BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 12:11 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ik denk dat Martin v Geel op Overmars gaat lijken
geen nieuwe spits maar het geld op de bank houden
Welk geld? Die vier miljoen of het geld wat ze willen gebruiken om gezond te worden/blijven en de lopende schulden plus aandelen af te kopen?
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 december 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In de transfer periode is er toen inderdaad door onder andere Krabbendam gemeld dat er 20 miljoen beschikbaar zou moeten zijn voor transfers. Daar zou nu zo'n 4 van over zijn blijkbaar. Ik betwijfel overigens of die 20 miljoen klopt.

Vermeer is gekocht.
El Ahmadi is gekocht.
Toornstra is gekocht.
Bilal is gekocht.

Schiet allemaal al lekker op.

Er zijn genoeg links te vinden als je Google weet te gebruiken, dat lukt vast.
Dan zal die 20 miljoen toch ook niet kloppen? Deze vier spelers waren bij elkaar toch geen 16 miljoen?
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Vermeer was zegge en schrijven 1 miljoen en Bilal 3,5. Maakt dus 4,5 voor 2 van de 4..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 01 december 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 13:51 schreef tomson het volgende:
Vermeer was zegge en schrijven 1 miljoen en Bilal 3,5. Maakt dus 4,5 voor 2 van de 4..
Dan moet Toornstra minimaal 10 miljoen zijn geweest, want El Ahmadi heeft denk ik niet meer dan 1,5 miljoen gekost. Toornstra was volgens mij ook geen 10, waardoor die 20 niet zal kloppen. Of we moeten dus nog meer over hebben gehouden, maar dat geloof ik ook weer niet echt.
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 13:59   quote  deeplink  
Genoeg reden tot twijfel iig
VVout
 VVout - maandag 01 december 2014 - 14:10   quote  deeplink  
De huur voor Kazim kwam toch ook uit de transferpot, er kwam namelijk geen geld vrij in het salarisbudget als we hem weer terug sturen.
XtremeViolence
 XtremeViolence - maandag 01 december 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Er worden hier een aantal dingen door elkaar gehaald. Allereerst is er wel geld voor transfers, maar geen salarisbudget meer. Ze zouden inderdaad dit transfergeld voor het salaris gebruiken, maar willen dit niet doen omdat dit in het verleden een van de grote fouten is geweest. Daarnaast kan al het geld dat niet wordt gebruikt voor transfers worden gebruikt voor andere zaken. De rest van de 20 miljoen die er in eerste instantie was, kan inmiddels gereserveerd zijn voor iets anders. Daarnaast staat in de financiele statements ook duidelijk beschreven dat een deel van de transfergelden nog niet dit jaar in de statements staan, maar er pas volgend jaar bijkomen. Dat krabbendam kan tellen tot 20 betekent niet dat het bedrijf Feyenoord deze volledige 20 miljoen al als gerealiseerd ziet of al daadwerkelijk op de bank heeft staan.

Een club blijft altijd een beetje vaag over de getallen, maar een blik op de financiele gegevens die het naar buiten brengt helpt vaak al een hele boel. Hoeveel er nu beschikbaar is zullen we niet zo snel te weten komen, maar wanneer iemand uit het management team naar buiten brengt dat er nog transfergeld beschikbaar is voor een speler, zal dit de waarheid zijn.
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 14:49 schreef XtremeViolence het volgende:
Er worden hier een aantal dingen door elkaar gehaald. Allereerst is er wel geld voor transfers, maar geen salarisbudget meer. Ze zouden inderdaad dit transfergeld voor het salaris gebruiken, maar willen dit niet doen omdat dit in het verleden een van de grote fouten is geweest. Daarnaast kan al het geld dat niet wordt gebruikt voor transfers worden gebruikt voor andere zaken. De rest van de 20 miljoen die er in eerste instantie was, kan inmiddels gereserveerd zijn voor iets anders. Daarnaast staat in de financiele statements ook duidelijk beschreven dat een deel van de transfergelden nog niet dit jaar in de statements staan, maar er pas volgend jaar bijkomen. Dat krabbendam kan tellen tot 20 betekent niet dat het bedrijf Feyenoord deze volledige 20 miljoen al als gerealiseerd ziet of al daadwerkelijk op de bank heeft staan.

Een club blijft altijd een beetje vaag over de getallen, maar een blik op de financiele gegevens die het naar buiten brengt helpt vaak al een hele boel. Hoeveel er nu beschikbaar is zullen we niet zo snel te weten komen, maar wanneer iemand uit het management team naar buiten brengt dat er nog transfergeld beschikbaar is voor een speler, zal dit de waarheid zijn.
Staat gewoon op de bank(Blokland Krabbendam)
ruim 20 miljoen.( waarvan 25 procent voor transfers bedoeld is)
het zit hem gewoon in het salarisbudget. te veel spelers en te veel uitgaven.
hier zijn ook regels voor van de KNVB.
die kun je overtreden , dat levert wel strafpunten op voor de categorie indeling.
En is natuurlijk ook onverstandig om te overschrijden.
Kwantiteit moet dus gereduceerd worden tot kwaliteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 december 2014 door van geil --
Nick4F
 Nick4F - maandag 01 december 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 12:50 schreef Stylzz het volgende:

[..]

In de transfer periode is er toen inderdaad door onder andere Krabbendam gemeld dat er 20 miljoen beschikbaar zou moeten zijn voor transfers. Daar zou nu zo'n 4 van over zijn blijkbaar. Ik betwijfel overigens of die 20 miljoen klopt.

Vermeer is gekocht.
El Ahmadi is gekocht.
Toornstra is gekocht.
Bilal is gekocht.
Er was een transferoverschot van ruim 8 miljoen. Dat is dus na verrekening van bovengenoemde aankopen. Klopt ook wel als je de transferopbrengsten ernaast legt. Dan meldt Gudde zelf al de ruim 4 miljoen extra inkomsten. En dan is er nog de nettowinst van 8 miljoen over boekjaar 13/14. Er is gewoon heel erg veel geld (zeker voor Feyenoord begrippen) binnen gekomen. Waar komt dat bedrag van 4 miljoen dan vandaan? Is het nu zo moeilijk om uit te leggen dat de aandelen van de VvF zo snel mogelijk worden terug betaald? Of dat er een X-bedrag is gereserveerd voor het nieuwe stadion? Communiceer nou eens naar het legioen, dat is wat ik graag zou zien gebeuren. Zeker na al die onzin over het nieuwe/vernieuwde stadion. Weet het legioen ook wat het verwachten kan.
Nick4F
 Nick4F - maandag 01 december 2014 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 15:02 schreef van geil het volgende:

[..]

Staat gewoon op de bank(Blokland Krabbendam)
ruim 20 miljoen.( waarvan 25 procent voor transfers bedoeld is)
Ok, dan is dat bedrag van 4 miljoen daar van af te leiden. Maar dan kan de club evengoed toch met een verklaring naar buiten komen? Dan hoeven ze wat mij betreft niet de exacte cijfers te noemen: als wij maar weten welke weg zij bewandelen en waar de club wil uitkomen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 01 december 2014 - 16:43   quote  deeplink  
Ze hoeven ook weer niet alles op straat te gooien? En ook niet elk moment van de dag?

Dat salarisplafond is niet voor niets ingesteld, een goede zaak wat mijn betreft. Nu moeten we daar niet ineens vanaf wijken omdat we dat sportief graag willen. Ik denk dat het wel degelijk gezond beleid is de hand op de knip te houden en niet af te wijken van de regels, die opgesteld zijn om weer gezond te worden. Willen we weer naar de afgrond, nee toch.. Daarentegen hoop ik toch wel dat ze ergens wat geld vandaan toveren om toch die ene of liever nog twee spitsen te halen. Ik hoop echt dat Dirk Kuyt terug komt (is zeker nog wel goed genoeg) en dat er een tweede bij komt, bijvoorbeeld Kramer, maar een De Leeuw mag van mij ook wel hoor. Dat zal nooit een topspits worden, maar hij heeft wel een neusje voor de goal. Toen wij niets mochten kopen en we hem nog niet eens bij Veendam vandaan konden halen, doet hij het toch best goed hoor... Prima om achter de hand te hebben... Is beter dan wat we nu hebben. Alles is beter dan wat we nu hebben: ik denk dat Te Vrede het niet heeft (kan nog komen) en dat Kazim gewoon geen spits is, maar we hebben er wel een nodig. Wie zegt dat de mensen er rond om heen ook genoeg doelpunten maken, praten iets goed, wat fout is.... Er moet gewoon wat komen!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 december 2014 - 18:57   quote  deeplink  
Ga er ook alvast maar aan wennen dat er niets komt.
Stel verwachtingen maar bij, anders moet het Maasgebouw alweer in de fik...
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Van mij hoeft er ook niets te komen.
Tenzij je het niet kán laten lopen.
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Laat anderen maar lopen, dan kun je shoppen
daan limbos
 daan limbos - maandag 01 december 2014 - 19:18   quote  deeplink  
Mulder, Mathijsen, Verhoek en Schakenen Achabar in de winterstop laten gaan, tegen een kleine vergoeding of desnoods transfervrij; hun contracten lopen aan het einde van het seizoen toch af. Kazim terugsturen, dan denk ik toch dat het mogelijk moet zijn tenminste één redelijke spits te halen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Ik zou Kazim pas terugsturen als wat nieuws echt getekend heeft.
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Is ook niet de duurste gelukkig
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 december 2014 - 19:42   quote  deeplink  
Nee, dat salaris wordt merendeel opgehoest door zijn werkgever.
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 19:49   quote  deeplink  
twijfel ik hard aan
tomson
 tomson - maandag 01 december 2014 - 20:01   quote  deeplink  
Van Geel liegt toch niet
JanM
 JanM - maandag 01 december 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 20:01 schreef tomson het volgende:
Van Geel liegt toch niet
Zelfs dat maakt niet uit zolang het alternatief voor Kazim Te Vrede is!
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 20:05   quote  deeplink  
komt van dezelfde TD.
wordt wel afgezeikt hier.
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 december 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Als je niets koopt kun je ook geen miskoop doen.
van geil
 van geil - maandag 01 december 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Ik zeg .. Alles op rood.
:)
luukbarrie
 luukbarrie - maandag 01 december 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Als kuyt de wedstrijd tegen sevilla heeft gezien, wil hij meteen terugkomen. Als zijn feyenoordhart echt zo groot is als hij altijd zegt
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 december 2014 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:18 schreef daan limbos het volgende:
Mulder, Mathijsen, Verhoek en Schakenen Achabar in de winterstop laten gaan, tegen een kleine vergoeding of desnoods transfervrij; hun contracten lopen aan het einde van het seizoen toch af. Kazim terugsturen, dan denk ik toch dat het mogelijk moet zijn tenminste één redelijke spits te halen.
Dat moet van 2 kanten , de vertrek wens ... Gezien de salarissen die men verdient bij Feyenoord: weinig kans!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 december 2014 - 08:00   quote  deeplink  
Als t afgekocht wordt niet, alleen schiet je daaar dus niets mee op
tomson
 tomson - dinsdag 02 december 2014 - 09:34   quote  deeplink  
Dus zal vGeel de boer op moeten.
van geil
 van geil - dinsdag 02 december 2014 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:
Als t afgekocht wordt niet, alleen schiet je daaar dus niets mee op
Klopt,
had afgelopen zomer moeten gebeuren, dan had je per speler n paar maanden over kunnen houden qua salaris.
JanM
 JanM - dinsdag 02 december 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Klopt,
had afgelopen zomer moeten gebeuren, dan had je per speler n paar maanden over kunnen houden qua salaris.
Wat een waardeloze TD hebben we toch hè ;-P
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 02 december 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:18 schreef daan limbos het volgende:
Mulder, Mathijsen, Verhoek en Schakenen Achabar in de winterstop laten gaan, tegen een kleine vergoeding of desnoods transfervrij; hun contracten lopen aan het einde van het seizoen toch af. Kazim terugsturen, dan denk ik toch dat het mogelijk moet zijn tenminste één redelijke spits te halen.
We hebben toch ook nog het aankomend talent Jari Schuurman
van geil
 van geil - dinsdag 02 december 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 10:41 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat een waardeloze TD hebben we toch hè ;-P
n 5,5 zoals ik al eerder vermelde.
dankzij Vermeer.
maar dat jij m waardeloos vindt dat snap ik.
:)
de bluffer
 de bluffer - woensdag 03 december 2014 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:
Als je niets koopt kun je ook geen miskoop doen.
Is dat zo?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 december 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 december 2014 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:
Als t afgekocht wordt niet, alleen schiet je daaar dus niets mee op
Valt een afkoopsom onder salarissen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 december 2014 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 18:59 schreef Stylzz het volgende:
Van mij hoeft er ook niets te komen.
Tenzij je het niet kán laten lopen.
Waarom niet? Om de hand op de knip te houden? Of omdat je zeer tevreden bent over bijvoorbeeld de invulling in de spits? Nou ja, zeer tevreden kan niet, maar tevreden genoeg?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 03 december 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 10:57 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Valt een afkoopsom onder salarissen?
Je koopt t salaris af en daarmee komt t dus uit die pot.

Maar dat kan je boekhoudkundig misschien oplossen
quote:
Op woensdag 03 december 2014 - 11:00 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom niet? Om de hand op de knip te houden? Of omdat je zeer tevreden bent over bijvoorbeeld de invulling in de spits? Nou ja, zeer tevreden kan niet, maar tevreden genoeg?
We draaien bovenin mee, spelen niet onaardig en overwinteren in Europa.
Dus ontevreden kan je niet zijn, maar t kan wel beter.
Barabas
 Barabas - woensdag 03 december 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Keuzes.....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 03 december 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Tja, of je gaat voor het uiterste of je houdt de hand op de knip... 't is inderdaad een kwestie van keuzes... 't een of 't ander...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 04 december 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Colombiaan gooit deur voor Feyenoord dicht: "Blijf in januari"

347uw0n.jpg

Feyenoord hoeft niet te hopen op de komst van Duván Zapata in de winterstop. De zaakwaarnemer van de Napoli-spits heeft in gesprek met het Italiaanse radiostation CRC Radio laten weten dat zijn cliënt niet weg wil.

"Duván heeft zijn beste vorm nog niet gevonden, omdat hij niet veel speelt. Maar hij heeft vertrouwen in zijn coach Rafael Bénitez en is er van overtuigd dat er meer speeltijd aankomt", zegt de belangenbehartiger van de Colombiaan, geciteerd door FOX Sports. "Hij wil sowieso blijven in januari. In juni zullen we zijn toekomst heroverwegen op basis van gesprekken met Napoli."

Afgelopen zomer waagde technisch directeur van Feyenoord Martin van Geel een poging om de 23-jarige spits op huurbasis over te nemen, maar tot een transfer kwam het niet. Een akkoord in de winterstop lijkt door de uitspraken van de zaakwaarnemer ook uitgesloten.
Bron:Soccernews
ar
 ar - donderdag 04 december 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Tuurlijk meer speeltijd...$$$$$$$$.
MMM
 MMM - donderdag 04 december 2014 - 18:46   quote  deeplink  
Dit soort dingen zeggen niks.
Barabas
 Barabas - donderdag 04 december 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Inderdaad. Net als die flauwekul over wat Dost zou moeten kosten.
daan limbos
 daan limbos - donderdag 04 december 2014 - 19:37   quote  deeplink  
We draaien (bijna) bovenin mee, maar vraag niet hoe. Het is toch belachelijk dat we als Feyenoord bijna de minste doelpunten vóór hebben. En wie zegt: als je er maar één meer maakt dan de tegenstander predikt volgens mij afbraakvoetbal. We spelen overigens best goed voetbal, maar doelpunten zijn de kers op de taart en die missen we, dank zij van Geel en zijn geweldige aankoop Kazim. Met Guidetti hadden we nu bovenaan gestaan, daar ben ik van overtuigd.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 04 december 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 19:37 schreef daan limbos het volgende:
We draaien (bijna) bovenin mee, maar vraag niet hoe. Het is toch belachelijk dat we als Feyenoord bijna de minste doelpunten vóór hebben. En wie zegt: als je er maar één meer maakt dan de tegenstander predikt volgens mij afbraakvoetbal. We spelen overigens best goed voetbal, maar doelpunten zijn de kers op de taart en die missen we, dank zij van Geel en zijn geweldige aankoop Kazim. Met Guidetti hadden we nu bovenaan gestaan, daar ben ik van overtuigd.
Zoals we een paar jaar geleden met Guidetti ook bovenaan stonden. Ik zie John nog die schaal op de Coolsingel omhoog houden. Weer kippenvel.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 december 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 19:45 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Zoals we een paar jaar geleden met Guidetti ook bovenaan stonden. Ik zie John nog die schaal op de Coolsingel omhoog houden. Weer kippenvel.
Echt, wat een feest was dat hé! Ook daarna gewoon twee jaar op rij met Pellè.
Onvergetelijke tripjes champions league, met als kers op de taart de dubbel van afgelopen jaar.
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 04 december 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Het lijkt alweer zolang geleden.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 december 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Soms pak ik de Dvd's er nog even bij.
JanM
 JanM - donderdag 04 december 2014 - 20:17   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahahaha
Nibke
 Nibke - donderdag 04 december 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 december 2014 - 20:06 schreef Stylzz het volgende:
Soms pak ik de Dvd's er nog even bij.
Waar heb je die gekocht? In je vorige leven?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 04 december 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Misschien had ik het sarcasme bordje op moeten houden.

bbt-sarcasm-o.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1439521