BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - zondag 09 februari 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind Ibarra een beetje blind, maar goed, zou kunnen. Beetje de jongere versie van Schaken. Propper vind ik niet geweldig. Tikje overschat. Weet niet of die ons beter gaat maken. Die van De Graafschap ken niet goed genoeg. De rest zijn zeker interessante opties.
Propper kan goed uitpakken en basisklant worden, of tegenvallen en dan is het een waarsch. betere stand-in dan Goossens.
moa
 moa - zondag 09 februari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Kuijt heeft het nivo nog wel.
Hij is alleen niet betrouwbaar.
Ik vind dat ie het niveau niet meer heeft, komt maar 8 keer tot scoren in die uiterst matige competitie. (Immer maakt er meer vanaf middenveld) Is gewoon ook veel te oud 34 jaar al deze zomer, bovendien zal Dagobert Kuijt alleen komen tegen een vorstelijk salaris. Nee bedankt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 09 februari 2014 - 18:21   quote  deeplink  
Ik zie toch grote mogelijkheden als we wat geld vangen, ik denk dat met inpassen van onze goede jeugdspelers,en kwalitatief goed inkopen ( zie boven wie) we er helemaal bovenop komen.. In principe begin je dan echt mee te tellen,.
moa
 moa - zondag 09 februari 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 16:58 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Maar wel een boost voor Feyenoord en hoezo onbetrouwbaar? Guidetti zal eerst moeten afvallen, en ik zie de Ridder er wel graag bij
De Ridder met je eens, Guidetti moeten we altijd halen als het kan en voor een goede prijs is.
van geil
 van geil - zondag 09 februari 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 17:29 schreef moa het volgende:

[..]

Ik wil niet voor kenner spelen maar mocht er een beetje geld zijn na een aantal verkopen dan heb ik wel wat wensen.

Adam Maher - Normaal gesproken volstrekt onhaalbaar, enorm talent, 20 jaar pas, maar heeft geen enkel krediet bij PSV en kan het daar bijna niet naar zijn zin hebben. Werd al 9 keer gewisseld en is zelfs zijn basis plaats nu kwijt. Mochten we ergens 6-7 milj. kunnen besteden dan is dit een topaankoop.

Roberto Rosales - Twente, 25 jaar, vind het een uitstekende rechts back, komende zomer transfervrij en kan uitstekend een waarschijnlijk vertrekkende Janmaat opvolgen.

Renato Ibarra - Vitesse, 23 jaar, eveneens deze zomer transfervrij kan een heerlijk duo vormen met Boetius op links en de even snelle Ibarra op rechts.

Davy Propper - Vitesse, 22 jaar, vind dat deze middenvelder zich erg sterk ontwikkeld, is net als zijn teamgenoot Ibarra deze zomer transfervrij.

Hakim Ziyech - Heerenveen, 20 jaar, groot talent in mijn ogen, technisch begaafd, heeft aangegeven open te staan voor contractverlenging maar is nog niet concreet. Deze zomer transfervrij.

Piotr Parzyszek - Graafschap, 20 jaar, veel genoemde speler, maakte al 16 doelpunten in 20 wedstrijden, het nemen van een klein gokje waard. ( € 500.000 )

Verder zou ik de komst van Johannson (AZ) Finnbogason (HVN) en Toornstra ook toejuichen, deze spelers zullen helaas wel te duur in aanschaf zijn.
streep Toornstra door, en mail t dan even naar van Geel.
g vieth
 g vieth - zondag 09 februari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Voor Ibarra, heb ik veel liever Bilal Basacikoglu,

Maar wat ik niet snap is dat mensen om Dirk terug willen, is veelste oud , beloofde al steeds dat ie terug wou maar koos het geld, dus Dirk ga jij maar lekker spelen voor het geld, Feyenoord kan beter een jonger iemand kopen/opleiden en goed door verkopen
moa
 moa - maandag 10 februari 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 19:47 schreef van geil het volgende:

[..]

streep Toornstra door, en mail t dan even naar van Geel.
Zal ik doen!
moa
 moa - maandag 10 februari 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Vind Toornstra overigens wel een heerlijk spelertje hoor, met Immers, Toornstra en Clasie heb je een heel hard werkend middenveld.
moa
 moa - maandag 10 februari 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 22:16 schreef g vieth het volgende:
Voor Ibarra, heb ik veel liever Bilal Basacikoglu,

Maar wat ik niet snap is dat mensen om Dirk terug willen, is veelste oud , beloofde al steeds dat ie terug wou maar koos het geld, dus Dirk ga jij maar lekker spelen voor het geld, Feyenoord kan beter een jonger iemand kopen/opleiden en goed door verkopen
Basacikoglu wil ik eerst meer van zien, Dirk ben ik met je eens.
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 februari 2014 - 10:20   quote  deeplink  
Diverse media voorspelden vorige week een massale leegloop bij Feyenoord en daarmee een kleine ramp voor de Rotterdamse club. Het vertrek van meerdere dragende spelers zou ophanden zijn. Maar is zo'n leegloop, als het zo ver komt, inderdaad zo catastrofaal voor de Kuipbewoners?

Tekst: Michael Dreessen

De ene week verguist het Legioen ze, de andere week worden ze op handen gedragen. De spelers van Feyenoord worden altijd kritisch gevolgd door de Rotterdamse aanhang. Als je het Feyenoordshirt draagt, dan speel je voor Feyenoord. En als je voor Feyenoord speelt, dan toon je inzet en moet je kunnen voetballen. Of je nu tot voor kort nog B-junior was, geruime tijd geblesseerd bent geweest, Pellè, Immers of Armenteros op je shirt hebt staan. Geen geouwehoer. Niet lullen maar poetsen. Of zoiets. In tegenstelling tot de media ziet de fanatieke achterban Feyenoord wel als titelkandidaat. Met minder dan het kampioenschap neemt het Legioen geen genoegen. Misschien presteert Feyenoord daardoor wel boven zijn kunnen. Want de Rotterdamse club heeft een hele aardige selectie, maar de spelers zijn zeker niet allemaal onmisbaar.

Het vertrek van onder meer Jordy Clasie, Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi, Daryl Janmaat, Lex Immers, Graziano Pellè en Ruben Schaken zou mogelijk aanstaande zijn. Toch hoeft Feyenoord mijns inziens niet reddeloos verloren te zijn zonder deze spelers. Terence Kongolo, Miquel Nelom en Sven van Beek hebben inmiddels aangetoond dat zij prima vervangers zijn van de vaste basiskrachten in de defensie. Otman Bakkal en Ruud Vormer zouden van waarde kunnen zijn als alternatief voor bijvoorbeeld Lex Immers of Jordy Clasie. De verhuurde Elvis Manu doet het momenteel goed bij SC Cambuur en zou bij een terugkeer het eventuele vertrek van Ruben Schaken kunnen opvangen. Het vertrek van Pellè zou wel een grote aderlating betekenen, maar Manchester City zou naar verluidt bereid zijn om John Guidetti komende zomer de overstap naar de Kuip te laten maken. En Feyenoord, dat wel zal moeten overgaan tot de verkoop van spelers om de schuldenlast verder te laten afnemen, krijgt mogelijk weer wat financiële ruimte om versterkingen te halen als het voldoende transfergeld incasseert.

Eigenlijk is het ook tegenstrijdig om nu hysterisch te roepen dat er grote problemen voor Feyenoord in het verschiet liggen als er een aantal spelers vertrekt. Vorig jaar bleef de selectie intact en bleven grote transfers uit. Toen moest de ploeg in allerijl 'opgefrist' worden met de komst van Samuel Armenteros en Otman Bakkal, omdat de ontwikkeling van het elftal zou stagneren als er geen nieuwe gezichten bij zouden komen. De spelers zouden niet nog een jaar met dezelfde samenstelling kunnen presteren. Nu vertrekt een aantal spelers mogelijk en is het óók weer een probleem. Als je zó redeneert, is Feyenoord eigenlijk gedoemd om in de problemen te komen - wat er ook gebeurt.

Al met al zal de sportieve inzinking wel meevallen als Feyenoord zijn huiswerk goed doet. In opmaat naar voetbaljaargang 2012-2013 werd ook gespeculeerd dat Feyenoord als een kaartenhuis zou instorten met het vertrek van John Guidetti, Otman Bakkal, Karim El Ahmadi en Ron Vlaar. Uiteindelijk bleek een nieuwe lichting jeugdspelers en een enkele aankoop voldoende om dat gat op te vullen en dat seizoen een goed resultaat neer te zetten (derde plaats op de ranglijst). Het jaar daarvoor verliep idem dito, nadat spelers als Luc Castaignos, Leroy Fer en Georginio Wijnaldum de club verlaten hadden (eindresultaat: vice-landskampioen). Daarbij mag overigens ook niet vergeten worden dat het elftal destijds ook al onder leiding van Koeman stond. Dus misschien is met het vertrek van Koeman het aantrekken van een goede coach nog wel het belangrijkst. Dan kan Feyenoord in alle rust verder bouwen aan zijn sportieve en financiële wederopstanding. Zonder problemen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 februari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
Goede analyse.
2 1/2 jaar terug stonden we ook met een vernieuwde selectie met veel jeugd.
Een spits, een middenvelder en een rechtsback. Die zie ik nog niet.
tomson
 tomson - vrijdag 14 februari 2014 - 00:19   quote  deeplink  
Helder stukje. We hebben toch ook een paar sterke jeugd elftallen rondlopen. Ook daar zullen wel weer een paar kuipwaardige spelers boven komen drijven. Neem nou Rick Karsdorp, Wessel Dammers en Marlon Slabbekoorn. Die jongens zijn nu ook langer vastgelegd en zullen in de voorbereiding voor 14-15 wel mee mogen doen. En bv Manu, Woudenberg en van Deelen hebben we ook nog rondlopen, waarvan ik van Manu wel het meeste verwacht !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2014 door tomson --
Milo
 Milo - vrijdag 14 februari 2014 - 07:44   quote  deeplink  
Wij zijn Feijenoord! We gaan gewoon door! Niemand stopt ons!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 14 februari 2014 - 07:45   quote  deeplink  
Ik denk dat Dreessen onderschat dat Van Geel echt wel wat jongens wil `verkopen´, maar dat gaat hij niet doen voor een appel en een ei. Verder ben ik het wel met hem eens (wie niet!) dat er gerust wat verkocht mag worden. Dat is oud nieuws. De opvolgers hebben we voor enkelen die verkocht mogen worden al in huis... Kongolo is klaar, Woudenberg is klaar, Nelom wisten we al..., klaar. Maar voor de rest....? Dan moeten we wat halen. Voor rechtsvoor zeg ik ook verversen. Pakken wat je nog voor Schaken kunt pakken en durven te investeren in bijvoorbeeld Hupperts (als hij nog haalbaar is).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2014 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - maandag 17 februari 2014 - 22:44   quote  deeplink  
Feyenoord denkt aan Guidetti als Pellè vertrekt.

Bron: Martijn Krabbendam (Twitter)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 17 februari 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 22:44 schreef MMM het volgende:
Feyenoord denkt aan Guidetti als Pellè vertrekt.

Bron: Martijn Krabbendam (Twitter)
Komt dan toch wat armoedig op me over.
Nibke
 Nibke - maandag 17 februari 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Dan wordt Feyenoord rijkelijk beloond, wanneer deze deal doorgang zal vinden.
Dan nog een goeie/ talentvolle rechtsbuiten en Zyech voor op het middenveld en we gaan er voor!
MMM
 MMM - dinsdag 18 februari 2014 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
'Oude bekende' moet Pellè opvolgen bij vertrek
Graziano Pellè is zeer waarschijnlijk bezig aan zijn laatste seizoen in het shirt van Feyenoord. Mocht de Italiaanse spits daadwerkelijk vertrekken vanuit Rotterdam, dan denkt de club aan een 'oude bekende' als opvolger. Dat meldt Voetbal International.

Aan wie Feyenoord denkt als Pellè vertrekt, is niet bekend. De kans is echter wel groot dat het gaat om John Guidetti. De Zweedse aanvaller kent een goed verleden in Rotterdam, terwijl hij de verwachtingen in Engeland nog niet waar heeft kunnen maken. Momenteel wordt de Zweed door Manchester City verhuurd aan Stoke City, maar ook daar moet hij het doen met een reserverol.

Pellè heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2017. De aanvaller heeft echter al meerdere keren door laten schemeren een transfer wel te zien zitten. Naast Guidetti behoort ook een terugkeer van Fenerbahçe-aanvaller Dirk Kuyt tot mogelijkheid.
MMM
 MMM - dinsdag 18 februari 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 23:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Komt dan toch wat armoedig op me over.
Wat bedoel je hiermee Henk? Het scoutingsnetwerk van Feyenoord dat blijkbaar geen andere bijzondere namen op het lijstje heeft staan of het feit dat we nooit zeker weten of Guidetti ooit op zijn oude niveau komt.

Kan me namelijk in beide punten vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2014 door MMM --
MMM
 MMM - dinsdag 18 februari 2014 - 08:12   quote  deeplink  
Nooit meer Kuyt trouwens, oppleuren met die ouwe lul.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 februari 2014 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee Henk? Het scoutingsnetwerk van Feyenoord dat blijkbaar geen andere bijzondere namen op het lijstje heeft staan of het feit dat we nooit zeker weten of Guidetti ooit op zijn oude niveau komt.

Kan me namelijk in beide punten vinden.
Je noemt beide punten, MMM.
Vind het bedroevend als je terug wil teren op mogelijk vergane glorie. En ernstiger nog dat er voor de scouting geen enkele andere haalbare spits blijkt te bestaan.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 februari 2014 - 08:34   quote  deeplink  
Kuyt....
We kunnen hem tóch nog wel eens hard nodig hebben.
Al zou het niet nodig moeten zijn.
MMM
 MMM - dinsdag 18 februari 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:34 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt....
Dan krijg je 2 werkers in je team, Kuyt en Immers. Droevig en niveauloos. Kuyt is te oud, heeft de kans gehad om terug te keren maar deze 'echte' Feyenoorder ging voor het grote geld.
van geil
 van geil - dinsdag 18 februari 2014 - 10:55   quote  deeplink  
alleen de gedachte al.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 februari 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Stelletje negatievelingen hier. Hoezo te oud. Hij kan nog wel een jaartje, misschien wel twee mee. Maar velen zijn zo kortzichtig dat ze iemand helemaal niet meer moeten omdat hij niet doet wat zij willen. Kuyt heeft gezegd ooit terug te komen. Stel dat Van Geel hem benaderd? Dan heeft hij toch woord gehouden? Dus dat hij de kans heeft gehad, slaat nergens op. Wie zijn wij om hem te verplichten te tekenen. Hij tekent iets later dan ons zint en hij kan er niets meer van? Onzin!
Kuyt/HELD!
MMM
 MMM - dinsdag 18 februari 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Haha schei toch uit, hij word 34 en voegt niets meer toe aan Feyenoord. Hij had 2 jaar geleden de kans, dat had nog gekund maar nu is het over. Nogmaals: Omdat deze 'echte' Feyenoorder voor het grote geld ging.

Kuyt in de spits, Immers erachter. De tering, dat word smullen volgend seizoen. 2 spelers die voetballend GIGANTISCH tekort komen, genieten.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 februari 2014 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:34 schreef FR-Henk het volgende:
Kuyt....
Dat zou pas triest zijn als Feyenoord Dirk Kuyt gaat halen als speler voor het eerste.
Dan had ie het moeten doen toen ie ipv naar Feyenoord naar Fenerbahce ging.
Dat zou ik echt een deceptie vinden, Ik was een groot fan hem toen maar nu is ie op leeftijd.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 18 februari 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 10:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan krijg je 2 werkers in je team, Kuyt en Immers. Droevig en niveauloos. Kuyt is te oud, heeft de kans gehad om terug te keren maar deze 'echte' Feyenoorder ging voor het grote geld.
Immers weg en daar voor in de plaats Kuyt zou ik ook niet eens willen.
Haal dan jonge spelers met potentie ...
van geil
 van geil - dinsdag 18 februari 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 11:32 schreef MMM het volgende:
Haha schei toch uit, hij word 34 en voegt niets meer toe aan Feyenoord. Hij had 2 jaar geleden de kans, dat had nog gekund maar nu is het over. Nogmaals: Omdat deze 'echte' Feyenoorder voor het grote geld ging.

Kuyt in de spits, Immers erachter. De tering, dat word smullen volgend seizoen. 2 spelers die voetballend GIGANTISCH tekort komen, genieten.
en dan ook van Gastel voor de groep met de kromme als klankbord. Mulder als sluitpost.
ja daar komen toppers op af.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 18 februari 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 12:11 schreef van geil het volgende:

[..]

en dan ook van Gastel voor de groep met de kromme als klankbord. Mulder als sluitpost.
ja daar komen toppers op af.
En Van Geel vervangen voor Van Geil, dan winnen we over anderhalf jaar de wereldbeker voor clubteams!!
van geil
 van geil - dinsdag 18 februari 2014 - 16:45   quote  deeplink  
ghe ghe :)
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 18 februari 2014 - 17:06   quote  deeplink  
Ga voor verfrissend en positief nieuws naar Piets verfrissende topic
moa
 moa - dinsdag 18 februari 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 februari 2014 - 07:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik denk dat Dreessen onderschat dat Van Geel echt wel wat jongens wil `verkopen´, maar dat gaat hij niet doen voor een appel en een ei. Verder ben ik het wel met hem eens (wie niet!) dat er gerust wat verkocht mag worden. Dat is oud nieuws. De opvolgers hebben we voor enkelen die verkocht mogen worden al in huis... Kongolo is klaar, Woudenberg is klaar, Nelom wisten we al..., klaar. Maar voor de rest....? Dan moeten we wat halen. Voor rechtsvoor zeg ik ook verversen. Pakken wat je nog voor Schaken kunt pakken en durven te investeren in bijvoorbeeld Hupperts (als hij nog haalbaar is).
Hupperts is transfervrij, evenals van Duinen, laten we niet doen alsof Schaken onvervangbaar is.
moa
 moa - dinsdag 18 februari 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Ik stel een verbod voor op het suggereren van de naam Dirk Kut in het transfergeruchten topic.
moa
 moa - dinsdag 18 februari 2014 - 19:50   quote  deeplink  
De dood zaaie winter transfer periode is voorbij, Feyenoord wist Sekou Sissie en Harmeet Singh te lozen, Elvis Manu vertrok op huurbasis naar SC Cambuur om Eredivisie ervaring op te doen en verder werd de selectie alleen aangevuld met eigen jeugd.

Wie willen we in de zomer graag halen? Wie zal er daadwerkelijk gehaald worden? En wie zie je liever ophoepelen?

En weer up to date:

quote:

Laatste Update: 18-02-2014

===========================================================
Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde )
DOELMANNEN

Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000
Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 600.000
Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000

VERDEDIGING

Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000
Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 5.000.000
Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000
Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 3.000.000
Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000
Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000
Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 200.000 (+100.000)

MIDDENVELD

Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.500.000
Tony Trindade de Vilhena __( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000
Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.000.000
Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.250.000
Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.000.000
Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000

AANVAL

Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 (+1.500.000)
Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.500.000
Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000
Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 ( Gehuurd van Anderlecht )
Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.400.000
John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000
Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 400.000

VERHUURD:

Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 PEC Zwolle
Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Arminia Bielefeld
Kaj Ramsteijn ___________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 500.000 Sparta Rotterdam
Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 FC Dordrecht
Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 SVB Excelsior
Boy de Jong _____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 SVB Excelsior
Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (+100.000)
Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 FC Dordrecht

Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten)

Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.400.000 // Mag vertrekken.

Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten)

Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 (Aflopend Contract)
Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 (Aflopend Contract)
Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.000.000 (Aflopend Contract)
Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 ( Gehuurd van Anderlecht )
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Verhuurd aan Zwolle, mag daarna vertrekken)
Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 400.000 (Aflopend Contract)

Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten)

John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000

Definitief Vertrekkende Spelers

Sekou Cisse _____________ Contract ontbonden en opgehoepelt.
Harmeet Singh ___________ Opgetieft en opgerot.

Definitief Nieuwe Spelers

Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 100.000 Komt per 1 juli 2014.

flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 18 februari 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 10:05 schreef MMM het volgende:

[..]

helemaal goed nooit geen kuyt terug en immers mag van mij ook weg
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 18 februari 2014 - 21:24   quote  deeplink  
Als Pellè deze zomer verkocht wordt hoop ik dat Feyenoord niet
voor Dirk Kuyt gaat maar wel voor John Guidetti
willempie
 willempie - dinsdag 18 februari 2014 - 21:58   quote  deeplink  
Is Mike Obiku niks voor ons?
tomson
 tomson - dinsdag 18 februari 2014 - 22:13   quote  deeplink  
Begrijp me niet verkeerd, geweldig wat Guidetti in 2012 bij ons heeft laten zien hoor, en ik vind het een topgozert. Maar : Sinds zijn vertrek ( waarvoor hij de laatste fase van de competitie met een geheimzinnig virus al een behoorlijke tijd niet meer speelde) buiten een incidentele opleving in het 2e van Man C. niks bijzonders meer gepresteerd. De berichten omtrent Guidetti worden met de dag irritanter. Pas als een hoop "Guidetti gekken" eens wat minder overspannen gaan reageren op al dat gehype dan is het voor de pers ook niet meer interessant om stukjes te blijven plaatsen. Tijd voor rust wat dit onderwerp betreft..
de bluffer
 de bluffer - woensdag 19 februari 2014 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 22:13 schreef tomson het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, geweldig wat Guidetti in 2012 bij ons heeft laten zien hoor, en ik vind het een topgozert. Maar : Sinds zijn vertrek ( waarvoor hij de laatste fase van de competitie met een geheimzinnig virus al een behoorlijke tijd niet meer speelde) buiten een incidentele opleving in het 2e van Man C. niks bijzonders meer gepresteerd. De berichten omtrent Guidetti worden met de dag irritanter. Pas als een hoop "Guidetti gekken" eens wat minder overspannen gaan reageren op al dat gehype dan is het voor de pers ook niet meer interessant om stukjes te blijven plaatsen. Tijd voor rust wat dit onderwerp betreft..
Begin jij er dan mee
tomson
 tomson - woensdag 19 februari 2014 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 21:24 schreef de bluffer het volgende:
Als Pellè deze zomer verkocht wordt hoop ik dat Feyenoord niet
voor Dirk Kuyt gaat maar wel voor John Guidetti
tomson
 tomson - woensdag 19 februari 2014 - 09:11   quote  deeplink  
Als je bijdehand probeert te doen, zorg dan dat het ook ergens op slaat halve natte.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 februari 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Michael de Leeuw zou het geweldig vinden als hij in de toekomst zou kunnen vertrekken naar Feyenoord. De aanvaller van FC Groningen is in ieder geval bereid de Trots van het Noorden de rug toe te keren voor een club uit de traditionele top drie.

"Alleen voor een kans bij de traditionele topdrie zou ik zeker weggaan, al heb ik niet de illusie dat die nu bij mij zullen aankloppen", liet De Leeuw met zelfkennis weten in Voetbal International. "Al zou ik als speler best passen bij Feyenoord, net als FC Groningen een echte volksclub."

"Ik zou het geweldig vinden om voor Feyenoord te spelen", vervolgde De Leeuw, die een basisplaats heeft bij Groningen, zijn relaas. "Als je bij FC Groningen je doelpunten maakt, kun je ze daar ook maken."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/235885/Ik_zou_het_geweldig_vinden_om_voor_Feyenoord_te_spelen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2tlrBFOkM
MMM
 MMM - woensdag 19 februari 2014 - 14:30   quote  deeplink  
Mwah, nja.. Leuke speler, niet goed genoeg voor een basisplaats denk ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 februari 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Waarom niet? Kan in de spits, kan erachter en heeft een neusje (sorry voor de woordkeuze) voor de goal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 februari 2014 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 19:39 schreef moa het volgende:

[..]

Hupperts is transfervrij, evenals van Duinen, laten we niet doen alsof Schaken onvervangbaar is.
Even goed lezen moa. Ik noem Hupperts al tijden als vervanger voor Schaken die wat mij betreft vervangen mag worden.
Milo
 Milo - woensdag 19 februari 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 februari 2014 - 13:35 schreef Stylzz het volgende:
Michael de Leeuw zou het geweldig vinden als hij in de toekomst zou kunnen vertrekken naar Feyenoord. De aanvaller van FC Groningen is in ieder geval bereid de Trots van het Noorden de rug toe te keren voor een club uit de traditionele top drie.

"Alleen voor een kans bij de traditionele topdrie zou ik zeker weggaan, al heb ik niet de illusie dat die nu bij mij zullen aankloppen", liet De Leeuw met zelfkennis weten in Voetbal International. "Al zou ik als speler best passen bij Feyenoord, net als FC Groningen een echte volksclub."

"Ik zou het geweldig vinden om voor Feyenoord te spelen", vervolgde De Leeuw, die een basisplaats heeft bij Groningen, zijn relaas. "Als je bij FC Groningen je doelpunten maakt, kun je ze daar ook maken."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/235885/Ik_zou_het_geweldig_vinden_om_voor_Feyenoord_te_spelen?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2tlrBFOkM
Rot op! gaan we niet serieus over praten. NEXT!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 februari 2014 - 15:06   quote  deeplink  
is die kogel al door de kerk dat Armenteros niet hoeft te blijven? het valt mij nl. op dat hij nu toch wat beter begint te spelen... en misschien toch wel zo goed is dat we hem moeten houden. Met hem heb je ook wat achter de hand voor de spits of achter de spits... eigenlijk een fijne wissel voor de trainert.
Milo
 Milo - woensdag 19 februari 2014 - 15:07   quote  deeplink  
Vormer deed het ook geweldig bij Roda hupperts pfffff
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 19 februari 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Godverdomme, wat bij jij een negatieve lul zeg. Ook alles wat er wordt geopperd wordt door jou afgezaagd bij de enkels. Kun je niet een andere club gaan supporten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

0.0222849