BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 10:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Wilde toch 1 miljoen laten vallen..(?)
Ja, naar 2 miljoen.
Voor de 3e spits van Wolfsburg....En 2 jaar niets presteren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 10:26   quote  deeplink  
Inderdaad die twee miljoen zou al belachelijk zijn. Dat krijgt ie ook niet aan het einde van dit seizoen als ie daar weg MOET en geen minuut gespeeld heeft..
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 november 2014 - 10:38   quote  deeplink  
Van 4
windoweyes
 windoweyes - maandag 03 november 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Feyenoord mag weer hopen op Dost: Wolfsburg wil nog een spits kopen

Aan de toekomst van Bas Dost bij VfL Wolfsburg komt komende winter dan mogelijk toch een einde. Zijn Duitse werkgever wil in de eerstvolgende transferperiode een spits van naam aantrekken.

Kicker meldt maandag dat Wolfsburg de winterse transfermarkt gaat gebruiken om een 'spits van internationaal kaliber' vast te leggen. Dat wilde de club afgelopen zomer ook al, maar toen bleek dat plan niet haalbaar. Uiteindelijk werd Nicklas Bendtner vastgelegd, maar dat is slechts een tijdelijke oplossing.

De Deen speelde tot dusver acht officiële wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Wolfsburg kan dan ook onmogelijk tevreden over de spits zijn en dat bleek afgelopen weekend wel, toen Bendtner niet tot de wedstrijdselectie behoorde. Ivica Olic fungeert momenteel als diepe spits, terwijl Dost nog niet verder komt dan de bank.

Mocht Wolfsburg er komende winter in slagen om een spits aan te trekken, dan biedt dat mogelijkheden voor Feyenoord. De Rotterdammers waren afgelopen zomer ook al nadrukkelijk in de Nederlander geïnteresseerd, maar toen bleek een transfer niet haalbaar. Omdat men ook in De Kuip nog niet tevreden is over de alternatieven, kan een nieuwe poging voor Dost niet uitgesloten worden.
g vieth
 g vieth - maandag 03 november 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Als ze nu gewoon de nieuwe Zlatan een contrackt geven laat hem dan gelijk spelen!
Hij zal vast goedkoper wezen dan Bas dost,
en meer rest waarde hebben dan Kramer over een xtijd
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 11:37   quote  deeplink  
Nog niks over gehoord van die gast tot nu toe, jammer..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Moeten we Dost willen? Is er nou nergens ter wereld een spits die goed genoeg is voor ons, maar wel haalbaar?

Ik heb die jongen van Heracles niet zo heel goed gevolgd, maar Wout Weghorst? Volgens mij best sterk aan de bal (is slechts gebaseerd op een paar momentjes die ik me voor de geest kan halen), en heeft laten zien scorend vermogen te hebben... Het gekke is wel dat hij een paar maandjes geleden nog maar in de tweede klasse of zo speelde (waardoor hij misschien wel al aan zijn top zou kunnen zitten?)....
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Weghorst... Kramer.... Te Vrede....

Allemaal niet goed genoeg voor Feyenoord 1
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Oké, dan mogen ze niet komen. Maar er moet wat komen, dus kom maar met wat namen??
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Kramer: aankijken t/m december
Dost, voor 8 ton salaris, en huur.
van Wolfswinkel?

En anders....
Geen spits dan.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Van Wolfswinkel mag van mij, maar is hij haalbaar?
En Dost, is die 8 ton voor de rest van het jaar of...?

Er zijn toch wel spitsen te halen? Wat we nu hebben is blijkbaar niet goed genoeg, hoewel ik Te Vrede wel eens een tijdje in de basis zou willen zien...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 12:35 schreef Arie.Klooster het volgende:
Van Wolfswinkel mag van mij, maar is hij haalbaar?
En Dost, is die 8 ton voor de rest van het jaar of...?

Er zijn toch wel spitsen te halen? Wat we nu hebben is blijkbaar niet goed genoeg, hoewel ik Te Vrede wel eens een tijdje in de basis zou willen zien...
Wolfswinkel...Geen idee, in Frankrijk nu toch?
Dost = 8 ton max op jaarbasis. Hij moet z'n plek maar weer eens leren kennen. En opbouwen. Te Vrede haalt het voetbal eruit, is geen aanspeelpunt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Kazim is geen spits, Te Vrede is blijkbaar niet goed genoeg... Dat betekent dat we helemaal geen spits hebben, want Manu is geen spits en zal dat ook nooit worden... hooguit in een counterploeg. Tja, Dost hoef van mij niet, maar ik denk wel dat er wat moet komen, want zo worden we zeker geen kampioen... (maar met een echte spits....?)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Dost heeft niks te willen, als ie dit seizoen niet aan spelen gaat toekomen wilt geen 1 club hem volgend seizoen. Hij mag fucking blij zijn als Feyenoord nog interesse zou tonen..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Als ze dan toch voor hem gaan, hoop ik op een huur met optie tot koop... Niet dat we hem huren maar wel dat hij een jaar later pleite is.... Ik ben wel benieuwd om welke bedragen het zal gaan, want hij zou mij nog wel een keer te duur zijn, maar dat komt door het sentiment rondom zijn pyamaatje...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Karsdorp heeft verlengd tot medio 2018 (was tot medio 2015 met optie voor nog een jaar?). Goede zaak. Goed voetballertje. Jammer dat hij laatst door de mand viel tegen Rijeka, maar hij zou best goed kunnen worden.... Ik heb er wel vertrouwen in, maar dat heeft misschien nog wel wat tijd nodig...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 13:38 schreef Arie.Klooster het volgende:
Karsdorp heeft verlengd tot medio 2018 (was tot medio 2015 met optie voor nog een jaar?). Goede zaak. Goed voetballertje. Jammer dat hij laatst door de mand viel tegen Rijeka, maar hij zou best goed kunnen worden.... Ik heb er wel vertrouwen in, maar dat heeft misschien nog wel wat tijd nodig...
Hij viel denk ik door de mand omdat het geen RB is maar een verdedigende middenvelder..
Maar inderdaad goede zaak..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Jaja, maar gelukkig weet iedereen dat ook wel... Ik hoop dat hij het zelf ook beseft... Wie weet dat hij in de toekomst daar nog wel zou kunnen.. Ik denk het wel. Dit falen was puur een stukje onervarenheid... Foutjes die jochies maken die voor het eerst mogen meedoen..., maar zijn tijd komt nog wel... Gaan we vast nog wel veel plezier aan beleven.... Ik denk dat hij vooral op rechtshalf goed tot zijn recht gaat komen. Wat denken jullie?
Barabas
 Barabas - maandag 03 november 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Martin gaat voor Dost of een konijn uit zijn hoge hoed. De voorwaarden voor een transfer passen vast prima binnen de selectie; anders geeft hij de desbetreffende speler geen contract. Tot nu toe heeft hij dat steeds prima beoordeeld, dus dat zal hij nu ook doen.

Persoonlijk ben ik een hele grote voorstander van Ricky v. W. maar ik weet uit betrouwbare bron dat hij niet in de Eredivisie wil of gaat spelen, ook al is het Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 november 2014 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 13:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij viel denk ik door de mand omdat het geen RB is maar een verdedigende middenvelder..
Maar inderdaad goede zaak..
Ik zie in hem meer een aanvallende middenvelder ...
salemi
 salemi - maandag 03 november 2014 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 15:02 schreef Barabas het volgende:
Martin gaat voor Dost of een konijn uit zijn hoge hoed. De voorwaarden voor een transfer passen vast prima binnen de selectie; anders geeft hij de desbetreffende speler geen contract. Tot nu toe heeft hij dat steeds prima beoordeeld, dus dat zal hij nu ook doen.

Persoonlijk ben ik een hele grote voorstander van Ricky v. W. maar ik weet uit betrouwbare bron dat hij niet in de Eredivisie wil of gaat spelen, ook al is het Feyenoord.
Dost verdient op dit moment 4 miljoen per jaar. Hij heeft gezegd dat hij bereid is om 1 miljoen te laten vallen, dan hebben we het over zijn salaris. Stel dat hij een drie jarig contract ondertekent, en dat er nog een twee a drie miljoen transfergeld betaald moet worden. Dan heb je het over een investering in Dost waar in totaal 11 tot 12 miljoen euro mee gemoeid is. Denk je dat Martin van Geel toestemming krijgt van de RvC voor zo'n investering? En dan nog in een speler zonder restwaarde. Het lijkt mij stug.
Nibke
 Nibke - maandag 03 november 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Dan kunnen ze toch beter alsnog Guidetti vastleggen (als hij nog wil) , of zou Celtic veel meer kunnen betalen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 03 november 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Hoe oud is Dost nu?
MMM
 MMM - maandag 03 november 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Van mij hoeft die Dost niet, veel te duur.
de bluffer
 de bluffer - maandag 03 november 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 15:53 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hoe oud is Dost nu?
maakt niks uit hoe oud hij is, ik vind hem veel te duur
in zijn salaris per jaar
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 14:44 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jaja, maar gelukkig weet iedereen dat ook wel... Ik hoop dat hij het zelf ook beseft... Wie weet dat hij in de toekomst daar nog wel zou kunnen.. Ik denk het wel. Dit falen was puur een stukje onervarenheid... Foutjes die jochies maken die voor het eerst mogen meedoen..., maar zijn tijd komt nog wel... Gaan we vast nog wel veel plezier aan beleven.... Ik denk dat hij vooral op rechtshalf goed tot zijn recht gaat komen. Wat denken jullie?
Vond zijn invalbeurten op het middenveld wel aardig..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 november 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 15:55 schreef MMM het volgende:
Van mij hoeft die Dost niet, veel te duur.
Ook was ie niet duur pruim ik hem nog niet..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Als van Geel Dost haalt met te hoog salaris moet Martin onmiddellijk ontslagen worden.
de bluffer
 de bluffer - maandag 03 november 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Mats Knoester straks gewoon 5 jaar vast leggen
is nu al een topper
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 november 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 16:27 schreef FR-Henk het volgende:
Als van Geel Dost haalt met te hoog salaris moet Martin onmiddellijk ontslagen worden.
Wat is dat nu weer voor onzin. Diegene die daar het laatste woord over heeft is de RvC ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 november 2014 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 16:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor onzin. Diegene die daar het laatste woord over heeft is de RvC ...
Dan moeten die ook oprotten.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 november 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 16:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan moeten die ook oprotten.
Onzin! Ik vind een standaard basis salaris normaal en dan verder uitbreiden met een prestatie toeslag ... Maar dat moet voor iedere speler gelden. Uitzonderingen daar gelaten.
legrande
 legrande - maandag 03 november 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 11:11 schreef windoweyes het volgende:
Feyenoord mag weer hopen op Dost: Wolfsburg wil nog een spits kopen

Aan de toekomst van Bas Dost bij VfL Wolfsburg komt komende winter dan mogelijk toch een einde. Zijn Duitse werkgever wil in de eerstvolgende transferperiode een spits van naam aantrekken.

Kicker meldt maandag dat Wolfsburg de winterse transfermarkt gaat gebruiken om een 'spits van internationaal kaliber' vast te leggen. Dat wilde de club afgelopen zomer ook al, maar toen bleek dat plan niet haalbaar. Uiteindelijk werd Nicklas Bendtner vastgelegd, maar dat is slechts een tijdelijke oplossing.

De Deen speelde tot dusver acht officiële wedstrijden, waarin hij niet tot scoren kwam. Wolfsburg kan dan ook onmogelijk tevreden over de spits zijn en dat bleek afgelopen weekend wel, toen Bendtner niet tot de wedstrijdselectie behoorde. Ivica Olic fungeert momenteel als diepe spits, terwijl Dost nog niet verder komt dan de bank.

Mocht Wolfsburg er komende winter in slagen om een spits aan te trekken, dan biedt dat mogelijkheden voor Feyenoord. De Rotterdammers waren afgelopen zomer ook al nadrukkelijk in de Nederlander geïnteresseerd, maar toen bleek een transfer niet haalbaar. Omdat men ook in De Kuip nog niet tevreden is over de alternatieven, kan een nieuwe poging voor Dost niet uitgesloten worden.
Ben niet zo'n fan van Dost. Wilde absoluut niet naar Feyenoord en ziet dat als degradatie. Nee die heeft geen Feyenoord gevoel laat die maar lekker daar blijven.
legrande
 legrande - maandag 03 november 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 12:24 schreef Barabas het volgende:
Weghorst... Kramer.... Te Vrede....

Allemaal niet goed genoeg voor Feyenoord 1
Ben het eindelijk een keer met je eens.
legrande
 legrande - maandag 03 november 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 12:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Kazim is geen spits, Te Vrede is blijkbaar niet goed genoeg... Dat betekent dat we helemaal geen spits hebben, want Manu is geen spits en zal dat ook nooit worden... hooguit in een counterploeg. Tja, Dost hoef van mij niet, maar ik denk wel dat er wat moet komen, want zo worden we zeker geen kampioen... (maar met een echte spits....?)
Ik vind wel dat je kazim nog wat extra tijd moet gunnen. Niet ieder spits is gelijk een topper bij een nieuw team.
legrande
 legrande - maandag 03 november 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 16:11 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ook was ie niet duur pruim ik hem nog niet..
Eens hij heeft zo duidelijk gemaakt dat hij niet wil. Hij vindt Feyenoord eigenlijk schande als hij daarheen moet en vindt dan dat hij gefaald heeft.
windoweyes
 windoweyes - maandag 03 november 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 17:13 schreef legrande het volgende:

[..]

Eens hij heeft zo duidelijk gemaakt dat hij niet wil. Hij vindt Feyenoord eigenlijk schande als hij daarheen moet en vindt dan dat hij gefaald heeft.
Dat heeft hij dan toch ook?
Hij was van plan om vanuit Wolfsburg door te stomen naar AC Milan of Barcelona, waarschijnlijk. Dan faal je dus, als je weer terug valt naar de eredivisie. Laat hem maar bewijzen dat hij gelijk had, middels 30+ doelpunten per seizoen. Dan hoor je mij niet klagen.
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 november 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 16:27 schreef FR-Henk het volgende:
Als van Geel Dost haalt met te hoog salaris moet Martin onmiddellijk ontslagen worden.
Ik denk dat hij Dost voor de keuze stelt zijn salariseisen flink bij te stellen en te spelen of anders lekker wat anders te zoeken. Fifty fifty denk ik.

En als zijn werkgever Podolski ophaalt bij Arsenal of voor een andere spits gaat, wat allebei niet onwaarschijnlijk is, dan zijn ze misschien ook nog eens bereid om een deel van het salaris voor hun rekening te nemen.

Ik geef toe dat het wel erg rooskleurig voor ons zou zijn, maar ik reken het wel tot de mogelijkheden die MvG heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2014 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 november 2014 - 10:49   quote  deeplink  
Ik heb mijn twijfels over hem. Als het goed gaat, zou hij zomaar Feyenoorder voor het leven kunnen worden, maar als het even wat minder gaat, heb je stront aan de knikker... Loyaliteit zal hij wellicht amper hebben? t is immers een neus....
JanM
 JanM - dinsdag 04 november 2014 - 10:49   quote  deeplink  
Ken je die van Bas Dost? Die kwam niet!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 november 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 00:09 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik denk dat hij Dost voor de keuze stelt zijn salariseisen flink bij te stellen en te spelen of anders lekker wat anders te zoeken. Fifty fifty denk ik.

En als zijn werkgever Podolski ophaalt bij Arsenal of voor een andere spits gaat, wat allebei niet onwaarschijnlijk is, dan zijn ze misschien ook nog eens bereid om een deel van het salaris voor hun rekening te nemen.

Ik geef toe dat het wel erg rooskleurig voor ons zou zijn, maar ik reken het wel tot de mogelijkheden die MvG heeft.
Für nichts geht die Sonne auf....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 november 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 10:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik heb mijn twijfels over hem. Als het goed gaat, zou hij zomaar Feyenoorder voor het leven kunnen worden, maar als het even wat minder gaat, heb je stront aan de knikker... Loyaliteit zal hij wellicht amper hebben? t is immers een neus....
Zo ken ik er nog wel een paar bij Feyenoord die vroeger supporter van die club uit de neuzenstad waren ... Nee, ik ga geen namen noemen. Wel dat ze de jeugdopleiding bij Feyenoord hebben doorgelopen !!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 04 november 2014 - 15:55   quote  deeplink  
Vermeer komt ook uit neuzendam, maar hij kwam wel naar ons toe, zonder obstakels naar Feyenoord. Mister Dost komt nou niet vol overtuiging naar ons toe... Het voelt gewoon niet goed. Zijn eventuele overgang komt met te veel horten en stoten tot stand... Ik mis de overtuiging daarin.... Zijn wil om voor ons te spelen komt nou niet bepaald tot uiting. Over het voetballende gedeelte heb ik het niet eens, want ik vind hem wel een goede voetballer. Zouden wij best goed kunnen gebruiken, maar een speler moet ook echt voor Feyenoord willen voetballen... Bij hem proef ik niet dat hij dolgraag voor Feyenoord wil spelen.... Misschien dat dat nog komt?

Aan de andere kant, wees de problemen voor en doe het niet. Laat hem daar maar mooi verrotten. Voor dat geld is er vast nog wel ergens anders een goede spits op te halen...
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 november 2014 - 16:02   quote  deeplink  
Regel er maar één. Dost is tot nu toe de beste optie. Je argumentatie is ook niet geheel waterdicht en waar.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 04 november 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Eens Arie..
Vooral het laatste stukje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 november 2014 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - dinsdag 04 november 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 16:03 schreef RenatoBos het volgende:
Eens Arie..
Vooral het laatste stukje..
Je wil hem echt niet hè?
Boca
 Boca - dinsdag 04 november 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Deze aanvaller moet Feyenoord halen in de winter:

Gustavo Bou, 24jr, Arg, Racing Club, Argentijnse Primera Division. Grote sterke aanvaller die scoort. Beter dan die gare Kazim Kazim.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 04 november 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 17:08 schreef Boca het volgende:
Deze aanvaller moet Feyenoord halen in de winter:

Gustavo Bou, 24jr, Arg, Racing Club, Argentijnse Primera Division. Grote sterke aanvaller die scoort. Beter dan die gare Kazim Kazim.
Wat moet ie kosten?
Boca
 Boca - dinsdag 04 november 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 17:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wat moet ie kosten?
Ik denk niet zo veel. Feyenoord heeft nu misschien genoeg geld om zo'n spits te kopen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 november 2014 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 november 2014 - 16:10 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je wil hem echt niet hè?
Geloof me, als ik die kop zie moet ik kotsen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1332449