|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 13:06 schreef de bluffer het volgende:[..] Zou niet best zijn, is geen spits voor een topclub als Feyenoord ga nogmaals kijken naar 18 november om 12.24 uur op deze Topic dat is een spits Ik weet niets van deze spits. Weet jij of hij een aankomende topper is? D K in de winter te vroeg voor hem? Moeten kwaliteit halen, iemand die er meteen staat. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Had achteraf gezien nooit moeten vertrekken. Was destijds één van de allergrootste talenten in Europa op zijn positie. Wat heeft Inter hem nou gebracht. Zonde. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 14:51 schreef Barabas het volgende:[..] Ik weet niets van deze spits. Weet jij of hij een aankomende topper is? D K in de winter te vroeg voor hem? Moeten kwaliteit halen, iemand die er meteen staat. Dan moeten we Castaignos nemen past precies in de KUIP |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Oei Oei Oei misschien toch dan maar Zapata op de stoep |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer zet scoringsdrift bij Feyenoord voort: ''Complete onzin''
Michiel Kramer, spits van ADO Den Haag, staat nog altijd bovenaan de lijst van doelpuntenmakers in de Eredivisie. Als hij bij de nummer veertien van de competitie al zoveel scoort, dan moet dat bij het geïnteresseerde Feyenoord ook geen probleem zijn, zeggen sommigen dan. Daar is Harry van der Laan, die een kortstondige periode in De Kuip kende, het niet mee eens.
''De druk is gigantisch. Ik kon daar toen niet mee omgaan. Je hoort dan: als je bij ADO al zo vaak scoort, dan moet het bij een topclub helemaal lukken. Complete onzin'', vertelt de topscorer aller tijden van ADO in het Algemeen Dagblad. ''De weerstand is zoveel groter. Tegen pakweg Feyenoord is élke verdediger honderd procent gemotiveerd, tegen ADO niet.''
''Dáár moet je mee om kunnen gaan. Dat hij nu topscorer van Nederland is, zegt wat dat betreft niets. In de top is alles anders, hè. En hij is spits hè, niet de linksback. Iedereen kijkt naar je.'' Van der Laan lijkt sowieso niet helemaal overtuigt van Kramer. ''Zijn startsnelheid is beperkt. Met zo'n lang lijf is dat heel logisch, maar in het snelle hedendaagse voetbal is dat wel heel belangrijk. Dat explosieve mist hij.'' Bron:AD |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En Harry weet hoe het werkt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, Harry weet inderdaad dat Ado nog beroerder wordt als Kramer vertrekt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 20 november 2014 - 13:20 schreef de bluffer het volgende:[..] En terecht, is wel duurder maar dan halen we ook iets goeds in huis past gewoon beter bij Feyenoord Met 020 nachtkleding aan op een trainingskamp? lijkt me toch van niet! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Er schiet me ineens een spits te binnen die we de laatste jaren af en toe hebben zien spelen: Johan Elmander. Ik vind dat echt zo'n sleurspits die kan scoren, maar ik weet niet of hij überhaupt nog voetbalt, want volgens mij is hij de dertig wel al even gepasseerd? Zou hij nog wat voor ons kunnen zijn? Of is dat wel een afgesloten boek omdat hij al bijna kreupel zou moeten zijn? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Bijna kreupel? Hij was nog een tiener toen Van Hooijdonk zijn gloriejaren beleefde. Dan zou hij nu wel boven de dertig zijn, maar toch niet veel ouder dan een Van Persie...
Ik zag hem nog weleens opduiken in het Turkse voetbal. Maar volgens mij gaat hij ons ook niet aan goals helpen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Martin van Geel: vraag eens wat Kolbeinn Sigthorsson moet kosten past wel bij Feyenoord |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik Martin van Geel was dan informeerde ik wat de verkoop prijs is van |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
quote: Ben ik wel met je eens. Maar ik denk niet dat ajaks ons nog een keer gaat matsen. Bovendien is Sigthorsson wel erg blessuregevoelig, m.n. zijn spieren. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Tweede is een vergissing SORRY |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 12:26 schreef Nick4F het volgende:[..] Ben ik wel met je eens. Maar ik denk niet dat ajaks ons nog een keer gaat matsen. Bovendien is Sigthorsson wel erg blessuregevoelig, m.n. zijn spieren. Ik denk dat het door te ligt getraind wordt Fred traint veel harder |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nihil hoorde ik, kent iemand die? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Komt hij niet uit zweden??? Ik dacht altijd dat het Nihils was... maar het is dus Nihil....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 november 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komt waarschijnlijk geen spits; Belachelijk.
Wilkshire word verlengd, contract van Mulder en Mathijsen lopen af en zullen niet verlengd worden. Lamprou zijn contract loopt ook af maar Feyenoord heeft een optie voor nog één jaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 november 2014 - 12:13 schreef MauricioAros het volgende:Bijna kreupel? Hij was nog een tiener toen Van Hooijdonk zijn gloriejaren beleefde. Dan zou hij nu wel boven de dertig zijn, maar toch niet veel ouder dan een Van Persie... Ik zag hem nog weleens opduiken in het Turkse voetbal. Maar volgens mij gaat hij ons ook niet aan goals helpen. Ja, daarom, maar ik heb hem een tijdje geleden (playoffs met Zweden tegen Frankrijk of zo?) gezien en toen vond ik hem eigenlijk best goed. Erg moeilijk van de bal te krijgen, brengt anderen goed in stelling en kan zelf ook scoren...., Indien hij nog niet zo aan slijtage onderhevig is, mag hij van mij gehaald worden (mits de prijs netjes is natuurlijk)
Maar ik hoor dat Van Geel Nihils wil aantrekken? euh, Nihil bedoel ik dusszzz |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Graag meer gegevens |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
quote: Van Geel verklaarde tegenover RTV Rijnmond-verslaggever Sinclair Bisschop, Luc Nihil te hebben bekeken. Maar de td acht de komst van de Belgische goaltjesdief miniem.
UPDATE: Van Geel: "komst nieuwe spits gering"
Het is nog maar de vraag of Gering de aangewezen man is om de erfenis van John Guidetti en Graziano Pellè op te vangen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee, zijn broer Hermann toch? Oh, nee... dat kan niet... Zijn carrière is al ten einde vanwege doping of zo? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nihil.... Kan nooit veel zijn.... ;-)) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Buurman van Kees Krediet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Weten jullie zeker dat het niet Göring was ? Want dat is een echte topscoorder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dost Debet. Rode cijfer veroorzaker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
City en Dortmund op tribune voor Kongolo en Van Beek
Terence Kongolo en Sven van Beek hebben met hun prestaties bij Feyenoord nu al de interesse gewekt van internationale topclubs. Volgens De Telegraaf waren scouts van Manchester City en Borussia Dortmund aanwezig bij het Europese treffen met Rijeka in De Kuip om het koppel aan het werk te zien.
Dat betekent overigens niet dat Feyenoord moet vrezen voor het vertrek van de twee verdedigers. De toptien in Engeland en Duitsland hebben fulltime scouts in dienst die vanaf de C-jeugd alle potentiële toppers in kaart brengen. Weten de jonge spelertjes al vroeg te overtuigen dan wordt er op hun 16e verjaardag een half miljoen aan opleidingsvergoeding betaalt.
Op die manier vertrokken Jeffrey Bruma, Nathan Ake, Karim Rekik en Rodney Kongolo al vroeg uit de geprezen jeugdopleiding op Varkenoord. Zijn de clubs niet overtuigd of kiezen jeugdspelers voor een kans in Feyenoord één dan worden deze spelers van hun 16e tot 20e intensief gevolgd. Bij Feyenoord draaft dan ook voortdurend een leger buitenlandse scouts op. Bron:FR12 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Ben goed genoeg voor dit Feyenoord''
ADO Den Haag-spits Michiel Kramer is niet bezig met een transfer, maar zijn naam wordt wel regelmatig in verband gebracht met Feyenoord. Een overgang naar Feyenoord is op dit moment absoluut niet aan de orde. Maar ik denk wel dat ik goed genoeg ben voor Feyenoord, zeker als je kijkt naar de spelers die er nu voorin lopen.
Kramer komt tot zijn opmerkelijke uitspraak uitgerekend op de dag dat Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord, verklaart dat de kans nihil is dat er in de winterstop een nieuwe spits wordt aangetrokken. Het ligt er ook aan wat ze zoeken daar. Zolang dat soort zaken niet duidelijk zijn, hoef ik er ook niet over na te denken.
De spits is dit seizoen al goed voor 9 doelpunten en verantwoordelijk voor meer dan de helft van alle ADO-treffers: 52,9 procent. Het AD berekende dat alleen Sergio Aguero van Manchester City is internationaal gezien een fractie beter is met 54,5 procent. Dat is leuk, maar dat soort lijstje hoeven voor mij niet zo. Dan lijkt het net of je ten koste van alles in de krant wil komen, en dat is niet de bedoeling, aldus Kramer. Bron:OmroepWest |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat zou hij wel willen... Zoveel is duidelijk... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik mag toch wel hopen dat er een spits komt..of wil Martin niet dat Feyenoord mee gaat doen voor de titel,dat kan ook nog... |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik hoop het niet! Is een gevalletje net niet ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hebben we nodig... Middenvelder... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kijk.. Daar hebben we nog eens wat aan.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tanane van Heracles valt al weken in zeer positieve zin op. Vandaag ook weer de gevierde man met 2 doelpunten tegen een zwak ADO, dat overigens met een onzichtbare Kramer speelde. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 20:06 schreef Barabas het volgende:Tanane van Heracles valt al weken in zeer positieve zin op. Vandaag ook weer de gevierde man met 2 doelpunten tegen een zwak ADO, dat overigens met een onzichtbare Kramer speelde. Vond ik destijds van Overtoom en Armenteros ook... Maar waarom moet die gozer nou zowel voor en na de wedstrijd uitgebreid op zijn knieën gaan en zijn handen smekend ten hemel heffen. Weet wel dat Gyan vroeger ook wel in gebed ging voor de wedstrijd maar die deed dat nog op een "normale" manier. Hier druip het theater vanaf, en dan vind ik het een beetje eng... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 22:53 schreef tomson het volgende:[..] Vond ik destijds van Overtoom en Armenteros ook... Maar waarom moet die gozer nou zowel voor en na de wedstrijd uitgebreid op zijn knieën gaan en zijn handen smekend ten hemel heffen. Weet wel dat Gyan vroeger ook wel in gebed ging voor de wedstrijd maar die deed dat nog op een "normale" manier. Hier druip het theater vanaf, en dan vind ik het een beetje eng... Dat smeken vind jij natuurlijk racistisch? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Onzin. Ik vind het theatraal en nogal camerabewust. Maar als jij graag invult hoe ik dat zie ga lekker je gang vriend.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zie geen aanleiding om de integriteit van deze jongen in twijfel te trekken. Hij speelde een dijk van een wedstrijd en daar gaat het om. Toch? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 november 2014 - 23:40 schreef tomson het volgende:[..] Onzin. Ik vind het theatraal en nogal camerabewust. Maar als jij graag invult hoe ik dat zie ga lekker je gang vriend.. Natuurlijk! Zou ik ook zeggen .... |
|
|
|