|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op maandag 29 december 2014 - 14:11 schreef Barabas het volgende:Maar je hebt wel een punt: We kunnen de selectie ook versterken met een scorende spits om zo een serieuze poging in Europa te wagen. Is wel een dure gok en juist dat moeten we m.i. niet meer doen. Verder moeten we sowieso nog voor de 2e plaats gaan, vind ik. Het wordt tijd dat we weer eens een stuk in de Champions League mee gaan draaien. Daar verdien je misschien nog wel meer geld mee dan de verkoop van Clasie. De reden dat wij structureel achter lopen op 020 en die boeren, is dat zij miljoenen ophalen in de CL en wij niet. De enige manier om dat terug te draaien, is door ook CL te gaan spelen. En dat doe je niet door steeds maar weer je beste spelers van de hand te doen. Ik zeg dus, Clasie houden dit seizoen, CL halen en hem daarna pas voor hetzelfde (of meer) geld verkopen, eventueel. Dat is alleen maar winst, als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Zou ideaal zijn als we op 1 juli 2015 de selectie rond zouden hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren We zijn al jaren de koopjesjagers van de ere-divisie en dan loop je altijd achter de feiten aan. Maar Clasie nu laten gaan? Dan spelen we volgend seizoen niet Europees, tenzij we 15 miljoen voor hem beuren en dat hele bedrag besteed mag worden aan versterkingen. Maar helaas, de wens is de vader van de gedachte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
volgens mij begint t andersom. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
havenaar is transfere vrij , misschien wat voor ons ???? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lees net dat Benitez de komst van Zapata hoogstpersoonlijk heeft afgeblazen. Hebben we daar ff pech gehad en dat heeft MvG dan toch prima gedaan. De uitkomst valt hem in ieder geval niet te verwijten. Kazim was de vierde optie en die hebben we gekregen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: In die van jou mischien... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
:0 in trek t geel maar in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zal toch niet waar zijn.........Havenaar staat ernaast ik dacht Cordoba , nee he alstublieft niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
No worry's Piet,Kazim is al 2 klassen beter. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daar heb ik geen beeld bij.... weet je het zeker? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het is een beetje stil rond huize Van Geel.... Is ie skiën of zo? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is die Te Vrede nou al eens weg? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bijna. Overmorgen gaat de trein vertrekken: Te Vrede en Schaken zijn aan boord. Verhoek staat nog te wachten op het perron.... heeft alleen een zetje nodig 😁 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik begreep dat ze hem hebben wijsgemaakt heel hard tegen de pilaar op perron 9 3/4 te rennen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 21:36 schreef Bosifyable het volgende:Ik begreep dat ze hem hebben wijsgemaakt heel hard tegen de pilaar op perron 9 3/4 te rennen. Zelfs die gaat ie missen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat lag dan aan de vleugels |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dat ligt dan weer aan Fred. En dat weer aan van Geel En dat weer aan Gudde.
Feyenoord is vast erg ziek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Volgens van Geil mag hij als 1 van de weinigen blijven..zelfs Jens moet weg! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alles om Te Vrede heen bouwen. 5 keer de schaal op rij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
D K al op weg naar De Kuip? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar ligt bluffer nou bovenop.. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Zal de opstelling er na het trainingskamp zo uitgaan zien. ----------------------- Vermeer ------------------------- - Toornstra --- van Beek --------- Kongolo ------ Nelom - -------- El Ahmadi ----------------------- Clasie ------- ----------------------- Immers -------------------------- - Basacicoglu -------- Kazim-Richards --------- Boetius - |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Matthew Steenvoorden wordt door Feyenoord voor de rest van dit seizoen verhuurd aan FC Dordrecht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Contract zal ook wel niet verlengd worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kramaric naar Vitesse via Chelsea. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is nog een aanname, maar t zal wel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 december 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Boeiend? Niet echt toch.... Ben eerder benieuwd naar wat er de komende weken bij ons gaat gebeuren/veranderen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat gewoon naar Engeland.(leicester) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 31 december 2014 - 16:20 schreef Barabas het volgende:[..] Boeiend? Niet echt toch.... Ben eerder benieuwd naar wat er de komende weken bij ons gaat gebeuren/veranderen. Gewoon .........."........niets |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 december 2014 - 22:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] En dat ligt dan weer aan Fred. En dat weer aan van Geel En dat weer aan Gudde. Feyenoord is vast erg ziek. Ja misschien wel of we kampioen gaan worden en dat kunnen we nog steeds |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Het is een hele aardige meid |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 31 december 2014 - 14:37 schreef edjoe het volgende:Zal de opstelling er na het trainingskamp zo uitgaan zien. ----------------------- Vermeer ------------------------- - Toornstra --- van Beek --------- Kongolo ------ Nelom - -------- El Ahmadi ----------------------- Clasie ------- ----------------------- Immers -------------------------- - Basacicoglu -------- Kazim-Richards --------- Boetius - denk het van niet geen Toornstra op de rechtsback plaats |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan moeten ze hem nu gaan verkopen |
|
|
|