BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 30 oktober 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:54 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zou jij blijven nadat je van je werkgever een brevet van onvermogen krijgt? Kan me zo voorstellen dat hij zich behoorlijk geaarsn**kt zal voelen. Vertrekken is dan de beste optie, contract of niet....
maar het exacte antwoord was, ja.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 30 oktober 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:35 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kwam er maar een nieuwe Kiprich... Dat vond ik zo'n geweldenaar.... 't Zag er niet uit en toch juist weer wel... Als je het hebt over een spits die clever was... Een van de besten die ik ooit bij Feyenoord gezien heb... (misschien wel de beste!)
Niet overdrijven hé ...
Barabas
 Barabas - donderdag 30 oktober 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Blijft wel een échte HELD die tovenaar
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 oktober 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Tja, juist omdat hij houterig was, maar toch altijd goede oplossingen vond, is hij voor mij misschien wel de beste die in Feyenoordshirt heeft gelopen... (ik kan natuurlijk niet oordelen over spitsen van voor .... zeg maar 1980, vandaar dat ik dus aangeef "die ik ooit bij Feyenoord gezien heb"). Ik genoot altijd van hem (wie niet), dus vind ik er eigenlijk niets overdreven aan... Noem jij mij eens een of twee betere spitsen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 oktober 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 11:54 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zou jij blijven nadat je van je werkgever een brevet van onvermogen krijgt? Kan me zo voorstellen dat hij zich behoorlijk geaarsn**kt zal voelen. Vertrekken is dan de beste optie, contract of niet....
Geen idee wat er in zijn hoofd omgaat... Misschien durft hij geen stap terug te doen omdat het dan ook einde carriére kan betekenen. Daarentegen zou ik er ook niet raar van opkijken als hij weg wil...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 12:00 schreef Barabas het volgende:
Blijft wel een échte HELD die tovenaar
Mijn held..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 oktober 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Nee, de mijne...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Delen..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:32   quote  deeplink  
"Het zijn geruchten, en die zullen ook nog wel een tijdje doorgaan"

xmvbdx.jpg

Tomás Necid heeft in het shirt van PEC Zwolle de aandacht op zich gevestigd en vertrekt mogelijk in de winterstop alweer. Over concrete belangstelling voor de CSKA Moskou-huurling is bij de Overijsselse Eredivisionist echter niets bekend. Necid zou met zijn sterke optreden voor PEC de interesse hebben gewekt van onder andere Feyenoord. Maar in Zwolle hebben ze geen weet van de serieuze belangstelling voor de Tsjechische aanvaller.

'Het zijn geruchten, en die zullen ook nog wel een tijdje doorgaan. Maar concrete partijen zijn niet bekend bij PEC', zegt Gerard Nijkamp tegen Voetbal International. De technisch directeur beseft dat er wel een mogelijkheid is dat de spits na de eerste seizoenhelft Zwolle weer achter zich laat. In de huurovereenkomst met CSKA Moskou is een terughaalclausule opgenomen. 'Dus we wisten dat al vanaf het begin van dit seizoen', aldus Nijkamp, die wel benadrukt dat Necid ook gewoon het seizoen kan afmaken bij PEC.
Bron: VI
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 30 oktober 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 16:32 schreef RenatoBos het volgende:
Delen..(?)
oké, onze held!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:49   quote  deeplink  
Jij bent een ware kameraad Arie..d:-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 08:27   quote  deeplink  
Jij ook Renato, haha
salemi
 salemi - vrijdag 31 oktober 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 - 15:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Tja, juist omdat hij houterig was, maar toch altijd goede oplossingen vond, is hij voor mij misschien wel de beste die in Feyenoordshirt heeft gelopen... (ik kan natuurlijk niet oordelen over spitsen van voor .... zeg maar 1980, vandaar dat ik dus aangeef "die ik ooit bij Feyenoord gezien heb"). Ik genoot altijd van hem (wie niet), dus vind ik er eigenlijk niets overdreven aan... Noem jij mij eens een of twee betere spitsen?
Als je een betere spits qua houterigheid zoekt, heb ik er nog een voor je: Nico Jansen. Daar kon zelfs Joszef niet aan tippen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 13:39   quote  deeplink  
ik zoek geen betere spitsen qua houterigheid. Jozsef was vooral goed... ondanks zijn houterige doen van laten.

Nico Jansen is van voor mijn tijd, dus heb ik hem nooit echt zien voetballen... Geen idee, maar als jij het zegt, zal het zo zijn....

Maar bekijk nou eens de spitsen vanaf Houtman, Hoekstra.... nou, dan is Jozsef echt wel een van de besten, misschien wel de beste!! Larsson vond ik ook altijd leuk, maar die was vooral ná Feyenoord heel erg goed... Dan heb je Dirk Kuyt (eigenlijk in combinatie met Salomon Kalou) om vervolgens bij Guidetti en Pellè uit te komen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Welke echt goede spits vergeet ik nu nog?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Welke echt goede spits vergeet ik nu nog?
Pierre van Hooijdonk?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Ja, ook prima... Maar ik vond Kiprich beter... (zal een kwestie van smaak zijn..?)
flipje tiel
 flipje tiel - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
ik zoek geen betere spitsen qua houterigheid. Jozsef was vooral goed... ondanks zijn houterige doen van laten.

Nico Jansen is van voor mijn tijd, dus heb ik hem nooit echt zien voetballen... Geen idee, maar als jij het zegt, zal het zo zijn....

Maar bekijk nou eens de spitsen vanaf Houtman, Hoekstra.... nou, dan is Jozsef echt wel een van de besten, misschien wel de beste!! Larsson vond ik ook altijd leuk, maar die was vooral ná Feyenoord heel erg goed... Dan heb je Dirk Kuyt (eigenlijk in combinatie met Salomon Kalou) om vervolgens bij Guidetti en Pellè uit te komen...
Dan heb je aardig wat gemist jansen een bonkige spits waar niemand iets tegen uitvrete,want dan was je geheid aan de beurt en scoren kon die ging er altijd vol voor dit is iets wat je tegenwoordig wel mist
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 31 oktober 2014 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Welke echt goede spits vergeet ik nu nog?
Ove Kindvall, dat was pas een spits! Daar heeft niemand meer aan kunnen tippen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:52   quote  deeplink  
GOEDE SPITSEN VAN NÁ HOUTMAN/HOEKSTRA.... OF HEB IK EEN RENTREE VAN KINDVALL GEMIST OF ZO? WANNEER DAN? IN 1986 OF ZO?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 15:52   quote  deeplink  
Oh, capslock nog aan zie ik...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Denisz Halilovic? Wel eens van gehoord, maar het kan ook slechts een naamgenoot van hem kunnen zijn... Is Halilovic voor Bosniers niet wat Jansen voor ons is?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Dzenis Halilovic....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 31 oktober 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Welke echt goede spits vergeet ik nu nog?
Cruzzzzzzzzzzzz..
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 31 oktober 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:27 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dzenis Halilovic....
Ik hoop dat ze die jongen kunnen vast leggen voor de komende tijd ... die gaat een mooie toekomst tegemoet vermoed ik!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 31 oktober 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 16:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Denisz Halilovic? Wel eens van gehoord, maar het kan ook slechts een naamgenoot van hem kunnen zijn... Is Halilovic voor Bosniers niet wat Jansen voor ons is?
Je hebt denk ik gehoord van die Halilovic die recent naar Barca ging.
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 31 oktober 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2014 - 13:39 schreef Arie.Klooster het volgende:
Welke echt goede spits vergeet ik nu nog?
John van Loen was ook een hele grote spits.
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 10:56   quote  deeplink  
''Dan is Kramer klaar voor de top, ook bij Feyenoord''

2ym9bf5.jpg

Michiel Kramer (25) zal binnen afzienbare tijd dé spits zijn bij een Nederlandse topclub. De Eredivisietopscorer, wiens naam bij Feyenoord rondzoemt, moet nog één seizoen knallen bij ADO Den Haag voordat hij die stap gaat zetten. Dat stelt Harry van der Laan, oud-spits van ADO en Feyenoord.

Hij heeft zeker de kans om door te groeien naar het hoogste niveau. Als hij fit blijft en ADO gaat beter draaien, moet hij boven de twintig doelpunten kunnen uitkomen, vertelt Van der Laan in gesprek met Voetbal International. Als Michiel nóg een jaar zo doorgaat met scoren en uitblinken, dan is hij wat mij betreft klaar voor de top. Ook bij Feyenoord.

De winterstop is misschien nog te vroeg voor de overstap. Hij is nú goed bezig, maar de entourage en de druk bij een topclub zijn heel anders dan bij ADO. Er komt dan heel veel op je af. Bij topclubs als Feyenoord moet je vaak om het respect af te dwingen als een grote meneer binnenkomen. Er móét bovendien gewonnen én gescoord worden. Iedere tegenstander gaat tweehonderd procent op de brommer tegen je. Zo snel een dergelijke stap maken, blijft daarom een risico.

Daarmee sluit Van der Laan niet uit dat er binnenkort concrete interesse komt voor Kramer. Feyenoord is zoekende wat betreft de spitspositie. Eigenlijk net als Ajaks en misschien PSV ook wel. Er is momenteel in de Eredivisie geen Klaas-Jan Huntelaar of een speler die bij een topclub even meer dan twintig keer scoort. Misschien zegt dat wel meer over de traditionele top, dan over Kramer en ADO. Stel dat het bij Feyenoord kwakkelen blijft, dan kunnen ze zomaar eens een poging voor Kramer wagen.
Bron:VI
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 10:56 schreef RenatoBos het volgende:
''Dan is Kramer klaar voor de top, ook bij Feyenoord''

[ afbeelding ]

Michiel Kramer (25) zal binnen afzienbare tijd dé spits zijn bij een Nederlandse topclub. De Eredivisietopscorer, wiens naam bij Feyenoord rondzoemt, moet nog één seizoen knallen bij ADO Den Haag voordat hij die stap gaat zetten. Dat stelt Harry van der Laan, oud-spits van ADO en Feyenoord.

Hij heeft zeker de kans om door te groeien naar het hoogste niveau. Als hij fit blijft en ADO gaat beter draaien, moet hij boven de twintig doelpunten kunnen uitkomen, vertelt Van der Laan in gesprek met Voetbal International. Als Michiel nóg een jaar zo doorgaat met scoren en uitblinken, dan is hij wat mij betreft klaar voor de top. Ook bij Feyenoord.

De winterstop is misschien nog te vroeg voor de overstap. Hij is nú goed bezig, maar de entourage en de druk bij een topclub zijn heel anders dan bij ADO. Er komt dan heel veel op je af. Bij topclubs als Feyenoord moet je vaak om het respect af te dwingen als een grote meneer binnenkomen. Er móét bovendien gewonnen én gescoord worden. Iedere tegenstander gaat tweehonderd procent op de brommer tegen je. Zo snel een dergelijke stap maken, blijft daarom een risico.

Daarmee sluit Van der Laan niet uit dat er binnenkort concrete interesse komt voor Kramer. Feyenoord is zoekende wat betreft de spitspositie. Eigenlijk net als Ajaks en misschien PSV ook wel. Er is momenteel in de Eredivisie geen Klaas-Jan Huntelaar of een speler die bij een topclub even meer dan twintig keer scoort. Misschien zegt dat wel meer over de traditionele top, dan over Kramer en ADO. Stel dat het bij Feyenoord kwakkelen blijft, dan kunnen ze zomaar eens een poging voor Kramer wagen.
Bron:VI
Doe maar niet , gaat alleen maar tegenvallen ... al kan het nooit slechter zijn dan wat we nu hebben. Dus een gokje wagen dan maar denk ik!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door lijdensweg --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 11:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doe maar niet , gaat alleen maar tegenvallen ... al kan het nooit slechter zijn dan wat we nu hebben. Dus een gokje wagen dan maar denk ik!
In twee zinnen heb je jezelf omgeluld, werkelijk knap van je man..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 11:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

In twee zinnen heb je jezelf omgeluld, werkelijk knap van je man..
Kramer heeft absoluut mijn voorkeur NIET ... maar als ze niks beter kunnen en/of willen halen dan moet ie maar een kans krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Nou doe je het weer d:-)
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 01 november 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Valt toch wel mee?
In de winter een speler als Dost halen. Maar als die spelers niet willen, of een salaris van 3 miljoen blijven eisen, kan je op het laatste moment Kramer binnen halen. Anders blijf je nog een half seizoen met dezelfde ellende zitten. Op zich kan ik die gedachtengang wel volgen....

* Ok, `Absoluut niet` is inderdaad toch wel een sterke overdrijving, als ik het zo nog eens teruglees.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 november 2014 door windoweyes --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 november 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Als kramer zo ver was op leeftijd 21, halen, nu is t een twijfelgeval.
Joostpieter
 Joostpieter - zaterdag 01 november 2014 - 14:00   quote  deeplink  
Ik zou eerst een beginnen met te vrede er weer in zetten, die deed het best aardig' die richards vind ik drie keer niks
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 november 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Doe maar een andere of een jongere, maar vooral een betere...
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 november 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:00 schreef Joostpieter het volgende:
Ik zou eerst een beginnen met te vrede er weer in zetten, die deed het best aardig' die richards vind ik drie keer niks
ik zou te Vrede schenken aan Excelsior, maar ja wie ben ik.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Schenken ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:52 schreef Stylzz het volgende:
Als kramer zo ver was op leeftijd 21, halen, nu is t een twijfelgeval.
Kan natuurlijk een laatbloeier zijn..
Barabas
 Barabas - zaterdag 01 november 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Misschien kunnen we beter Schaken en Verhoek schenken aan welke club dan ook.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 november 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:14 schreef Barabas het volgende:
Misschien kunnen we beter Schaken en Verhoek schenken aan welke club dan ook.
Als we dan te Vrede aan dezelfde club schenken hebben ze een Jupiler league waardige voorhoede.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als we dan te Vrede aan dezelfde club schenken hebben ze een Jupiler league waardige voorhoede.
Ja mooi man !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:09 schreef RenatoBos het volgende:
Schenken ghehe..
Eerst Schaken en dan schenken ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 14:50   quote  deeplink  
d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:00 schreef Joostpieter het volgende:
Ik zou eerst een beginnen met te vrede er weer in zetten, die deed het best aardig' die richards vind ik drie keer niks
Dat klopt 3 keer niks, maar te Vrede is 4 keer niks!! Dus dan minst slechtste dan maar: Kazim
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 01 november 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:24 schreef RenatoBos het volgende:
Nou doe je het weer d:-)
Kan ik nog vaker doen als je het wil ... Liever niet , indien niks anders : halen !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 01 november 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Okay okay, duideLIJK..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:10   quote  deeplink  
Feyenoord mag weer hopen op Dost: Wolfsburg wil nog een spits kopen

large_53457d7008c6ae4003ae8483a76dca9f37fa9a61.jpg

Aan de toekomst van Bas Dost bij VfL Wolfsburg komt komende winter dan mogelijk toch een einde. Zijn Duitse werkgever wil in de eerstvolgende transferperiode een spits van naam aantrekken.

Kicker meldt maandag dat Wolfsburg de winterse transfermarkt gaat gebruiken om een 'spits van internationaal kaliber' vast te leggen. Dat wilde de club afgelopen zomer ook al, maar toen bleek dat plan niet haalbaar. Uiteindelijk werd Nicklas Bendtner vastgelegd, maar dat is slechts een tijdelijke oplossing.

De Deen speelde tot dusver acht officiële wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Wolfsburg kan dan ook onmogelijk tevreden over de spits zijn en dat bleek afgelopen weekend wel, toen Bendtner niet tot de wedstrijdselectie behoorde. Ivica Olic fungeert momenteel als diepe spits, terwijl Dost nog niet verder komt dan de bank.

Mocht Wolfsburg er komende winter in slagen om een spits aan te trekken, dan biedt dat mogelijkheden voor Feyenoord. De Rotterdammers waren afgelopen zomer ook al nadrukkelijk in de Nederlander geïnteresseerd, maar toen bleek een transfer niet haalbaar. Omdat men ook in De Kuip nog niet tevreden is over de alternatieven, kan een nieuwe poging voor Dost niet uitgesloten worden.
Bron: Voetbalprimeur
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 14:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan ik nog vaker doen als je het wil ... Liever niet , indien niks anders : halen !
Geldt ook voor Dost, maar goed...Komt toch niet. 3 miljoen salaris, rot op.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geldt ook voor Dost, maar goed...Komt toch niet. 3 miljoen salaris, rot op.
Wilde toch 1 miljoen laten vallen..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1420111