BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 december 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:03 schreef piet de paler het volgende:
Ja optimist tot op het bot
Houden zo man..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 december 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Van Geel over interesse in Oekraïner: "Klopt helemaal niks van"

2dkh386.jpg

Igor Plastun zou in de belangstelling staan van Feyenoord. Dit meldde Greg Strobart van Goal.com afgelopen week. De berichtgeving rondom de mogelijke interesse van Feyenoord in de centrale verdediger van Karpaty Lviv is echter onjuist.

'Ik ken het verhaal, zegt Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, na afloop van de wedstrijd Excelsior - Feyenoord tegenover FR12.nl. 'Er klopt alleen helemaal niks van. Feyenoord heeft geen interesse in hem.
Bron:FR12
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wil geen opa's meer in het elftal van Feyenoord, we weten wat dat Feyenoord heeft gebracht! Alleen maar diepe financiële ellende ... Opa's kosten alleen maar geld en leveren niks meer op!! Voor een functie in de technische staf of de jeugdopleiding is ie van harte welkom ...
Je zou dus ook kunnen zeggen dat het valt of staat met het eisenpakket van Ome Dirk.

Als het van 2 kanten past dan zie ik geen enkele reden om het niet te doen.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 december 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik wil geen opa's meer in het elftal van Feyenoord, we weten wat dat Feyenoord heeft gebracht! Alleen maar diepe financiële ellende ... Opa's kosten alleen maar geld en leveren niks meer op!! Voor een functie in de technische staf of de jeugdopleiding is ie van harte welkom ...
Dat is in dit geval geen argument. Toen gebeurde het ten eerste met veel meer oudere spelers en ten tweede en nog veel belangrijker: toen werden salarissen betaald die niet binnen het budget pasten. We gingen ver buiten onze financiële mogelijkheden. Dat zal nu niet gebeuren, dus gaat je argument niet op. Het levert inderdaad niks meer op in de financiële zin van een doorverkoop. Sportief kan het echter nog wel degelijk wat opleveren. De oudere spelers van toen, o.a. van Bronckhorst, de Cler en Makaay voegden de eerste twee seizoenen wel degelijk wat toe. Kuyt heeft op het WK laten zien nog steeds op het topniveau mee te kunnen. Bij Fenerbahce laat hij zien nog niet versleten te zijn en hij is nog altijd één van de meest fitte spelers. Die kunnen we bij ons prima gebruiken. Deze 'opa' zoals jij hem noemt, kan nog heel goed twee jaar mee bij onze club. Dan mag hij daarna in de technische staf of bij de jeugdopleiding. Vergeet ook niet dat je ervaring nodig hebt in je team. En zoveel ervaring is er ook weer niet in ons elftal aanwezig. En je zal toch zelf ook moeten toegeven dat Kuyt ten opzichte van Kazim wel degelijk een versterking is..
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:06 schreef RenatoBos het volgende:
Van Geel over interesse in Oekraïner: "Klopt helemaal niks van"

[ afbeelding ]

Igor Plastun zou in de belangstelling staan van Feyenoord. Dit meldde Greg Strobart van Goal.com afgelopen week. De berichtgeving rondom de mogelijke interesse van Feyenoord in de centrale verdediger van Karpaty Lviv is echter onjuist.

'Ik ken het verhaal, zegt Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, na afloop van de wedstrijd Excelsior - Feyenoord tegenover FR12.nl. 'Er klopt alleen helemaal niks van. Feyenoord heeft geen interesse in hem.
Bron:FR12
Nee, dat klopt. Ze zaten namelijk op de tribune voor een spits die ook niet komt. Of zoiets... Duidelijk is dat er iets speelt en dat niemand iets wil zeggen omdat ze bang zijn om zo de prijs op te drijven of iets anders op het spel te zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 december 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Dost geeft Feyenoord hoop: "Niemand weet wat er gaat gebeuren"

large_6ecb1768ec18f94f7162abf6cc769c78151643ab.jpg

Bas Dost heeft nog geen flauw idee waar zijn toekomst ligt. Het enige dat de spits wel weet is dat hij bepaald niet gelukkig wordt van de situatie waarin hij zich bevind bij VfL Wolfsburg. De Nederlander krijgt namelijk amper speeltijd.

Dit weekend liet Dost zich eindelijk weer eens van zijn beste kant zien. De voormalig doelpuntenmachine van sc Heerenveen kwam als invaller binnen de lijnen tegen Hannover 96 en was direct trefzeker, waarmee hij een groot aandeel had in de moeizame 3-1 overwinning van zijn club. "Dit voelt niet als een bevrijding. Ik weet van mezelf dat ik doelpunten kan maken", was het droge commentaar van de spits na afloop tegenover Kicker.

Wolfsburg weigerde Dost afgelopen zomer te laten vertrekken naar Feyenoord, dat nog steeds serieuze belangstelling zou hebben. Toch zit de aanvaller dit seizoen vooral op de bank en soms zelfs op de tribune. Een winterse transfer ligt dan ook voor de hand. "Niemand weet wat er gaat gebeuren. Op dit moment wil ik even alleen genieten van mijn doelpunt."
Bron:Voetbalprimeur
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 december 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:10 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nee, dat klopt. Ze zaten namelijk op de tribune voor een spits die ook niet komt. Of zoiets... Duidelijk is dat er iets speelt en dat niemand iets wil zeggen omdat ze bang zijn om zo de prijs op te drijven of iets anders op het spel te zetten.
Hoezo 'duidelijk'?
sevillana
 sevillana - zondag 07 december 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:01 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Nadat hij in het landskampioen seizoen 2015 / 2016 topscorer is geworden en in het seizoen 2016/ 2017 topscorer wederom wordt treed hij to tot de technische staf , je zit ook vol goede ideeën lijdensweg
It's all in the name..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door sevillana --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 07 december 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:08 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat is in dit geval geen argument. Toen gebeurde het ten eerste met veel meer oudere spelers en ten tweede en nog veel belangrijker: toen werden salarissen betaald die niet binnen het budget pasten. We gingen ver buiten onze financiële mogelijkheden. Dat zal nu niet gebeuren, dus gaat je argument niet op. Het levert inderdaad niks meer op in de financiële zin van een doorverkoop. Sportief kan het echter nog wel degelijk wat opleveren. De oudere spelers van toen, o.a. van Bronckhorst, de Cler en Makaay voegden de eerste twee seizoenen wel degelijk wat toe. Kuyt heeft op het WK laten zien nog steeds op het topniveau mee te kunnen. Bij Fenerbahce laat hij zien nog niet versleten te zijn en hij is nog altijd één van de meest fitte spelers. Die kunnen we bij ons prima gebruiken. Deze 'opa' zoals jij hem noemt, kan nog heel goed twee jaar mee bij onze club. Dan mag hij daarna in de technische staf of bij de jeugdopleiding. Vergeet ook niet dat je ervaring nodig hebt in je team. En zoveel ervaring is er ook weer niet in ons elftal aanwezig. En je zal toch zelf ook moeten toegeven dat Kuyt ten opzichte van Kazim wel degelijk een versterking is..
Ik zal NOOIT toegeven da Dirk Kuijt ten opzichte van Kazim een verbetering is! De reden: Ik vind het alle twee niks...
Ik heb genoten van Dirk Kuijt in het verleden en op het laatst op het WK maar ik weiger en kan niet geloven dat Dirk Kuijt ook maar iets toe gaat voegen aan Feyenoord indien die naar Rotterdam komt !!!
Fart
 Fart - zondag 07 december 2014 - 17:11   quote  deeplink  
Gaat mij niet eens zozeer om Dirk, maar moet maar eens afgelopen
zijn met die transvervrije oude mannen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 07 december 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:11 schreef Fart het volgende:
Gaat mij niet eens zozeer om Dirk, maar moet maar eens afgelopen
zijn met die transvervrije oude mannen.
Zo is dat! Maximum leeftijd moet op zijn hoogst 31 jaar zijn ...
sportverteller
 sportverteller - zondag 07 december 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:11 schreef Fart het volgende:
Gaat mij niet eens zozeer om Dirk, maar moet maar eens afgelopen
zijn met die transvervrije oude mannen.
Eens.
tomson
 tomson - zondag 07 december 2014 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 08:45 schreef Stylzz het volgende:
Die Ogbeche. Ofzo. Dat lijkt me wel wat.
Schei uit.. dan 10 x liever Kramer.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 december 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo is dat! Maximum leeftijd moet op zijn hoogst 31 jaar zijn ...
Zei je dat ook toen van Bronckhorst nog in de Kuip speelde? Dat is echt onzin. Tuurlijk moet je ook niet teveel oude spelers hebben en ze moeten wel kwaliteit hebben, maar om nou te zeggen dat elke speler met 31 jaar is afgeschreven. Dat is gewoon pure onzin.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 december 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zal NOOIT toegeven da Dirk Kuijt ten opzichte van Kazim een verbetering is! De reden: Ik vind het alle twee niks...
Ik heb genoten van Dirk Kuijt in het verleden en op het laatst op het WK maar ik weiger en kan niet geloven dat Dirk Kuijt ook maar iets toe gaat voegen aan Feyenoord indien die naar Rotterdam komt !!!
Op het WK geniet je van hem, maar nu, een half jaar later, kan hij er opeens niets meer van? Beetje kromme redenatie, vind je niet? We mogen blij zijn als Dirk terugkeert. Zulke speler tillen het niveau van de gehele competitie omhoog, zelfs als ze maar twee jaar van waarde zijn. Dat Kuyt volgens jou niks gaat toevoegen? Tsja, dat moet je dan maar zelf weten. We zullen het zien wanneer Kuyt volgend jaar je ongelijk bewijst.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 december 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:11 schreef Fart het volgende:
Gaat mij niet eens zozeer om Dirk, maar moet maar eens afgelopen
zijn met die transvervrije oude mannen.
Onzin, je moet ook uitzonderingen kunnen maken voor spelers die kwaliteit hebben nog aantonen dat ze iets kunnen toevoegen. En dat toont Kuyt wekelijks aan bij Fenerbahce.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 december 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Schei uit.. dan 10 x liever Kramer.
Nee, serieus, heb nu een paar keer op m gelet, maar die vind ik echt gevaarlijk.
Fart
 Fart - zondag 07 december 2014 - 17:47   quote  deeplink  
Waarom moet je uitzonderingen kunnen maken?
Voor iets heel speciaals misschien, maar niet voor Dirk hoor.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 07 december 2014 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:47 schreef Fart het volgende:
Waarom moet je uitzonderingen kunnen maken?
Voor iets heel speciaals misschien, maar niet voor Dirk hoor.
Dirk is specialer dan alle andere spitsen in de eredivisie, maar goed...
Fart
 Fart - zondag 07 december 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Het is niet zo dat het hele elftal niet lekker draait en je iemand als Dirk er voor z'n ervaring
bij moet hebben.
Een goede spit voldoet, dan kun je beter een talent een contract aanbieden dan iemand aan het afbouwen is.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 december 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:51 schreef Fart het volgende:
Het is niet zo dat het hele elftal niet lekker draait en je iemand als Dirk er voor z'n ervaring
bij moet hebben.
Een goede spit voldoet, dan kun je beter een talent een contract aanbieden dan iemand aan het afbouwen is.
Dirk zal indien er wederzijdse interesse is maar voor een jaar een contract krijgen lijkt mij..
Met Mathijsen hebben ze daar wel mee geleerd toch..
Fart
 Fart - zondag 07 december 2014 - 18:02   quote  deeplink  
Zou je denken ja ...
Of ze zijn in het Maasgebouw net zo hilarisch als sommige hier en gooien er
gelijk een 2 jarig contract tegenaan.
Ken ook
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hoezo 'duidelijk'?
Voor jou duidelijk niet dus...
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:58 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dirk zal indien er wederzijdse interesse is maar voor een jaar een contract krijgen lijkt mij..
Met Mathijsen hebben ze daar wel mee geleerd toch..
Joris is in eerste instantie een 2-jarige overeenkomst voorgelegd. Hij wilde zelf per se een contract voor 3 seizoenen omdat hij voor ogen had daarna te stoppen. Anders had hij destijds elders getekend. Misschien duur in zijn laatste jaar, maar speelde daarvoor meer dan voldoende.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 07 december 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 18:17 schreef Barabas het volgende:

[..]

Joris is in eerste instantie een 2-jarige overeenkomst voorgelegd. Hij wilde zelf per se een contract voor 3 seizoenen omdat hij voor ogen had daarna te stoppen. Anders had hij destijds elders getekend. Misschien duur in zijn laatste jaar, maar speelde daarvoor meer dan voldoende.
Zijn tweede seizoen vond ik hem op zijn best, eerste jaar viel hij me ook nog wat tegen of ik had meer van hem verwacht..
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Ik vond het eigenlijk allemaal wel voldoende. Had een belangrijke rol in de wederopstanding. Met Ome Dirk moeten we maar kijken. Martin zal het vast goed regelen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 december 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Laat Kuyt eerst zichzelf maar eens aanbieden bij Feyenoord.
En anders wegblijven.
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 18:42   quote  deeplink  
Op de achtergrond en geheim waren de woorden die gebruikt werden. En er werd gesuggereerd dat er inderdaad sprake is geweest van zo'n contact. Linksom of rechtsom, het wordt afwachten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 07 december 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 18:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

Voor jou duidelijk niet dus...
Daarom vraag ik je dus ook om toelichting..
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Bij alle namen die voorbij komen reageren onze directeuren steeds ontkennend of afwijzend. Er is een theorie die gaat over bevestigende ontkenning en die lijkt hier aan de hand te zijn. Bovendien zit onze scouting regelmatig bij wedstrijden, maar voor wie ze komen weten we nooit. Maar ze zitten er wel.... Daaruit kun je wat mij betreft concluderen dat er altijd ergens wel iets speelt. Dat is wat mij duidelijk lijkt.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 december 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Gek, dat scouts bij wedstrijden zitten, je verwacht t niet he.
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Is inderdaad totaal onverwacht Stylzz.
Stylzz
 Stylzz - zondag 07 december 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Misschien hadden ze kaartjes cadeau gekregen, t lijkt me niet dat ze naar spelers keken, want Feyenoord heeft nooit interesse.
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 19:08   quote  deeplink  
Of ze nemen de verkeerde....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 07 december 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 18:17 schreef Barabas het volgende:

[..]

Joris is in eerste instantie een 2-jarige overeenkomst voorgelegd. Hij wilde zelf per se een contract voor 3 seizoenen omdat hij voor ogen had daarna te stoppen. Anders had hij destijds elders getekend. Misschien duur in zijn laatste jaar, maar speelde daarvoor meer dan voldoende.
Zonde van al dat geld. kongolo laat wekelijks zien dat mathijsen niets heeft toegevoegd.
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 19:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Zonde van al dat geld. kongolo laat wekelijks zien dat mathijsen niets heeft toegevoegd.
Je snapt hopelijk toch hoe dit soort dingen werken? Is te makkelijk om dat te roepen en je doet Mathijssen zijn prestaties behoorlijk tekort.
Liefhebbers
 Liefhebbers - zondag 07 december 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Vindt die necid nog niet zo raar.
tomson
 tomson - zondag 07 december 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 19:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Zonde van al dat geld. kongolo laat wekelijks zien dat mathijsen niets heeft toegevoegd.
Mathijsen heeft wel wat toegevoegd. Maar die credits wil jij hem niet geven heb ik het idee. Na Rutten ook op je afzeiklijst ?
Barabas
 Barabas - zondag 07 december 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Straks laat Mats Knoester zien dat we Kongolo al die jaren niet nodig hebben gehad... als je begrijpt wat ik bedoel.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 07 december 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 17:43 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Op het WK geniet je van hem, maar nu, een half jaar later, kan hij er opeens niets meer van? Beetje kromme redenatie, vind je niet? We mogen blij zijn als Dirk terugkeert. Zulke speler tillen het niveau van de gehele competitie omhoog, zelfs als ze maar twee jaar van waarde zijn. Dat Kuyt volgens jou niks gaat toevoegen? Tsja, dat moet je dan maar zelf weten. We zullen het zien wanneer Kuyt volgend jaar je ongelijk bewijst.
Eens moet je er een streep onder zetten, en dat heb ik nu bij Dirk Kuijt gedaan !!! Na het WK, ik snapte al niet dat ie in het begin door Hiddink werd geselecteerd. Al snap ik zijn hele selectie beleid niet ...
Milo
 Milo - zondag 07 december 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Uth blijf ik zeggen
Els
 Els - zondag 07 december 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Ik hoop dat Feyenoord Dirk Kuijt niet haalt. Relatief hoog salaris, zal steeds minder worden en staat dus een jonge speler in de weg. Laten ze het maar proberen met Te Vrede, Achabar en Dammers.
Of Guidetti, dan ben ik superblij en mag Van Geel van mij elke te oude speler halen die hij wil.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 07 december 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 19:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Zonde van al dat geld. kongolo laat wekelijks zien dat mathijsen niets heeft toegevoegd.
Geschiedsvervalsing.
Kongolo breekt pas anno 2014 door.
Voordien was Mathijsen wel degelijk nodig voor ervaring.
Els
 Els - zondag 07 december 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 22:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Geschiedsvervalsing.
Kongolo breekt pas anno 2014 door.
Voordien was Mathijsen wel degelijk nodig voor ervaring.
Nou.... BMI moest voor hem wel naar de linkerkant uitwijken. Je mag je afvragen wat dat voor BMi, Nelom en Feyenoord heeft betekend. En misschien zelfs voor Oranje.
tomson
 tomson - zondag 07 december 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 22:39 schreef Milo het volgende:
Uth blijf ik zeggen
Tijd dat je eens een tik tegen de naald geeft dan ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 08 december 2014 - 08:33   quote  deeplink  
Ik heb de spits gezien die we moeten halen, dichterbij dan je denkt: Mark Uth. Die jongen is gewoon goed man. Hij heeft zeer goede loopacties, geweldig schot, is geslepen en heeft een neusje voor de goal (sorry voor de verkeerde woordkeuze). Hij is gewoon de nieuwe versie van Roy Mackaay. En dat doelpuntje wat hij gisteren nog even meenam, ge-wel-dig! Hoe lang heeft hij nog daar te gaan? Zo duur zal hij nou toch ook weer niet zijn?

Het liefst zie ik een spits met aanspeelmogelijkheden (zoals Blaise N'Kufo vroeger bij de nepduitsers), maar een beweeglijke spits als hij zou misschien nog wel beter zijn met een middenveld als wat we nu hebben. Dat loopt allemaal door elkaar, wat gewoon moeilijk te verdedigen is. Als de spits daar dan ook nog eens aan mee doet..., kun je je tegenstander helemaal zoek spelen... Ik ben om: Uth!

(ik heb even op google gezocht en kom steeds tegen dat zijn contract tot jun i2015 loopt... aflopend dus.....; nu ben ik helemaal om: martin doe je werk)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 december 2014 door Arie.Klooster --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 08 december 2014 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 18:54 schreef Barabas het volgende:
Bij alle namen die voorbij komen reageren onze directeuren steeds ontkennend of afwijzend. Er is een theorie die gaat over bevestigende ontkenning en die lijkt hier aan de hand te zijn. Bovendien zit onze scouting regelmatig bij wedstrijden, maar voor wie ze komen weten we nooit. Maar ze zitten er wel.... Daaruit kun je wat mij betreft concluderen dat er altijd ergens wel iets speelt. Dat is wat mij duidelijk lijkt.
Toch is het overgrote deel van de spelers (waarvan de mogelijke komst ontkent werd door Van Geel) inderdaad ook nooit gekomen. Ik kan trouwens überhaupt niet zo snel ene speler verzinnen die uiteindelijk toch is gekomen (maar dat kan ook aan mij liggen). Dus hoe rijm je dat dan?

Trouwens onze scouts zitten wekelijks op de tribune bij andere clubs. Om spelers in kaart te brengen. Dat zijn zeker honderden spelers op jaarbasis. Dus dat hoeft denk ik nog niet veel te zeggen.
Nick4F
 Nick4F - maandag 08 december 2014 - 08:41   quote  deeplink  
Het is maar op basis van 1 wedstrijd, maar ik heb een heel goede Necid gezien. Hij is veel meer het type spits waar we naar op zoek zijn dan Kramer. Waarom zat Guidetti gisteren als toeschouwer bij een eredivisie wedstrijd? Als er geen topkwaliteit betaalbaar is, dan ga ik toch om: liever Dirk dan Kazim, - maar dan moet hij wel in januari komen. Ik denk dat Dirk de selectie onmiddellijk de injectie kan geven die ze nodig heeft, en ik denk dat met zijn transfer geen krankzinnige bedragen gemoeid zijn.
Nick4F
 Nick4F - maandag 08 december 2014 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 december 2014 - 08:33 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik heb de spits gezien die we moeten halen, dichterbij dan je denkt: Mark Uth. Die jongen is gewoon goed man. Hij heeft zeer goede loopacties, geweldig schot, is geslepen en heeft een neusje voor de goal (sorry voor de verkeerde woordkeuze).

Het liefst zie ik een spits met aanspeelmogelijkheden (zoals Blaise N'Kufo vroeger bij de nepduitsers), maar een beweeglijke spits als hij zou misschien nog wel beter zijn met een middenveld als wat we nu hebben. Dat loopt allemaal door elkaar, wat gewoon moeilijk te verdedigen is.
Ben het wel met je analyse eens. Die jongen heeft longen als een paard, en is voortdurend in beweging. Als hij echt een aflopend contract heeft, dan zou hij een heel interessante speler zijn. Necid heeft ook geweldige mogelijkheden. Die speelt meer in de spits dan Uth, die inderdaad het liefst uitzwermt (maar altijd op tijd terug is in de punt!). Het mooiste zou zijn beide spelers in de winterstop voor relatief weinig geld naar de Kuip te halen. En waarom zou dat niet kunnen als beiden transfervrij zijn in 2015?
kakkie21
 kakkie21 - maandag 08 december 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Gister zitten kijken naar die thomas necid van pec, speelde een goeie wedstrijd.
is steeds aanspeelbaar, werkt hard en pakt zijn doelpunten mee. Ik zou zeggen als hij niet te veel kost t proberen waard

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1664679