BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 17:37   quote  deeplink  
Haha held..
sevillana
 sevillana - zondag 16 november 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 16:42 schreef daan limbos het volgende:
Laat Kramer maar komen, geef hem vertrouwen, dan zullen we aan het eind van de competitie wel zien wat zijn waarde voor de club is. Minder dan het huidige duo kan hij toch niet zijn.Daarbij: als hij bij ons speelt moet hij ze er tegen dezelfde verdedigers intrappen als hij nu doet
Daarbij: als hij bij ons speelt moet hij ze er tegen dezelfde verdedigers intrappen als hij nu doet

dat lijkt me wel zo realistisch
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 16 november 2014 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 17:08 schreef van geil het volgende:

[..]

het Oostenrijkse Laola 1
en FR 12.nl
Slechts een gerucht dus. In die berichten staat enkel dat bij de Oostenrijkers marc janko en arnautovic spelen. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk voor janko zijn gegaan....
Barabas
 Barabas - zondag 16 november 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 november 2014 - 13:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dost bijvoorbeeld..
Voorspelbare vogel zo'n meeuw! ;-))
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 16 november 2014 - 21:25   quote  deeplink  
'Feyenoord houdt situatie Zapata nog altijd in de gaten'

14cqqec.jpg

Duvan Zapata was afgelopen zomer één van de kandidaten om Graziano Pelle op te volgen in de spits van Feyenoord. De transfer ging echter niet door en de aanvaller, die ook in de belangstelling van Torino stond, bleef bij zijn club Napoli als stand-in. Omdat de prestaties van de aanvaller tegenvallen, mag de 23-jarige aanvaller in de transferperiode in januari alsnog vertrekken. Dit meldt Tuttosport.[

Ondanks dat Feyenoord deze zomer Colin Kazim-Richards aantrok als spits wil de club alsnog een andere spits aantrekken. De club uit Rotterdam houdt de situatie van Duvan Zapata goed in de gaten. Dit meldt AreaNapoli. Naast Feyenoord wil Torino de Colombiaan nog altijd aantrekken. De Rotterdammers willen de aanvaller nog altijd tot het eind van het seizoen huren.
Bron:Tuttosport
Barabas
 Barabas - zondag 16 november 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Kijk eens aan! Maar wat levert het op.... Zag hem laatst spelen; van harte welkom wat mij betreft.
ar
 ar - zondag 16 november 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Komt toch niet..deze jongen wilde van de zomer ook niet komen,dus dit gerucht kan ook de prullenbak in.
van geil
 van geil - zondag 16 november 2014 - 22:07   quote  deeplink  
mooi.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 11:07   quote  deeplink  
Lazio wil voor twaalf miljoen tweede Feyenoorder oppikken

2134pqt.jpg

Afgelopen zomer verlengde Feyenoord-aanvoerder Jordy Clasie zijn contract in De Kuip nadat een transfer naar FC Porto afketste. Volgend jaar lijkt de middenvelder echter niet meer houdbaar voor zijn Rotterdamse werkgever. Lazio Roma zou Clasie graag willen herenigen met voormalig ploeggenoot Stefan de Vrij.

Dat meldt het Italiaanse La Repubblica. Volgens de krant moet de club zo'n 12 miljoen euro overmaken naar Rotterdam-Zuid voor de spelbepaler. De 23-jarige Clasie, die zelf aangaf sowieso in de winter niet te vertrekken, verkeert in uitstekende vorm en mocht gisteren ruim zeventig minuten maken in het EK-kwalificatieduel van Nederland met Letland (6-0).

De Vrij transfereerde afgelopen zomer al voor een beduidend minder bedrag naar Lazio, dat na een slechte competitiestart nu vijfde staat in de Italiaanse Serie A. De verdediger speelde gisteren zijn vijfentwintigste interland voor Oranje.
legrande
 legrande - maandag 17 november 2014 - 11:14   quote  deeplink  
12 miljoen voor clasie. We hebben middenvelders zat en ik zou dan toch echt zeker de helft neerleggen voor een goede spits. Kom toch weer bij guidetti terecht als hij nog wil. Celtic wil hem nu graag overnemen maar zolang dat niet vast staat probeer het nog een keer.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 november 2014 - 11:25   quote  deeplink  
12 miljoen okee, maar dan wel zomer 2015.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Eens, trouwens heeft aangegeven dit seizoen niet weg te gaan. Niet dat dat veel zegt
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 11:42 schreef RenatoBos het volgende:
Eens, trouwens heeft aangegeven dit seizoen niet weg te gaan. Niet dat dat veel zegt
Waarschijnlijk vertrekt hij in de komende zomer. Dan zullen we de hoofdprijs voor hem vangen. 12 miljoen lijkt mij in dat licht een juiste som, maar het zal mij niet verbazen als het een beetje meer is; hij doet het momenteel erg goed en ook in Oranje was hij gisteren een bepalende speler. Goed, het was tegen Letland, maar tegen Brazilië was hij ook erg goed en schijnbaar kan hij moeiteloos mee.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Veel te weinig.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:23 schreef Stylzz het volgende:
Veel te weinig.
Wat is volgens jou de juiste som? Ik denk 15 miljoen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 12:29   quote  deeplink  
Is van meerwaarde, plus net verlengd, maar t hangt van zijn salaris af.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Zal nu maximale salaris zijn, vermoed ik. Hij behoort tot de toplaag binnen de selectie en heeft verlengd na een goed WK.
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 november 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Dan zit hij rond t miljoen. Maar el ahmadi is dmv tekengeld e.d. ook in een constructie gekomen waardoor hij meer verdiend dan het salarisplafond.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 17 november 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:12 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vertrekt hij in de komende zomer. Dan zullen we de hoofdprijs voor hem vangen. 12 miljoen lijkt mij in dat licht een juiste som, maar het zal mij niet verbazen als het een beetje meer is; hij doet het momenteel erg goed en ook in Oranje was hij gisteren een bepalende speler. Goed, het was tegen Letland, maar tegen Brazilië was hij ook erg goed en schijnbaar kan hij moeiteloos mee.
waarom voor Clasie maar 12 miljoen als er voor die neus Blind 18 is betaald Clasie is gewoon beter en moet ook zeker 18 opbrengen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 november 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Dus toch interesse in Janko en Arnautovic blijkbaar..

Feyenoord is op zoek naar een spits en Fred Rutten is in zijn zoektocht uitgekomen bij twee Oostenrijkers en tevens voormalig FC Twente-spelers. Een delegatie van de Rotterdammers bekeek afgelopen zaterdag tijdens Oostenrijk-Rusland zowel Marko Arnautovic als Marc Janko.
Arnautovic staat momenteel onder contract bij Stoke City en speelde van 2006 tot 2009 onder Rutten bij Twente. Janko is inmiddels werkzaam bij Sydney FC en werkte nooit met Rutten samen. In beide gevallen zou het gaan om een huurperiode van januari tot volgende zomer. Mitchell Te Vrede en Colin Kazim-Richards komen volgens de technische staf tekort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 november 2014 door RenatoBos --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 17 november 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:
Dus toch interesse in Janko en Arnautovic blijkbaar..

Feyenoord is op zoek naar een spits en Fred Rutten is in zijn zoektocht uitgekomen bij twee Oostenrijkers en tevens voormalig FC Twente-spelers. Een delegatie van de Rotterdammers bekeek afgelopen zaterdag tijdens Oostenrijk-Rusland zowel Marko Arnautovic als Marc Janko.
Arnautovic staat momenteel onder contract bij Stoke City en speelde van 2006 tot 2009 onder Rutten bij Twente. Janko is inmiddels werkzaam bij Sydney FC en werkte nooit met Rutten samen. In beide gevallen zou het gaan om een huurperiode van januari tot volgende zomer. Mitchell Te Vrede en Colin Kazim-Richards komen volgens de technische staf tekort.
Janko is 31, als ik het goed heb. Als je dan een spits van oudere leeftijd wil halen, haal dan Dirk Kuyt op. Daarvan weten we wat je eraan hebt en past goed bij ons. Bovendien heeft die afgelopen zomer bewezen nog genoeg kwaliteit te hebben.

Arnautovic is qua leeftijd een stuk beter. Vind ik ook een betere speler en Rutten kan hem aan de praat krijgen. Maar is dat niet meer een buitenspeler? En zou hij wel van Stoke naar ons willen komen?
luukbarrie
 luukbarrie - maandag 17 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Craig bellamy, nu het toch over oude spitsen gaat? Hij vond Feyenoord een mooie club en wilde graag komen
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 17 november 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:39 schreef luukbarrie het volgende:
Craig bellamy, nu het toch over oude spitsen gaat? Hij vond Feyenoord een mooie club en wilde graag komen
De roep om hem was groot toen we echt geen uitzicht op betere tijden hadden. Na dat drama-jaar 2010-2011. M'n hoop bleef levend toen een aantal Feyenoordsupporters hem bezochten bij Cardiff City.
Maar dat is nu wel echt te laat.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 17 november 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Ook zouden de Rotterdammers nog steeds in gesprek zijn met Napoli. Volgens het vaak goed ingevoerde AreaNapoli.it heeft Feyenoord de komst van Duvan Zapata nog niet opgegeven. De club zou zich vrijdagavond opnieuw gemeld hebben voor de spits van Napoli. Een tussenpersoon van Feyenoord zou zich zowel bij Napoli-directeur Riccardo Bigan als zaakwaarnemer Ersin Akan hebben gemeld.
Boca
 Boca - maandag 17 november 2014 - 14:20   quote  deeplink  
GERUCHT: Feyenoord wil Zapata in de winter op huurbasis overnemen van Napoli.

Duvan Zapata is bij Feyenoord nog altijd in beeld als versterking voor de huidige selectie. In de zomer stond de spits van Napoli al op het verlanglijstje, tot een transfer kwam het niet. De Rotterdammers zijn de Colombiaan echter blijven volgen en willen in de winter een nieuwe poging wagen om de 23-jarige spits op huurbasis aan te trekken. (AreaNapoli)
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:
Dan zit hij rond t miljoen. Maar el ahmadi is dmv tekengeld e.d. ook in een constructie gekomen waardoor hij meer verdiend dan het salarisplafond.
Ik zou het niet vreemd vinden als hij net zoveel als Karim El Ahmadi vangt, maar weten doe ik het niet.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:36 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Janko is 31, als ik het goed heb. Als je dan een spits van oudere leeftijd wil halen, haal dan Dirk Kuyt op. Daarvan weten we wat je eraan hebt en past goed bij ons. Bovendien heeft die afgelopen zomer bewezen nog genoeg kwaliteit te hebben.

Arnautovic is qua leeftijd een stuk beter. Vind ik ook een betere speler en Rutten kan hem aan de praat krijgen. Maar is dat niet meer een buitenspeler? En zou hij wel van Stoke naar ons willen komen?
Die Janko.... Tsja.... Persoonlijk zie ik het niet zitten met hem. Moeten toch beter kunnen krijgen lijkt mij. En Arnautovic is niet alleen een buitenspeler, maar ook een arrogante lastpak.
Barabas
 Barabas - maandag 17 november 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 14:20 schreef Boca het volgende:
GERUCHT: Feyenoord wil Zapata in de winter op huurbasis overnemen van Napoli.

Duvan Zapata is bij Feyenoord nog altijd in beeld als versterking voor de huidige selectie. In de zomer stond de spits van Napoli al op het verlanglijstje, tot een transfer kwam het niet. De Rotterdammers zijn de Colombiaan echter blijven volgen en willen in de winter een nieuwe poging wagen om de 23-jarige spits op huurbasis aan te trekken. (AreaNapoli)
Als ik er 1 mag kiezen uit de namen die recentelijk voorbij zijn gekomen dan zou ik het liefst met deze gozer in zee gaan. Goede leeftijd, surplus aan kwaliteit en lijkt te beschikken over de kwaliteiten die we voorin missen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 november 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Tis weer namen-tijd.
Mogelijk is MvG nu wél bezig met een breder lijstje.
MMM
 MMM - maandag 17 november 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Janko, nee toch? Arnautovic is een goede speler maar een lastige gozer..

Ik zie het allebei niet zitten denk ik.
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 17 november 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 14:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als ik er 1 mag kiezen uit de namen die recentelijk voorbij zijn gekomen dan zou ik het liefst met deze gozer in zee gaan. Goede leeftijd, surplus aan kwaliteit en lijkt te beschikken over de kwaliteiten die we voorin missen.
Is hij een garantie voor goals? Een koele kikker voor het doel? Niet zoals Manu of wie dan ook, wel retesnel... maar voor het doel vaak paniekerig. Ik hoor het graag.

Om eerlijk te zijn ken ik hem alleen maar van spelletjes en wat youtube beelden.
tomson
 tomson - dinsdag 18 november 2014 - 03:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:
Dus toch interesse in Janko en Arnautovic blijkbaar..

Feyenoord is op zoek naar een spits en Fred Rutten is in zijn zoektocht uitgekomen bij twee Oostenrijkers en tevens voormalig FC Twente-spelers. Een delegatie van de Rotterdammers bekeek afgelopen zaterdag tijdens Oostenrijk-Rusland zowel Marko Arnautovic als Marc Janko.
Arnautovic staat momenteel onder contract bij Stoke City en speelde van 2006 tot 2009 onder Rutten bij Twente. Janko is inmiddels werkzaam bij Sydney FC en werkte nooit met Rutten samen. In beide gevallen zou het gaan om een huurperiode van januari tot volgende zomer. Mitchell Te Vrede en Colin Kazim-Richards komen volgens de technische staf tekort.
24nky2o.jpg
tomson
 tomson - dinsdag 18 november 2014 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:58 schreef MauricioAros het volgende:
Ook zouden de Rotterdammers nog steeds in gesprek zijn met Napoli. Volgens het vaak goed ingevoerde AreaNapoli.it heeft Feyenoord de komst van Duvan Zapata nog niet opgegeven. De club zou zich vrijdagavond opnieuw gemeld hebben voor de spits van Napoli. Een tussenpersoon van Feyenoord zou zich zowel bij Napoli-directeur Riccardo Bigan als zaakwaarnemer Ersin Akan hebben gemeld.
Dat is stukken beter dan een Dost of Janko. Kramaric zou ook geweldig wezen, maar die staat al te nadrukkelijk in de kijker bij enkele van de "G20" ben ik bang..
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 november 2014 - 05:59   quote  deeplink  
We zullen zien! Het belangrijkste is dat er wat gebeurt , welke speler(s) boeit me dan iets minder !!!
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 18 november 2014 - 10:05   quote  deeplink  
Wat zijn de laatste jaren nou echt goede winteraankopen geweest?

De eerste en enige die nu in me opkomt is Ron Vlaar.

In 2010-2011 leek elke winteraankoop (behalve Larsen) geslaagd. Maar slechter dan voor de winter kon het zowat niet.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 18 november 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 november 2014 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:
Dus toch interesse in Janko en Arnautovic blijkbaar..

Feyenoord is op zoek naar een spits en Fred Rutten is in zijn zoektocht uitgekomen bij twee Oostenrijkers en tevens voormalig FC Twente-spelers. Een delegatie van de Rotterdammers bekeek afgelopen zaterdag tijdens Oostenrijk-Rusland zowel Marko Arnautovic als Marc Janko.
Arnautovic staat momenteel onder contract bij Stoke City en speelde van 2006 tot 2009 onder Rutten bij Twente. Janko is inmiddels werkzaam bij Sydney FC en werkte nooit met Rutten samen. In beide gevallen zou het gaan om een huurperiode van januari tot volgende zomer. Mitchell Te Vrede en Colin Kazim-Richards komen volgens de technische staf tekort.
Nooit aan beginnen, ik ga nog steeds voor Vidar Om Kjarlarsson van Valerenga
hij is pas 24 jaar 29 wedstrijden 25 doelpunten
ze moeten hem snel gaan bekijken
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 18 november 2014 - 12:26   quote  deeplink  
Valerenga is een club in Noorwegen
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 18 november 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Van alle markten thuis.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 18 november 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:28 schreef Bosifyable het volgende:
Van alle markten thuis.
wat bedoel je daar mee
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 november 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:30 schreef de bluffer het volgende:

[..]

wat bedoel je daar mee
ja nou, ben erg benieuwd.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 18 november 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Noorse, Deense en Zweedse spitsen zijn vaak goud waard voor een club dus daar moeten ze gaan kijken verder nergens
salemi
 salemi - dinsdag 18 november 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Het is al weer even geleden dat Janko bij de duitsers speelde, maar ik vond hem eigenlijk altijd goed spelen. Scoorde uit alle posities. Hij moest toen plaats in het elftal maken voor Luc de Jong, daarom ging hij daar weg. dat was onder Fred, als ik me niet vergis. Maar voor de doelpunten hoefde het niet. Hij heeft er zat gemaakt, zo uit mijn hoofd gezegd (geen stats).
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 november 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:41 schreef salemi het volgende:
Het is al weer even geleden dat Janko bij de duitsers speelde, maar ik vond hem eigenlijk altijd goed spelen. Scoorde uit alle posities. Hij moest toen plaats in het elftal maken voor Luc de Jong, daarom ging hij daar weg. dat was onder Fred, als ik me niet vergis. Maar voor de doelpunten hoefde het niet. Hij heeft er zat gemaakt, zo uit mijn hoofd gezegd (geen stats).
ik vrees dat als je t opzoekt, t tegenvalt.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 18 november 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Het vorige lijstje van MvG bleek een Aldi-boodschappenlijstje van zijn vrouw te zijn. Zou ze hem nu een briefje voor de Lidl mee gegeven hebben?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Hahahaha, wat een giller Daan! Ik lach me de ballen uit mijn broek man....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 november 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vrees dat als je t opzoekt, t tegenvalt.
En dus maar even gedaan.
Liep bij Twente ongeveer 1 op 2, 45 wedstrijden, 24 goals.
Trabzonspor 2013-2014, twee goals in 23 wedstrijden.
Is nu 31 jaar en zijn carrière zit in een neerwaartse spiraal

En nu Arnautovic:
Is nu 25 jaar, scoort weinig voor een spits.
drie jaar Twente, 44 wedstrijden, 12 goals.
Werder, 72 wedstrijden 14 goals.
Stoke, 35 wedstrijden, 4 goals.

Zit weinig progressie in, maar hij speelt wel overal waar hij onder contract staat, dus hij zal andere kwaliteiten hebben. Had bij Twente N'Kufo voor zich. Daarna die gekke stunt met inter die m uiteindelijk niet hoefden te kopen en hij lange tijd niet speelde.
Moeilijke dingen is hij wel kwijt, dat was vooral in 2011. Dus Arnautovic mag van mij komen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Maar die gaat waarschijnlijk niet komen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 november 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 13:17 schreef RenatoBos het volgende:
Maar die gaat sowieso niet komen..
Weet ik niet, speelt nu weinig toch?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 november 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Feyenoord kan naam wegstrepen:"Hij is belangrijk voor ons".

iokpvp.jpg

Feyenoord zou geïnteresseerd zijn in Marko Arnautovic (foto rechts). Scouts van de club uit Rotterdam zaten afgelopen weekend op de tribune bij de wedstrijd van Oostenrijk, om ook Mark Janko te bekijken. De eerstgenoemde aanvaller lijkt echter niet te mogen vertrekken uit Engeland.

'Marko (Arnautovic, red.) is een belangrijke speler voor ons geweest en dat blijft hij, zegt Peter Coates, voorzitter van Stoke City, tegenover The Sentinel. 'Ik kan me niet voorstellen dat we hem in de winter laten gaan, ook niet als er een goed bod op hem komt.
Ondaks dat de aanvaller 'een belangrijke speler' wordt genoemd, speelde hij dit seizoen pas zes wedstrijden namens Stoke City in de competitie en drie in de League Cup. De oud-aanvaller van FC Twente wist nog niet te scoren en lijkt aankomend weekend, in de wedstrijd tegen Burnley, ook plaats te moeten nemen op de reservebank.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 november 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Ik lees daar: Hij kan weg voor een heel goed bod.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1405620