakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kazim raakt evenveel ballen kwijt als Te Vrede. staat nooit in de spits, en scoort nooit. en veel mensen zien dat gelukkig wel. t is tot nu de donkere uitvoering van Lex. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Met verschil dat Lex dit jaar prima speelt.... (Ja, kom er maar in Lijdensweg, haha) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 - 13:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Met 24 á 25 jaar sta je toch eigenlijk pas aan het begin van een ideale leeftijd als voetballer? Dus hoezo te oud? Ik bedoel alleen maar te zeggen dat potentiële topspelers rond hun 25e wel in het buitenland spelen en niet in de ptt telecompetitie.... |
|
|
|