BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - donderdag 20 november 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 13:06 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Zou niet best zijn, is geen spits voor een topclub als Feyenoord
ga nogmaals kijken naar 18 november om 12.24 uur op deze Topic
dat is een spits
Ik weet niets van deze spits. Weet jij of hij een aankomende topper is? D K in de winter te vroeg voor hem? Moeten kwaliteit halen, iemand die er meteen staat.
Barabas
 Barabas - donderdag 20 november 2014 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 13:47 schreef de bluffer het volgende:
Oja Castaignos ben ik nog vergeten
past ook nog steeds bij Feyenoord
Had achteraf gezien nooit moeten vertrekken. Was destijds één van de allergrootste talenten in Europa op zijn positie. Wat heeft Inter hem nou gebracht. Zonde.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 20 november 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 14:51 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik weet niets van deze spits. Weet jij of hij een aankomende topper is? D K in de winter te vroeg voor hem? Moeten kwaliteit halen, iemand die er meteen staat.
Dan moeten we Castaignos nemen past precies in de KUIP
de bluffer
 de bluffer - donderdag 20 november 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Oei Oei Oei misschien toch dan maar Zapata op de stoep
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 november 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Kramer zet scoringsdrift bij Feyenoord voort: ''Complete onzin''

280jnyh.jpg

Michiel Kramer, spits van ADO Den Haag, staat nog altijd bovenaan de lijst van doelpuntenmakers in de Eredivisie. Als hij bij de nummer veertien van de competitie al zoveel scoort, dan moet dat bij het geïnteresseerde Feyenoord ook geen probleem zijn, zeggen sommigen dan. Daar is Harry van der Laan, die een kortstondige periode in De Kuip kende, het niet mee eens.

''De druk is gigantisch. Ik kon daar toen niet mee omgaan. Je hoort dan: als je bij ADO al zo vaak scoort, dan moet het bij een topclub helemaal lukken. Complete onzin'', vertelt de topscorer aller tijden van ADO in het Algemeen Dagblad. ''De weerstand is zoveel groter. Tegen pakweg Feyenoord is élke verdediger honderd procent gemotiveerd, tegen ADO niet.''

''Dáár moet je mee om kunnen gaan. Dat hij nu topscorer van Nederland is, zegt wat dat betreft niets. In de top is alles anders, hè. En hij is spits hè, niet de linksback. Iedereen kijkt naar je.'' Van der Laan lijkt sowieso niet helemaal overtuigt van Kramer. ''Zijn startsnelheid is beperkt. Met zo'n lang lijf is dat heel logisch, maar in het snelle hedendaagse voetbal is dat wel heel belangrijk. Dat explosieve mist hij.''
Bron:AD
Barabas
 Barabas - donderdag 20 november 2014 - 18:37   quote  deeplink  
En Harry weet hoe het werkt...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 november 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Ja, Harry weet inderdaad dat Ado nog beroerder wordt als Kramer vertrekt.
sevillana
 sevillana - donderdag 20 november 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 13:20 schreef de bluffer het volgende:

[..]

En terecht, is wel duurder maar dan halen we ook iets goeds in huis
past gewoon beter bij Feyenoord
Met 020 nachtkleding aan op een trainingskamp? lijkt me toch van niet!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 november 2014 - 09:54   quote  deeplink  
Er schiet me ineens een spits te binnen die we de laatste jaren af en toe hebben zien spelen: Johan Elmander. Ik vind dat echt zo'n sleurspits die kan scoren, maar ik weet niet of hij überhaupt nog voetbalt, want volgens mij is hij de dertig wel al even gepasseerd? Zou hij nog wat voor ons kunnen zijn? Of is dat wel een afgesloten boek omdat hij al bijna kreupel zou moeten zijn?
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 21 november 2014 - 12:13   quote  deeplink  
Bijna kreupel? Hij was nog een tiener toen Van Hooijdonk zijn gloriejaren beleefde. Dan zou hij nu wel boven de dertig zijn, maar toch niet veel ouder dan een Van Persie...

Ik zag hem nog weleens opduiken in het Turkse voetbal. Maar volgens mij gaat hij ons ook niet aan goals helpen.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 12:21   quote  deeplink  
Martin van Geel: vraag eens wat Kolbeinn Sigthorsson moet kosten
past wel bij Feyenoord
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Als ik Martin van Geel was dan informeerde ik wat de verkoop prijs
is van
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 21 november 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 12:21 schreef de bluffer het volgende:
Martin van Geel: vraag eens wat Kolbeinn Sigthorsson moet kosten
past wel bij Feyenoord
Ben ik wel met je eens. Maar ik denk niet dat ajaks ons nog een keer gaat matsen. Bovendien is Sigthorsson wel erg blessuregevoelig, m.n. zijn spieren.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 12:27   quote  deeplink  
Tweede is een vergissing SORRY
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 12:26 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ben ik wel met je eens. Maar ik denk niet dat ajaks ons nog een keer gaat matsen. Bovendien is Sigthorsson wel erg blessuregevoelig, m.n. zijn spieren.
Ik denk dat het door te ligt getraind wordt
Fred traint veel harder
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 november 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Dost Zapata of D K
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 november 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Nihil hoorde ik, kent iemand die?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 november 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Komt hij niet uit zweden??? Ik dacht altijd dat het Nihils was... maar het is dus Nihil....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2014 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - vrijdag 21 november 2014 - 14:16   quote  deeplink  
Komt waarschijnlijk geen spits; Belachelijk.

Wilkshire word verlengd, contract van Mulder en Mathijsen lopen af en zullen niet verlengd worden. Lamprou zijn contract loopt ook af maar Feyenoord heeft een optie voor nog één jaar.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 november 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 12:13 schreef MauricioAros het volgende:
Bijna kreupel? Hij was nog een tiener toen Van Hooijdonk zijn gloriejaren beleefde. Dan zou hij nu wel boven de dertig zijn, maar toch niet veel ouder dan een Van Persie...

Ik zag hem nog weleens opduiken in het Turkse voetbal. Maar volgens mij gaat hij ons ook niet aan goals helpen.
Ja, daarom, maar ik heb hem een tijdje geleden (playoffs met Zweden tegen Frankrijk of zo?) gezien en toen vond ik hem eigenlijk best goed. Erg moeilijk van de bal te krijgen, brengt anderen goed in stelling en kan zelf ook scoren...., Indien hij nog niet zo aan slijtage onderhevig is, mag hij van mij gehaald worden (mits de prijs netjes is natuurlijk)

Maar ik hoor dat Van Geel Nihils wil aantrekken? euh, Nihil bedoel ik dusszzz
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 21 november 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:
Nihil hoorde ik, kent iemand die?
Luc Nihil
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 21 november 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 14:38 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Luc Nihil
Graag meer gegevens
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 21 november 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 15:02 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Graag meer gegevens
Van Geel verklaarde tegenover RTV Rijnmond-verslaggever Sinclair Bisschop, Luc Nihil te hebben bekeken. Maar de td acht de komst van de Belgische goaltjesdief miniem.

UPDATE:
Van Geel: "komst nieuwe spits gering"

Het is nog maar de vraag of Gering de aangewezen man is om de erfenis van John Guidetti en Graziano Pellè op te vangen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 november 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Steve Gering?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 21 november 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Nee, zijn broer Hermann toch? Oh, nee... dat kan niet... Zijn carrière is al ten einde vanwege doping of zo?
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 november 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Nihil.... Kan nooit veel zijn.... ;-))
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 november 2014 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 13:45 schreef Stylzz het volgende:
Nihil hoorde ik, kent iemand die?
Buurman van Kees Krediet.
tomson
 tomson - zaterdag 22 november 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Weten jullie zeker dat het niet Göring was ? Want dat is een echte topscoorder.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 22 november 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Dost Debet.
Rode cijfer veroorzaker.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 12:53   quote  deeplink  
City en Dortmund op tribune voor Kongolo en Van Beek

kajjth.jpg

Terence Kongolo en Sven van Beek hebben met hun prestaties bij Feyenoord nu al de interesse gewekt van internationale topclubs. Volgens De Telegraaf waren scouts van Manchester City en Borussia Dortmund aanwezig bij het Europese treffen met Rijeka in De Kuip om het koppel aan het werk te zien.

Dat betekent overigens niet dat Feyenoord moet vrezen voor het vertrek van de twee verdedigers. De toptien in Engeland en Duitsland hebben fulltime scouts in dienst die vanaf de C-jeugd alle potentiële toppers in kaart brengen. Weten de jonge spelertjes al vroeg te overtuigen dan wordt er op hun 16e verjaardag een half miljoen aan opleidingsvergoeding betaalt.

Op die manier vertrokken Jeffrey Bruma, Nathan Ake, Karim Rekik en Rodney Kongolo al vroeg uit de geprezen jeugdopleiding op Varkenoord. Zijn de clubs niet overtuigd of kiezen jeugdspelers voor een kans in Feyenoord één dan worden deze spelers van hun 16e tot 20e intensief gevolgd. Bij Feyenoord draaft dan ook voortdurend een leger buitenlandse scouts op.
Bron:FR12
van geil
 van geil - zaterdag 22 november 2014 - 12:54   quote  deeplink  
fulltime kinderlokkers.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 13:02   quote  deeplink  
FC Benno L..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Kramer: ''Ben goed genoeg voor dit Feyenoord''

2u55grt.jpg

ADO Den Haag-spits Michiel Kramer is niet bezig met een transfer, maar zijn naam wordt wel regelmatig in verband gebracht met Feyenoord. Een overgang naar Feyenoord is op dit moment absoluut niet aan de orde. Maar ik denk wel dat ik goed genoeg ben voor Feyenoord, zeker als je kijkt naar de spelers die er nu voorin lopen.

Kramer komt tot zijn opmerkelijke uitspraak uitgerekend op de dag dat Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord, verklaart dat de kans nihil is dat er in de winterstop een nieuwe spits wordt aangetrokken. Het ligt er ook aan wat ze zoeken daar. Zolang dat soort zaken niet duidelijk zijn, hoef ik er ook niet over na te denken.

De spits is dit seizoen al goed voor 9 doelpunten en verantwoordelijk voor meer dan de helft van alle ADO-treffers: 52,9 procent. Het AD berekende dat alleen Sergio Aguero van Manchester City is internationaal gezien een fractie beter is met 54,5 procent. Dat is leuk, maar dat soort lijstje hoeven voor mij niet zo. Dan lijkt het net of je ten koste van alles in de krant wil komen, en dat is niet de bedoeling, aldus Kramer.
Bron:OmroepWest
tomson
 tomson - zaterdag 22 november 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Hij wil wel :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 22 november 2014 - 13:29   quote  deeplink  
Die gaat komen denk ik..
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Dat zou hij wel willen... Zoveel is duidelijk...
ar
 ar - zaterdag 22 november 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Ik mag toch wel hopen dat er een spits komt..of wil Martin niet dat Feyenoord mee gaat doen voor de titel,dat kan ook nog...
Boca
 Boca - zaterdag 22 november 2014 - 14:40   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/16464-feyenoord-ge%EFnteresseerd-in-ijslandse-middenvelder.html

'Feyenoord geïnteresseerd in IJslandse middenvelder'

Feyenoord en sc Heerenveen hebben het vizier gericht op Elmar Bjarnason. De IJslandse middenvelder staat nu nog onder contract bij de Zweedse club IFK Göteborg.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 22 november 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2014 - 13:29 schreef RenatoBos het volgende:
Die gaat komen denk ik..
Ik hoop het niet! Is een gevalletje net niet ...
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 november 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 november 2014 - 14:40 schreef Boca het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/16464-feyenoord-ge%EFnteresseerd-in-ijslandse-middenvelder.html

'Feyenoord geïnteresseerd in IJslandse middenvelder'

Feyenoord en sc Heerenveen hebben het vizier gericht op Elmar Bjarnason. De IJslandse middenvelder staat nu nog onder contract bij de Zweedse club IFK Göteborg.
Hebben we nodig... Middenvelder...
MMM
 MMM - zaterdag 22 november 2014 - 16:10   quote  deeplink  
Bericht uit 2011.
Barabas
 Barabas - zaterdag 22 november 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Kijk.. Daar hebben we nog eens wat aan....
Barabas
 Barabas - zondag 23 november 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Tanane van Heracles valt al weken in zeer positieve zin op. Vandaag ook weer de gevierde man met 2 doelpunten tegen een zwak ADO, dat overigens met een onzichtbare Kramer speelde.
R()b
 R()b - zondag 23 november 2014 - 20:32   quote  deeplink  
K² = Kramer en Kuyt? :)
Barabas
 Barabas - zondag 23 november 2014 - 20:45   quote  deeplink  
Beter Kalou terug....
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 20:06 schreef Barabas het volgende:
Tanane van Heracles valt al weken in zeer positieve zin op. Vandaag ook weer de gevierde man met 2 doelpunten tegen een zwak ADO, dat overigens met een onzichtbare Kramer speelde.
Vond ik destijds van Overtoom en Armenteros ook... Maar waarom moet die gozer nou zowel voor en na de wedstrijd uitgebreid op zijn knieën gaan en zijn handen smekend ten hemel heffen. Weet wel dat Gyan vroeger ook wel in gebed ging voor de wedstrijd maar die deed dat nog op een "normale" manier. Hier druip het theater vanaf, en dan vind ik het een beetje eng...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 23 november 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 22:53 schreef tomson het volgende:

[..]

Vond ik destijds van Overtoom en Armenteros ook... Maar waarom moet die gozer nou zowel voor en na de wedstrijd uitgebreid op zijn knieën gaan en zijn handen smekend ten hemel heffen. Weet wel dat Gyan vroeger ook wel in gebed ging voor de wedstrijd maar die deed dat nog op een "normale" manier. Hier druip het theater vanaf, en dan vind ik het een beetje eng...
Dat smeken vind jij natuurlijk racistisch?
tomson
 tomson - zondag 23 november 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat smeken vind jij natuurlijk racistisch?
Onzin. Ik vind het theatraal en nogal camerabewust. Maar als jij graag invult hoe ik dat zie ga lekker je gang vriend..
Barabas
 Barabas - maandag 24 november 2014 - 01:08   quote  deeplink  
Ik zie geen aanleiding om de integriteit van deze jongen in twijfel te trekken. Hij speelde een dijk van een wedstrijd en daar gaat het om. Toch?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 24 november 2014 - 06:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 23:40 schreef tomson het volgende:

[..]

Onzin. Ik vind het theatraal en nogal camerabewust. Maar als jij graag invult hoe ik dat zie ga lekker je gang vriend..
Natuurlijk! Zou ik ook zeggen ....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1416170