BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - maandag 24 november 2014 - 07:20   quote  deeplink  
[Elk willekeurigwoord] ! (uitroepteken) [nog een dooddoener].........(puntjepuntjepuntje)
Ook goeiemorgen fijne gozer van me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door tomson --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 24 november 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat smeken vind jij natuurlijk racistisch?
Ik wed dat je dit niet eens kan uitleggen.
Nick4F
 Nick4F - maandag 24 november 2014 - 09:28   quote  deeplink  
Een speler als Kramer moet je uit de jupiler scouten en voor weinig geld binnen halen. Die jongen is 25 en heeft 1 seizoen meer dan 20 goals gemaakt, en dat was in de jupiler. Nu heeft hij er 9 in liggen, en dan zou hij een garantie zijn om mee te doen om de titel? We hebben het geld liggen om meer zekerheid te kopen, maar op het spelersbudget is pas weer ruimte als er mensen verdwijnen. Bovendien denk ik niet dat Kramer nog met open armen ontvangen wordt door onze selectie. Ik vind dat er teveel onzekerheden zijn met een dergelijke aankoop. We moeten wat mij betreft zoeken in de bekende categorie: Kramaric, Dost, Guidetti, Zapata en (vooruit) Sigthorsson. Spitsen die zich op het niveau van Feyenoord bewezen hebben en er meteen staan. Als je tenslotte dan toch bij Kramer uitkomt, huur hem dan met een optie tot koop. Dan zal de huurprijs heel erg pittig zijn, maar dat kun je later bij een definitieve transfer verrekenen. In het slechtste geval ben je een miljoentje kwijt, maar zit je niet vast aan een 2e Wesley Verhoek.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 november 2014 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 23:24 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat smeken vind jij natuurlijk racistisch?
Waarom alles nou direct racistisch noemen? Even wat woorden in de mond leggen van iemand? Goed van je Tomson dat je daar niet in trapt. Tegenwoordig wordt alles uitgelegd als racisme, waarom? Overdrijven is ook een vak!

Respect voor elk geloof, dus als die jongen zijn Allah wil bedanken of als Gyan naar zijn God bidt voor een wedstrijd prima, maar het ziet er inderdaad wel theatraal uit. Waarom moet zoiets op een voetbalveld? Doe dat in de catacomben of zo. Ik zie het al voor me dat ik een grote order binnenhaal en dat ik op het einde van de dag, voor ik mijn autosleutels pak om naar huis te gaan, eerst nog even ga bidden?

Maar goed, als die jongen daar behoefte aan heeft absolute respect hoor, maar dat je er opmerkingen en dergelijke over krijgt is er wel een gevolg van. Dan lijkt het mij verstandiger naar binnen te gaan en daar een rustig plekje op te zoeken.... Dan voorkom je (voor-)oordelen.... Misschien dat het mooi is als ze daar een plekje voor kunnen inruimen..? Immers er zit toch een megaverbouwing aan te komen?

Aan de andere kant: WAAR HEBBEN WE HET OVER?! Heb respect voor elkaar en doe er niet zo moeilijk over. Hij zit toch niemand in de weg?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 24 november 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Zullen we de zwartepietendiscussie er dan maar buiten laten? Dan houden we het tenminste leuk hier....
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 24 november 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 10:11 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom -bladiebla- weg?
Ik denk dat God en Allah het samen ook irritant beginnen te vinden. Anders zou Kazim wel een doelpuntje gegund worden.
Barabas
 Barabas - maandag 24 november 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 10:11 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Aan de andere kant: WAAR HEBBEN WE HET OVER?! Heb respect voor elkaar en doe er niet zo moeilijk over. Hij zit toch niemand in de weg?
Precies... Gaat nergens over. Die jongen is opvallend goed bezig en is naar mijn mening een speler met potentie. Goed in de gaten houden, wie weet hoe hij zich dit seizoen verder ontwikkelt. Hij is technisch zeer vaardig, heeft een hoge handelingssnelheid, scoort makkelijk en geeft veel assists. Dat zijn de eigenschappen waarover een Feyenoord-doelwit in mijn ogen zeker moet beschikken.
van geil
 van geil - maandag 24 november 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 november 2014 - 22:53 schreef tomson het volgende:

[..]

Vond ik destijds van Overtoom en Armenteros ook...

Net als Tannane zaalvoetballers
Milo
 Milo - maandag 24 november 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Uth
sevillana
 sevillana - maandag 24 november 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 10:11 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom alles nou direct racistisch noemen? Even wat woorden in de mond leggen van iemand? Goed van je Tomson dat je daar niet in trapt. Tegenwoordig wordt alles uitgelegd als racisme, waarom? Overdrijven is ook een vak!

Respect voor elk geloof, dus als die jongen zijn Allah wil bedanken of als Gyan naar zijn God bidt voor een wedstrijd prima, maar het ziet er inderdaad wel theatraal uit. Waarom moet zoiets op een voetbalveld? Doe dat in de catacomben of zo. Ik zie het al voor me dat ik een grote order binnenhaal en dat ik op het einde van de dag, voor ik mijn autosleutels pak om naar huis te gaan, eerst nog even ga bidden?

Maar goed, als die jongen daar behoefte aan heeft absolute respect hoor, maar dat je er opmerkingen en dergelijke over krijgt is er wel een gevolg van. Dan lijkt het mij verstandiger naar binnen te gaan en daar een rustig plekje op te zoeken.... Dan voorkom je (voor-)oordelen.... Misschien dat het mooi is als ze daar een plekje voor kunnen inruimen..? Immers er zit toch een megaverbouwing aan te komen?

Aan de andere kant: WAAR HEBBEN WE HET OVER?! Heb respect voor elkaar en doe er niet zo moeilijk over. Hij zit toch niemand in de weg?
hij heeft iig de aandacht weer op zich gevestigd
Barabas
 Barabas - maandag 24 november 2014 - 20:38   quote  deeplink  
Mooie doelpunten...
Nibke
 Nibke - maandag 24 november 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Achabar vanavond 4x.
van geil
 van geil - maandag 24 november 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 20:48 schreef Nibke het volgende:
Achabar vanavond 4x.
Anass topic.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 november 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 16:29 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ik denk dat God en Allah het samen ook irritant beginnen te vinden. Anders zou Kazim wel een doelpuntje gegund worden.
Haha, ja hij is leuk...:)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 25 november 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 19:37 schreef Milo het volgende:
Uth
Heb ik ook wel aan gedacht, maar dat is meer een counterspits hè. Eigenlijk is hij gewoon een nieuwe versie van Roy Mackaay. Snel in de counter, ziet het spelletje en heeft een dodelijk schot... Ik denk daarentegen dat we meer aan een aanspeelpunt hebben die ook nog eens kan scoren ook.... Jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Arie.Klooster --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 25 november 2014 - 14:34   quote  deeplink  
Tja
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 25 november 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:36 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik denk daarentegen dat we meer aan een aanspeelpunt hebben die ook nog eens kan scoren ook.... Jullie?
De roep om een spits gaat nu wel alle kanten op. Het uitgangspunt is toch om een spits te halen waarmee we op zeker mee gaan doen om het kampioenschap? Dan hoeven we m.i. ook niet te speculeren over jongens die in feite zelfs op eredivisieniveau nog alles moeten bewijzen. Ik betwijfel nog steeds of er een italiaanse club is die 5 of 6 miljoen kan en wil aftikken voor Kramaric. Het voetbal in italie is zo dood als een pier. Argumenten (zoals Pelle natuurlijk ook een ijzersterk argument is) die vG goed kan meenemen in eventuele onderhandelingen.
tomson
 tomson - dinsdag 25 november 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Haha, ja hij is leuk...:)
Is leuk geweest
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 november 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:21 schreef Nick4F het volgende:

[..]

De roep om een spits gaat nu wel alle kanten op. Het uitgangspunt is toch om een spits te halen waarmee we op zeker mee gaan doen om het kampioenschap? Dan hoeven we m.i. ook niet te speculeren over jongens die in feite zelfs op eredivisieniveau nog alles moeten bewijzen. Ik betwijfel nog steeds of er een italiaanse club is die 5 of 6 miljoen kan en wil aftikken voor Kramaric. Het voetbal in italie is zo dood als een pier. Argumenten (zoals Pelle natuurlijk ook een ijzersterk argument is) die vG goed kan meenemen in eventuele onderhandelingen.
Dat lijkt op een open deur intrappen. Natuurlijk haalt Van Geel de positieve punten aan om iemand te overtuigen naar ons toe te komen.... Ik ben benieuwd óf er een spits komt en wie er dan komt (wie niet). Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft Van Geel wel vaker woord gehouden als hij aangaf dat er weinig mogelijk is.... Maar laat hem maar creatief zijn en van mijn part contracten ontbinden (ik weet niet wat zoiets kost hoor en het kan kapitaalvernietiging zijn, maar dat moet je onder het kopje aanschafkosten scharen en zo zie je of een spits het waard is...) Van Geel komt vast nog wel met iets.... toch? Het kan toch niet zo zijn dat er niets komt, terwijl dat de hele wereld met de ogen dicht kan zien dat we zonder fatsoenlijke spits spelen? Ik ben echt wel tevreden over Van Geel, maar als er nu geen spits komt, begin ik wel wat te twijfelen aan zijn kunde. Hij moet nu laten zien dat hij een hele goede is voor zijn funsctie...

Kom op Martin....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 26 november 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Moet niet zo moeilijk zijn met 4 mil te besteden.
Als de berichten kloppen uiteraard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 november 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 november 2014 - 10:22   quote  deeplink  
Er zal eerst salaris budget vrijgemaakt moeten worden
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 november 2014 - 11:11   quote  deeplink  
Wie weet springt bijvoorbeeld VvF bij om contracten af te kopen van bijvoorbeeld Verhoek... En wie weet wie er nog voor Schaken komen kijken. Ik denk dat hij vrij goedkoop op te halen is. Waarom zou een club als Groningen hem er niet bij willen hebben? Ik denk dat hij daar best goed zou passen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 november 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Wat mij betreft zijn er slechts twee prioriteiten: de belangrijkste van de twee is een echte goede spits en de tweede is Daley Sinkgraven..., maar die zal wel naar amsterdamned gaan....
Barabas
 Barabas - woensdag 26 november 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Sinkgraven zal voor MvG geen prioriteit hebben. Zal hem waarschijnlijk wel in de categorie "niet haalbaar" hebben zitten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 26 november 2014 - 16:54   quote  deeplink  
Daarom zei ik ook "wat mij betreft", maar ik denk dat je gelijk hebt dat Van Geel niet voor Sinkgraven gaat... Ik denk dat je nu moet investeren, er de komende jaren een goede voetballer aan hebt en als je het goed speelt, verkoop je hem ook nog eens heeeeeeeel goed.... Die jongen gaat het echt maken. Ik ben ná Robben nooit weer zo overtuigd geweest van een jonkie wat net komt kijken....
Nick4F
 Nick4F - woensdag 26 november 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Als de vrienden echt iets willen doen, dan hoop ik dat de kaarten op Kramaric worden gezet. Die jongen heeft ook zoveel individuele kwaliteiten, dat hij niet alleen afhankelijk is van perfecte aanvoer. Dat zou een aanpassing kunnen vergemakkelijken. Als de vrienden hoe dan ook een transfer willen maken, dan ontkom je niet aan een totaalpakket om binnen de normen van de knvb te blijven. Als niemand vertrekt dan zal er toch ruimte moeten komen op de spelersbegroting, zodat die niet uit de pas loopt. Dat zou mogelijk kunnen worden opgelost, door een transfersom uit te trekken waarin de afkoopsommen van (zeg) Schaken en Verhoek zijn opgenomen. Van de bespaarde salarissen zou dan de nieuwe spits kunnen worden opgenomen in de lopende begroting. Als de vrienden dat echt willen, en het geld gewoon weer als aandelen ínvesteren' (zonder de 50% te overschrijden), dan is in feite the sky the limit (voor Feyenoord begrippen). Met 8 miljoen (cash betalen om een nog betere concurrentiepositie te hebben!) kom je m.i. dan een heel eind met Kramaric, - en heb je de gedroomde spits. Nou, van die 8 zou de club er zelf al 4 van hebben liggen, - als het niet meer is. Een prachtsituatie om toe te slaan lijkt mij!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 26 november 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Sinkgraven links? Toornstra recht? Of hoe zie je dat voor je? Want Rutten kiest ja voor Immers op 10.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 26 november 2014 - 17:30   quote  deeplink  
Maar voor mij mag Ruben echt lekker bij ons blijven. Die heeft m.i. nog voldoende in huis. Dan zou ik liever zien dat Lex verkocht wordt. Daar moet toch een club voor te vinden zijn?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 26 november 2014 - 17:42   quote  deeplink  
Beide geen rendement. Maar idd liever schaken dan immers.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 november 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Zal Immers zijn laatste seizoen wel zijn.
van geil
 van geil - woensdag 26 november 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Dacht ik twee jaar terug al
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 26 november 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Dat heet onderschatting.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 27 november 2014 - 11:08   quote  deeplink  
Voor PEC Zwolle is het niet moeilijk gewoon voor doelman Hahn gaan
hij doet het heel goed kijk maar naar de stand van PEC Zwolle
ook te danken aan Hahn
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 27 november 2014 - 11:52   quote  deeplink  
En hoe denk je dat Feyenoord hier in staat? Mulder krijgt geen nieuw contract, wat volgens mij betekent dat Hahn terugkomt? Dat moet haast wel, want Lamprou gaat niet weer op de bank zitten... Oftewel, Hahn komt terug, waardoor er een vacature ontstaat bij Zwolle, Mulder mag weg, oftewel Mulder naar Zwolle.... 1 + 1 = 3!

Voor iedereen (Mulder, Hahn, Feyenoord en Zwolle) zou het goed zijn, ook wel win-win, maar Raiola is daar ook op gesprek geweest, dus die zal wel roet in het eten gooien...
(roet in het eten mag ik wel zeggen toch? Of ben ik dan aan het discrimineren?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 november 2014 door Arie.Klooster --
daan limbos
 daan limbos - donderdag 27 november 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Laat de spelers die geen contractverlenging krijgen in de winterstop vertrekken, desnoods gratis. Als je Mulder, Mathijsen,Verhoek, Achabar en Schaken laat gaan, Kazim terugstuurt naar Turkestan en Steenvoorden verhuurt, moet het toch mogelijk zijn een goede spits te halen en hem een behoorlijk salaris te geven. Mijn voorkeur in volgorde: Kramaric, Dost of Kramer. Ook misschien niet verkeerd om Jansen terug te halen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 27 november 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Over Dost heb ik mijn twijfels. Hij wil me niet graag genoeg... Maar hij zou wel een voetballer kunnen zijn die het stukje van de puzzel is wat we nog missen..... Ook al is hij bijna afgeschreven en nemen velen het hem kwalijk dat hij niet eerder is teruggekomen (wat ik tot nu toe onzin vind), mag van mij Dirk Kuyt terugkomen. Haal dan ook nog eens een Kramer erbij en je hebt de spitspositie wel volwaardig ingevuld... Te Vrede mag dan de omgekeerde weg (naar Ado) bewandelen. Ik denk dat hij daar best zou kunnen passen...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 27 november 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Dirk wil wel heel graag.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 27 november 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Ik neem aan dat je nu sarcastich bent?
Sensi
 Sensi - donderdag 27 november 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 12:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Over Dost heb ik mijn twijfels. Hij wil me niet graag genoeg... Maar hij zou wel een voetballer kunnen zijn die het stukje van de puzzel is wat we nog missen..... Ook al is hij bijna afgeschreven en nemen velen het hem kwalijk dat hij niet eerder is teruggekomen (wat ik tot nu toe onzin vind), mag van mij Dirk Kuyt terugkomen. Haal dan ook nog eens een Kramer erbij en je hebt de spitspositie wel volwaardig ingevuld... Te Vrede mag dan de omgekeerde weg (naar Ado) bewandelen. Ik denk dat hij daar best zou kunnen passen...
Gewoon Guidetti voor Celtic zn neus wegkapen.. Maar dat durft v Geel niet aan. En Dollar Dirk? Alsjeblieft zeg...
Barabas
 Barabas - donderdag 27 november 2014 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 11:57 schreef daan limbos het volgende:
Laat de spelers die geen contractverlenging krijgen in de winterstop vertrekken, desnoods gratis. Als je Mulder, Mathijsen,Verhoek, Achabar en Schaken laat gaan, Kazim terugstuurt naar Turkestan en Steenvoorden verhuurt, moet het toch mogelijk zijn een goede spits te halen en hem een behoorlijk salaris te geven. Mijn voorkeur in volgorde: Kramaric, Dost of Kramer. Ook misschien niet verkeerd om Jansen terug te halen.
Goed idee... Straks hebben we een selectie van minder dan 20 spelers waaronder 3 keepers.
Barabas
 Barabas - donderdag 27 november 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 12:25 schreef Arie.Klooster het volgende:
Over Dost heb ik mijn twijfels. Hij wil me niet graag genoeg... Maar hij zou wel een voetballer kunnen zijn die het stukje van de puzzel is wat we nog missen..... Ook al is hij bijna afgeschreven en nemen velen het hem kwalijk dat hij niet eerder is teruggekomen (wat ik tot nu toe onzin vind), mag van mij Dirk Kuyt terugkomen. Haal dan ook nog eens een Kramer erbij en je hebt de spitspositie wel volwaardig ingevuld... Te Vrede mag dan de omgekeerde weg (naar Ado) bewandelen. Ik denk dat hij daar best zou kunnen passen...
Niemand weet hoe graag Dost wil. Niemand die er iets over zegt dat op waarheid berust. Wel meen ik te weten dat hij de beste kandidaat is. Kramaric en Zapata zullen te duur zijn en Kramer komt kwaliteit tekort. D K mag van mij ook komen, maar alleen transfervrij en Guidetti is "water under the bridge"
Barabas
 Barabas - donderdag 27 november 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 16:54 schreef Arie.Klooster het volgende:
Daarom zei ik ook "wat mij betreft", maar ik denk dat je gelijk hebt dat Van Geel niet voor Sinkgraven gaat... Ik denk dat je nu moet investeren, er de komende jaren een goede voetballer aan hebt en als je het goed speelt, verkoop je hem ook nog eens heeeeeeeel goed.... Die jongen gaat het echt maken. Ik ben ná Robben nooit weer zo overtuigd geweest van een jonkie wat net komt kijken....
Heb je goed gezien en je was er, als ik het mij goed herinner, vroeg bij met het benoemen van die kwaliteiten, maar zo'n Nederlands talent op die leeftijd kunnen we ons (nog) niet veroorloven. Als hij het net zover als Robben gaat schoppen dan heeft hij het goed gedaan. Overigens is er nóg zo'n megatalent actief in de Eredivisie; wij kennen hem als Terence!!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 17:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

Niemand weet hoe graag Dost wil. Niemand die er iets over zegt dat op waarheid berust. Wel meen ik te weten dat hij de beste kandidaat is. Kramaric en Zapata zullen te duur zijn en Kramer komt kwaliteit tekort. D K mag van mij ook komen, maar alleen transfervrij en Guidetti is "water under the bridge"
Later wij het erop houden dat hij de schijn tegen heeft... (ik denk dat dat komt door zijn pyamaatje...)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 november 2014 - 17:26 schreef Barabas het volgende:

[..]

Heb je goed gezien en je was er, als ik het mij goed herinner, vroeg bij met het benoemen van die kwaliteiten, maar zo'n Nederlands talent op die leeftijd kunnen we ons (nog) niet veroorloven. Als hij het net zover als Robben gaat schoppen dan heeft hij het goed gedaan. Overigens is er nóg zo'n megatalent actief in de Eredivisie; wij kennen hem als Terence!!!
Klopt, ik was eind vorig seizoen al helemaal verkocht, maar dat kan snel over zijn als hij naar dat nare volkje zou verhuizen...

En het klopt: Terence is een beeeeeeessssttt!!!
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 november 2014 - 11:21   quote  deeplink  
Spits erbij a la Guidetti/Dost.. Kampioene!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 12:00   quote  deeplink  
Hoeveel geld krijgen we gegarandeerd nu we geplaatst zijn? Hopen dat dat geld Van Geel dusdanig veel ruimte geeft dat er een spits komen gaat (ondanks dat we nog steeds aan het salarisplafond zitten, waardoor er niet veel bewegingsruimte overblijft....)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 12:03   quote  deeplink  
De groepswinnaar krijgt een extraatje van 400.000€
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 12:05   quote  deeplink  
is dat alles dan? Of komt dat bovenop de miljoenen die nu binnenkomen?
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 28 november 2014 - 12:12   quote  deeplink  
Voor 400.000 kunnen we Melvin Platje wel losweken
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 12:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
is dat alles dan? Of komt dat bovenop de miljoenen die nu binnenkomen?
Je krijgt voor elke gewonnen wedstrijd 200.000€, dus drie wedstrijden gewonnen en mocht je eerste worden in de groep is al 1 miljoen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1410980