BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 november 2014 - 08:33   quote  deeplink  
http://www.headlines.nl/7127081/Oekraiense-topscorer-wil-voor-vriendenprijsje-naar-Feyenoord
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 06 november 2014 - 08:35   quote  deeplink  
Ik verbaas me er op m'n mobiel elke keer weer vier wat een reclame rijke kut site dat headlines.nl is :')
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 november 2014 - 08:38   quote  deeplink  
'Артем Кравец дубль Динамо Киев Валенсия (склейка)' bekijken op YouTube - Артем Кравец дубль Динамо Киев Валенсия (склейка): http://youtu.be/-jAh5_0E2E8
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 november 2014 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 19:31 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zou depay naar fehnerbache willen denk je..
Had ik nog niet eens aan gedacht, haha... Ik zat alleen maar te denken dat ik me niet kan voorstellen dat Kuyt zoiets zal doen... Ik hou het erop dat Kuyt misschien wel naar ons toe komt...? Wie weet in de winter al... Mocht er deze transferwindow helemaal niemand komen, dan komt hij aan het eind van het seizoen....
Milo
 Milo - donderdag 06 november 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Kravets? dat zou echt geweldig zijn....maar ik denk het niet.
MMM
 MMM - donderdag 06 november 2014 - 09:53   quote  deeplink  
Met Kuyt word je geen kampioen, ouwe man. Niet meer terughalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 10:12   quote  deeplink  
Ff filmpjes zitten kijken, maar is niet verkeerd die Артем Анатолійович Кравець..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 10:41   quote  deeplink  
ADO over Kramer: 'Uitgangspunt is dat hij niet te koop is'

2hfl27k.jpg

Michiel Kramer lijkt een belangrijke kandidaat te zijn om de nieuwe spits van Feyenoord te worden. De goaltjesdief van ADO Den Haag zou in De Kuip op een lijstje met drie namen staan. Een snelle transfer lijkt echter uitgesloten.

ADO is echter niet van plan om aan een snel vertrek van Kramer mee te werken, zelfs niet als de financieel belangrijke Chinese overname alsnog afketst. "De begroting is sluitend, dus we hebben geen schulden meer", vertelt directeur Maarten Fontein in het Algemeen Dagblad.

"Dus op financieel vlak ontstaat er geen paniek. We hoeven dan bijvoorbeeld niet ineens onze topscorer Michiel Kramer in de winterstop te verkopen. Ons uitgangspunt is dat hij in de winterstop niet te koop is", aldus Fontein. Kramer heeft in Den Haag een contract tot 2016.
Bron:AD
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 11:11   quote  deeplink  
ZE gaan voor Dost... In eerste instantie.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 06 november 2014 - 11:32   quote  deeplink  
RT @KuipTalk Two other strikers that haven't been named yet in the media but are followed by Feyenoord: Marco Djuricin and Viðar Örn Kjartansson.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 november 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 09:24 schreef RenatoBos het volgende:
Heb die gustavo. Bou nog ff bekeken maar dat is de soort spits die denk ik wij wel zouden kunnen gebruiken. Goed in de aanname, doelgericht, hard schot, scoorde dit seziezoen in 9 wedstrijden 8 keer (iedere 84 minuten)..
[ filmpje ]
Heb je de beelden al door gestuurd naar o.a. de technische staf en Martin van Geel
dan kunnen ze contact zoeken met de zaakwaarnemer, en dan is het
in de winterstop rond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 11:11 schreef Barabas het volgende:
ZE gaan voor Dost... In eerste instantie.
Laten we het niet hopen, daar hebben we NIKS aan..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 11:41 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Heb je de beelden al door gestuurd naar o.a. de technische staf en Martin van Geel
dan kunnen ze contact zoeken met de zaakwaarnemer, en dan is het
in de winterstop rond
Zal ik doen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 11:32 schreef Bosifyable het volgende:
RT @KuipTalk Two other strikers that haven't been named yet in the media but are followed by Feyenoord: Marco Djuricin and Viðar Örn Kjartansson.
Die laatste scoort wel makkelijk begrijp ik, die Marco niet veel op hoger niveau..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 november 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zal ik doen..
Als het waar is dat hij 800.000 euro moet kosten wat ik gelezen hebt, dan stap ik nu het vliegtuig in als ik Martin was
daan limbos
 daan limbos - donderdag 06 november 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Soms denk ik wel eens dat van Geel ziende blind is. Moet Feyenoord blij zijn met een spits die in Duitsland volkomen door de mand gevallen is. Dan zou ik inderdaad liever kijken naar die twee jongens die hier nu voorbij komen:Kravets en Bou. Zou Martin echt een beetje dom zijn? Ik begin het bijna te geloven. Hopelijk zitten in die investeerdersgroep mensen die naast verstand van zaken doen ook verstand van voetballen hebben. Dost wordt een ramp, want hij heeft niets met onze club.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 november 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Ik denk dat Dost een gesloten boek is en dat de media maar wat roepen nu.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 november 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Dost een gesloten boek is en dat de media maar wat roepen nu.
Laat het zo zijn.
Dost wil gewoon niet en dat salaris betaalt Feyenoord niet.
Milo
 Milo - donderdag 06 november 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Immers was ook super bij Ado......net als kramer.......dus geen kramer halen....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Dost een gesloten boek is en dat de media maar wat roepen nu.
Ik hoop,zo dat je gelijk krijgt..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 06 november 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Laat het zo zijn.
Dost wil gewoon niet en dat salaris betaalt Feyenoord niet.
Nee, plus het legioen pikt t niet als dat salaris nu wel opeens voor Dost betaald wordt en niet voor Guidetti.

Dus Dost is al bijna onmogelijk.
Clyde Best
 Clyde Best - donderdag 06 november 2014 - 13:29   quote  deeplink  
Feyenoord gaat echt geen 2 of 3 miljoen salaris per jaar aan 1 speler uitbetalen. Wie het dan ook is. En persoonlijk lijkt me dat een goede zaak!
daan limbos
 daan limbos - donderdag 06 november 2014 - 13:31   quote  deeplink  
Kramer niet halen o9mdat Immers niet gebracht heeft wat wij van hem verwachtten? Dat slaat als een lul op een slagroomgebakje.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 november 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:08 schreef Milo het volgende:
Immers was ook super bij Ado......net als kramer.......dus geen kramer halen....
Je onderschat Immers plus dat dat er toch niet toe doet. Je weet toch nooit van tevoren of iemand goed gaat zijn of niet? Je haalt hem omdat je verwacht/hoopt dat hij het goed gaat doen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 06 november 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Even gejat van "Voetbalzone"

Je krijgt een megasalaris, huis, auto, horloge maar het is niet écht

Donderdag, 6 november 2014 om 13:04

Borja Valero speelt sinds de zomer van 2012 voor Fiorentina en wordt daar gezien als een van de belangrijkste spelers in het elftal. Eerder toonde de Spaanse middenvelder zijn kwaliteiten al bij Villarreal, Real Mallorca en West Bromwich Albion. Op jonge leeftijd hoopte hij te slagen in het shirt van Real Madrid, maar achteraf gezien zegt Borja blij te zijn dat hij niet bij de Koninklijke is gebleven.

/

Als jongen van elf jaar arriveerde Borja in de jeugdopleiding van Real Madrid. Hij merkte echter al vrij snel dat dat niet de plek was waar hij eeuwig wilde blijven. Ik had veel plezier in het spel, maar eigenlijk veranderde dat al toen ik op mijn elfde bij Real binnen kwam. Ik verkeerde in de nabijheid van driehonderd andere jongens en van hen redde 85 procent het niet. Ze offerden hun puberteit op voor helemaal niets, er was geen loyaliteit.

Degenen die het niet redden, zag je gewoon weggaan met hun rugzak om. Het was best stressvol in die tijd, want het hing niet alleen af van je prestaties op het veld. Het deed er ook toe wat je trainers van je vonden, haalt Borja op in een interview met Marca. Je kunt het vergelijken met de X-factor, maar dan zonder het publiek in de studio dat je kan redden, zegt de nu 29-jarige Spanjaard.

/

Volgens Borja kregen de grootste talenten van Real Madrid teveel moois en verloren ze het zicht op de echte wereld. Je krijgt een megasalaris, een huis, een auto, een mooie horloge. Je leeft op een andere planeet, je zit in de top, maar het is allemaal niet écht voetbal, zegt hij. Hij vind het achteraf gezien dus ook niet erg dat hij nooit doorbrak in het Santiago Bernabéu. Borja hoopt dat er op den duur iets verandert in de voetballerij.

Hij stelt voorop dat hij dankbaar is dat hij het talent heeft gekregen om profvoetballer te worden. Er zijn mensen die twaalf uur per dag werken en wij hoeven maar drie uur per dag te trainen. We moeten ophouden met voetballers te behandelen als sterren, die mythe rondom ons werk in stand te houden, vindt de Spanjaard. Hij probeert bij Fiorentina en in Florence zelf zo normaal mogelijk te leven. Ik doe mijn boodschappen in de lokale supermarkt, ruim de kamers van mijn kinderen op en loop gewoon door de stad als ieder ander.

.
.
.
.
.
.
Kunnen we hem niet halen? Een kerel naar mijn hart. Ik vind zijn mentaliteit geweldig. Gewoon dankbaar en met beide beentjes op de grond, geen ster-allures. Super gewoon!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door Arie.Klooster --
XtremeViolence
 XtremeViolence - donderdag 06 november 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:34 schreef daan limbos het volgende:
Soms denk ik wel eens dat van Geel ziende blind is. Moet Feyenoord blij zijn met een spits die in Duitsland volkomen door de mand gevallen is. Dan zou ik inderdaad liever kijken naar die twee jongens die hier nu voorbij komen:Kravets en Bou. Zou Martin echt een beetje dom zijn? Ik begin het bijna te geloven. Hopelijk zitten in die investeerdersgroep mensen die naast verstand van zaken doen ook verstand van voetballen hebben. Dost wordt een ramp, want hij heeft niets met onze club.
Ik denk dat van Geel een goed elftal neer heeft gezet voor ons waarmee we verder kunnen bouwen. Toornstra doet het fantastisch, Wilkshire vervult zijn taken goed, El Ahmadi is op het middenveld inmiddels onmisbaar en ik heb me niet veiliger gevoeld dan met Vermeer in het doel. Een Bilal is gekocht met oog op de toekomst en is een groot talent dat er zeker zal komen. Daar hoor ik je niet over. Ik hoor je alleen over de spitspositie en Dost. Als je van Geel hebt horen praten in de verschillende interviews die hij heeft gegeven (waarvan ik de tafel van kees een goed voorbeeld vind), zal je moeten concluderen dat hij zeker niet ziende blind is. Hij kent de kwaliteiten van Dost en ziet hem als de doelpuntenmachine die hij is/kan zijn wanneer hem het vertrouwen gegeven wordt. Dit heeft hij in het verleden al bewezen.

Ik wil kwijt dat ik het ook zeker niet 100% eens met de visie van van Geel. Kazim Kazim maakt het nog niet waar en Boulahrouz had ik ook niet gehaald. Feit is echter dat Kazim Kazim een goedkope gok is (Zijn club betaalt nog steeds de helft van zijn salaris) die makkelijk genomen kon worden. Prioriteit bij Feyenoord was en is namelijk financieel gezond worden en blijven. Dat deze niet uitpakt zoals vele mensen verwacht hadden na de wonderen van Guidetti en Pelle, is een logische uitkomst. Niet iedere speler kan omgetoverd worden tot een doelpuntenmachine.

Daarnaast staat het helemaal niet vast dat van Geel wederom achter Dost aangaat. Hij heeft tot nu toe heel degelijk gehandeld op de transfermarkt en zal dit ook zeker blijven doen. Wanneer Dost te veel kost zal er niet gehandeld worden. Daarnaast zijn het nu roddels en weet niemand in hoeverre er waarheid zit in het feit dat Dost kandidaat nummer 1 is. Ik vind het kwalijk dat mensen, na al het goede werk dat van Geel verricht heeft in de afgelopen jaren, zich nu ineens weer tegen hem keren, omdat één van zijn keuzes niet helemaal uitpakt zoals gehoopt, terwijl de rest van de keuzes dat wel hebben gedaan.
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:38 schreef XtremeViolence het volgende:

[..]

Ik denk dat van Geel een goed elftal neer heeft gezet voor ons waarmee we verder kunnen bouwen. Toornstra doet het fantastisch, Wilkshire vervult zijn taken goed, El Ahmadi is op het middenveld inmiddels onmisbaar en ik heb me niet veiliger gevoeld dan met Vermeer in het doel. Een Bilal is gekocht met oog op de toekomst en is een groot talent dat er zeker zal komen. Daar hoor ik je niet over. Ik hoor je alleen over de spitspositie en Dost. Als je van Geel hebt horen praten in de verschillende interviews die hij heeft gegeven (waarvan ik de tafel van kees een goed voorbeeld vind), zal je moeten concluderen dat hij zeker niet ziende blind is. Hij kent de kwaliteiten van Dost en ziet hem als de doelpuntenmachine die hij is/kan zijn wanneer hem het vertrouwen gegeven wordt. Dit heeft hij in het verleden al bewezen.

Ik wil kwijt dat ik het ook zeker niet 100% eens met de visie van van Geel. Kazim Kazim maakt het nog niet waar en Boulahrouz had ik ook niet gehaald. Feit is echter dat Kazim Kazim een goedkope gok is (Zijn club betaalt nog steeds de helft van zijn salaris) die makkelijk genomen kon worden. Prioriteit bij Feyenoord was en is namelijk financieel gezond worden en blijven. Dat deze niet uitpakt zoals vele mensen verwacht hadden na de wonderen van Guidetti en Pelle, is een logische uitkomst. Niet iedere speler kan omgetoverd worden tot een doelpuntenmachine.

Daarnaast staat het helemaal niet vast dat van Geel wederom achter Dost aangaat. Hij heeft tot nu toe heel degelijk gehandeld op de transfermarkt en zal dit ook zeker blijven doen. Wanneer Dost te veel kost zal er niet gehandeld worden. Daarnaast zijn het nu roddels en weet niemand in hoeverre er waarheid zit in het feit dat Dost kandidaat nummer 1 is. Ik vind het kwalijk dat mensen, na al het goede werk dat van Geel verricht heeft in de afgelopen jaren, zich nu ineens weer tegen hem keren, omdat één van zijn keuzes niet helemaal uitpakt zoals gehoopt, terwijl de rest van de keuzes dat wel hebben gedaan.
Gozert!

100% eens

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Met name de laatste alinea getuigt van een gezonde dosis realiteitszin, iets wat in de redenatie van velen hier vaak erg ver te zoeken is of ontbreekt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Gozert!

100% eens

Had het zelf niet beter kunnen verwoorden. Met name de laatste alinea getuigt van een gezonde dosis realiteitszin, iets wat in de redenatie van velen hier vaak erg ver te zoeken is of ontbreekt.
Bahbah wat een arrogante misselijke post is dit zeg..
windoweyes
 windoweyes - donderdag 06 november 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:34 schreef daan limbos het volgende:
Dost wordt een ramp, want hij heeft niets met onze club.
Guidetti wou ook liever naar Feyenoord. Toch scoort hij er nu gewoon op los bij Celtic. Ik snap dus niet waarom spelers dat niet bij ons zouden kunnen doen, ook al zijn wij geen eerste keus. Dost zal hoe dan ook revanche willen halen, omdat hij afgeschreven is in Duitsland. Ik zie niet in waarom dat niet bij Feyenoord zou kunnen. De enige hobbel die ik zie, is zijn salaris. Of hij moet niet fit zijn, maar daar heb je mensen voor die er meer kijk op hebben dan ik.
VVout
 VVout - donderdag 06 november 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Kravets - 22 - Dinamo Kiev (scorende spits!).


http://www.youtube.com/watch?v=-jAh5_0E2E8


http://www.youtube.com/watch?v=IzqDD5Q3e6w


http://www.youtube.com/watch?v=Zv9sgasfH2k

Niet lang voor een paar goals moeten zoeken dus zal hij het ook wel kunnen denk ik zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 november 2014 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 13:59   quote  deeplink  
Alleen jammer dat je de filmpjes niet kunt bekijken..d:-)
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik hoop,zo dat je gelijk krijgt..
Wat een misselijke....
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Laten we het niet hopen, daar hebben we NIKS aan..
Misselijke....
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Hij schrijft wat ik al vaak geroepen heb....
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bahbah wat een arrogante misselijke post is dit zeg..
En het feit dat jij je aangesproken voelt.....
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Ga je me nu ook pben..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 14:05   quote  deeplink  
Doe gewoon normaal man en kijk naar je eigen, stoer hoor om je mede forumgangers op deze manier af te kraken, erg goedkoop..
VVout
 VVout - donderdag 06 november 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:59 schreef RenatoBos het volgende:
Alleen jammer dat je de filmpjes niet kunt bekijken..d:-)
Kan ze prima bekijken, versta er alleen geen drol van :)
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Tuurlijk... Boter op je hoofd en je weet het...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:06 schreef VVout het volgende:

[..]

Kan ze prima bekijken, versta er alleen geen drol van :)
Op de iPad zijn ze niet te bekijken, dan worden de filmpjes een wit vlak, daarom plaats ik er meestal een linkje bij..
VVout
 VVout - donderdag 06 november 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Op de iPad zijn ze niet te bekijken, dan worden de filmpjes een wit vlak, daarom plaats ik er meestal een linkje bij..
Done, kan je nu wel kijken ;)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:08 schreef VVout het volgende:

[..]

Done, kan je nu wel kijken ;)
MAAT..!!!
salemi
 salemi - donderdag 06 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:34 schreef daan limbos het volgende:
Soms denk ik wel eens dat van Geel ziende blind is. Moet Feyenoord blij zijn met een spits die in Duitsland volkomen door de mand gevallen is. Dan zou ik inderdaad liever kijken naar die twee jongens die hier nu voorbij komen:Kravets en Bou. Zou Martin echt een beetje dom zijn? Ik begin het bijna te geloven. Hopelijk zitten in die investeerdersgroep mensen die naast verstand van zaken doen ook verstand van voetballen hebben. Dost wordt een ramp, want hij heeft niets met onze club.
Is Dost wel door de mand gevallen in de Bundesliga? Hij heeft daar concurrentie van twee geweldige spitsen,Olic en Bendtner, waarbij de laatstgenomende ook niet altijd speelt en naast Dost op de bank zit. En ik kan je verzekeren, als deze Bendtner bij Feyenoord zou spelen zou Fred hem altijd als eerste basisspeler op het lijstje van de opstelling zetten.
Dost is goed genoeg voor de eredivisie, dat is een heel ander niveau dan de Bundesliga. Als hij na de winterstop bij Feyenoord zou komen schiet hij er gewoon 12 tot 15 in. Dat zijn dan de ballen waar Kazim nu geen raad mee weet.
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:10 schreef salemi het volgende:

[..]

Is Dost wel door de mand gevallen in de Bundesliga? Hij heeft daar concurrentie van twee geweldige spitsen,Olic en Bendtner, waarbij de laatstgenomende ook niet altijd speelt en naast Dost op de bank zit. En ik kan je verzekeren, als deze Bendtner bij Feyenoord zou spelen zou Fred hem altijd als eerste basisspeler op het lijstje van de opstelling zetten.
Dost is goed genoeg voor de eredivisie, dat is een heel ander niveau dan de Bundesliga. Als hij na de winterstop bij Feyenoord zou komen schiet hij er gewoon 12 tot 15 in. Dat zijn dan de ballen waar Kazim nu geen raad mee weet.
Precies!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 06 november 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:11 schreef Barabas het volgende:

[..]

Precies!
Nee dat is niet waar, J C staat als eerste op het lijstje bij Fred
Boca
 Boca - donderdag 06 november 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:10 schreef salemi het volgende:

[..]

Is Dost wel door de mand gevallen in de Bundesliga? Hij heeft daar concurrentie van twee geweldige spitsen,Olic en Bendtner, waarbij de laatstgenomende ook niet altijd speelt en naast Dost op de bank zit. En ik kan je verzekeren, als deze Bendtner bij Feyenoord zou spelen zou Fred hem altijd als eerste basisspeler op het lijstje van de opstelling zetten.
Dost is goed genoeg voor de eredivisie, dat is een heel ander niveau dan de Bundesliga. Als hij na de winterstop bij Feyenoord zou komen schiet hij er gewoon 12 tot 15 in. Dat zijn dan de ballen waar Kazim nu geen raad mee weet.
Als iemand de nummer of de e-mail van Martin van Geel heeft, tip hem gelijke over die Argentijnse aanvaller Gustavo Bou. Die man is een beest net als Pelle. Ik heb die beelden gezien jullie ook?
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:51 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar, J C staat als eerste op het lijstje bij Fred
Die zit met zijn lolly in zijn kont op een Catalaans strand....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 06 november 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:01 schreef Barabas het volgende:
Hij schrijft wat ik al vaak geroepen heb....
Waarmee je nog geen gelijk hebt he.
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 06 november 2014 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:02 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat Dost een gesloten boek is en dat de media maar wat roepen nu.
dit denk ik ook stylzz,media gekte net zoals iedere scorende buitenlandse spits aan ons gelinkt word
zodat het legioen begint te morren
Barabas
 Barabas - donderdag 06 november 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 16:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarmee je nog geen gelijk hebt he.
Nee Henk. Die illusie heb ik niet. Je mag zeggen wat je denkt dat juist is. Is echter wel handig om realistisch te blijven. Dat is nou precies wat mij zo aanspreekt in de post... Hoeveel mensen hier spreken kwaad over MvG zonder realistisch te blijven? Allemaal onzin gevoed door valse emoties.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1356561