BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 15 november 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Gezien het lijstje clubs kun je beter thuisblijven denk ik ;) Staat wel een aantal Duitse clubs tussen waar je wellicht mee kan concurreren, maar competitie blijft aantrekkelijker.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Hoezo thuisblijven? Je weet toch nooit voor welke speler de andere clubs komen? Misschien komen die wel voor een hele andere speler. En bovendien weet je ook maar nooit of een speler liever eerst een tussenstap wil maken bij een club voordat hij naar een subtopper in engeland of duitsland gaat. Kijken kan nooit kwaad. Ik ben al blij dat ze toch ergens gaan kijken. Meestal komt er niet zoveel uit onze scouts heb ik het idee. Proberen kan geen kwaad, als je niet probeert, ga je sowieso geen spits binnenhalen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 15 november 2014 - 15:50   quote  deeplink  
Overigens lees ik tussen de reacties ook dat mensen Lasse Vibe een goede spits vinden. Dat is weliswaar een Deen, dus niet van belang voor het bericht. Maar gezien de statistieken met 23 goals vorig jaar en topscorer bij IFK Göteborg lijkt me dat best een optie. Maarja, dan moeten onze scouts dat ook zien. Weet overigens niet hoe hij verder speelt, maar heeft wel aardige statistieken van vorig jaar.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 15 november 2014 - 16:03   quote  deeplink  
http://www.expressen.se/gt/sport/lasse-vibe-hattrick-hjalte-for-goteborg/
tomson
 tomson - zaterdag 15 november 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Gaat t niet om sensi.. kijk met welke clubs je moet concurreren..
tomson
 tomson - zaterdag 15 november 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Ow we waren alweer een pagina verder ;)
Barabas
 Barabas - zaterdag 15 november 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 15:50 schreef feyenoord!!! het volgende:
Overigens lees ik tussen de reacties ook dat mensen Lasse Vibe een goede spits vinden. Dat is weliswaar een Deen, dus niet van belang voor het bericht. Maar gezien de statistieken met 23 goals vorig jaar en topscorer bij IFK Göteborg lijkt me dat best een optie. Maarja, dan moeten onze scouts dat ook zien. Weet overigens niet hoe hij verder speelt, maar heeft wel aardige statistieken van vorig jaar.
Topspits van 27 jaar in een Scandinoefische competitie..... Vast een geweldige speler, maar niet voor Feyenoord.
sevillana
 sevillana - zaterdag 15 november 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 19:06 schreef Barabas het volgende:

[..]

Topspits van 27 jaar in een Scandinoefische competitie..... Vast een geweldige speler, maar niet voor Feyenoord.
want ... ?
Barabas
 Barabas - zaterdag 15 november 2014 - 23:51   quote  deeplink  
27 jaar, niet meer de jongste. Scandinoefische competitie is nog minder dan de Eredivisie. Hebben we toch niets aan?
theezakje
 theezakje - zaterdag 15 november 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 23:51 schreef Barabas het volgende:
27 jaar, niet meer de jongste. Scandinoefische competitie is nog minder dan de Eredivisie. Hebben we toch niets aan?
Dat wil niet zeggen dat het niet een goede speler zou kunnen zijn.
sevillana
 sevillana - zondag 16 november 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 november 2014 - 23:51 schreef Barabas het volgende:
27 jaar, niet meer de jongste. Scandinoefische competitie is nog minder dan de Eredivisie. Hebben we toch niets aan?
Scandinavische competitie is vrij summier omschreven, .. 27 jaar is niet echt oud te noemen voor een voetballer dacht ik, en minder dan de Eredivisie weet je zeker?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door sevillana --
JanM
 JanM - zondag 16 november 2014 - 08:54   quote  deeplink  
Iemand popcorn?
MMM
 MMM - zondag 16 november 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 16:26 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Och, daar hebben we nog zo'n positief figuur.....
Kuyt brengt je niet meer verder. Maar prima als jij tonnen aan salaris aan deze Dagobert wilt besteden. Weggegooid geld.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 08:54 schreef JanM het volgende:
Iemand popcorn?
Zondagsmorgens om 9 uur, neuh laat maar..
theezakje
 theezakje - zondag 16 november 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Beter een bakkie thee, geloof me ik kan het weten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 11:15   quote  deeplink  
d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 november 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:
Kramer, 1 miljoen, met ruil Schaken.
Voor de breedte? Ook zonde van het geld ... een gesloten beurs oke ! En dan nog komt Kramer niet verder dan de bank ...
sevillana
 sevillana - zondag 16 november 2014 - 12:07   quote  deeplink  
kennert
ar
 ar - zondag 16 november 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:05 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Voor de breedte? Ook zonde van het geld ... een gesloten beurs oke ! En dan nog komt Kramer niet verder dan de bank ...
Het is moeilijk te zeggen of Kramer in de kuip zal slagen,hij heeft iig meer potentie dan Te Vrede.Ben eigenlijk wel benieuwd..hij kan zomaar een sensatie worden.
Stylzz
 Stylzz - zondag 16 november 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:20 schreef ar het volgende:

[..]

Het is moeilijk te zeggen of Kramer in de kuip zal slagen,hij heeft iig meer potentie dan Te Vrede.Ben eigenlijk wel benieuwd..hij kan zomaar een sensatie worden.
ik denk dat als je te Vrede bij ADO stalt hij hetzelfde speelt.
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 16 november 2014 - 12:38   quote  deeplink  
ik vind kramer een verbeterde uitgave van tevrede en geloof ook niet dat hij ons verder brengt met alle respect voor ado,maar feyenoord is wel van een ander niveau en we hebben ook nog eens een kuip die nogal beangstigend kan overkomen bij mindere spelers
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 november 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:20 schreef ar het volgende:

[..]

Het is moeilijk te zeggen of Kramer in de kuip zal slagen,hij heeft iig meer potentie dan Te Vrede.Ben eigenlijk wel benieuwd..hij kan zomaar een sensatie worden.
Ik vind dat niet moeilijk om te zeggen dat Kramer geen verbetering wordt bij Feyenoord, dat zie ik zo ook wel aan zijn manier van spelen bij ADO DH ... Maar we hebben bij Feyenoord helaas teveel supporters die jan en alleman maar steeds de kans willen geven terwijl ze kwalitatief niet aan de eisen voldoen om te slagen in de kuip ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 november 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:07 schreef sevillana het volgende:
kennert
Tja , wat is een kennert ??? Iedereen heeft zijn eigen manier van spelers beoordelen en een persoonlijke voorkeur van een soort type speler ...
Barabas
 Barabas - zondag 16 november 2014 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind dat niet moeilijk om te zeggen dat Kramer geen verbetering wordt bij Feyenoord, dat zie ik zo ook wel aan zijn manier van spelen bij ADO DH ... Maar we hebben bij Feyenoord helaas teveel supporters die jan en alleman maar steeds de kans willen geven terwijl ze kwalitatief niet aan de eisen voldoen om te slagen in de kuip ...
Eens!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja , wat is een kennert ??? Iedereen heeft zijn eigen manier van spelers beoordelen en een persoonlijke voorkeur van een soort type speler ...
Maar jij hebt wel een hele aparte eigen manier..d:-)
Barabas
 Barabas - zondag 16 november 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Waren er maar wat meer zo selectief als L. inzake Kramer en andere middelmatige aanvallers/spitsen. Zie hier af en toe namen voorbij komen van spelers die duidelijk tekort komen.
Barabas
 Barabas - zondag 16 november 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Maar dat is dan wel mijn eigen aparte manier van beoordelen!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 13:15 schreef Barabas het volgende:
Waren er maar wat meer zo selectief als L. inzake Kramer en andere middelmatige aanvallers/spitsen. Zie hier af en toe namen voorbij komen van spelers die duidelijk tekort komen.
Dost bijvoorbeeld..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 13:16 schreef Barabas het volgende:
Maar dat is dan wel mijn eigen aparte manier van beoordelen!
Eens..d:-)
Boca
 Boca - zondag 16 november 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Martin van Geel moet misschien gewoon die Hongaarse aanvaller Krisztian Simon weer terug halen naar Nederland. Met Pelle en Mathijsen was het ook grote succes.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 16 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Defuq hé.. :') En meteen Kiznichenko erbij halen? Vergeet die topwedstrijd niet om de Zilveren Bal hè.
sevillana
 sevillana - zondag 16 november 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:38 schreef flipje tiel het volgende:
ik vind kramer een verbeterde uitgave van tevrede en geloof ook niet dat hij ons verder brengt met alle respect voor ado,maar feyenoord is wel van een ander niveau en we hebben ook nog eens een kuip die nogal beangstigend kan overkomen bij mindere spelers
is het geen tijd om een aantal zaken bij te stellen intussen?
bijvoorbeeld Feyenoord (met een hoofdletter, maar dit terzijde) is wel van een ander niveau volgens jou, ik denk persoonlijk dat die tijden voorbij zijn, zie de niveauverschillen in de eredivisie gedurende de afgelopen jaren. ik heb dus het idee dat Feyenoord van een ander niveau was, maar dat is al weer een poosje geleden. puur mijn zienswijze dus, ieder mag zijn eigen mening hebben of zo iets las ik ergens?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 november 2014 door sevillana --
sevillana
 sevillana - zondag 16 november 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 13:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens..d:-)
+1
van geil
 van geil - zondag 16 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
De scouts zijn naar Marc Janco
ar
 ar - zondag 16 november 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Ook middelmatig dan maar?
ar
 ar - zondag 16 november 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 12:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind dat niet moeilijk om te zeggen dat Kramer geen verbetering wordt bij Feyenoord, dat zie ik zo ook wel aan zijn manier van spelen bij ADO DH ... Maar we hebben bij Feyenoord helaas teveel supporters die jan en alleman maar steeds de kans willen geven terwijl ze kwalitatief niet aan de eisen voldoen om te slagen in de kuip ...
Het gaat ook gewoon om de goals L.
van geil
 van geil - zondag 16 november 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Dit gaat m worden in de winterstop.
640px-Marc_Janko_2009.JPG
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Die heeft dit seizoen geen wedstrijd gevoetbald man, en in Turkije kwam ie ook amper tot scoren..
van geil
 van geil - zondag 16 november 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 15:25 schreef RenatoBos het volgende:
Die heeft dit seizoen geen wedstrijd gevoetbald man, en in Turkije kwam ie ook amper tot scoren..
De scouts zijn naar hem wezen kijken.
kan ik ook niets aan doen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Duidelijk, en als je naar zijn prestaties kijkt zullen ze hem wel halen..d:-)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 november 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 14:33 schreef ar het volgende:

[..]

Het gaat ook gewoon om de goals L.
Was het maar zo simpel! Ik heb de komst van Pellé wel toe gejuicht .. maar van Kramer ben ik niet overtuigt.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 13:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Maar jij hebt wel een hele aparte eigen manier..d:-)
Kan ik ook niks aan doen , haha ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Jij misschien niet maar een psychiater kan het wellicht proberen..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 15:29 schreef van geil het volgende:

[..]

De scouts zijn naar hem wezen kijken.
kan ik ook niets aan doen
Enige bron waarop je dit baseert?
daan limbos
 daan limbos - zondag 16 november 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Wij zijn allemaal "kenners", ik vermoed toch wel dat er een paar honderdduizend van die kenners zijn die menen te kunnen beoordelen of iemand geschikt is om in het momenteel zo opermachtige Feyenoord te spelen. Maar het gaat mij hierom: hoeveel van al deze "voetbalexperts" hebben Guidetti en Pelle niet afgekraakt voor ze een bal bij Feyenoord aangeraakt hadden, want: ze hadden nog nooit bij een "grote" club gespeeld.Ik hoor nog hoe die zeiksnor van VI Pelle belachelijk maakte nog voor er een wedstrijd gespeeld was. Laat Kramer maar komen, geef hem vertrouwen, dan zullen we aan het eind van de competitie wel zien wat zijn waarde voor de club is. Minder dan het huidige duo kan hij toch niet zijn.Daarbij: als hij bij ons speelt moet hij ze er tegen dezelfde verdedigers intrappen als hij nu doet
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 16:46   quote  deeplink  
Slechter zal ie zeker niet zijn nee..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Maar dan nog, is hij dat wat we zoeken..
van geil
 van geil - zondag 16 november 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Enige bron waarop je dit baseert?
het Oostenrijkse Laola 1
en FR 12.nl
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 november 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:42 schreef daan limbos het volgende:
Wij zijn allemaal "kenners", ik vermoed toch wel dat er een paar honderdduizend van die kenners zijn die menen te kunnen beoordelen of iemand geschikt is om in het momenteel zo opermachtige Feyenoord te spelen. Maar het gaat mij hierom: hoeveel van al deze "voetbalexperts" hebben Guidetti en Pelle niet afgekraakt voor ze een bal bij Feyenoord aangeraakt hadden, want: ze hadden nog nooit bij een "grote" club gespeeld.Ik hoor nog hoe die zeiksnor van VI Pelle belachelijk maakte nog voor er een wedstrijd gespeeld was. Laat Kramer maar komen, geef hem vertrouwen, dan zullen we aan het eind van de competitie wel zien wat zijn waarde voor de club is. Minder dan het huidige duo kan hij toch niet zijn.Daarbij: als hij bij ons speelt moet hij ze er tegen dezelfde verdedigers intrappen als hij nu doet
Ik heb Pelle en Guidetti nooit afgekraakt! En dat doe ik nu wel met Kramer, omdat ik vergelijkings materiaal heb betreft Pelle en Kramer in hun periode bij AZ en ADO DH. En van daaruit baseer ik erop dat Pelle meer kwaliteit had / heeft dan Kramer en daarom denk ik dat Kramer het NOOIT ga redden bij Feyenoord ... Maar als jij er anders over denkt, het zij zo !
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 16 november 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:08 schreef RenatoBos het volgende:
Jij misschien niet maar een psychiater kan het wellicht proberen..
Die ook niet! Dan moet ie zelf ook naar de psych ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1394121