BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - zondag 21 december 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 19:31 schreef moa het volgende:

[..]

We zijn in de eerste weken van de competitie al afgehaakt voor de titel omdat het hele elftal nog opnieuw opgebouwd moest worden, de verkoop van onze volledige basis en het niet op tijd KUNNEN reageren is daarvan de oorzaak.

De trein is eigenlijk pas sinds een week of 5-6 echt op gang, daarvoor was het niveau bedenkelijk, nu spelen we het beste voetbal van de eredivisie. Als Feyenoord er in slaagt de boel zo veel mogelijk bij elkaar te houden en adequaat te reageren op transfers dan zijn we volgend jaar weer echt kandidaat omdat je het dan een heel seizoen kan laten zien.
+1
Barabas
 Barabas - zondag 21 december 2014 - 19:49   quote  deeplink  
Vandaag was echter wel ondermaats.
g vieth
 g vieth - zondag 21 december 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Nou als ze geen spits willen halen, doe dan die jonge zweed in de spits
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 22 december 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 23:21 schreef g vieth het volgende:
Nou als ze geen spits willen halen, doe dan die jonge zweed in de spits
Ik zou eerst beginnen met 4 3 3 met Karsdorp Tevrede(niet ideaal maar wel de enig spits) en Woudenberg in de basis.
MMM
 MMM - maandag 22 december 2014 - 08:40   quote  deeplink  
Kazim is beter dan Te Vrede.
Dirk1
 Dirk1 - maandag 22 december 2014 - 10:47   quote  deeplink  
zet om te beginnen eerst eens iedereen op zijn plaats dwz woudeberg lb jens op 10 bilal rv jpb lv en dan samen tijdens de wedstrijd afwisselend.
immers bij goed bod verkopen schaken en verhoek ook proberen kwijt te raken tijdens de winterstop aanvullen met eigen jeugd en van de zomer eventueel versterking halen .
Liefhebbers
 Liefhebbers - maandag 22 december 2014 - 17:38   quote  deeplink  
Ik zal naast kazim wel een type guidetti/Necid willen zien staan. Hij is wel oersterk aan de bal. Maar het afmaken is nog niet geweldig.
piet de paler
 piet de paler - maandag 22 december 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Er komt echt niemand, en Jens scoort ook dus waarom al die namen, necid mag nog niet ens een warme wind laten op onze reserve bank. Kijk nu naar Armenteros bij Feyenoord was het niets enne weer redelijk, Vormer in België scoort ook bij Feyenoord niets, ook de naam van Achabar hoor ik weer..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 december 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Tip voor Feyenoord: "Met hem ben je volledig uit de problemen"

maigls.jpg

Ricky van Wolfswinkel is goed op dreef in Frankrijk. De 25-jarige spits van Saint-Étienne scoorde zondag tegen Évian TG (3-0) en maakte zijn vijfde competitietreffer. Daarmee is Van Wolfswinkel de clubtopscorer van de nummer vier van de Ligue 1. Zijn prestaties werden maandagavond uitgemeten bij Voetbal International.

"In Engeland had hij het ontzettend moeilijk", doelde Jan Boskamp op zijn ongelukkige dienstverband bij Norwich City. "In het begin bij Saint-Etienne was het ook lastig. Nu heeft hij zijn draai gevonden." Volgens Johan Derksen komt Van Wolfswinkel fysiek iets tekort voor het Nederlands elftal, maar is hij voor menig Eredivisieclub een uitstekende spits.

"Hij kan goed voetballen en scoort makkelijk. Ik vind het een prima ventje. Met hem zou Feyenoord volledig uit de brand zijn", stelde Derksen in het praatprogramma. "Dat hij in Frankrijk veel geld verdient, is natuurlijk het grote probleem. Bas Dost maakte dit weekend ook een goal voor VfL Wolfsburg, dan kun je het alweer bijna vergeten."
Bron:Soccernews

fod9up.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 december 2014 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 december 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Ben ik het mee eens.
Appie53
 Appie53 - dinsdag 23 december 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Kan best hier niet willen lukken, al zo vaak gezien!
edjoe
 edjoe - dinsdag 23 december 2014 - 10:50   quote  deeplink  
Zou proberen om Wesley Hoedt naar Feyenoord te halen. Goede jonge linker centrale verdediger en transfervrij aan het eind van het seizoen. Mooie vervanger voor Mathijsen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 december 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Stop met dromen we blijven gewoon ( goed) voetballen met deze selectie. Zelfs als je Verhoek, Mulde en Schaken kan slijten. Mijn vraag in deze is dan wel kan indien nodig Graafland Vermeer vervangen?
JanM
 JanM - dinsdag 23 december 2014 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 11:56 schreef piet de paler het volgende:
Stop met dromen we blijven gewoon ( goed) voetballen met deze selectie. Zelfs als je Verhoek, Mulde en Schaken kan slijten. Mijn vraag in deze is dan wel kan indien nodig Graafland Vermeer vervangen?
Denk dat Mulder///HELD! naar Zwolle verkast en dat Hahn dan direct terugkeert!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 23 december 2014 - 13:13   quote  deeplink  
Zou Hahn daar op zitten te wachten dan denk je? Speelt nu elke week, om dan elke week op de bank te komen zitten.
Liefhebbers
 Liefhebbers - dinsdag 23 december 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 december 2014 - 17:52 schreef piet de paler het volgende:
Er komt echt niemand, en Jens scoort ook dus waarom al die namen, necid mag nog niet ens een warme wind laten op onze reserve bank. Kijk nu naar Armenteros bij Feyenoord was het niets enne weer redelijk, Vormer in België scoort ook bij Feyenoord niets, ook de naam van Achabar hoor ik weer..
Dus kazim 12 tot 15 doelpunten misschien, en Jens een 10 tot 15. En de rest dan ? Armenteros vind ik geen vergelijk. Een slim lopende spits om kazim heen zie ik wel zitten.
JanM
 JanM - dinsdag 23 december 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 13:13 schreef Bosifyable het volgende:
Zou Hahn daar op zitten te wachten dan denk je? Speelt nu elke week, om dan elke week op de bank te komen zitten.
Denk ik niet, maar kan me toch voorstellen dat dit gebeurt ...
Appie53
 Appie53 - dinsdag 23 december 2014 - 15:04   quote  deeplink  
Kazim mag deze zomer gratis worden overgenomen. Houden? of niet?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 december 2014 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 15:04 schreef Appie53 het volgende:
Kazim mag deze zomer gratis worden overgenomen. Houden? of niet?
Moeilijk, ff aankijken nog..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 december 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Kuyt over terugkeer: ''Feyenoord moet het ook willen''

f4qzqe.jpg

Hij begon bij Quick Boys, speelde toen bij FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool en sinds 2012 bij Fenerbahçe SK in Turkije. Hij speelde in tien jaar tijd meer dan honderd wedstrijden in het shirt van het Nederlands elftal en beëindigde dit jaar zijn interlandcarrière. Hij staat bekend als een harde werker en iemand die altijd tot het gaatje gaat: Dirk Kuyt. NOS Langs de Lijn staat vanavond helemaal in het teken van de 34-jarige voetballer uit Katwijk. Nu alvast een voorproefje.

Naast liefde voor het Nederlands elftal, heeft Kuyt nog een grote liefde: Feyenoord. "Feyenoord is mijn club en dat zal altijd zo blijven", vertelt de aanvaller. "Het is nog altijd een droom om daar weer te spelen." Daarom laat de voetballer bij elke club waar hij speelt in zijn contract zetten dat hij voor niets naar Feyenoord kan als hij dat zou willen. "Dat gaat niet om geld", zegt Kuyt. "Het gaat om waardering en ik wil graag na mijn carrière betrokken blijven bij de club."

Betekent dat dan dat Kuyt na dit seizoen bij Fenerbahçe terugkeert naar Rotterdam? "Zij willen me graag behouden in Istanbul", vertelt hij. "Feyenoord moet het ook nog maar willen, ik weet niet wat hun visie is. Je hebt in de voetballerij, en in het leven, altijd meerdere partijen nodig voor zo'n beslissing. Maar ik voel me nog heel fit."
Bron:NOS
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 december 2014 - 15:39   quote  deeplink  
Wat mij betreft gaan we ervoor.

Red. Voor Dirk dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 december 2014 door Barabas --
Sensi
 Sensi - dinsdag 23 december 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 15:10 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moeilijk, ff aankijken nog..
Ik zeg doen. Mocht er een nieuwe spits komen aankomende 2 transferperiodes dan kan je beter Te Vrede weg doen. Kazim een veel betere optie als stormram denk ik. Wat betreft Kuijt.. 1 woord, 3 letters...
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 december 2014 - 15:49   quote  deeplink  
Kazim en Kuyt?
Ik zie het niet voor me.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 december 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 15:45 schreef Sensi het volgende:

[..]

Ik zeg doen. Mocht er een nieuwe spits komen aankomende 2 transferperiodes dan kan je beter Te Vrede weg doen. Kazim een veel betere optie als stormram denk ik. Wat betreft Kuijt.. 1 woord, 3 letters...
Hoi..(?)
Sensi
 Sensi - dinsdag 23 december 2014 - 15:53   quote  deeplink  
Mogguh?
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 23 december 2014 - 15:56   quote  deeplink  
Ik hoop één ding: dat we na 18 januari niet door de neuzen op 18 punten achterstand gezet zijn. Ik houd mijn hart vast, want wat we aanvallend laten zien is nou niet bepaald verheffend. En als de verdediging dan ook nog eens steekjes gaat laten vallen is het hek van de dam. Misschien vinden sommigen mij ook wel een zeikert, het zij zo, maar ik blijf erbij dat van Geel met zijn mooie praatjes de kluit gewoon belazerd heeft. O, wat had hij al maandenlang een prachtige lijst klaar als Pelle weg zou gaan. Neem van mij aan, er was geen lijst. Waarom Bilal gekocht die nu helemaal verpietert op de bank. Voor dat geld en nog een beetje had je een redelijke spits kunnen kopen. Ik was toen hij kwam al sceptisch, want en bij
Willem II en bij AZ ging het goed toen hij aan het handje van Adriaansen liep. Bij Ajax ging het helemaal mis en toen hij bij Rohda wegging was het daar een puinhoop. Financieel is het bij ons goed gegaan, maar dat zie ik meer als de verdienste van Gudde. Ik denk dat hij te weinig visie heeft om van Feyenoord weer een topploeg te maken. Ook ben ik ben bang dat aan het einde van het seizoen de Engelse scouts hier weer de krenten uit de Feyenoord pap komen vissen. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar dit is wat ik voorzie.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 december 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Nee 020 voetbalt geweldig?????? Bb B
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 23 december 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 15:53 schreef Sensi het volgende:
Mogguh?
Dat zijn zes letters..d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 23 december 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 15:56 schreef daan limbos het volgende:
Ik hoop één ding: dat we na 18 januari niet door de neuzen op 18 punten achterstand gezet zijn. Ik houd mijn hart vast, want wat we aanvallend laten zien is nou niet bepaald verheffend. En als de verdediging dan ook nog eens steekjes gaat laten vallen is het hek van de dam. Misschien vinden sommigen mij ook wel een zeikert, het zij zo, maar ik blijf erbij dat van Geel met zijn mooie praatjes de kluit gewoon belazerd heeft. O, wat had hij al maandenlang een prachtige lijst klaar als Pelle weg zou gaan. Neem van mij aan, er was geen lijst. Waarom Bilal gekocht die nu helemaal verpietert op de bank. Voor dat geld en nog een beetje had je een redelijke spits kunnen kopen. Ik was toen hij kwam al sceptisch, want en bij
Willem II en bij AZ ging het goed toen hij aan het handje van Adriaansen liep. Bij Ajax ging het helemaal mis en toen hij bij Rohda wegging was het daar een puinhoop. Financieel is het bij ons goed gegaan, maar dat zie ik meer als de verdienste van Gudde. Ik denk dat hij te weinig visie heeft om van Feyenoord weer een topploeg te maken. Ook ben ik ben bang dat aan het einde van het seizoen de Engelse scouts hier weer de krenten uit de Feyenoord pap komen vissen. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar dit is wat ik voorzie.
Kut voor je, man.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 december 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Hij kan altijd nog een touw pakken en naar de zolder gaan om het allemaal niet mee te hoeven maken.
van geil
 van geil - dinsdag 23 december 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Hij heeft in veel dingen wel n punt, zeker ook financieel.
Anyway:
NU GROTE UITVERKOOP SVP EN AFKOOP.
van geil
 van geil - dinsdag 23 december 2014 - 17:31   quote  deeplink  
EN-300x255-winter-sale.jpg
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 23 december 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 december 2014 - 17:48 schreef daan limbos het volgende:
Als je Kramer, Uth en Necid te min vindt voor Feyenoord, welke spits wil je dan halen? Droom maar lekker, want voor het geld dat van Geel kan of wil besteden, koop je niet de absolute top. Daarbij, welke "topspits" wil in Nederland voor een "hongerloonje" voetballen. Zelfs Dost niet. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er ook maar iemand is die tevreden kan zijn over de manier waarop Kazim als spits functioneert, ook al doet hij nog zo zijn best. Gezien het aantal verprutste kansen had de teller nu bij hem toch minstens op 12 moeten staan.
wat lul je toch dom man als die Dost zo,n topper is dan stond die ook elke week erin:dus niet
kazim is ook niet mijn type maar hij doet het wel heel goed voor zijn doen en als die deze lijn doortrekt dan heeft die er eind van het seizoen 15 inliggen
Hoeveel goals maakte pelle in zn eerste seizoen??????
En over kansen missen daarin speelt die prutser lexie de hoofdrol, en zeuren doen we schijnbar allemaal
En ook ik hoop volgend seizoen op een doorgebroken jeugdspits of een aangekochte die er 30 inschiet
Maar we zullen het hier mee moeten doen,of zie jij liever dat ze weer in de schuld komen
Milo
 Milo - dinsdag 23 december 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Dirk///held!
Dirk1
 Dirk1 - dinsdag 23 december 2014 - 19:39   quote  deeplink  
als immers perongeluk verkocht word moet van geel direct de leeuw ophalen maarja dit riep ik al toen ze immers haalde.
luukbarrie
 luukbarrie - dinsdag 23 december 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 19:39 schreef Dirk1 het volgende:
als immers perongeluk verkocht word moet van geel direct de leeuw ophalen maarja dit riep ik al toen ze immers haalde.
Ben het met je eens! Vind hem ideaal voor ons, in combinatie met een goede spits
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 23 december 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Welke bron? Immers wordt niet verkocht ik geloof al lang niet meer in de Kerstman
Barabas
 Barabas - dinsdag 23 december 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 15:56 schreef daan limbos het volgende:
..... Misschien vinden sommigen mij ook wel een zeikert, het zij zo, maar ik blijf erbij dat van Geel met zijn mooie praatjes de kluit gewoon belazerd heeft. O, wat had hij al maandenlang een prachtige lijst klaar als Pelle weg zou gaan. Neem van mij aan, er was geen lijst. Waarom Bilal gekocht die nu helemaal verpietert op de bank. Voor dat geld en nog een beetje had je een redelijke spits kunnen kopen. Ik was toen hij kwam al sceptisch, want en bij Willem II en bij AZ ging het goed toen hij aan het handje van Adriaansen liep. Bij Ajax ging het helemaal mis en toen hij bij Rohda wegging was het daar een puinhoop. Financieel is het bij ons goed gegaan, maar dat zie ik meer als de verdienste van Gudde.
Ieder zijn mening, maar wat een flauwekul is dit zeg. Los van de aannames die je doet is het een eenzijdige en negatieve lezing van de feiten. Je rekent hem ook nog eens zaken aan die niet kloppen.

Misschien een idee om handbalsupporter te worden?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 december 2014 - 15:18 schreef RenatoBos het volgende:
Kuyt over terugkeer: ''Feyenoord moet het ook willen''

[ afbeelding ]

Hij begon bij Quick Boys, speelde toen bij FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool en sinds 2012 bij Fenerbahçe SK in Turkije. Hij speelde in tien jaar tijd meer dan honderd wedstrijden in het shirt van het Nederlands elftal en beëindigde dit jaar zijn interlandcarrière. Hij staat bekend als een harde werker en iemand die altijd tot het gaatje gaat: Dirk Kuyt. NOS Langs de Lijn staat vanavond helemaal in het teken van de 34-jarige voetballer uit Katwijk. Nu alvast een voorproefje.

Naast liefde voor het Nederlands elftal, heeft Kuyt nog een grote liefde: Feyenoord. "Feyenoord is mijn club en dat zal altijd zo blijven", vertelt de aanvaller. "Het is nog altijd een droom om daar weer te spelen." Daarom laat de voetballer bij elke club waar hij speelt in zijn contract zetten dat hij voor niets naar Feyenoord kan als hij dat zou willen. "Dat gaat niet om geld", zegt Kuyt. "Het gaat om waardering en ik wil graag na mijn carrière betrokken blijven bij de club."

Betekent dat dan dat Kuyt na dit seizoen bij Fenerbahçe terugkeert naar Rotterdam? "Zij willen me graag behouden in Istanbul", vertelt hij. "Feyenoord moet het ook nog maar willen, ik weet niet wat hun visie is. Je hebt in de voetballerij, en in het leven, altijd meerdere partijen nodig voor zo'n beslissing. Maar ik voel me nog heel fit."
Bron:NOS
Kuyt over eerdere beloftes: ''Dat is mijn tekortkoming''

1z5m8np.jpg

Dirk Kuyt sprak zich gisteren in NOS Langs de Lijn weer uit over een mogelijke terugkeer bij Feyenoord. Dat is nog altijd zijn droom, vertelde de oud-international in een groot interview van één vol uur met de radiozender. Maar er zijn twee partijen nodig om de aanvaller weer naar De Kuip te halen, benadrukte hij ook.

In Rotterdam vinden ze die woorden steeds ongeloofwaardiger, want al bij zijn afscheid bij Feyenoord beloofde hij ooit fit terug te keren. Kuyt is inmiddels alweer 34. ''In je leven zeg je dingen en mijn tekortkoming is dat ik soms te open ben geweest over mijn gedachtes'', stelt de speler van Fenerbahce in datzelfde programma.

Kuyt kreeg in het verleden al de kans voor een rentree in De Kuip. ''Drie jaar geleden was het bijna zover. Alleen kreeg ik niet het juiste gevoel dat Feyenoord mij echt kon of wilde hebben. Op de een of andere manier zaten we niet op één lijn.'' Het ging daarbij niet om geld, maar om een stukje waardering om na zijn carrière als jeugdtrainer actief te blijven.

Als speler van Liverpool sprak Kuyt later de wens uit om vóór zijn 35e zijn comeback te maken als Feyenoord kampioen kan worden. Die leeftijd tikt hij bijna aan, maar een terugkeer sluit hij desondanks nog niet uit. ''Op mijn leeftijd gaan steeds meer mensen mij aanvallen. Ik ben nu 34, maar voel me nog heel fit. Ik speel elke wedstrijd, mis geen training en heb het twee keer 45 minuten volgehouden in de hitte van Brazilië op het WK.''
Bron:NOS
de bluffer
 de bluffer - woensdag 24 december 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Uit de woorden van Dirk Kuyt begrijp ik dat hij heel graag bij FEYENOORD wil terug komen en willen werken.
Dus MvG nodig Dirk eens uit op een borrel voor een gesprek met de feestdagen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 december 2014 - 13:10   quote  deeplink  
We kunnen m dus een in de winterstop gratis ophalen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 13:10 schreef Stylzz het volgende:
We kunnen m dus een in de winterstop gratis ophalen
Geweldig dat ie dat overal in zijn contract laat opnemen he, dat zal de Kuijt-haters wel verstommen..

Dirk///HELD..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 december 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Legt de bal bij ons.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 24 december 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Gratis is goed.
En aangepast salaris.
Barabas
 Barabas - woensdag 24 december 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Nogmaals.... Snel regelen en als het ff kan in januari al laten beginnen....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 24 december 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Prima voor de rechterkant(mits normaal salaris), Toornstra op 10.
van geil
 van geil - woensdag 24 december 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Dan zal van Geel eerst nogal wat achterstallig huiswerk moeten verrichten.
Want de salarishuishouding verdiend zeker niet de schoonheidsprijs.
Daar had hij in de zomer al mee moeten starten.
ipv heen en weer vliegen voor n spits die bij voorbaat al onmogelijk bleek.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 24 december 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Dat probleem lost zich vanzelf op.
Alleen niet in januari.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 24 december 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 december 2014 - 13:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geweldig dat ie dat overal in zijn contract laat opnemen he, dat zal de Kuijt-haters wel verstommen..

Dirk///HELD..
Niks verstommen !! Opzouten met die ouwe ... Hebben we NU niks meer aan!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 december 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Tja en dan heb je natuurlijk ook nog lijdensweg..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1561019