BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 14:08 schreef RenatoBos het volgende:
Beetje dagdromen Bas..
Inderdaad.... Ook dagdromen zijn bedrog.

Altidore... Zou een optie kunnen zijn. Speelt alleen nooit en heeft een behoorlijke reputatie wat "droog staan" betreft.... en blessuregevoelig!
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 15:50 schreef kakkie21 het volgende:
Zou altidore oud spits van az geen optie zijn? Volgens mij krijgt hij nauwelijks speeltijd in
engeland..
Heb het ff laten bezinken. Vind het één van de betere suggesties tot nu toe. Hij staat er in ieder geval niet best op bij Poyet dus een poging wagen kan altijd. Zal eens ff peilen bij een paar Sunderland-fans.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 11 november 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 19:36 schreef Barabas het volgende:

[..]

Heb het ff laten bezinken. Vind het één van de betere suggesties tot nu toe. Hij staat er in ieder geval niet best op bij Poyet dus een poging wagen kan altijd. Zal eens ff peilen bij een paar Sunderland-fans.
Natuurlijk , Sunderland-fans ....
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 november 2014 - 20:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Natuurlijk , Sunderland-fans ....
Hij ligt niet zo best. Degene die ik sprak noemde hem een "tosser". Volgens hem zijn de fans hem liever kwijt dan rijk. Hij schijnt overigens fit te zijn.

Poging wagen Martin?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 11 november 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Alsjeblieft niet :')
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 21:06   quote  deeplink  
Ik zie niet in waarom hij het niet zou proberen. Zie Dost liever komen... Andere genoemde namen zijn m.i. niet echt haalbaar of totaal onbekend.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 21:15   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt zich geen illusies meer te hoeven maken over de komst van Andrej Kramaric. De spits van Europa League-tegenstander HNK Rijeka werd aangeboden in Rotterdam, maar wordt inmiddels in verband gebracht met clubs van het kaliber AC Milan. Daar zou hij de opvolger moeten worden van Giampaolo Pazzini, die weg mag. Ook voor linkervleugelspeler Pablo Armero is geen plaats meer bij i Rossoneri. (Tuttosport)
Barabas
 Barabas - dinsdag 11 november 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Halen wij Pazzini toch? Die vorige Italiaan beviel ook goed! En als ie er niks van kan... ze zoeken om de hoek een pizzabakker...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 11 november 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Zat er ook aan te denken..d:-)
VVout
 VVout - dinsdag 11 november 2014 - 22:15   quote  deeplink  
Doe maar een koffieshop, zo'n met van die bruine bonen en lekker zoet Italiaans gebak. Eens wat anders dan pizaria's en shoarma tenten.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 00:32   quote  deeplink  
Een met bruine bonen??
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 november 2014 - 09:37   quote  deeplink  
Altidore vond ik best een redelijke spits bij az, waarom niet?

Van wanneer tot wanneer loopt de komende transferperiode eigenlijk?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 10:39   quote  deeplink  
Ik meen de maand januari gelezen te hebben..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 november 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Alleen de maand januari? Of begint het al wat eerder? zo rond twintig december of zo?? (ik roep maar wat hoor)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 november 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Hier tm 31-1
Sommige landen tot half feb.
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 13:28   quote  deeplink  
Dijks?!? Linksback....Ook besmet?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 12 november 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 13:28 schreef Barabas het volgende:
Dijks?!? Linksback....Ook besmet?
Hij is wel groot en sterk met een goed linkerbeen. Nooit begrepen waarom 020 hem zo makkelijk heeft laten gaan.
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Wij moeten nog steeds een goede linksback...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 november 2014 - 14:02   quote  deeplink  
Niet!

we hebben Nelom (en Woudenberg)... Hoezo moeten we nog een goede linksback?

Eigenlijk zijn alle plekken goed ingevuld, behalve die van de spits...., dus svp twee spitsen!!
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 14:15   quote  deeplink  
Aangezien een middelmatige speler als Nelom een jonge Woudenberg moeiteloos uit de basis houdt geeft dat stof tot nadenken. Het is blijkbaar niet goed genoeg dus deze positie is onvoldoende ingevuld.

Dus wat mij betreft hebben we een linksback en een spits nodig, waarvan de laatste zeer dringend.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 november 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Wie zegt dat Nelom middenmaat is? Jij? Nou, ik zeg dat hij goed is, niks middelmaat.
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 14:47   quote  deeplink  
Lees ff het Nelom-topic

Nog een keer dezelfde discussie in een ander topic heeft weinig zin.
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 12 november 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Nelom gooit iedere concurrent gewoon weer het veld uit!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Oud-Ajaksmiet ziet Feyenoord wel zitten: 'Zo fanatiek dat publiek'

23ic9jk.jpg

Mitchell Dijks ziet een overstap naar Feyenoord wel zitten. De oud-Ajaksmiet speelt momenteel voor Willem II, waar de 21-jarige Dijks nu samenspeelt met Kostas Lamprou. De linksback heeft zijn Ajaks-tijd achter zich gelaten en kijkt alleen maar vooruit.

"Ik hoor inderdaad wel vaker dat ik meer een Feyenoord-voetballer ben, dan een Ajaksmiet", zegt hij in Voetbal International. "Kostas (Lamprou, red.) had het er laatst ook al over. En als ik eerlijk ben, snap ik dat wel. Het ziet er misschien niet altijd even gepolijst uit wat ik doe, maar het spreekt wel aan bij de mensen. De Willem II-fans worden helemaal gek als ik er de beuk in gooi."

''Ik heb met Ajaks in De Kuip gespeeld. Man, ik wist niet wat ik meemaakte, zo fanatiek als het publiek daar is. En niet op één vak, hè. Waar je ook ingooit, overal gaan ze tekeer. Geloof me, daar krijg je extra kracht van als voetballer. Zelfs al zijn ze tegen je. Natuurlijk ben ik nog steeds Ajaksmiet, maar dat gevoel heeft wel een knauw gekregen door alles wat gebeurd is. Dus ja: als Feyenoord me vraagt, zou ik geen nee zeggen."
Bron:VI
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 16:21   quote  deeplink  
ADO Den Haag wil dat Michiel Kramer het seizoen bij ADO Den Haag afmaakt.

Feyenoord zou op de achtergrond bezig zijn om de spits naar Rotterdam te halen. Daar wil Maarten Fontein niks van weten.

We willen hem niet kwijt, dat is duidelijk, zegt de ADO-directeur tegen Voetbal International. Voor zijn eigen ontwikkeling zou het ook beter zijn om hier het seizoen af te maken. Dan kan hij de lijn doortrekken en topscorer blijven.

Ook trainer Henk Fraser ziet niks in een vertrek van Kramer. 'Het is duidelijk dat we voorin niet breed in de spelers zitten. In aanloop naar Willem II was het maar de vraag of Kramer en Mike van Duinen met enkelblessures konden spelen. Mitchell Schet was geblesseerd, met een beetje pech had ik maar één aanvaller gehad...
Bron:Het ooievaartsgilde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 november 2014 door RenatoBos --
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 12 november 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:
ADO Den Haag wil dat Michiel Kramer het seizoen bij ADO Den Haag afmaakt.

Feyenoord zou op de achtergrond bezig zijn om de spits naar Rotterdam te halen. Daar wil Maarten Fontein niks van weten.

We willen hem niet kwijt, dat is duidelijk, zegt de ADO-directeur tegen Voetbal International. Voor zijn eigen ontwikkeling zou het ook beter zijn om hier het seizoen af te maken. Dan kan hij de lijn doortrekken en topscorer blijven.

Ook trainer Henk Fraser ziet niks in een vertrek van Kramer. 'Het is duidelijk dat we voorin niet breed in de spelers zitten. In aanloop naar Willem II was het maar de vraag of Kramer en Mike van Duinen met enkelblessures konden spelen. Mitchell Schet was geblesseerd, met een beetje pech had ik maar één aanvaller gehad...
Bron:Het ooievaartsgilde..
Op zich geen enkel nieuws dat bericht.
Het lijkt me logisch dat Den Haag dat zegt. Je zou maar zeggen dat je hem maar wat graag verpatst.
Al denk ik dat Kramer zelf ook wel invloed heeft op de zaak (als die er überhaupt is). Als hij echt naar Feyenoord wilt en hier op aandringt en ADO een aardig bedrag kan vangen...
Utrecht wilde Toornstra ook niet kwijt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 12 november 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 14:47 schreef Barabas het volgende:
Lees ff het Nelom-topic

Nog een keer dezelfde discussie in een ander topic heeft weinig zin.
Lees hem zelf dan ook even... praat wat gemakkelijker....
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Ik ken die topic vrij goed. Als je over hem wil praten / discussiëren dan kunnen we in die topic verder.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 16:51 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Op zich geen enkel nieuws dat bericht.
Het lijkt me logisch dat Den Haag dat zegt. Je zou maar zeggen dat je hem maar wat graag verpatst.
Al denk ik dat Kramer zelf ook wel invloed heeft op de zaak (als die er überhaupt is). Als hij echt naar Feyenoord wilt en hier op aandringt en ADO een aardig bedrag kan vangen...
Utrecht wilde Toornstra ook niet kwijt.
Ben ik met je eens, drijft de prijs ook wat op op die manier..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 17:04   quote  deeplink  
'Voormalig Feyenoord-target' droomt van transfer: "AC Milan of Internazionale"

t9tggp.jpg

Andrej Kramaric maakt dit seizoen grote indruk in de Kroatische competitie en zou daardoor in de belangstelling staan van enkele grote Europese clubs. De speler van Rijeka staat zelf open voor een stap hogerop.

Kramaric was dit seizoen in vijftien competitiewedstrijden goed voor 21 treffers. "Voetbal is mijn leven", laat de aanvaller optekenen door Tuttosport. "Het zou geweldig zijn als ik op een dag voor een belangrijke club in Europa als AC Milan of Internazionale kon spelen. Ik heb de geruchten in de kranten gelezen, maar ik probeer daar niet teveel aandacht aan te schenken."

Kramaric werd afgelopen zomer ook in verband gebracht met Feyenoord. De Kroaat liet onlangs weten dat er inderdaad contact is geweest tussen hem en de Rotterdamse club, maar tot een overgang kwam het nooit. Extra pijnlijk was het dan ook dat Kramaric in het eerste Europa League-duel met Feyenoord liefst drie treffers produceerde (3-1).
Bron:Voetbalprimeur
Barabas
 Barabas - woensdag 12 november 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Leuk voor die jongen...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 november 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Dat wordt 0 x nieuwe spits tijdens de winter.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 12 november 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Dat denk ik niet, die is gewoon hard nodig..maar bovenstaande schijnt af te vallen. Kramer lijkt me nog steeds een optie..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 12 november 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Ik hoop t niet. Zet dan Shitta maar neer.
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:
ADO Den Haag wil dat Michiel Kramer het seizoen bij ADO Den Haag afmaakt.

Feyenoord zou op de achtergrond bezig zijn om de spits naar Rotterdam te halen. Daar wil Maarten Fontein niks van weten.

We willen hem niet kwijt, dat is duidelijk, zegt de ADO-directeur tegen Voetbal International. Voor zijn eigen ontwikkeling zou het ook beter zijn om hier het seizoen af te maken. Dan kan hij de lijn doortrekken en topscorer blijven.

Ook trainer Henk Fraser ziet niks in een vertrek van Kramer. 'Het is duidelijk dat we voorin niet breed in de spelers zitten. In aanloop naar Willem II was het maar de vraag of Kramer en Mike van Duinen met enkelblessures konden spelen. Mitchell Schet was geblesseerd, met een beetje pech had ik maar één aanvaller gehad...
Bron:Het ooievaartsgilde..
Volgens mij is de kogel door de kerk met de chinezen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 12 november 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Werd toch ook gesuggereerd bij VI?
van geil
 van geil - woensdag 12 november 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 21:28 schreef FR-Henk het volgende:
Werd toch ook gesuggereerd bij VI?
Ja , klopt.
daar zat n "voorname" Hagenees die dit zeker wist.
de oude topman van sportblad Elf.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 13 november 2014 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 16:59 schreef Barabas het volgende:
Ik ken die topic vrij goed. Als je over hem wil praten / discussiëren dan kunnen we in die topic verder.
Volgens mij ben ik aardig duidelijk geweest in "die" topic over hoe gecharmeerd ik ben van Nelom..., maar dat wist je natuurlijk al omdat je goed op de hoogte bent van "die" topic ;)
flipje tiel
 flipje tiel - donderdag 13 november 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Nelom heeft zich goed ontwikkeld en ontwikkeld zich nog door,en Kramer niet geschikt voor ons is gewoon een verbeterde versie van lullo tevreden
Gewoon voor een echte spits gaan en ook geen bas dost die wou niet dus laten zitten op die bank
daan limbos
 daan limbos - donderdag 13 november 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Ik vind niet dat Nelom een/de zwakken schakel is in het elftal. Eerste zorg is het vinden van een echte spits, maar erg (te)kritisch zijn is dit (en vorige besturen) niet vreemd. We weten toch allemaal nog wel dat van Nistelrooy destijds te licht werd bevonden om zijn "spillebeentjes". Onze Kroatische vriend kunnen we inmiddels vergeten, Kramer mag nog niet weg bij de Ooievaars, Dost is in alle opzichten een vraagteken, dan blijft er niet zo heel veel kwaliteit over. Of staat er toch nog een verrassing op van Geel's wel heel vage lijstje? Verder vraag je je af waarom Bilal is aangetrokken. Of heeft hij ook "kuipvrees"? Is een klein beetje "rood staan" dodelijk? Barcelona en Real Madrid doen dat al jaren.Ik ben er van overtuigd dat we, als er een echt goede spits wordt aangetrokken, we het beste elftal van de Eredivisie hebben.Nu een paar millioen extra uitgeven wordt met een kampioenschap met rente (letterlijk en figuurlijk) terugbetaald.
Barabas
 Barabas - donderdag 13 november 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 november 2014 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, drijft de prijs ook wat op op die manier..
Moeten niet teveel gaan betalen voor Mitchell II....
Barabas
 Barabas - donderdag 13 november 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 11:49 schreef daan limbos het volgende:
...Is een klein beetje "rood staan" dodelijk? Barcelona en Real Madrid doen dat al jaren.Ik ben er van overtuigd dat we, als er een echt goede spits wordt aangetrokken, we het beste elftal van de Eredivisie hebben.Nu een paar millioen extra uitgeven wordt met een kampioenschap met rente (letterlijk en figuurlijk) terugbetaald.
Ik ben een grote voorstander van het behalen van prijzen op de kortst mogelijke termijn, maar om ons opnieuw in de schulden te steken? Niet slim. Weer een hoop gezeik van de KNJB en opbouw van lijken in de kast en andere wantoestanden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 12:59   quote  deeplink  
Het terugbetalen middels een kampioenschap waardoor de CL-gelden binnenkomen hebben we eerder onze 'neus' mee gestoten. Ging toen ook fout dus moet je niet meer willen..
de bluffer
 de bluffer - donderdag 13 november 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Zeer goeie spits: 24 jaar speelt in Noorwegen bij Valerenga
een Ijslander naam Vidar Om Kjarlarsson 29 wedstrijden 25 doelpunten
shouts van Feyenoord ga eens kijken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 november 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Fijn zitten googelen?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 13:11   quote  deeplink  
Goede tip Bluffie, heb je Martin al gebeld..(?)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 13 november 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 13:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Fijn zitten googelen?
Wat is dit nou voor 020 praat deze speler heb ik met D K gezien op een jeuhdtoernooi bij de Tukkers.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 13 november 2014 - 13:45   quote  deeplink  
SORRY MOEST ZIJN JEUGDTOERNOOI!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 13 november 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Bodefiyable..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 13 november 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 13:44 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor 020 praat deze speler heb ik met D K gezien op een jeuhdtoernooi bij de Tukkers.
quote:
Op donderdag 13 november 2014 - 13:45 schreef Bosifyable het volgende:
SORRY MOEST ZIJN JEUGDTOERNOOI!
hahahaha 10/10

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1448171