BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - woensdag 10 december 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Uth is veel minder dan die twee en Guidetti is volgens mij veel te duur
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 december 2014 - 11:01   quote  deeplink  
Ik denk dat je moet kijken naar de prijs/kwaliteitverhouding. Uth zal nog haalbaar zijn...? Overigens vind ik niet dat Uth minder is dan Necid en over Akpom kan ik dus niet oordelen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 december 2014 - 11:02   quote  deeplink  
En Guidetti is geweest... Die kans is voorbij; hij zit nu lekker in Schotland. Dan had Van Geel er afgelopen zomer in moeten springen.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 10 december 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 11:01 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat je moet kijken naar de prijs/kwaliteitverhouding. Uth zal nog haalbaar zijn...? Overigens vind ik niet dat Uth minder is dan Necid en over Akpom kan ik dus niet oordelen...
Zeer groot talent echt iets voor ons in de kuip
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 december 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Ik ken hem niet. Zijn naam heb ik wel eens gehoord, maar dat zou ook iemand anders geweest kunnen zijn. Misschien is Akpom in zijn land wel hetzelfde als hier De Vries of Jansen..?

Feyenoord heeft blijkbaar al eerder geinformeerd? Nou, dan zullen ze het wel in hem zien..., dus is hij misschien wel de beloofde zoon?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 10 december 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 10:25 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Als je hem huurt voor een half jaar plus dat hij na deze periode transfervrij is, heb je toch geen optie tot koop nodig?

Maar ik begrijp waar je heen wilt.... Hem een contract aanbieden... Misschien is het wel verstandig dit wel al direct te regelen... En niet dat hij zich nog even een halfjaartje in de picture speelt, waarop hij naar een of andere club gaat, maar niet Feyenoord, waardoor wij weer zonder zitten.... Dat moeten we niet willen, dat moet voorkomen worden....

overigens ken ik hem niet. Is hij goed?
Dat bedoel ik idd, zo'n zelfde constructie als ze bij Immers hebben gedaan. Op de beelden op youtube lijkt het wel een combi Boetius Manu. Altijd afwachten natuurlijk. Grootste voordeel is zijn leeftijd denk ik. Betaalbaar en hopelijk verstandig genoeg dat hij wil investeren in zichzelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 10 december 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Ik ben super-benieuwd waar Van Geel mee op de proppen komt. Ik zou al heel blij zijn met een Van Wolfswinkel of Uth hoor, zolang er maar wat bij komt, want het is doodzonde dat we geen goede spits hebben, terwijl de rest gewoon kampioenswaardig is....
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 10 december 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Wat ik niet snap. Waarom zit Feyenoord niet achter de Odegaard aan?
Januari gaat hij bij de joden meetrainen, hij wil naar de beste opleiding toe zegt hij.
Wij hebben toch de beste opleiding? Een van de grootste talenten op aarde.
Is pas 15 jaar, Noorsenationale elftal speelt hij mee. Eind van seizoen tranfervrij.
Ik snap er serieus helemaal niks van!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 10 december 2014 - 13:04   quote  deeplink  
Maarja ik snap al een jaar lang geen ene hol van die Vangeel.
JanM
 JanM - woensdag 10 december 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 13:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Wat ik niet snap. Waarom zit Feyenoord niet achter de Odegaard aan?
Januari gaat hij bij de joden meetrainen, hij wil naar de beste opleiding toe zegt hij.
Wij hebben toch de beste opleiding? Een van de grootste talenten op aarde.
Is pas 15 jaar, Noorsenationale elftal speelt hij mee. Eind van seizoen tranfervrij.
Ik snap er serieus helemaal niks van!
En jij denkt werkelijk dat 020 enige kans maakt om zo'n supertalent te contracteren als ook clubs als Liverpool, Bayern en Real hem aanbiedingen doen?
van geil
 van geil - woensdag 10 december 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Kramaric naar Vitesse?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 10 december 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 14:20 schreef JanM het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat 020 enige kans maakt om zo'n supertalent te contracteren als ook clubs als Liverpool, Bayern en Real hem aanbiedingen doen?
Ja Juist! Het gaat hem om de beste opleiders, en speeltijd.
Niet om het geld.
Anders had hij allang getekend Bij Bayern, Real of Liverpool daar is hij al geweest.
1 uit 1000den dus.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door Beempjerotterdam --
tomson
 tomson - woensdag 10 december 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Sterf sterf sterf ! Tiefus fietstas en (sorry RB ) tiefus Geldski ! En tiefus Kramaric ook nog eens. Mag lijen dat iemand m compleet doordemidden schopt 😤
http://m.soccernews.nl/news/290251/Kramaric_t%C3%83%C2%B3ch_naar_de_Eredivisie,_maar_niet_richting_Feyenoord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 december 2014 door tomson --
tomson
 tomson - woensdag 10 december 2014 - 15:57   quote  deeplink  
Fair play mn klote...UEFA maffia !
JanM
 JanM - woensdag 10 december 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 14:35 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ja Juist! Het gaat hem om de beste opleiders, en speeltijd.
Niet om het geld.
Anders had hij allang getekend Bij Bayern, Real of Liverpool daar is hij al geweest.
1 uit 1000den dus.
Zie het niet gebeuren maar we zullen zien!
JanM
 JanM - woensdag 10 december 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 15:56 schreef tomson het volgende:
Sterf sterf sterf ! Tiefus fietstas en (sorry RB ) tiefus Geldski ! En tiefus Kramaric ook nog eens. Mag lijen dat iemand m compleet doordemidden schopt 😤
http://m.soccernews.nl/news/290251/Kramaric_t%C3%83%C2%B3ch_naar_de_Eredivisie,_maar_niet_richting_Feyenoord
Ander artikel gelezen dat hij rond is met Juventus, dus eerst zien ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 december 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 15:56 schreef tomson het volgende:
Sterf sterf sterf ! Tiefus fietstas en (sorry RB ) tiefus Geldski ! En tiefus Kramaric ook nog eens. Mag lijen dat iemand m compleet doordemidden schopt 😤
http://m.soccernews.nl/news/290251/Kramaric_t%C3%83%C2%B3ch_naar_de_Eredivisie,_maar_niet_richting_Feyenoord
Smerig vies vuil tiefusjong, ze moeten jouw maar eens naar de tering schoppen..got-hooligan.gif
van geil
 van geil - woensdag 10 december 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Coulant
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 december 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Altijd he..
Milo
 Milo - woensdag 10 december 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 15:56 schreef tomson het volgende:
Sterf sterf sterf ! Tiefus fietstas en (sorry RB ) tiefus Geldski ! En tiefus Kramaric ook nog eens. Mag lijen dat iemand m compleet doordemidden schopt 😤
http://m.soccernews.nl/news/290251/Kramaric_t%C3%83%C2%B3ch_naar_de_Eredivisie,_maar_niet_richting_Feyenoord
Maak je niet druk! Kramaric is het ook niet! Kuyt kuyt jonge!
Barabas
 Barabas - woensdag 10 december 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 13:04 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Maarja ik snap al een jaar lang geen ene hol van die Vangeel.
Zal niet aan vGeel liggen....
Barabas
 Barabas - woensdag 10 december 2014 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 14:20 schreef JanM het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat 020 enige kans maakt om zo'n supertalent te contracteren als ook clubs als Liverpool, Bayern en Real hem aanbiedingen doen?
Typisch 020-gedrag. Hoog van de toren blazen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 december 2014 - 19:10   quote  deeplink  
Maar wij hebben Kazim en dat gaan we zien,
Milo
 Milo - woensdag 10 december 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 19:10 schreef piet de paler het volgende:
Maar wij hebben Kazim en dat gaan we zien,
Idd
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 december 2014 - 19:13   quote  deeplink  
Positief gaan we dat zien, net als dat ding van tante Mien
tomson
 tomson - woensdag 10 december 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Smerig vies vuil tiefusjong, ze moeten jouw maar eens naar de tering schoppen.. [ afbeelding ]
Owkee
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 december 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 19:28 schreef tomson het volgende:

[..]

Owkee
Leer het nou eens, het is tiefus Chelsea..!!
ar
 ar - woensdag 10 december 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 15:56 schreef tomson het volgende:
Sterf sterf sterf ! Tiefus fietstas en (sorry RB ) tiefus Geldski ! En tiefus Kramaric ook nog eens. Mag lijen dat iemand m compleet doordemidden schopt 😤
http://m.soccernews.nl/news/290251/Kramaric_t%C3%83%C2%B3ch_naar_de_Eredivisie,_maar_niet_richting_Feyenoord
Gaat het Tom? Het is soccernews he..laat lekker gaan.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 10 december 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Maar wij hebben Kazim ? Ja toch niet dan?
ar
 ar - woensdag 10 december 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 december 2014 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
Maar wij hebben Kazim ? Ja toch niet dan?
Gelukkig wel Piet....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Feyenoord wil Odegaard: ''Maar wij staan niet in zijn top-10''

ixbacp.jpg

Martin Odegaard staat in de belangstelling van de topclubs uit heel Europa en Ajaks doet ook verwoede pogingen om het toptalent in te lijven. De Amsterdommers zijn in Nederland echter niet de enige die van de Noor dromen.

Martin van Geel vertelt zaterdag in het Algemeen Dagblad dat ook Feyenoord Odegaard op het lijstje heeft staan. Veel kans dicht hij zichzelf echter niet toe. "Die Odegaard is vijftien jaar. Zit heel Europa achteraan. Liverpool doet mee, Barcelona, wij staan bij hem echt niet bij de eerste tien hoor", trapt hij af.

Welkom is de jongeling wel. "Dan bel ik de ouders en de zaakwaarnemer en vertel mijn verhaal. Maar ze zijn al door dertig clubs gebeld. En toch gá je voor die kans", zegt de technisch directeur van de Rotterdammers. Ajaks droomt intussen van een nieuwe Ronaldo, maar Odegaard lijkt op weg naar Bayern München.
Bron:Voetbalprimeur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2014 door RenatoBos --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 13 december 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 11:38 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord wil Odegaard: ''Maar wij staan niet in zijn top-10''

[ afbeelding ]

Martin Odegaard staat in de belangstelling van de topclubs uit heel Europa en Ajaks doet ook verwoede pogingen om het toptalent in te lijven. De Amsterdommers zijn in Nederland echter niet de enige die van de Noor dromen.

Martin van Geel vertelt zaterdag in het Algemeen Dagblad dat ook Feyenoord Odegaard op het lijstje heeft staan. Veel kans dicht hij zichzelf echter niet toe. "Die Odegaard is vijftien jaar. Zit heel Europa achteraan. Liverpool doet mee, Barcelona, wij staan bij hem echt niet bij de eerste tien hoor", trapt hij af.

Welkom is de jongeling wel. "Dan bel ik de ouders en de zaakwaarnemer en vertel mijn verhaal. Maar ze zijn al door dertig clubs gebeld. En toch gá je voor die kans", zegt de technisch directeur van de Rotterdammers. Ajaks droomt intussen van een nieuwe Ronaldo, maar Odegaard lijkt op weg naar Bayern München.
Bron:Voetbalprimeur
Hahah Gelukkig! Ik vond het al zo raar dat VanGeel zich er ook nie mee ging bemoeien! Dus toch!!
Voetbalgek
 Voetbalgek - zaterdag 13 december 2014 - 12:24   quote  deeplink  
Van geel moet nougeen onzin gaan verkopen we hebben nooit intresse getoond en ook nooit een poging gedaan odegaard nou meesurfen op een hype gaat nergens om ik denk ook niet dat hij naar ajax gaat alhoewel die scandinaviers allemaal gek zijn van die club natuurlijk en het voor hem ook veel verstandiger zou zijn. Maar van geel kom is met redelijke opties want lekker maken met namen die toch nooit komenheb ik nou wel genoeg van. Dus pik dost op en pak een prijs dit jaar...
g vieth
 g vieth - zaterdag 13 december 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Dost een goede jonge hoor maar ik zie veel liever Mark Uth komen,
Veel meer beweging en maakt ook zn doelpunten
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 13 december 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 12:24 schreef Voetbalgek het volgende:
Van geel moet nougeen onzin gaan verkopen we hebben nooit intresse getoond en ook nooit een poging gedaan odegaard nou meesurfen op een hype gaat nergens om ik denk ook niet dat hij naar ajax gaat alhoewel die scandinaviers allemaal gek zijn van die club natuurlijk en het voor hem ook veel verstandiger zou zijn. Maar van geel kom is met redelijke opties want lekker maken met namen die toch nooit komenheb ik nou wel genoeg van. Dus pik dost op en pak een prijs dit jaar...
Die dost moet in Duitsland blijven op de tribune, dat is zijn plek.
Van de zomer kon hij komen, was Feyenoord te min. Dost ken de touwtering krijge denk ofnie?
Alles behalve die verwaande kneus!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Go beempje +1908..
Barabas
 Barabas - zaterdag 13 december 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 13:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Die dost moet in Duitsland blijven op de tribune, dat is zijn plek.
Van de zomer kon hij komen, was Feyenoord te min. Dost ken de touwtering krijge denk ofnie?
Alles behalve die verwaande kneus!
Toe maar.... Dat wordt wat als hij in januari zijn debuut maakt in een Feyenoord tenue!

Je moet niet alles geloven wat je leest. Bovendien waren zijn motieven helemaal niet vreemd of zo. Is niet vreemd als je ambitieus bent, of een doorzetter of gewoon niet 2/3 van je salaris in wil leveren.
Barabas
 Barabas - zaterdag 13 december 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 12:58 schreef g vieth het volgende:
Dost een goede jonge hoor maar ik zie veel liever Mark Uth komen,
Veel meer beweging en maakt ook zn doelpunten
Uth... No thanks. Die is echt een stuk minder dan Dost hoor.
Barabas
 Barabas - zaterdag 13 december 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 12:24 schreef Voetbalgek het volgende:
Van geel moet nougeen onzin gaan verkopen we hebben nooit intresse getoond en ook nooit een poging gedaan odegaard nou meesurfen op een hype gaat nergens om ik denk ook niet dat hij naar ajax gaat alhoewel die scandinaviers allemaal gek zijn van die club natuurlijk en het voor hem ook veel verstandiger zou zijn. Maar van geel kom is met redelijke opties want lekker maken met namen die toch nooit komenheb ik nou wel genoeg van. Dus pik dost op en pak een prijs dit jaar...
Er is niet één Nederlandse club die ook maar een schijn van kans maakt. Bij 020 doen ze net alsof het wel zo is. Dat doen ze toch altijd? Net alsof....

Van Geel zal heus wel geïnformeerd hebben, maar hij bouwt alleen geen luchtkastelen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Barbadost in da house..
Barabas
 Barabas - zaterdag 13 december 2014 - 16:12   quote  deeplink  
For sure!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 13 december 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 15:06 schreef Barabas het volgende:

[..]

Toe maar.... Dat wordt wat als hij in januari zijn debuut maakt in een Feyenoord tenue!

Je moet niet alles geloven wat je leest. Bovendien waren zijn motieven helemaal niet vreemd of zo. Is niet vreemd als je ambitieus bent, of een doorzetter of gewoon niet 2/3 van je salaris in wil leveren.
Ja ik heb dan liever een spelers als Uth, Kramer, of dat talentje van Arsenal.
Luister vriend wat hebben we aan huur? Helemaal niks, Wolfsburg word er btr van als hij hier de sterren van de hemel speelt.
Eerst konden we niet anders, nu zijn we groeiende. Ik geloof er geen ene hol van dat ze hem gaan huren. En wat betreft Odegaard, tuurlijk geloof ik niet alles? Maar dit is dus wel Door vanGeel gezegt. En ben er blij mee ook, ik weet dat kans klein is, maar alleen het idee dat Edwin al met zijn ouders gepraat heb over de ohzo geweldige toekomst waar niks bijzonders gebeurd, en dat Martin ff na die ouwelui ken gaan en zegt: Wij hebben al 5 jaar de allerbeste jeugdopleiding van Nederland, mischien wel 1 van de beste in Europa?
Alleen al om die joden te bashe in hun spel id mooi.
Zie het als wat de joden met Guidetti deden. Een dik bod neergooien bij City afgelopen zomer.
En dit is een speler uit Miljoenen als hij geld wilde, had hij allang getekend bij Real of Bayern, het enige wat hij wil is Garantie voor zijn toekomst bij een club met een goede opleiding.
Dan ben je altijd dom om het niet te proberen.
Wat heb je dan te verliezen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 december 2014 door Beempjerotterdam --
g vieth
 g vieth - zaterdag 13 december 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 15:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Uth... No thanks. Die is echt een stuk minder dan Dost hoor.
Maar Uth heeft toch al 10 doelpunten gemaakt!
Misschien heb je wel gelijk dat Bas beter is.
Toch denk ik dat Uth beter past dan Dost!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 13 december 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 19:12 schreef g vieth het volgende:

[..]

Maar Uth heeft toch al 10 doelpunten gemaakt!
Misschien heb je wel gelijk dat Bas beter is.
Toch denk ik dat Uth beter past dan Dost!
Idd, Of vast Kuijt ophalen. Dost moet maar lkkr in moffenland blijven. Lkkr bankzaken doen bij Wolfsburg. De juiste man op de juiste plaats.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Sowieso want Dost past mijn inziens totaal niet bij ons..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 12:58 schreef g vieth het volgende:
Dost een goede jonge hoor maar ik zie veel liever Mark Uth komen,
Veel meer beweging en maakt ook zn doelpunten
Joh, heeft er al weer twee inleggen vanavond..
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 13 december 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Odegaard is op dit moment in München,waar hij al heeft gesproken met de trainer en de voorziter;De Boer en van Geel geloven nog in fabeltjes als ze denken zo'n talent binnen te kunnen halen. Of is dit weer zo iets als: veel beloven, weinig geven doet de gekken (dat zijn supporters in hun ogen) in vreugde leven. Dus geloof van Geel gerust als hij morgen zegt interesse in Ronaldo te hebben; die interesse hebben tig clubs, maar verder dan die fantasie-interesse komen ze echt niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 19:52   quote  deeplink  
Heb je gelezen wat Martin er over heeft gezegd Daan..(?)
luukbarrie
 luukbarrie - zaterdag 13 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Denk dat uth prima bij ons zal passen en maakt zn goals; ideale speler als je het mij vraagt
g vieth
 g vieth - zaterdag 13 december 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 december 2014 - 19:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Joh, heeft er al weer twee inleggen vanavond..
Daar kan Kazim alleen maar van dromen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1543869