BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 december 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 17:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Amateurbasis? Wat een onzin, je weet als je naar Feyenoord wil dat je inlevert! Alleen moet Kuyt dan zo eerlijk zijn om te vertellen dat ie gewoon voor het geld kies en niet vanwege sportieve belangen ... Wat mij betreft komt ie nooit meer !!!
Hij zei ooit te willen terugkeren. Ten eerste is zijn carriere nog niet ten einde, dus het kan nog. Dat jij het niet meer in hem ziet zitten, kan hij niets aan doen. Hij is nog goed genoeg voor Feyenoord, vind ik wel; jij niet. Ten tweede hij zei dat wel te willen, maar dan moet Feyenoord wel vragen plus dat ze hem op een redelijke manier moeten benaderen. Niet voor fooi. Ik denk dat Kuyt heeft verteld hoe het zit. Hij is niet benaderd, in elk geval niet serieus. Dan ligt de schuld toch niet bij hem? Hij sprak slechts zijn ambitie uit, soms loopt dat nou even anders. Ik snap die antipathie van jou en vele anderen niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2014 door Arie.Klooster --
Milo
 Milo - dinsdag 16 december 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 18:32 schreef piet de paler het volgende:
Nee Guidetti heeft ook deze praatjes gehad, maar die leverde ook geen centjes in
EENS! Dirk moet terug! al is het alleen om MMM te jennen en te zieken.......
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 december 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 18:32 schreef piet de paler het volgende:
Nee Guidetti heeft ook deze praatjes gehad, maar die leverde ook geen centjes in
Precies.... Dus waarom zouden we bij D K dan wel met 2 maten moeten meten. Hij is gewoon een zeer goede optie en als hij wil dan zie ik geen belemmering.
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 december 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 10:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]
.... Ik denk dat Kuyt heeft verteld hoe het zit. Hij is niet benaderd, in elk geval niet serieus. Dan ligt de schuld toch niet bij hem? Hij sprak slechts zijn ambitie uit, soms loopt dat nou even anders.....
Niet alles geloven wat je leest he. Hij stelde destijds bepaalde eisen waar we niet aan konden voldoen wegens de schulden. Van alles wat daarna gezegd is het waarheidsgehalte van twijfelachtig niveau.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 16 december 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Ja, dus als hij een redelijk bedrag vraagt en Feyenoord kan dat niet betalen, is hij een huichelaar? Dat slaat toch nergens op? Hij hoeft toch niet minder te vragen dan wat hij waard is? Ik denk dat hij nog wel een laatste jaartje op topniveau bij Feyenoord wil voetballen. Als hij nog niet het idee heeft dat het zijn laatste jaar zal zijn, heeft hij toch gelijk dat hij nog naar een volgende club gaat?

Ik vind het een beetje kinderachtig zelfs, als een kind een ander kind met zijn speeltje ziet spelen waarop hij ineens dàt speeltje zelf wil... Wanneer dat andere kind niet met zijn speeltje had gespeeld, had hij er waarschijnlijk niet eens naar omgekeken, maar nu moet het persé dàt speeltje en anders begint hij te huilen met dikke, hele dikke krokodillentranen... Verwend gedrag is dat...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 december 2014 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - dinsdag 16 december 2014 - 17:06   quote  deeplink  
Zoals gezegd.... Niet alles geloven wat je leest.
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 december 2014 - 15:28 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kans gehad? is volgens mij niet helemaal waar. Of had hij op amateurbasis moeten komen? Dat doet niemand. En heeft Feyenoord hem wel eens benaderd? Als dat niet gebeurd, komt hij natuurlijk ook niet. Laat hem nou tekenen voor anderhalf jaar met een optie voor nog een jaar... Lijkt me vrij nette aanbieding afhankelijk van het geldbedrag wat ermee gemoeid gaat. Dit jaar zou hij ons zomaar kunnen helpen kampioen te worden...
Paar jaar geleden is er in Katwijk een gesprek geweest met Kuyt. Dus heeft inderdaad de kans gehad. En het is toch zo'n echte Feyenoorder, had toen toch gewoon kunnen komen voor 8, 9 ton, 1 miljoen?
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 december 2014 - 13:33 schreef Milo het volgende:

[..]

EENS! Dirk moet terug! al is het alleen om MMM te jennen en te zieken.......
Ik wil graag kampioen worden. Dat lukt niet met deze oude man.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 december 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Ik weet niet wat hij nu netto verdient, maar hij zal er in Turkije veel meer aan overhouden dan dit. Dan heeft hij toch groot gelijk? Wellicht dat hij nog lang niet aan afbouwen dacht en dat hij later misschien nog wel komt. Ik vind het wel heel erg kort door de bocht hem hierop te veroordelen. We mogen onze handen dichtknijpen als hij in de winter zou komen (in de zomer mag ook van mij)...
Milo
 Milo - woensdag 17 december 2014 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 10:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik wil graag kampioen worden. Dat lukt niet met deze oude man.
[/quote

Wanneer zijn we voor het laatst kampioen geworden? Toen was Dirk nog geeneens profvoetballer.........
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 11:33 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik weet niet wat hij nu netto verdient, maar hij zal er in Turkije veel meer aan overhouden dan dit. Dan heeft hij toch groot gelijk? Wellicht dat hij nog lang niet aan afbouwen dacht en dat hij later misschien nog wel komt. Ik vind het wel heel erg kort door de bocht hem hierop te veroordelen. We mogen onze handen dichtknijpen als hij in de winter zou komen (in de zomer mag ook van mij)...
Dus ging hij ordinair voor het geld. Nou oké prima, maar dan nu niet meer terugkomen.. Volgend jaar is hij al 35, wat moet je ermee?
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 11:41 schreef Milo het volgende:
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 10:16 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik wil graag kampioen worden. Dat lukt niet met deze oude man.
[/quote

Wanneer zijn we voor het laatst kampioen geworden? Toen was Dirk nog geeneens profvoetballer.........
1999, zat ie toen al bij Utrecht of nog Quick Boys?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 december 2014 door MMM --
Milo
 Milo - woensdag 17 december 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 11:49 schreef MMM het volgende:

[..]

1999, zat ie toen al bij Utrecht of nog Quick Boys?
geen flauw idee? maar we zijn voor het laatst kampioen geworden in de pre historie......
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 december 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 11:49 schreef MMM het volgende:

[..]

Dus ging hij ordinair voor het geld. Nou oké prima, maar dan nu niet meer terugkomen.. Volgend jaar is hij al 35, wat moet je ermee?
Het is zijn werk. Ik snap niet waarom hij nou ineens een geldwolf is, terwijl dat iedereen er zo in staat. Hij hoeft toch niet voor een appel en een ei te tekenen? Misschien als hij en Feyenoord bij elkaar komen als hij de tijd rijp acht... Zonder dat doet hij toch niets verkeerd?
Milo
 Milo - woensdag 17 december 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 12:02 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het is zijn werk. Ik snap niet waarom hij nou ineens een geldwolf is, terwijl dat iedereen er zo in staat. Hij hoeft toch niet voor een appel en een ei te tekenen? Misschien als hij en Feyenoord bij elkaar komen als hij de tijd rijp acht... Zonder dat doet hij toch niets verkeerd?
werd hij ook niet verkocht voor 15 miljoen? was hij niet de eerste die voor veel geld vertrok? nadat hij zijn contract had verlengd?
JanM
 JanM - woensdag 17 december 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 12:23 schreef Milo het volgende:

[..]

werd hij ook niet verkocht voor 15 miljoen? was hij niet de eerste die voor veel geld vertrok? nadat hij zijn contract had verlengd?
Mensen vergeten en veroordelen (te) snel!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 17 december 2014 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 12:02 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het is zijn werk. Ik snap niet waarom hij nou ineens een geldwolf is, terwijl dat iedereen er zo in staat. Hij hoeft toch niet voor een appel en een ei te tekenen? Misschien als hij en Feyenoord bij elkaar komen als hij de tijd rijp acht... Zonder dat doet hij toch niets verkeerd?
Dat heeft Kuyt over zichzelf afgeroepen. Hij vertelde aan iedereen en overal zijn liefde voor Feyenoord. Ik kom terug, ik wil afsluiten bij mijn Feyenoord enz. Toen Feyenoord hem het hards nodig had sprak niet zijn Feyenoord hart maar koos hij voor het geld in notabene de turkse competitie. Dan ben je het vertrouwen van het hondstrouwe Feyenoord publiek kwijt.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 17 december 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Flikker toch op man, hij heeft zijn carriere toch nog niet afgesloten? En dat het hem kwalijk wordt genomen dat hij een miljoen euro, of weet ik hoeveel hij erbij in zou schieten, laat liggen is een argument waar totaal onredelijk is. Denk je nou werkelijk dat hij voor noppes komt, terwijl hij het gevoel heeft nog wel even mee te kunnen? Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Feyenoord moet maar eens zijn best doen. Als hij het waard is, moeten ze dat er gewoon voor neerleggen (iets minder mag natuurlijk wel).
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 17 december 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 13:22 schreef Arie.Klooster het volgende:
Flikker toch op man, hij heeft zijn carriere toch nog niet afgesloten? En dat het hem kwalijk wordt genomen dat hij een miljoen euro, of weet ik hoeveel hij erbij in zou schieten, laat liggen is een argument waar totaal onredelijk is. Denk je nou werkelijk dat hij voor noppes komt, terwijl hij het gevoel heeft nog wel even mee te kunnen? Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Feyenoord moet maar eens zijn best doen. Als hij het waard is, moeten ze dat er gewoon voor neerleggen (iets minder mag natuurlijk wel).
De cijfers en pols wijzen uit dat Dirk aan populariteit flink heeft ingeboet. Het is een gevoels kwestie. Hij heeft in de tijd toen Feyenoord in een heel diep dal zat de gestie gewekt dat hij wilde afsluiten bij Feyenoord. De kranten en het internet stond er vol mee. Niemand had verwacht dat Dirk toen toch voor het geld koos.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 17 december 2014 - 13:32   quote  deeplink  
Behalve Arie had dat wel verwacht haha
MMM
 MMM - woensdag 17 december 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-27543/p247/#1262860]woensdag 17 december 2014 - 12:23] schreef Milo het volgende:

[..]

werd hij ook niet verkocht voor 15 miljoen? was hij niet de eerste die voor veel geld vertrok? nadat hij zijn contract had verlengd?
Ja.

Maar niet blijven zeiken dat je graag terug wilt keren, want het is een echte Feyenoorder en alles. En pas terug komen wanneer je een oude man bent, sneu.
Milo
 Milo - woensdag 17 december 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Hij heeft volgens mij een gesprek gehad met v Geel in 2012? om terug te keren met een bepaalde constructie, maar dat wilde v Geel niet. Toen heeft hij voor fener gekozen.
Milo
 Milo - woensdag 17 december 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 13:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja.

Maar niet blijven zeiken dat je graag terug wilt keren, want het is een echte Feyenoorder en alles. En pas terug komen wanneer je een oude man bent, sneu.
KUYT///HELD!!!! ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 december 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 december 2014 - 13:30 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

De cijfers en pols wijzen uit dat Dirk aan populariteit flink heeft ingeboet. Het is een gevoels kwestie. Hij heeft in de tijd toen Feyenoord in een heel diep dal zat de gestie gewekt dat hij wilde afsluiten bij Feyenoord. De kranten en het internet stond er vol mee. Niemand had verwacht dat Dirk toen toch voor het geld koos.
Ja, en dat gevoel slaat toch nergens op? Hij is wel degelijk Feyenoorder en wat mij betreft TILL HE DIES! En dan toch afbranden? Snap ik niet. Dat gevoel komt voort uit frustratie en hij is nu de gebeten hond, maar het slaat gewoon nergens op.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 december 2014 - 09:34   quote  deeplink  
Iemand die geld verdienen wel is blijkbaar geen echte Feyenoorder.
Misschien dat daarom onze selectie zo wisselvallig is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 december 2014 - 10:34   quote  deeplink  
heel zwart-wit bekeken....
tomson
 tomson - donderdag 18 december 2014 - 10:38   quote  deeplink  
SPITS !!!
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 10:41   quote  deeplink  
Vond Kazim gisteren wel prima spelen, leek wel op te zijn in de tweede helft.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 18 december 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 10:38 schreef tomson het volgende:
SPITS !!!
1000% mee eens SPITS er bij
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 december 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 10:41 schreef MMM het volgende:
Vond Kazim gisteren wel prima spelen, leek wel op te zijn in de tweede helft.
stond wel een keer op de goede plek bij zijn goal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 18 december 2014 - 11:15   quote  deeplink  
Ja, maar die kwam vooral op het conto van Basaçikoglu! Maar hij speelde gisteren zijn beste partij tot nu toe (met name dan de eerste helft). Ik vind hem nog steeds geen spits, maar hij speelde prima!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 18 december 2014 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 09:30 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, en dat gevoel slaat toch nergens op? Hij is wel degelijk Feyenoorder en wat mij betreft TILL HE DIES! En dan toch afbranden? Snap ik niet. Dat gevoel komt voort uit frustratie en hij is nu de gebeten hond, maar het slaat gewoon nergens op.
Tja
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 10:38 schreef tomson het volgende:
SPITS !!!
Nu nog een spits halen of het dit jaar met deze selectie doen en van de zomer maar eens kijken voor een spits?

Seizoen is qua titel over, misschien geld in de pocket houden? Behalve bij buitenkansjes?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door MMM --
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 18 december 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Een spits, linksback, rechtsback en een middenvelder hebben we minstens nodig ter vervanging van Lex Immers, Kazim Colin Richards, Luke Wilkshire en Miquel Nelom !!!
MMM
 MMM - donderdag 18 december 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 18:43 schreef lijdensweg het volgende:
Een spits, linksback, rechtsback en een middenvelder hebben we minstens nodig ter vervanging van Lex Immers, Kazim Colin Richards, Luke Wilkshire en Miquel Nelom !!!
Eens. Al heb je voor op 10 Toornstra al. Wilkshire en Nelom zijn het duidelijk niet.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 18 december 2014 - 19:14   quote  deeplink  
Met je Kazim zou je t jaar nog af kunnen maken als je de rest aanpakt.
Barabas
 Barabas - donderdag 18 december 2014 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 18:43 schreef lijdensweg het volgende:
Een spits, linksback, rechtsback en een middenvelder hebben we minstens nodig ter vervanging van Lex Immers, Kazim Colin Richards, Luke Wilkshire en Miquel Nelom !!!
De juiste spelers die uit de basis moeten.

We hebben Woudenberg al...

.... doe dan maar 2 spitsen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 december 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 18:43 schreef lijdensweg het volgende:
Een spits, linksback, rechtsback en een middenvelder hebben we minstens nodig ter vervanging van Lex Immers, Kazim Colin Richards, Luke Wilkshire en Miquel Nelom !!!
Totale_Uitverkoop_R_rood_zwarte_achtergrond_.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 19 december 2014 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 december 2014 - 23:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En om het gevaar te minimaliseren moet Erwin Mulder ook maar zo snel mogelijk verdwijnen bij Feyenoord
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 december 2014 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 06:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En om het gevaar te minimaliseren moet Erwin Mulder ook maar zo snel mogelijk verdwijnen bij Feyenoord
Haha en neem Rutten dan ook gelijk mee ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 07:40   quote  deeplink  
Te Vrede en Vilhena kunnen weg.
Volgens de geruchtenmolen
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 december 2014 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:
Te Vrede en Vilhena kunnen weg.
Volgens de geruchtenmolen
In navolging Nelom, Immers en Kazim al contractverlenging aangeboden?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 december 2014 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:
Te Vrede en Vilhena kunnen weg.
Volgens de geruchtenmolen
Dit elftal heeft de afgelopen 4 competitiewedstrijden aangetoond Tevrede te missen als afmaker. Voetballend wat minder maar dan moet de rest maar een stapje meer doen in een 4 3 3. Maar nee laten we blind de visie van Angsthaas Rutten volgen.Net Niet Trainert Rutten maakt meer kapot dan je lief is.
Liefhebbers
 Liefhebbers - vrijdag 19 december 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:
Te Vrede en Vilhena kunnen weg.
Volgens de geruchtenmolen
Allebei verhuren. En zoiezo een doelpuntenmaker halen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 07:51 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Dit elftal heeft de afgelopen 4 competitiewedstrijden aangetoond Tevrede te missen als afmaker. Voetballend wat minder maar dan moet de rest maar een stapje meer doen in een 4 3 3. Maar nee laten we blind de visie van Angsthaas Rutten volgen.Net Niet Trainert Rutten maakt meer kapot dan je lief is.
Ze kunnen weg omdat er interesse is, niet van Rutten.

Tunnelvisie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Overigens heb ik te Vrede geen moment gemist, wel een echte spits
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 december 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 07:40 schreef Stylzz het volgende:
Te Vrede en Vilhena kunnen weg.
Volgens de geruchtenmolen
Mag waarheid worden.
Verhoek en Schaken erbij.
Eind seizoen Kazim, Immers, Wilkshire.
Nelom zal wel blijven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 09:27   quote  deeplink  
Ja, al heb ik er vrede mee als Vilhena terugkomt na verhuur of iets dergelijks.
Mits van waarde.
MMM
 MMM - vrijdag 19 december 2014 - 09:45   quote  deeplink  
Ben benieuwd.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 december 2014 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 08:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ze kunnen weg omdat er interesse is, niet van Rutten.

Tunnelvisie.
Belangstelling voor een prikkie omdat ze niet spelen onder Rutten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1484889