BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 12:12 schreef MauricioAros het volgende:
Voor 400.000 kunnen we Melvin Platje wel losweken
Melvin Plattje... waar zit hij tegenwoordig? In Scandinavië of Rusland of zo?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 12:52   quote  deeplink  
VVV toch..
windoweyes
 windoweyes - vrijdag 28 november 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 12:13 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je krijgt voor elke gewonnen wedstrijd 200.000€, dus drie wedstrijden gewonnen en mocht je eerste worden in de groep is al 1 miljoen..
Als we eerste worden door van die Belgen te winnen, 1,2 miljoen dus.
:)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 14:09   quote  deeplink  
d:-)
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 november 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Mooi. Kunnen we de salarissen verhogen van Kongolo en Van Beek.

En het salaris van Dost betalen.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 28 november 2014 - 14:22   quote  deeplink  
En laten we niet vergeten dat de club geen pouleronden heeft mee begroot. Is toch ook een extraatje van ca. 3 miljoen? En was er niet een positief transferresultaat van 8 miljoen? En als ook de VvF mee willen helpen, dan moeten we toch in staat zijn tot een verrassende transfer in januari?
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 november 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Wie weet was overwintering wel 1 van de criteria om in de winterstop een spits aan te trekken. Weten wij veel. Ik hoop alleen dat het gebeurd en niet dat v Geel eigewijs gaat blijven zeggen dat Kazim voldoende is.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Nou inderdaad, ook gisteren was weer goed te zien dat we een aanvalsleider ontberen..
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 november 2014 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 14:24 schreef Sensi het volgende:
Wie weet was overwintering wel 1 van de criteria om in de winterstop een spits aan te trekken. Weten wij veel. Ik hoop alleen dat het gebeurd en niet dat v Geel eigewijs gaat blijven zeggen dat Kazim voldoende is.
Dat is geen vreemde gedachtegang. Best logisch zelfs. Alleen dat Kazimverhaal niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 november 2014 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Ik denk dat hij nog geen idee heeft of het hem gaat lukken. Voor het geval het niet lukt, stelt hij het verwachtingspatroon van het legioen alvast naar beneden bij...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 28 november 2014 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 14:22 schreef Nick4F het volgende:
En laten we niet vergeten dat de club geen pouleronden heeft mee begroot. Is toch ook een extraatje van ca. 3 miljoen? En was er niet een positief transferresultaat van 8 miljoen? En als ook de VvF mee willen helpen, dan moeten we toch in staat zijn tot een verrassende transfer in januari?
Of ze willen alles opzij zetten voor komende seizoenen? Of voor de verbouwing?
Boca
 Boca - vrijdag 28 november 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Deze aanvaller moet Feyenoord halen in de winter:

Lucas Melano, 21jr, Arg,club: Lanús, Argentijnse Primera Division. Grote sterke talentvolle aanvaller die scoort. Misschien de nieuwe Pelle.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 28 november 2014 - 15:43   quote  deeplink  
Mijn stadsgenoot Dost gaat het worden.
Barabas
 Barabas - vrijdag 28 november 2014 - 15:44   quote  deeplink  
Denk en hoop het ook
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 28 november 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Als je een man als Jan Mastenbroek bij de club bezit dan haal je
wel zeer goeie spelers in huis, wat een man en Mans Hermann wat een talent
Klasse J M
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 28 november 2014 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 15:43 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Mijn stadsgenoot Dost gaat het worden.
Ik hoop het lekkere spits we hebben twee zeer goeie buitenspelers
en dat past goed bij Dost, kijk maar toen hij nog bij Heerenveen speelde
wat een doelpunten die drie samen
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 november 2014 - 16:33   quote  deeplink  
Ben ook benieuwd naar die Hermann. Vandaag getekend geloof ik. Zou een creatieve spelert zijn met scoringsvermogen. Kijken hoe die t gaat doen bij de A1.
Sensi
 Sensi - vrijdag 28 november 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Of gelijk voor de leeuwen gooien in t eerste, slechter als Kazim kan niet. Haha meen ik niet hoor, Kazim heeft zn kwaliteiten alleen geen doelpunten..
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 28 november 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Mag hij morgen al meedoen tegen 020 A1
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Ik denk toch dat Kramaric nog steeds een serieuze optie is, omdat hij aan het eind van het seizoen transfervrij is. Daar liggen echt grote kansen voor clubs die geld hebben liggen om af te tikken. Ik moet nog zien of er clubs zijn die in de winterstop bereid zijn nog 4 of 5 miljoen 'cash' op tafel leggen voor een speler die 6 maanden later transervrij is. Het kan niet anders of er ligt een aanzienlijk bedrag in de kluis van Feyenoord. Geef die jongen dan ook nog een fors bedrag mee aan tekengeld. Diezelfde constructie kun je natuurlijk ook met Dost uitvoeren, maar ik denk dat Kramaric individueel echt veel meer in huis heeft dan Dost. Top kwaliteit kost veel geld, maar aan een investering ruim onder de 10 miljoen voor een heel jonge doelpuntenmachine zul je je vingers niet snel branden. Ik heb het gevoel dat vG gaat toeslaan.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 08:29 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk toch dat Kramaric nog steeds een serieuze optie is, omdat hij aan het eind van het seizoen transfervrij is. Daar liggen echt grote kansen voor clubs die geld hebben liggen om af te tikken. Ik moet nog zien of er clubs zijn die in de winterstop bereid zijn nog 4 of 5 miljoen 'cash' op tafel leggen voor een speler die 6 maanden later transervrij is. Het kan niet anders of er ligt een aanzienlijk bedrag in de kluis van Feyenoord. Geef die jongen dan ook nog een fors bedrag mee aan tekengeld. Diezelfde constructie kun je natuurlijk ook met Dost uitvoeren, maar ik denk dat Kramaric individueel echt veel meer in huis heeft dan Dost. Top kwaliteit kost veel geld, maar aan een investering ruim onder de 10 miljoen voor een heel jonge doelpuntenmachine zul je je vingers niet snel branden. Ik heb het gevoel dat vG gaat toeslaan.
Droom lekker verder! Ik zou het van harte toe juichen, maar ik heb begrepen dat Kramaric naar Italië verhuisd ...
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 29 november 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Schijnt al rond te zijn met Juventus
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 08:29 schreef Nick4F het volgende:
Ik denk toch dat Kramaric nog steeds een serieuze optie is, omdat hij aan het eind van het seizoen transfervrij is. Daar liggen echt grote kansen voor clubs die geld hebben liggen om af te tikken. Ik moet nog zien of er clubs zijn die in de winterstop bereid zijn nog 4 of 5 miljoen 'cash' op tafel leggen voor een speler die 6 maanden later transervrij is. Het kan niet anders of er ligt een aanzienlijk bedrag in de kluis van Feyenoord. Geef die jongen dan ook nog een fors bedrag mee aan tekengeld. Diezelfde constructie kun je natuurlijk ook met Dost uitvoeren, maar ik denk dat Kramaric individueel echt veel meer in huis heeft dan Dost. Top kwaliteit kost veel geld, maar aan een investering ruim onder de 10 miljoen voor een heel jonge doelpuntenmachine zul je je vingers niet snel branden. Ik heb het gevoel dat vG gaat toeslaan.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Martin helemaal niet meer gaat toeslaan. Daarnaast denk ik dat andere clubs hem een dusdanig salaris bieden waar wij niet mee mee mogen komen omdat we dan ons salarishuis scheef moeten trekken en dat moeten we niet willen. Dit kun je opvangen middels een fors bedrag aan tekengeld maar dat kunnen andere clubs ook. Vaak worden er voor zulke spelers in de wintertransferperiode flinke bedragen gegeven omdat die clubs ook op zoek zijn naar een doelpuntenmachine als wij. Ook bij ons is de nood hoog maar of Martin er zo over denkt betwijfel ik..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Is ongewis, we weten niet alles.
Maar, kan het niet, dan kan het niet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Overwinteren in Europa, als je dinsdag wint serieus meedoen om t kampioenschap en een selectie die geheel in balans is en totaal niet mort. Er wordt lovend geschreven over Feyenoord en t voetbal wordt steeds beter. Er wordt gewonnen door goed te verdedigen en met minimale doelpunten een overwinning uit t vuur te slepen. Spelers gaan voor elkaar door t vuur en zijn bereid vuil werk voor elkaar op te knappen, zeggen elkaar in de wedstrijd de waarheid en na de wedstrijd kan iedereen gewoon weer door 1 deur?

Welke hoge nood doel je op? Ja we willen allemaal ook nog een veelscorende spits omdat dit de wereld makkelijker zou maken, maar t is geen noodzaak als je alles op een rij zet. Tenzij dat kampioen worden je ultieme doelstelling is.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 29 november 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:
Overwinteren in Europa, als je dinsdag wint serieus meedoen om t kampioenschap en een selectie die geheel in balans is en totaal niet mort. Er wordt lovend geschreven over Feyenoord en t voetbal wordt steeds beter. Er wordt gewonnen door goed te verdedigen en met minimale doelpunten een overwinning uit t vuur te slepen. Spelers gaan voor elkaar door t vuur en zijn bereid vuil werk voor elkaar op te knappen, zeggen elkaar in de wedstrijd de waarheid en na de wedstrijd kan iedereen gewoon weer door 1 deur?

Welke hoge nood doel je op? Ja we willen allemaal ook nog een veelscorende spits omdat dit de wereld makkelijker zou maken, maar t is geen noodzaak als je alles op een rij zet. Tenzij dat kampioen worden je ultieme doelstelling is.
Als vaker, Stylzz: eens.
Als zelfs de speelwijze met Kazim erbij lukt, waarom dan over miljoenen uitgeven spreken?
Het team speelt compact en Kazim is als aanspeelpunt een bijdrage in het compacte aanvallen.

Oftewel: alleen een vervanger die betaalbaar is, ook salarieel, én deelneemt in het creatieve spel, én scorend vermogen heeft.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 10:19 schreef daan limbos het volgende:
Schijnt al rond te zijn met Juventus
Waar staat dat
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:
Overwinteren in Europa, als je dinsdag wint serieus meedoen om t kampioenschap en een selectie die geheel in balans is en totaal niet mort. Er wordt lovend geschreven over Feyenoord en t voetbal wordt steeds beter. Er wordt gewonnen door goed te verdedigen en met minimale doelpunten een overwinning uit t vuur te slepen. Spelers gaan voor elkaar door t vuur en zijn bereid vuil werk voor elkaar op te knappen, zeggen elkaar in de wedstrijd de waarheid en na de wedstrijd kan iedereen gewoon weer door 1 deur?

Welke hoge nood doel je op? Ja we willen allemaal ook nog een veelscorende spits omdat dit de wereld makkelijker zou maken, maar t is geen noodzaak als je alles op een rij zet. Tenzij dat kampioen worden je ultieme doelstelling is.
Met hoge nood doel ik inderdaad op een scorende spits. Die missen we mijn inziens gewoon. Waar had je nu mogelijk gestaan als we die al in de gelederen hadden. Het ziet er achterin en op het middenveld echt prima uit en er staat ook zeker een elftal wat voor elkaar wilt knokken. Maar wat als we doelpunten gaan tegenkrijgen of niet tot scoren komen net zoals tegen Twente en Vitesse dan kost het punten of vlieg je uit de EL of net zoals tegen Go Ahead voor de beker, hoewel die wedstrijd een totale offday was van de gehele selectie..
Als we PSV kunnen pakken dinsdag wil ik wel weer gaan denken aan een kampioenschap overigens..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Met hoge nood doel ik inderdaad op een scorende spits. Die missen we mijn inziens gewoon. Waar had je nu mogelijk gestaan als we die al in de gelederen hadden. Het ziet er achterin en op het middenveld echt prima uit en er staat ook zeker een elftal wat voor elkaar wilt knokken. Maar wat als we doelpunten gaan tegenkrijgen of niet tot scoren komen net zoals tegen Twente en Vitesse dan kost het punten of vlieg je uit de EL of net zoals tegen Go Ahead voor de beker, hoewel die wedstrijd een totale offday was van de gehele selectie..
Als we PSV kunnen pakken dinsdag wil ik wel weer gaan denken aan een kampioenschap overigens..
En as je een veelscorende spits koopt en as de volgende training dan Vilhena per ongeluk met zes noppen zijn scheenbeen in vliegt, heb je de rest van t seizoen hetzelfde probleem.

Daarmee bedoel ik te zeggen 'as is verbande turf'. Ik snap waarom we een spits willen,ik snap ook waarom we geen geld over de bal smijten.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 09:28 schreef Nick4F het volgende:
Een speler als Kramer moet je uit de jupiler scouten en voor weinig geld binnen halen. Die jongen is 25 en heeft 1 seizoen meer dan 20 goals gemaakt, en dat was in de jupiler. Nu heeft hij er 9 in liggen, en dan zou hij een garantie zijn om mee te doen om de titel? We hebben het geld liggen om meer zekerheid te kopen, maar op het spelersbudget is pas weer ruimte als er mensen verdwijnen. Bovendien denk ik niet dat Kramer nog met open armen ontvangen wordt door onze selectie. Ik vind dat er teveel onzekerheden zijn met een dergelijke aankoop. We moeten wat mij betreft zoeken in de bekende categorie: Kramaric, Dost, Guidetti, Zapata en (vooruit) Sigthorsson. Spitsen die zich op het niveau van Feyenoord bewezen hebben en er meteen staan. Als je tenslotte dan toch bij Kramer uitkomt, huur hem dan met een optie tot koop. Dan zal de huurprijs heel erg pittig zijn, maar dat kun je later bij een definitieve transfer verrekenen. In het slechtste geval ben je een miljoentje kwijt, maar zit je niet vast aan een 2e Wesley Verhoek.
Je vergeet nog de 24 jarige Noorse speler Vidar Om kjarlsson
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 29 november 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 november 2014 - 18:46 schreef Stylzz het volgende:
Zal Immers zijn laatste seizoen wel zijn.
Ik hoop het, dan hebben we het grote talent Vilhena nog
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En as je een veelscorende spits koopt en as de volgende training dan Vilhena per ongeluk met zes noppen zijn scheenbeen in vliegt, heb je de rest van t seizoen hetzelfde probleem.

Daarmee bedoel ik te zeggen 'as is verbande turf'. Ik snap waarom we een spits willen,ik snap ook waarom we geen geld over de bal smijten.
We moeten zeker weer niet die fout gaan maken om met geld te smijten, maar met een scorende spits maak je het jezelf wel wat makkelijker..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

We moeten zeker weer niet die fout gaan maken om met geld te smijten, maar met een scorende spits maak je het jezelf wel wat makkelijker..
Ja dat zei ik toch joh :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja dat zei ik toch joh :)
Klopt maar daar doelde ik ook al op met hoge nood..d:-)

We gaan echt nog wel tegendoelpunten krijgen of wat als kenneth die 6 noppen op zijn been krijgt van Vilhena..(?)
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

We moeten zeker weer niet die fout gaan maken om met geld te smijten, maar met een scorende spits maak je het jezelf wel wat makkelijker..
Maar het maakt wel een verschil om met geld te 'smijten' wat je hebt, of om te smijten met geld dat je niet hebt.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

We moeten zeker weer niet die fout gaan maken om met geld te smijten, maar met een scorende spits maak je het jezelf wel wat makkelijker..
Maar het maakt wel een verschil om met geld te 'smijten' wat je hebt, of om te smijten met geld dat je niet hebt.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

We moeten zeker weer niet die fout gaan maken om met geld te smijten, maar met een scorende spits maak je het jezelf wel wat makkelijker..
Maar het maakt wel een verschil om met geld te 'smijten' wat je hebt, of om te smijten met geld dat je niet hebt.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Nou, zo nadrukkelijk was niet de bedoeling.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Smijten blijft smijten en dat moeten we niet meer doen, dat heeft ons destijds ook aan de afgrond doen komen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Smijten blijft smijten en dat moeten we niet meer doen, dat heeft ons destijds ook aan de afgrond doen komen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 16:09   quote  deeplink  
Smijten blijft smijten en dat moeten we niet meer doen, dat heeft ons destijds ook aan de afgrond doen komen..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 29 november 2014 - 16:09   quote  deeplink  
d:-)
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Toch zou ik een totaal investering van ca. 8 miljoen voor Kramaric (en ook Dost) verantwoord vinden, - mits het geld er is! Dat geld betaalt zich altijd terug. Je kunt ook gaan potten voor het stadion of de VvF versneld terug betalen. Allemaal legitiem.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 16:47   quote  deeplink  
Toch zou ik een totaal investering van ca. 8 miljoen voor Kramaric (en ook Dost) verantwoord vinden, - mits het geld er is! Dat geld betaalt zich altijd terug. Je kunt ook gaan potten voor het stadion of de VvF versneld terug betalen. Allemaal legitiem.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:47 schreef Nick4F het volgende:
Toch zou ik een totaal investering van ca. 8 miljoen voor Kramaric (en ook Dost) verantwoord vinden, - mits het geld er is! Dat geld betaalt zich altijd terug. Je kunt ook gaan potten voor het stadion of de VvF versneld terug betalen. Allemaal legitiem.
Dat is denk ik niet genoeg!
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 16:52   quote  deeplink  
er wordt al gepot voor het stadion heb ik de indruk.
voor n nieuw stadion wel te verstaan.
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 29 november 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:52 schreef van geil het volgende:
er wordt al gepot voor het stadion heb ik de indruk.
voor n nieuw stadion wel te verstaan.
Zou wel een domper zijn voor het legioen: iedereen in een roes, maar er komt niets bij om echt een gooi naar de titel te doen. Aan de andere kant, als ze al potten voor het nieuwe stadion, dan zou ik dat meteen duidelijk communiceren naar het legioen. Misschien is dat wel een eis van de gemeente. Je weet maar nooit. Maar leg het dan wel meteen goed uit aan de fans!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 29 november 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:52 schreef van geil het volgende:
er wordt al gepot voor het stadion heb ik de indruk.
voor n nieuw stadion wel te verstaan.
Mooi toch! Hebben we ook dringend nodig om financieel te kunnen groeien. En voor het zover is zal Feyenoord moeten kiezen ... wat ze met het geld gaan doen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 29 november 2014 - 19:59   quote  deeplink  
In Dost is elke investering een risico, die heeft ' De stap' al gemaakt en gefaald.
van geil
 van geil - zaterdag 29 november 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Valt mee dat de naam Boymans niet valt.
de nieuwe lijsaanvoerder met goals

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1392719