BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 december 2014 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 09:27 schreef Stylzz het volgende:
Ja, al heb ik er vrede mee als Vilhena terugkomt na verhuur of iets dergelijks.
Mits van waarde.
Daar ben ik het wel mee eens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 09:52 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Belangstelling voor een prikkie omdat ze niet spelen onder Rutten.
En terecht dat ze niet spelen ook.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 09:53 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens.
Ik hoop dat Vilhena opbloeit hoor, echt, maar god wat irriteer ik me aan hem wanneer hij speelt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 19 december 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 09:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik hoop dat Vilhena opbloeit hoor, echt, maar god wat irriteer ik me aan hem wanneer hij speelt.
Gaat onder Rutten niet gebeuren. Ik denk nog altijd dat het een speler kan worden waar we veel plezier van kunnen hebben. En dan een flinke transfersom innen.
van geil
 van geil - vrijdag 19 december 2014 - 10:13   quote  deeplink  
de meest begeerde speler op dit moment is Te Vrede
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 19 december 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:06 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Gaat onder Rutten niet gebeuren. Ik denk nog altijd dat het een speler kan worden waar we veel plezier van kunnen hebben. En dan een flinke transfersom innen.
Laat hij nog een paar jaar in het 1e meer spelen hij komt er heus wel
goeie jongen
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 december 2014 - 10:47   quote  deeplink  
Tonny verhuren is niet nodig. Hij is gewoon jong. Hij wordt beoordeeld alsof hij een routinier is. Geef hem de tijd, zijn talent is zo groot, die komt vanzelf boven drijven.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:06 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Gaat onder Rutten niet gebeuren. Ik denk nog altijd dat het een speler kan worden waar we veel plezier van kunnen hebben. En dan een flinke transfersom innen.
ik denk niet dat hij t in zich heeft. Zou verbetering moeten laten zien, maar t wordt alleen maar minder, met gevolg dat hij nu geslachtofferd is.
En als je naar ons middenveld nu kijkt, logisch.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 december 2014 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:13 schreef van geil het volgende:
de meest begeerde speler op dit moment is Te Vrede
Verhuren en een spits halen. Kazim is na 't seizoen toch vertrokken, dus kun je Te Vrede dan terughalen of nog een seizoen verhuren... Het is maar net hoeveel we te spenderen hebben en of we dus iemand halen kunnen.. Maar ik ben er wel voor hem te laten rijpen bij een andere club...
edjoe
 edjoe - vrijdag 19 december 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Einde van het seizoen gaan Verhoek, Schaken, Mathijsen, Boulharouz, Wilkshere, Mulder en Kazim-Richards weg. Zou proberen om Elia (zijspoor Werder) en Kalou (zijspoor Hertha) te halen. Misschien zijn vanwege de crisis en nieuwe regels (7+4) in Rusland, Douglas en Buttner ook wel haalbaar.
------------------------- Vermeer --------------------------
-- van Beek ---- Douglas ----------- Kongolo ---- Buttner --
-- Toornstra ------------ Clasie ------------ El Ahmadi ----
-- Boetius -------------- Kalou --------------- Elia--------
Reserve: Hahn,Nelom, Woudenberg,Steenvoorden, Immers,Vilhena, Karsdorp, Basacicoglu, Manu,Te Vrede
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 19 december 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Douglas? alsjeblieft zeg. Liever niet. En Elia hoeft van mij ook niet direct, maar daar zou ik nog wel mee kunnen leven... Alhoewel waarom zouden we hem halen als we Basaçikoglu, Boëtius en Toornstra hebben?
Kalou mag van mij (is toch een kind van Feyenoord) en Büttner hebben we niets aan. Wel een goed spelertje hoor, maar we hebben toch twee goede backs (Nelom/Woudenberg)?
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 december 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Ik ben een grote voorstander wat de komst van Kalou aangaat. Aan Elia hebben we helemaal niets. Een rechtsback en nog een spits, dat is nodig. Op linksback hebben we Woudenberg die Nelom eruit zal spelen. Buttner en Douglas hebben we niet nodig. Eerlijk gezegd denk ik niet dat er ook maar 1 van deze gasten geïnteresseerd zullen zijn gezien de enorme salarissen die ze nu opstrijken.

Misschien kunnen we Kalou verleiden tot een terugkeer als D K ook tekent? Was een jaar met veel goals en een kutcoach, maar was wel genieten van K2!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 december 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 10:13 schreef van geil het volgende:
de meest begeerde speler op dit moment is Te Vrede
Hoezo?
Heb je een kamer vrij?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 19 december 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Zit er ergens een schilder zonder ladder?
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 19 december 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat een aantal trainers in de eredivisie meer van voetbal begrijpt dan Rutten, maar er schijnt van diverse kanten belangstelling voor Te Vrede te zijn. Of is de slissende angsthaas Rutten de enige die verstand van voetballen heeft en dus als enige de grote kw3aliteiten van Kazim als suerspits ziet? Of moet hij dat verhaaltje vertellen van Gudde en van Geel? Te Vrede scoorde in de paar wedstrijden die hij mee mocht doen net zo vaak als Kazim in het dubbele aantal wedstrijden. Een spits beoordeel je niet op kaatsen en weet ik wat nog meer, maar gewoon op het aantal ballen dat hij er er inschiet.
MauricioAros
 MauricioAros - vrijdag 19 december 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 15:33 schreef daan limbos het volgende:
Ik heb het idee dat een aantal trainers in de eredivisie meer van voetbal begrijpt dan Rutten, maar er schijnt van diverse kanten belangstelling voor Te Vrede te zijn. Of is de slissende angsthaas Rutten de enige die verstand van voetballen heeft en dus als enige de grote kw3aliteiten van Kazim als suerspits ziet? Of moet hij dat verhaaltje vertellen van Gudde en van Geel? Te Vrede scoorde in de paar wedstrijden die hij mee mocht doen net zo vaak als Kazim in het dubbele aantal wedstrijden. Een spits beoordeel je niet op kaatsen en weet ik wat nog meer, maar gewoon op het aantal ballen dat hij er er inschiet.
Limbos: "Björn Vleminckx... wereldspits!"
van geil
 van geil - vrijdag 19 december 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 15:33 schreef daan limbos het volgende:
Ik heb het idee dat een aantal trainers in de eredivisie meer van voetbal begrijpt dan Rutten, maar er schijnt van diverse kanten belangstelling voor Te Vrede te zijn. Of is de slissende angsthaas Rutten de enige die verstand van voetballen heeft en dus als enige de grote kw3aliteiten van Kazim als suerspits ziet? Of moet hij dat verhaaltje vertellen van Gudde en van Geel? Te Vrede scoorde in de paar wedstrijden die hij mee mocht doen net zo vaak als Kazim in het dubbele aantal wedstrijden. Een spits beoordeel je niet op kaatsen en weet ik wat nog meer, maar gewoon op het aantal ballen dat hij er er inschiet.
En in n toen nog veel minder elftal he.
ben het met je eens.
zeker in thuiswedstrijden, uit kan ik de optie Kazim begrijpen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 december 2014 - 17:15   quote  deeplink  
Ik ben geen fan van Kazim, maar hij maakt de laatste tijd wel belangrijke goals. En dat andere clubs Te Vrede willen zegt nog niets. Dikke kans dat hij de bank warm mag blijven houden. En de manier waarop de statistieken worden geïnterpreteerd en gebruikt is in dit verhaal ook vrij dubieus. Te Vrede is een zeer matige spits die veel kansen nodig heeft. Hebben we allemaal kunnen zien.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 19 december 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Juist en Tevreden verdedigd niet mee en kan geen man passeren, voor erbij geen slechte maar als enige centrumspits teijfelachtig
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 december 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 15:33 schreef daan limbos het volgende:
Ik heb het idee dat een aantal trainers in de eredivisie meer van voetbal begrijpt dan Rutten, maar er schijnt van diverse kanten belangstelling voor Te Vrede te zijn. Of is de slissende angsthaas Rutten de enige die verstand van voetballen heeft en dus als enige de grote kw3aliteiten van Kazim als suerspits ziet? Of moet hij dat verhaaltje vertellen van Gudde en van Geel? Te Vrede scoorde in de paar wedstrijden die hij mee mocht doen net zo vaak als Kazim in het dubbele aantal wedstrijden. Een spits beoordeel je niet op kaatsen en weet ik wat nog meer, maar gewoon op het aantal ballen dat hij er er inschiet.
Rutten, van Geel en Gudde.
Slechteriken.
Maken Feyenoord alweer niet kampioen natuurlijk.
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 december 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Mensen met onterechte kritiek en slechte ideeën hebben daar een veel groter effect op.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 december 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 15:33 schreef daan limbos het volgende:
Te Vrede scoorde in de paar wedstrijden die hij mee mocht doen net zo vaak als Kazim in het dubbele aantal wedstrijden. Een spits beoordeel je niet op kaatsen en weet ik wat nog meer, maar gewoon op het aantal ballen dat hij er er inschiet.
Te Vrede speelde in een matig elftal. En dat/hij haalde geen punten binnen
Hoe kan het toch dat ie in een beter elftal geen spits is?

O ja: 2 goals van hem waren geen spitsengoals, maakt dus zijn totaal 3 goals.
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 december 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 18:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te Vrede speelde in een matig elftal. En dat/hij haalde geen punten binnen
Hoe kan het toch dat ie in een beter elftal geen spits is?

O ja: 2 goals van hem waren geen spitsengoals, maakt dus zijn totaal 3 goals.
Je hebt gelijk Henk....
moa
 moa - vrijdag 19 december 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 13:08 schreef edjoe het volgende:
Einde van het seizoen gaan Verhoek, Schaken, Mathijsen, Boulharouz, Wilkshere, Mulder en Kazim-Richards weg. Zou proberen om Elia (zijspoor Werder) en Kalou (zijspoor Hertha) te halen. Misschien zijn vanwege de crisis en nieuwe regels (7+4) in Rusland, Douglas en Buttner ook wel haalbaar.
------------------------- Vermeer --------------------------
-- van Beek ---- Douglas ----------- Kongolo ---- Buttner --
-- Toornstra ------------ Clasie ------------ El Ahmadi ----
-- Boetius -------------- Kalou --------------- Elia--------
Reserve: Hahn,Nelom, Woudenberg,Steenvoorden, Immers,Vilhena, Karsdorp, Basacicoglu, Manu,Te Vrede
Zoals Wilkshire nu speelt gaat zijn contract gewoon verlengd worden denk ik, heeft immers een optie voor nog een seizoen. Mocht hij al vertrekken dan gewoon opvullen met de jeugd die nu op de deur klopt, Woudenberg, Cabral, Dammers e.d. Het centrale duo date er nu staat ontwikkeld zich ontzettend goed dat moet je niet uit elkaar willen halen voor een dure Douglas waar je waarschijnlijk ook nog minder van wordt.

Buttner en Elia zouden prima aankopen zijn, hoewel onze flankbezetting en links back nu prima bezet zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 19 december 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 18:52 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je hebt gelijk Henk....
+ 1
Barabas
 Barabas - vrijdag 19 december 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 19:39 schreef moa het volgende:

[..]

Buttner en Elia zouden prima aankopen zijn, hoewel onze flankbezetting en links back nu prima bezet zijn.
Als in: Laten we het weinige geld dat we kunnen gebruiken svp besteden aan het versterken van de selectie op plaatsen waar het wél nodig is.

Buttner + Elia = Overbodig
van geil
 van geil - vrijdag 19 december 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 - 18:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Te Vrede speelde in een matig elftal. En dat/hij haalde geen punten binnen
Hoe kan het toch dat ie in een beter elftal geen spits is?

O ja: 2 goals van hem waren geen spitsengoals, maakt dus zijn totaal 3 goals.
Je vergeet EL Toornstra en Vermeer.
Maar hierover worden we t niet eens. hoeft ook niet.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 20 december 2014 - 10:09   quote  deeplink  
Als e mening op het forum is dat we geen kampioen kunnen worden dan niets aankopen ,en Hermann in gaan passen
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 20 december 2014 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:09 schreef piet de paler het volgende:
Als e mening op het forum is dat we geen kampioen kunnen worden dan niets aankopen ,en Hermann in gaan passen
Lijkt mij inderdaad logisch. Als je denkt nog serieus een kans te kunnen maken om kampioen te worden, dan moet je kijken of er nog wat slims aan te kopen of te huren is. Zo niet, dan Europees voetbal voor het volgend seizoen veiligstellen en nog meer jeugd proberen in te passen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 20 december 2014 - 10:12   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/29639-coach-hint-een-nieuw-gezicht-kan-verfrissend-werken.html

Mag Rutten de club nu nog verder kapot maken? Uitspraak Rutten: Spelers met een minder prominente rol wordt een oplossing voor gezorgd. Vilhena Tevrede Woudenberg Karsdorp Schaken? Dat zou dus niet gelden voor Nelom Immers Kazim Wilkshire Boula? Ik denk dat je de selectie pas echt kunt beoordelen als er 4 3 3 wordt gespeeld. Zoals het hoort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 december 2014 - 10:12   quote  deeplink  
Als je drie punten achter de nummer1 had gestaan, was er een spits gehaald.
Nu komt er eventueel iets als er iets weggaat.

C'est la vie Piet.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 december 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:12 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws/29639-coach-hint-een-nieuw-gezicht-kan-verfrissend-werken.html

Mag Rutten de club nu nog verder kapot maken? Uitspraak Rutten: Spelers met een minder prominente rol wordt een oplossing voor gezorgd. Vilhena Tevrede Woudenberg Karsdorp? Dat zou dus niet gelden voor Nelom Immers Kazim Wilkshire Boula? Ik denk dat je de selectie pas echt kunt beoordelen als er 4 3 3 wordt gespeeld. Zoals het hoort.
je kan de selectie prima beoordelen op de opstelling zoals hij nu staat.
Met Toornstra op rechts en de rest op de posities waar ze spelen, kun je elke speler beoordelen. Toornstra doet t goed, Kazim is geen spits en Boëtius/Manu doen het naar behoren. Immers komt tekort, Clasie/El Ahmadi is een prima tandem, Wilkshire is een redelijke tijdelijke oplossing, Kongolo en van Beek zijn de meest talentvolle verdedigers en Nelom komt tekort. Vermeer staat buiten kijf.

De bankzitters wordt inderdaad een lastig verhaal. Voor een Vilhena is eigenlijk geen plek in deze opstelling. Vilhena is ook geen 10. De wissel Immers Vilhena brengt je niet verder, maar Vilhena zou hier wel kunnen groeien. Karsdorp zou hier wel kunnen spelen. Boula blijft tot het einde van het seizoen, is slechts huur. Te Vrede mag waarschijnlijk pas weg als er vervanging voor hem of Kazim is, dat zal nu niet meer gebeuren.

Ik denk dat t gaat om: Verhoek, Schaken, Mulder, Mathijsen (misschien), Achahbar en Steenvoorden.
ar
 ar - zaterdag 20 december 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je kan de selectie prima beoordelen op de opstelling zoals hij nu staat.
Met Toornstra op rechts en de rest op de posities waar ze spelen, kun je elke speler beoordelen. Toornstra doet t goed, Kazim is geen spits en Boëtius/Manu doen het naar behoren. Immers komt tekort, Clasie/El Ahmadi is een prima tandem, Wilkshire is een redelijke tijdelijke oplossing, Kongolo en van Beek zijn de meest talentvolle verdedigers en Nelom komt tekort. Vermeer staat buiten kijf.

De bankzitters wordt inderdaad een lastig verhaal. Voor een Vilhena is eigenlijk geen plek in deze opstelling. Vilhena is ook geen 10. De wissel Immers Vilhena brengt je niet verder, maar Vilhena zou hier wel kunnen groeien. Karsdorp zou hier wel kunnen spelen. Boula blijft tot het einde van het seizoen, is slechts huur. Te Vrede mag waarschijnlijk pas weg als er vervanging voor hem of Kazim is, dat zal nu niet meer gebeuren.

Ik denk dat t gaat om: Verhoek, Schaken, Mulder, Mathijsen (misschien), Achahbar en Steenvoorden.
Klaar als een klontje
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 20 december 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

je kan de selectie prima beoordelen op de opstelling zoals hij nu staat.
Met Toornstra op rechts en de rest op de posities waar ze spelen, kun je elke speler beoordelen. Toornstra doet t goed, Kazim is geen spits en Boëtius/Manu doen het naar behoren. Immers komt tekort, Clasie/El Ahmadi is een prima tandem, Wilkshire is een redelijke tijdelijke oplossing, Kongolo en van Beek zijn de meest talentvolle verdedigers en Nelom komt tekort. Vermeer staat buiten kijf.

De bankzitters wordt inderdaad een lastig verhaal. Voor een Vilhena is eigenlijk geen plek in deze opstelling. Vilhena is ook geen 10. De wissel Immers Vilhena brengt je niet verder, maar Vilhena zou hier wel kunnen groeien. Karsdorp zou hier wel kunnen spelen. Boula blijft tot het einde van het seizoen, is slechts huur. Te Vrede mag waarschijnlijk pas weg als er vervanging voor hem of Kazim is, dat zal nu niet meer gebeuren.

Ik denk dat t gaat om: Verhoek, Schaken, Mulder, Mathijsen (misschien), Achahbar en Steenvoorden.
Zo is het ook. Tevrede moet naar mijn mening veel meer een kans krijgen. Met name in de thuiswedstrijden. Woudenberg moet gewoon spelen(die mag nog fouten maken). Karsdorp moet gebruikt worden waar hij voor is opgeleid(middenveld) Immers en Nelom moeten een deurtje verder.(Nelom zijn contract is net verlengd) Half jaartje bv Cambuur zou goed zijn voor Vilhena. Het artikel zegt: We moeten door selecteren met de spelers die er nu niet aan te pas komen. Wie worden dan bedoeld? Rutten vind ik niet de man die dat moet bepalen. 4 3 3 moet de basis zijn.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 20 december 2014 - 13:24   quote  deeplink  
4 3 3 spelen. Een goede spits halen. Vilhena half jaartje verhuren. Kazim uitsluitend voor rechterspits gebruiken.Woudenberg vervangen op linksback. Immers verkopen. Ben je klaar.
Barabas
 Barabas - zaterdag 20 december 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:
Als je drie punten achter de nummer1 had gestaan, was er een spits gehaald.
Nu komt er eventueel iets als er iets weggaat.
Dikke kans dat je gelijk hebt of gaat krijgen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 december 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 10:12 schreef Stylzz het volgende:
Als je drie punten achter de nummer1 had gestaan, was er een spits gehaald.
Nu komt er eventueel iets als er iets weggaat.

C'est la vie Piet.
Zou kunnen.
Aannemelijk kan zijn dat er een nieuwe spits gezocht wordt omdat Te Vrede weg mag. Alternatief voor Kazim pas na dit seizoen.
van geil
 van geil - zaterdag 20 december 2014 - 18:14   quote  deeplink  
als je 3punten achter had gestaan, dan was er geen spits nodig.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 december 2014 - 18:18   quote  deeplink  
En zo ondenkbaar had die stand van zaken niet hoeven te zijn.
Twente, 020, AZ, psv, Utrecht waren vooral onnodig.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 20 december 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:
En zo ondenkbaar had die stand van zaken niet hoeven te zijn.
Twente, 020, AZ, psv, Utrecht waren vooral onnodig.
Net Niet
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 december 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 december 2014 - 18:14 schreef van geil het volgende:
als je 3punten achter had gestaan, dan was er geen spits nodig.
Jawel, want dat issue is duidelijk.
Barabas
 Barabas - zaterdag 20 december 2014 - 18:27   quote  deeplink  
+1
van geil
 van geil - zaterdag 20 december 2014 - 18:40   quote  deeplink  
nee, want dan was t spel effectiever geweest.dus ook niet duidelijk.
het gaat om details tussen sub en top.
T grootste probleem is gewoon dat sommige spelers top zijn .beter dan de top in NL.
en sommige RUK. niveau rechterrijtje.
Als je n normale 10 had gehad , dan had je altijd met Te Vrede kunnen spelen.
en met buitenspelers etc etc etc, die je bij n andere spits ook zult moeten hebben.
Kazim is n noodoplossing om dat te camoufleren .
en is ook n flop.op die positie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 december 2014 - 18:49   quote  deeplink  
Sommigen zijn niet geschikt voor de ambitie die je volgend seizoen moet hebben. Immers, Nelom, Kazim, Wilkshire. Te Vrede hoort daar bij.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 december 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Yup
van geil
 van geil - zaterdag 20 december 2014 - 18:57   quote  deeplink  
dat had dit seizoen al gekund.
en volgend seizoen loop je mogelijk weer achter de feiten aan.
als betere spelers vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 december 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 20 december 2014 - 19:06   quote  deeplink  
Zo blijft t.
Maar we hebben nog steeds beperkt budget.
Barabas
 Barabas - zaterdag 20 december 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Betere spelers vertrekken altijd. Lot van clubs in de Mickey Mouse competitie. Dat raam is het werkelijke probleem en de KNJB doet er niks aan. Alles wat je kunt bedenken om kleine competities te beschermen wordt op Europees niveau toch meteen afgeschoten
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 20 december 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Feyenoord is nog steeds een opleidingsclub en -helaas- een doorgangshuis met beperkte middelen, geldt ook voor trainers en spelers.
Probeer daar maar eens een fundament mee te bouwen.
3e worden? Nog altijd knap.
van geil
 van geil - zaterdag 20 december 2014 - 19:40   quote  deeplink  
ik vind t onzin.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1462209