|
|
de bluffer
|
|
|
Jullie zijn volgens mij allemaal van het zelfde soort als van de Gijp, Kraay en Derksen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Welk soort is dat? Praten over voetbal alsof ze er alleenrecht op hebben? Eigen waarheid als dé waarheid verkopen? Pochen over dingen die je wel of niet zou hebben? Jezelf meer voelen dan de meute vanwege je beroep? Klinkt meer als een Bluffer... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik denk dat het tijd is je met belangrijkere, serieuze zaken bezig te houden bluffert. Een wijs man als jij zal zijn tijd toch zeker niet verdoen met onbenullen die discussiëren over o.a. het vertrek van RK en het al dan niet aanstellen van CA, LvG of PB? En wat te denken van de meningen over de spelers? GP, JPB, TV en vooral EM zitten daar ook niet op te wachten. Jij toch ook niet? Ga ff een traininkje of 6 kijken joh, ontspan. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 21:02 schreef Bosifyable het volgende:Ik denk dat het tijd is je met belangrijkere, serieuze zaken bezig te houden bluffert. Een wijs man als jij zal zijn tijd toch zeker niet verdoen met onbenullen die discussiëren over o.a. het vertrek van RK en het al dan niet aanstellen van CA, LvG of PB? En wat te denken van de meningen over de spelers? GP, JPB, TV en vooral EM zitten daar ook niet op te wachten. Jij toch ook niet? Ga ff een traininkje of 6 kijken joh, ontspan. Ha Ha er zit toch wel iets van waarheid in wat ik allemaal verteld, zo te zien van de reactie |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zeker sabbi .. Gezien van de reactie .. Zweer het |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hou die taal A.U.B. bij je thuis en niet op een goeie topic |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 21:22 schreef de bluffer het volgende:[..] Ha Ha er zit toch wel iets van waarheid in wat ik allemaal verteld, zo te zien van de reactie Nee, ik heb gewoon een goed geheugen. Waarheid van bullshit onderscheiden lukt me vaak ook wel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 03 februari 2014 - 21:43 schreef Bosifyable het volgende:[..] Nee, ik heb gewoon een goed geheugen. Waarheid van bullshit onderscheiden lukt me vaak ook wel. zeker ook een 020 geheugen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja hoor. Vooral een 010 geheugen, maar ook een 070 of een 040 geheugen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Echt weer een 020 reactie dit |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Doe je het weer Tomson |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bluffert weer aan het optreden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Het is Bluffer hoor
en geen BLUFFERT
TOT MORGENAVOND IN KERKRADENt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Van mij mag je t hebben. Neem maar mee die rotzooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'Pellè wil gaan cashen, leegloop Feyenoord dreigt'
Martin van Geel moet voor komend seizoen zeer waarschijnlijk niet alleen op zoek naar een nieuwe trainer, maar ook naar nieuwe spelers. Een leegloop dreigt namelijk voor de Rotterdammers, zo heeft Voetbal International naar voren laten komen in de nieuwe editie van het blad.
Pellè, die nog een contract heeft tot medio 2017, zou zijn keuze al gemaakt hebben en de club willen verlaten in de zomer. De aanvaller wil naar het buitenland vertrekken om meer geld te kunnen gaan verdienen. Bij welke club dat wordt, is nog niet bekend.
Ook een vertrek van Stefan de Vrij en Daryl Janmaat wordt verwacht. Beide spelers liggen nog tot medio 2015 vast, maar werden de afgelopen tijd al meermaals gelinkt aan andere clubs. Daarbij zouden ook Bruno Martins Indi en Jordy Clasie Feyenoord de rug toe kunnen keren. Het tweetal heeft nog een contract tot medio 2016. Martins Indi werd afgelopen transferperiode al gelinkt aan Everton, terwijl Benfica zich graag wilde versterken met Clasie.
Daar houdt het echter nog niet op. Ruben Schaken gaf eerder namelijk al aan dat hij zijn contract, dat nog loopt tot de zomer van 2015, wil verlengen bij Feyenoord of anders na het huidige seizoen zeer waarschijnlijk een avontuur aangaat in het buitenland. Lex Immers kon in de winterstop op zijn beurt al vertrekken naar Middlesbrough en ook een vertrek van de middenvelder wordt in de zomer van 2014 niet uitgesloten. Dat gaat centjes opleveren. Benieuwd hoe komende zomer gaat verlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Allemaal jeugd inpassen en een paar talenten oppikken in europa...Verders potten met die munten... Te Vrede oho te vrede ohoho |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipert
|
|
|
Gevreesd wordt voor een leegloop oa verdedigende spelers als Janmaat, BMI, de Vrij en misschien zelfs Mathijssen. In dat kader is het dan niet verstandig om Schenkeveld terug te halen? Beschikt over een aflopend contract, hoort wekelijks tot de uitblinkers van heracles en heeft lekker wat eredivisie ervaring. Per slot van rekening een jongen die uit de eigen opleiding komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 12:49 schreef kuipert het volgende:Gevreesd wordt voor een leegloop oa verdedigende spelers als Janmaat, BMI, de Vrij en misschien zelfs Mathijssen. In dat kader is het dan niet verstandig om Schenkeveld terug te halen? Beschikt over een aflopend contract, hoort wekelijks tot de uitblinkers van heracles en heeft lekker wat eredivisie ervaring. Per slot van rekening een jongen die uit de eigen opleiding komt. Nee laten we voor kwalitatief goede talenten gaan |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 12:49 schreef kuipert het volgende:Gevreesd wordt voor een leegloop oa verdedigende spelers als Janmaat, BMI, de Vrij en misschien zelfs Mathijssen. In dat kader is het dan niet verstandig om Schenkeveld terug te halen? Beschikt over een aflopend contract, hoort wekelijks tot de uitblinkers van heracles en heeft lekker wat eredivisie ervaring. Per slot van rekening een jongen die uit de eigen opleiding komt. Ik denk dat die vrees vanwege de verminderde sportieve prestaties van de wedstrijden na de winterstop, minder groot is.
Overigens vind ik het eerder te vrezen dat te weinig spelers vertrekken komende zomer, dan te veel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 12:49 schreef kuipert het volgende:Gevreesd wordt voor een leegloop oa verdedigende spelers als Janmaat, BMI, de Vrij en misschien zelfs Mathijssen. In dat kader is het dan niet verstandig om Schenkeveld terug te halen? Beschikt over een aflopend contract, hoort wekelijks tot de uitblinkers van heracles en heeft lekker wat eredivisie ervaring. Per slot van rekening een jongen die uit de eigen opleiding komt. Vind ik niet veel. |
|
|
|
|
fey12
|
|
|
Ik denk dat het eerder Nelom is, dan Kongolo, dan van beek en dan pas Schenkeveld. Al is Schenkeveld een hele leuke bankzitter. En leeggekocht worden, Feyenoord heeft nog meer dan genoeg in de pijplijn, als je ziet wat er nu allemaal op de bank zit. En zo hoog is het niveau van veel spelers niet is gebleken dit seizoen. Verder, van Geel kennende, die waarde goed vermeerderd zal dat wel goed opgevangen worden als er spelers weggaan. Waar ik me meer zorgen over maak is de trainer. Ik denk dat maar een enkele trainer het beter kan dan Koeman, maar met veel trainers zal het niveau een stuk lager liggen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bezem door dit team. Is niet meer uit te halen. Opvullen met jeugd en 2 a 3 ervaren spelers. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Van de basis hoeven wat mij betreft alleen Mulder, Immers en Schaken vervangen te worden. De rest acht ik goed genoeg om in NL kampioen te worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Uiteraard zullen er de nodige spelers vertrekken, maar die 3 posities vind ik de zwakke plekken in het huidige elftal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Immers kan blijven, alleen de positie is twijfelachtig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 23:32 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Van de basis hoeven wat mij betreft alleen Mulder, Immers en Schaken vervangen te worden. De rest acht ik goed genoeg om in NL kampioen te worden. helemaal mee eens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We hebben natuurlijk ook nog wel een paar vraagtekens he. Te Vrede bijvoorbeeld, daar hebben we tot nu toe gewoon nog te weinig van kunnen zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als er een spits gaat, moet er 1 terugkomen. De beste speelt dan. Wat er in de zomer gebeurd, bepaalt je ambitie voor 2014/2015 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Om dan in de middenmoot te staan. Jeah, ik kan niet wachten tot we weer meedoen om de dertiende plaats... Sorry, Henk, maar je moet er nou ook weer niet direct zes of zeven de deur uitdoen. Dat is onmogelijk op te vangen..., maar er mogen inderdaad nu wel een keer weer een paar vertrekken om zo de financieën weer wat rooskleuriger te krijgen... Dan denk ik met name aan enkele evt. wk-gangers (De Vrij, BMI en Janmaat). Pellè en Clasie moeten blijven en Mathijsen met het oog op de onervarenheid van de jongens die het stokje van de anderen overnemen moeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 februari 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zullen er waarschijnlijk minimaal 6 vertrekken. Reken maar op meer. |
|
|
|
|
petertje58
|
|
|
Jullie blijven kunkels, zeiken en het weten, we staan er nog steeds goed voor, laten we blij zijn met dit elftal, als er 1 vertrekt gaan wij ons versterken, de nieue trainer is belangrijker. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat een wijsgeer die petert.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 14:49 schreef petertje58 het volgende:Jullie blijven kunkels, zeiken en het weten, we staan er nog steeds goed voor, laten we blij zijn met dit elftal, als er 1 vertrekt gaan wij ons versterken, de nieue trainer is belangrijker. je snapt t echt niet.
Er gáán er gewoon 6 of meer weg. Niet dat wij het willen, zo werkt t gewoon. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Je bedoelt petertje......eerst zien dan geloven.....Speculaties/speculeren hebben we nu niks aan. Dit elftal maakt het seizoen af daarna zien we wel...... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 14:15 schreef tomson het volgende:We hebben natuurlijk ook nog wel een paar vraagtekens he. Te Vrede bijvoorbeeld, daar hebben we tot nu toe gewoon nog te weinig van kunnen zien. Te Vrede staat bij mij boven aan de lijst om direct te vertrekken naar de compititie daarna Immers de rest mag gewoonblijven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 14:49 schreef petertje58 het volgende:Jullie blijven kunkels, zeiken en het weten, we staan er nog steeds goed voor, laten we blij zijn met dit elftal, als er 1 vertrekt gaan wij ons versterken, de nieue trainer is belangrijker. Tevredenheid leidt tot stilstand. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2014 - 15:05 schreef Milo het volgende:[..] Je bedoelt petertje......eerst zien dan geloven.....Speculaties/speculeren hebben we nu niks aan. Dit elftal maakt het seizoen af daarna zien we wel...... Nee, ik bedoelde peter op zijn rotterdams: petert! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Doorselecteren is altijd noodzakelijk, maar in één klap zes á zeven basisklanten wegdoen, is teveel van het goede... Dat kan en mag nooit gebeuren... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als ik lees dat ene Matavz, WIE ???, voor 8 miljoen naar Rubin Kazan zou gaan, kan Van Geel de vraagprijzen in ieder geval minimaal verdubbelen! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
godverdomme zeg, wat een fantastische deal voor pisvee. Waarom hebben wij nooit eens dat geluk aan onze zijde? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heeft niets met geluk te maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
8 klopt niet. Ze hebben m voor tussen de 6en7 gekocht. In de hoop een klapper te maken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Precies. Inclusief salariskosten en tekengelden draaien ze waarschijnlijk verlies. De enige mazzel die PSV heeft is dat ze met deze deal zo'n beetje quitte spelen, waar dat er niet meer in leek te zitten.
Mazzel is Drenthe voor 13 miljoen verkopen na een leuk half seizoen en dito EK. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Blffer, je bent inderdaad een bluffer. Toen jij nog in je luier scheet zaten ik, en waarschijnlijk nog wel een paar op dit forum, al wekelijks in de Kuip.Ben je wel eens in de Kuip geweest? Ik moet zeggen, je hangt me een beetje de keel uit. |
|
|
|