BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 03:35   quote  deeplink  
Eerst nadenken, dan reageren?
VVout
 VVout - zondag 21 december 2014 - 10:03   quote  deeplink  
3e worden knap, met dit elftal moet je zonder twijfel durven zeggen en meestrijden om de titel. Ik vind deze hangende kopjes instelling nu niet meer passen bij Feyenoord Henk. Het enige wat knap is dat Feyenoord er weer bovenop aan komen is en voor consolidatie ervan moet je dit nu bevestigen met titel aspiraties en niet steeds terugvallen op wat was.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 december 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 10:03 schreef VVout het volgende:
3e worden knap, met dit elftal moet je zonder twijfel durven zeggen en meestrijden om de titel. Ik vind deze hangende kopjes instelling nu niet meer passen bij Feyenoord Henk. Het enige wat knap is dat Feyenoord er weer bovenop aan komen is en voor consolidatie ervan moet je dit nu bevestigen met titel aspiraties en niet steeds terugvallen op wat was.
Mijn gedachte!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 10:03 schreef VVout het volgende:
3e worden knap, met dit elftal moet je zonder twijfel durven zeggen en meestrijden om de titel. Ik vind deze hangende kopjes instelling nu niet meer passen bij Feyenoord Henk. Het enige wat knap is dat Feyenoord er weer bovenop aan komen is en voor consolidatie ervan moet je dit nu bevestigen met titel aspiraties en niet steeds terugvallen op wat was.
3de worden met laf voetbal. jippie
VVout
 VVout - zondag 21 december 2014 - 10:56   quote  deeplink  
Kort voor tijd nog voor winst gaan tegen PSV getuigd niet van lafheid en de hele wedstrijd op zich ook niet. Het was gewoon verdomde jammer dat Vilhena die corner puur op zijn goede gevoel nam en zo slecht uitpakte, maar altijd nog beter dan niet meer in je zelf geloven toch. Over scheidsrechterlijke dwalingen kan je nog lang door zeuren en laat ik bij deze.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 10:03 schreef VVout het volgende:
3e worden knap, met dit elftal moet je zonder twijfel durven zeggen en meestrijden om de titel. Ik vind deze hangende kopjes instelling nu niet meer passen bij Feyenoord Henk. Het enige wat knap is dat Feyenoord er weer bovenop aan komen is en voor consolidatie ervan moet je dit nu bevestigen met titel aspiraties en niet steeds terugvallen op wat was.
Dit seizoen vind ik 3e worden bij realisme horen. Tuurlijk, je hoopt meer. Moet je voor gaan.
Maarrr...Je zit nog met spelers uit een garnituur die uit de seizoenen van de (erg) smalle portemonnee stammen.
Komend seizoen moet er een basis staan die voor het hoogste gaat.
Stylzz
 Stylzz - zondag 21 december 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Maar t moet ook een keer ophouden
MMM
 MMM - zondag 21 december 2014 - 12:22   quote  deeplink  
3e plaats is beschamend Henk. Met dit elftal is er VEEL meer uit te halen. Die boeren en neuzen stellen ook NIETS voor. In december al afhaken voor de titel is een schande
MMM
 MMM - zondag 21 december 2014 - 12:23   quote  deeplink  
Die Hoedt van AZ word overal de hemel ingeprezen zeg. Contract loopt af.

Heb hem zelf te weinig zien spelen om hem goed te kunnen beoordelen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:22 schreef MMM het volgende:
3e plaats is beschamend Henk. Met dit elftal is er VEEL meer uit te halen. Die boeren en neuzen stellen ook NIETS voor. In december al afhaken voor de titel is een schande
Met 4/5 spelers in je basisteam die niet geschikt zijn voor de top? Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim en ook Manu komen daarvoor te kort.
Die kuttekoppen boven ons hebben mazzel gehad tegen ons, dat zeker.
Maar aan de andere kant: 2-2 AZ, 4-3 psv, wat een lelijke fouten gingen daaraan vooraf.
Tis niet stabiel genoeg.
MMM
 MMM - zondag 21 december 2014 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met 4/5 spelers in je basisteam die niet geschikt zijn voor de top? Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim en ook Manu komen daarvoor te kort.
Die kuttekoppen boven ons hebben mazzel gehad tegen ons, dat zeker.
Maar aan de andere kant: 2-2 AZ, 4-3 psv, wat een lelijke fouten gingen daaraan vooraf.
Tis niet stabiel genoeg.
Maar zo kan je ook bij psv en 020 flink wat namen opnoemen.

Bij Twente, Vitesse, PSV, thuis tegen 020 en AZ. Alleen die had je allemaal al kunnen en moeten winnen, op basis van het spel en de kansen.
van geil
 van geil - zondag 21 december 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met 4/5 spelers in je basisteam die niet geschikt zijn voor de top? Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim en ook Manu komen daarvoor te kort.
Die kuttekoppen boven ons hebben mazzel gehad tegen ons, dat zeker.
Maar aan de andere kant: 2-2 AZ, 4-3 psv, wat een lelijke fouten gingen daaraan vooraf.
Tis niet stabiel genoeg.
Die eerste 4 hadden helemaal niet in de basis gehoeven,Manu is zeer nuttig.
Immers had verkocht kunnen zijn, Kazim en Wilkshire zijn gehaald????
nadat V Geel n jaar heeft kunnen nadenken , en voor Nelom is er n alternatief.
dus is er gewoon niet goed gehandeld.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar zo kan je ook bij psv en 020 flink wat namen opnoemen.

Bij Twente, Vitesse, PSV, thuis tegen 020 en AZ. Alleen die had je allemaal al kunnen en moeten winnen, op basis van het spel en de kansen.
Hadden we kunnen/moeten winnen.
Maar de fouten die we maken bij al die tegengoals én het lage scorend vermogen is wél het verschil tussen ons en de 2 bovenste plekken.
MMM
 MMM - zondag 21 december 2014 - 12:56   quote  deeplink  
Dan kan je je twijfels plaatsen bij het beleid van van Geel. Met Vermeer, El Ahmadi en Toornstra prima aankopen.

Maar waarom werd Immers niet verkocht? Kon een jaar lang nadenken over een spits en komt met Kazim. Boulahrouz die ALTIJD geblesseerd is/was. Wilkshire was dan misschien nog het proberen waard bij gebrek aan beter.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:51 schreef van geil het volgende:

[..]

Die eerste 4 hadden helemaal niet in de basis gehoeven,Manu is zeer nuttig.
Immers had verkocht kunnen zijn, Kazim en Wilkshire zijn gehaald????
nadat V Geel n jaar heeft kunnen nadenken , en voor Nelom is er n alternatief.
dus is er gewoon niet goed gehandeld.
Dat laatste bestrijd ik niet, van Geel's lange termijnplan is zoek.
Anderzijds blijft de marktwerking nog steeds lastig stuurbaar onderdeel. Dus een huurspeler ter overbrugging kan. Nog.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:56 schreef MMM het volgende:
Dan kan je je twijfels plaatsen bij het beleid van van Geel. Met Vermeer, El Ahmadi en Toornstra prima aankopen.

Maar waarom werd Immers niet verkocht? Kon een jaar lang nadenken over een spits en komt met Kazim. Boulahrouz die ALTIJD geblesseerd is/was. Wilkshire was dan misschien nog het proberen waard bij gebrek aan beter.
Het is van Geel verwijtbaar dat ie niet degelijker en eerder zich op de spitspositie heeft gericht. Heb ik al vaker gezegd.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met 4/5 spelers in je basisteam die niet geschikt zijn voor de top? Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim en ook Manu komen daarvoor te kort.
Die kuttekoppen boven ons hebben mazzel gehad tegen ons, dat zeker.
Maar aan de andere kant: 2-2 AZ, 4-3 psv, wat een lelijke fouten gingen daaraan vooraf.
Tis niet stabiel genoeg.
Nelom, Immers en Kazim hoeven niet te spelen. Keuze van de net niet trainert
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 december 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Lange termijn plan heet niet voor niets lang, we lopen voor op ons schema, volgens mij schuld eerder weggewerkt, successen in Europa, structureel weer meedraaien. Nogmaals moeilijk voor ons geduld geduld en nog eens geduld
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 december 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Tsja, ook ik zal direct toegeven dat Kazim niet de allerbeste spits is. Maar ik vind wel dat hij steeds beter begint te spelen. En nu lees ik hier allemaal kritiek op van Geel, omdat hij geen betere spits heeft gehaald. Prima, kritiek mag. Maar waarom er juist nu extra op doorgaan (ja, ik weet dat dit voorheen ook gebeurde), maar in mijn ogen hebben we de punten de afgelopen twee wedstrijden niet laten liggen door Kazim. Die vond ik twee keer zeer nuttig spelen en heeft bovendien gescoord. Volgens mij hebben we het achterin weggegeven, op een zeer kinderlijk eenvoudige wijze hebben wij goals tegengekregen versus AZ en PSV. Nouja, en de arbitrale dwalingen dan. Maar volgens mij kan je het niet voorin zoeken als je drie goals weet te maken uit bij PSV. Dat hoort gewoon voldoende te zijn voor de winst. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat onze verdediging niet voldoet, want dat doet het namelijk wel, maar er zijn gewoon fouten gemaakt laatste twee wedstrijden en dat zal beslist weer beter gaan. Maar nu afgeven op Kazim lijkt me onterecht. Hij is echt niet de schuldige aan het puntverlies tegen AZ en PSV.

En van Geel? Ja, die had de selectie misschien eerder rond kunnen hebben. Aan de andere kant heeft het soms tijd nodig en mogen sommige spelers pas later vertrekken. Een El Ahmadi en Vermeer waren in de eerste week van de transferperiode volgens mij niet direct haalbaar. Kazim vind ik steeds beter worden en helemaal niet zo'n slechte speler. Wilkshire is vooral degelijk, maar vergeet ook niet dat je niet zomaar kan verwachten weer een Janmaat te hebben staan, want dat heeft geen enkele eredivisieclub. En Boulahrouz? Die is er voor de ervaring en is verdedigend gewoon sterk. Heeft Depay uit de wedstrijd gespeeld, wat me prima lijkt. En toen hij scoorde zat Boulahrouz op de bank. Volgens mij heeft van Geel het zo slecht nou ook weer niet gedaan. Vergeet niet dat alles na de wedstrijd tegen Sevilla en voor de wedstrijd tegen AZ alles nog hosanna was en we kampioen gingen worden...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:20 schreef feyenoord!!! het volgende:
Tsja, ook ik zal direct toegeven dat Kazim niet de allerbeste spits is. Maar ik vind wel dat hij steeds beter begint te spelen. En nu lees ik hier allemaal kritiek op van Geel, omdat hij geen betere spits heeft gehaald. Prima, kritiek mag. Maar waarom er juist nu extra op doorgaan (ja, ik weet dat dit voorheen ook gebeurde), maar in mijn ogen hebben we de punten de afgelopen twee wedstrijden niet laten liggen door Kazim. Die vond ik twee keer zeer nuttig spelen en heeft bovendien gescoord. Volgens mij hebben we het achterin weggegeven, op een zeer kinderlijk eenvoudige wijze hebben wij goals tegengekregen versus AZ en PSV. Nouja, en de arbitrale dwalingen dan. Maar volgens mij kan je het niet voorin zoeken als je drie goals weet te maken uit bij PSV. Dat hoort gewoon voldoende te zijn voor de winst. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat onze verdediging niet voldoet, want dat doet het namelijk wel, maar er zijn gewoon fouten gemaakt laatste twee wedstrijden en dat zal beslist weer beter gaan. Maar nu afgeven op Kazim lijkt me onterecht. Hij is echt niet de schuldige aan het puntverlies tegen AZ en PSV.

En van Geel? Ja, die had de selectie misschien eerder rond kunnen hebben. Aan de andere kant heeft het soms tijd nodig en mogen sommige spelers pas later vertrekken. Een El Ahmadi en Vermeer waren in de eerste week van de transferperiode volgens mij niet direct haalbaar. Kazim vind ik steeds beter worden en helemaal niet zo'n slechte speler. Wilkshire is vooral degelijk, maar vergeet ook niet dat je niet zomaar kan verwachten weer een Janmaat te hebben staan, want dat heeft geen enkele eredivisieclub. En Boulahrouz? Die is er voor de ervaring en is verdedigend gewoon sterk. Heeft Depay uit de wedstrijd gespeeld, wat me prima lijkt. En toen hij scoorde zat Boulahrouz op de bank. Volgens mij heeft van Geel het zo slecht nou ook weer niet gedaan. Vergeet niet dat alles na de wedstrijd tegen Sevilla en voor de wedstrijd tegen AZ alles nog hosanna was en we kampioen gingen worden...
Oplossing is gewoon heel makkelijk. Een trainert met ballen. Kwaliteit genoeg voor 4 3 3.
Barabas
 Barabas - zondag 21 december 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het is van Geel verwijtbaar dat ie niet degelijker en eerder zich op de spitspositie heeft gericht. Heb ik al vaker gezegd.
Eerlijk gezegd denk ik dat Van Geel op het moment dat het kon gehandeld heeft met de middelen die hem ter beschikking stonden. Het raam sloot op 1 september en geld om een nieuwe Pelle te halen was er niet. Het is dus veel te makkelijk om MvG de Zwarte Piet toe te spelen terwijl de middelen ontbreken. Beetje vreemd zelfs....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 13:29   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/boetius-vervangt-manu-wilkshire-weer-aan-de-rechterkant-14992/

Wordt toch helemaal ziek van die man. Wilksire weer rechtsbuiten
sevillana
 sevillana - zondag 21 december 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nieuws/boetius-vervangt-manu-wilkshire-weer-aan-de-rechterkant-14992/

Wordt toch helemaal ziek van die man. Wilksire weer rechtsbuiten
waarom is jouw naam eigenlijk zeikerT?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

waarom is jouw naam eigenlijk zeikerT?
Goede keuzes weer van Rutten. Blijf net zo lang zeiken tot die poep in de broek man weg is. De supporters verdienen beter.
Ik wil liever ook positief zijn en kunnen genieten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door JoopieKlepzeikerT --
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 december 2014 - 13:46   quote  deeplink  
Mijn wens voor 2015 een positief ingestelde Jopie klepzeikerT
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:46 schreef piet de paler het volgende:
Mijn wens voor 2015 een positief ingestelde Jopie klepzeikerT
Haha dat zou betekenen .......
Ga mijn best doen Piet.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 december 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:42 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Goede keuzes weer van Rutten. Blijf net zo lang zeiken tot die poep in de broek man weg is. De supporters verdienen beter.
Ik wil liever ook positief zijn en kunnen genieten.
En toch heb ik, als ik eerlijk ben, dit jaar beter voetbal gezien dan in 3 jaar onder Koeman. Het plezier zie je af aan de ploeg. Het is leuk en fris voetbal om naar te kijken. En tuurlijk gaat er wel is wat mis, maar dat is niet zo gek met zo'n nieuwe ploeg. Rutten doet het prima. Geplaatst voor de EL, de groepsfase gewonnen en nota bene Sevilla verslagen. Nounou, wat doet Rutten het slecht, zeg..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 13:54 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En toch heb ik, als ik eerlijk ben, dit jaar beter voetbal gezien dan in 3 jaar onder Koeman. Het plezier zie je af aan de ploeg. Het is leuk en fris voetbal om naar te kijken. En tuurlijk gaat er wel is wat mis, maar dat is niet zo gek met zo'n nieuwe ploeg. Rutten doet het prima. Geplaatst voor de EL, de groepsfase gewonnen en nota bene Sevilla verslagen. Nounou, wat doet Rutten het slecht, zeg..
Er valt veel met uit te halen. Jij bent wel erg snel tevreden.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 december 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 14:35 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Er valt veel met uit te halen. Jij bent wel erg snel tevreden.
Dat bepaal ik zelf wel. Tsja, er valt meer uit te halen? Tegen AZ, twee ongelukkige tegendoelpunten, die hadden we moeten voorkomen, ja. Tegen PSV.. tegen zulke scheidsrechterlijke dwalingen kun je niet op voetballen uiteindelijk. In het begin moest de ploeg nog een beetje wennen en loskomen. Nu gaat het de goede kant op. Vandaag wat minder, maar na de winterstop komt het wel weer goed. Ik vind niet dat je Rutten echt wat kan verwijten, behalve dan misschien het starten met Wilkshire op rechtsbuiten vandaag.

Maar als jij vind dat het voetbal onder Koeman beter was en leuker om naar te kijken.... ik vind van niet.
En den nou niet dat we toen dichter bij de titel waren, want dat is niet zo.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:37 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel. Tsja, er valt meer uit te halen? Tegen AZ, twee ongelukkige tegendoelpunten, die hadden we moeten voorkomen, ja. Tegen PSV.. tegen zulke scheidsrechterlijke dwalingen kun je niet op voetballen uiteindelijk. In het begin moest de ploeg nog een beetje wennen en loskomen. Nu gaat het de goede kant op. Vandaag wat minder, maar na de winterstop komt het wel weer goed. Ik vind niet dat je Rutten echt wat kan verwijten, behalve dan misschien het starten met Wilkshire op rechtsbuiten vandaag.

Maar als jij vind dat het voetbal onder Koeman beter was en leuker om naar te kijken.... ik vind van niet.
En den nou niet dat we toen dichter bij de titel waren, want dat is niet zo.
Geweldig voetbal idd. Rutten maar een contract voor 4 jaar aanbieden?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Rutten houdt van zekerheden en veiligheid.
Schiet ie wel regelmatig in door.
Spits halen, Manu op links, Boëtius op rechts, Toornstra achter de spits.
Kazim linie terug?
Uitproberen op trainingskamp.
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 december 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Niets kopen, verder gaan zo, of er moet echt een topspits komen, dus geen Kramer, of Uth
sportverteller
 sportverteller - zondag 21 december 2014 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:44 schreef piet de paler het volgende:
Niets kopen, verder gaan zo, of er moet echt een topspits komen, dus geen Kramer, of Uth
Zo is het.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:44 schreef piet de paler het volgende:
Niets kopen, verder gaan zo, of er moet echt een topspits komen, dus geen Kramer, of Uth
Dat lijkt me duidelijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 21 december 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:40 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Geweldig voetbal idd. Rutten maar een contract voor 4 jaar aanbieden?
Vandaag niet goed, nee. Maar over de gehele eerst seizoenshelft was het stukken beter dan ik de laatste jaren heb gezien. Ik vind ons spel van nu met positiespel leuker dan alleen maar de lange bal. Hoe goed Pellè ook is en hoe geweldig ik het ook vond dat hij onze spits was. En een contract van 4 jaar is waanzin, dat is altijd een te groot risico. Gewoon verlengen met 1 jaartje.

Overigens leuk om te merken dat je overal continu hetzelfde verhaaltje neerzet.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 21 december 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Vandaag niet goed, nee. Maar over de gehele eerst seizoenshelft was het stukken beter dan ik de laatste jaren heb gezien. Ik vind ons spel van nu met positiespel leuker dan alleen maar de lange bal. Hoe goed Pellè ook is en hoe geweldig ik het ook vond dat hij onze spits was. En een contract van 4 jaar is waanzin, dat is altijd een te groot risico. Gewoon verlengen met 1 jaartje.

Overigens leuk om te merken dat je overal continu hetzelfde verhaaltje neerzet.
Lijkt. Lijdensweg wel aan het worden..
sportverteller
 sportverteller - zondag 21 december 2014 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Vandaag niet goed, nee. Maar over de gehele eerst seizoenshelft was het stukken beter dan ik de laatste jaren heb gezien. Ik vind ons spel van nu met positiespel leuker dan alleen maar de lange bal. Hoe goed Pellè ook is en hoe geweldig ik het ook vond dat hij onze spits was. En een contract van 4 jaar is waanzin, dat is altijd een te groot risico. Gewoon verlengen met 1 jaartje.

......

Eens.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:47 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Vandaag niet goed, nee. Maar over de gehele eerst seizoenshelft was het stukken beter dan ik de laatste jaren heb gezien. Ik vind ons spel van nu met positiespel leuker dan alleen maar de lange bal. Hoe goed Pellè ook is en hoe geweldig ik het ook vond dat hij onze spits was. En een contract van 4 jaar is waanzin, dat is altijd een te groot risico. Gewoon verlengen met 1 jaartje.

Overigens leuk om te merken dat je overal continu hetzelfde verhaaltje neerzet.
Een ieder zijn mening. Ik zeg opknuppen die man.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 21 december 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Vind de focus op de vaste usual suspects vermakelijk.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 21 december 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 16:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lijkt. Lijdensweg wel aan het worden..
Haha idd
daan limbos
 daan limbos - zondag 21 december 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Als je Kramer, Uth en Necid te min vindt voor Feyenoord, welke spits wil je dan halen? Droom maar lekker, want voor het geld dat van Geel kan of wil besteden, koop je niet de absolute top. Daarbij, welke "topspits" wil in Nederland voor een "hongerloonje" voetballen. Zelfs Dost niet. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er ook maar iemand is die tevreden kan zijn over de manier waarop Kazim als spits functioneert, ook al doet hij nog zo zijn best. Gezien het aantal verprutste kansen had de teller nu bij hem toch minstens op 12 moeten staan.
Tjabba
 Tjabba - zondag 21 december 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Kramer is nog een grotere prutser dan tevrede , dat moet Feyenoord gewoon niet doen.
Die andere 2 zou kunnen maar geen geld .
piet de paler
 piet de paler - zondag 21 december 2014 - 17:56   quote  deeplink  
Ruilen schaken, tevreden, Mathijssen voor een redelijke spits, nogmaals geen geld uitgeven
van geil
 van geil - zondag 21 december 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Als we steeds meer types Immers gaan opstellen zoals nu,
dan misschien overwegen n hoefsmid aan te trekken.
Barabas
 Barabas - zondag 21 december 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Ghehe...
moa
 moa - zondag 21 december 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:22 schreef MMM het volgende:
3e plaats is beschamend Henk. Met dit elftal is er VEEL meer uit te halen. Die boeren en neuzen stellen ook NIETS voor. In december al afhaken voor de titel is een schande
We zijn in de eerste weken van de competitie al afgehaakt voor de titel omdat het hele elftal nog opnieuw opgebouwd moest worden, de verkoop van onze volledige basis en het niet op tijd KUNNEN reageren is daarvan de oorzaak.

De trein is eigenlijk pas sinds een week of 5-6 echt op gang, daarvoor was het niveau bedenkelijk, nu spelen we het beste voetbal van de eredivisie. Als Feyenoord er in slaagt de boel zo veel mogelijk bij elkaar te houden en adequaat te reageren op transfers dan zijn we volgend jaar weer echt kandidaat omdat je het dan een heel seizoen kan laten zien.
moa
 moa - zondag 21 december 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 12:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Met 4/5 spelers in je basisteam die niet geschikt zijn voor de top? Wilkshire, Nelom, Immers, Kazim en ook Manu komen daarvoor te kort.
Die kuttekoppen boven ons hebben mazzel gehad tegen ons, dat zeker.
Maar aan de andere kant: 2-2 AZ, 4-3 psv, wat een lelijke fouten gingen daaraan vooraf.
Tis niet stabiel genoeg.
Thuis tegen Utrecht, Ajax, WillemII en Heerenveen daar verlies je de titel.

In eigen huis van Utrecht en WillemII verliezen is helemaal schandalig, de klassieker in de kuip moet in een goed seizoen ook gewoon 3 punten zijn. Dan sta je net als PSV op meer dan 40 punten en doe je mee.

Die wisselvalligheid aan het begin van het seizoen met een incomplete selectie kost je te veel punten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 december 2014 door moa --
moa
 moa - zondag 21 december 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 17:48 schreef daan limbos het volgende:
Als je Kramer, Uth en Necid te min vindt voor Feyenoord, welke spits wil je dan halen? Droom maar lekker, want voor het geld dat van Geel kan of wil besteden, koop je niet de absolute top. Daarbij, welke "topspits" wil in Nederland voor een "hongerloonje" voetballen. Zelfs Dost niet. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er ook maar iemand is die tevreden kan zijn over de manier waarop Kazim als spits functioneert, ook al doet hij nog zo zijn best. Gezien het aantal verprutste kansen had de teller nu bij hem toch minstens op 12 moeten staan.
Pelle kochten we voor 3 miljoen, er loopt vast nog wel ergens een Pelle rond die hetzelfde kan brengen en niet aan speeltijd toekomt in Engeland, Spanje, Duitsland of Italie.
Barabas
 Barabas - zondag 21 december 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 18:52 schreef van geil het volgende:
Als we steeds meer types Immers gaan opstellen zoals nu,
dan misschien overwegen n hoefsmid aan te trekken.
De afgelopen weken met wat meer nadruk de prestaties van Tanane (op gras) bekeken. Ben tot de conclusie gekomen dat je het bij het juiste eind had; het is een zaalvoetballer...
Barabas
 Barabas - zondag 21 december 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 19:37 schreef moa het volgende:

[..]

Pelle kochten we voor 3 miljoen, er loopt vast nog wel ergens een Pelle rond die hetzelfde kan brengen en niet aan speeltijd toekomt in Engeland, Spanje, Duitsland of Italie.
Zeker en vast, alleen is heel Europa op zoek naar deze man.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1468110