|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja dat snap ik, held.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik zie en spreek haar misschien op 4-2 in Heerenveen wel als wij tegen de Friezen moeten in de Sky Box |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Boerenveen presenteert morgen "een nieuwe speler".
Denk dat we het laatste van Schaken bij Feyenoord gezien hebben, leuke stap voor Ruben, onze vleugels blijven goed bezet met Boetius, Manu, Bilal en Toornstra. Kan er met het vrijgekomen salaris mooi iemand gehuurd worden! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2015 - 13:11 schreef moa het volgende:Boerenveen presenteert morgen "een nieuwe speler". Denk dat we het laatste van Schaken bij Feyenoord gezien hebben, leuke stap voor Ruben, onze vleugels blijven goed bezet met Boetius, Manu, Bilal en Toornstra. Kan er met het vrijgekomen salaris mooi iemand gehuurd worden! Ik ben tehuur als discipline trainer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2015 - 13:11 schreef moa het volgende:Boerenveen presenteert morgen "een nieuwe speler". Denk dat we het laatste van Schaken bij Feyenoord gezien hebben, leuke stap voor Ruben, onze vleugels blijven goed bezet met Boetius, Manu, Bilal en Toornstra. Kan er met het vrijgekomen salaris mooi iemand gehuurd worden! graag dan wel een zeer goeie spits van het zelfde salaris als Ruben |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen topper denk ik voor dit salaris , dus waarom geld uitgeven. Leg wat jeugdspelers vast |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Schaken heeft in 2012 nog een nieuw contract getekend en behoort tot de beter betaalde spelers van de selectie, het zou me niks verbazen als hij 800.000 per jaar verdiend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2015 - 13:48 schreef moa het volgende:[..] Schaken heeft in 2012 nog een nieuw contract getekend en behoort tot de beter betaalde spelers van de selectie, het zou me niks verbazen als hij 800.000 per jaar verdiend. Dat is bijna net zoveel als de gemiddelde forum deelnemer, maar ja als het waar is denk ik wel dat daar voor een half seizoen mogelijkheden liggen. Alleen ik geloof het niet zowel in het salaris als in de bereidwilligheid van Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja de prijsjes liegen er niet om |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik Tonny was bleef ik gewoon bij Feyenoord hij krijgt hier meer kans om te spelen dan in Italië denk ik en ik moet geloven of die verhalen wel waar zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Maar ff ruilen met Zapata..... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Adebayor.... dat lijkt mij wel wat.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 01 januari 2015 - 14:14 schreef piet de paler het volgende:[..] Dat is bijna net zoveel als de gemiddelde forum deelnemer, maar ja als het waar is denk ik wel dat daar voor een half seizoen mogelijkheden liggen. Alleen ik geloof het niet zowel in het salaris als in de bereidwilligheid van Feyenoord. De bereidwilligheid van Feyenoord om een vervanger te halen bedoel je? Ja das altijd afwachten.
Maar volgens dit soort berichtjes: http://www.soccernews.nl/news/188958/PSV_Eredivisieclub_met_meeste_spelers_in_Inkomens_Top_100,_Ajax_volgt
Zouden Mathijssen, Schaken en de Vrij onze grootverdieners zijn in 2013, Schaken heeft nog altijd ditzelfde contract net als Mathijssen. (1.100.000 gemiddeld pp.) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is ook geen geheim. Als Schaken en Vilhena en ??? weg gaan komt er wel wat ruimte. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als die 2 vertrekken kun je een goede spits halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verhoek moet gewoon ook afgekocht worden. Van Geel moet zijn verlies in deze nemen, had al moeten gebeuren. dus nu , actie. anders kost t nog meer voor n totaal overbodige speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Schaken, Verhoek en Mulder weg, hoop dat Vilhena wel blijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou Vilhena wel hierover willen horen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Necid per direct teruggeroepen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mijn grote talent Jari Schuurman meenemen naar Dubai |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hmmm..te licht voor ons denk ik. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Keeper Miazek moet ook mee en spelers als Bart Nieuwkoop&Marlon Slabbekoorn zijn zeer grote aankomende talenten en moeten straks gewoon mee blijven trainen bij de 1e selectie als ze terug komen uit Dubai |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Sorry KENNY kon geen goeie Topic vinden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar zijn ze dan naar toe |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar staat dat, staat niet op teletekst |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meen je dat nou..(?) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Iemand een idee wat vilhena op moet leveren? Zal wel geen vetpot zijn gezien zijn contractduur.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2 kratjes bier en een zakje nootjes |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 09:49 schreef kakkie21 het volgende:Iemand een idee wat vilhena op moet leveren? Zal wel geen vetpot zijn gezien zijn contractduur.. Tussen de 2 en 5 miljoen zeker |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: het is geen 020 speler |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Transferwaarde is volgens Transfermarkt zo'n 5 miljoen euro voor Vilhena, zou mij verbazen als van Geel 1 van onze grotere talenten zo makkelijk wil verkopen. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Kijkend naar de selectie, dan kan er een middenvelder verkocht worden zonder dat de selectie aan kwaliteit inboekt. De TS zal echter ook naar het komend seizoen kijken. En dan gaat het er vooral om wat er met Clasie gaat gebeuren. Als Feyenoord uiteindelijk kiest voor het 4-3-3 systeem met echte buitenspelers, dan lijkt mij dat Vilhena én Clasie verkocht kunnen worden, met Karsdorp als talentvolle vervanger. Vilhena kan dan wat mij betreft in deze transfer window verkocht worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 10:32 schreef moa het volgende:Transferwaarde is volgens Transfermarkt zo'n 5 miljoen euro voor Vilhena, zou mij verbazen als van Geel 1 van onze grotere talenten zo makkelijk wil verkopen. Vilhena staat naar mijn mening al 3 seizoenen stil,het komt er maar niet uit en kansen heeft hij volop gehad.Heel jammer,maar als je door wilt pakken met Feyenoord heb je nu niets aan Tonny helaas.5 miljoen is een mooi bedrag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niet verkopen. Tonny moet blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:03 schreef ar het volgende:[..] Vilhena staat naar mijn mening al 3 seizoenen stil,het komt er maar niet uit en kansen heeft hij volop gehad.Heel jammer,maar als je door wilt pakken met Feyenoord heb je nu niets aan Tonny helaas.5 miljoen is een mooi bedrag. Dat is waar maar je moet ook iets op de bank hebben, als je Vilhena nu verkoopt hou je nog 4 middenvelders over, Immers, Ahmadi, Toornstra en Clasie. Waarvan je waarschijnlijk Clasie deze zomer kwijt bent en Toornstra al op de rechts buiten staat. De selectie wordt dan wel heel dun. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tijd voor een update:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door moa -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:10 schreef moa het volgende:[..] Dat is waar maar je moet ook iets op de bank hebben, als je Vilhena nu verkoopt hou je nog 4 middenvelders over, Immers, Ahmadi, Toornstra en Clasie. Waarvan je waarschijnlijk Clasie deze zomer kwijt bent en Toornstra al op de rechts buiten staat. De selectie wordt dan wel heel dun. Niet als je Rick Karsdorp meetelt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Die wordt nu gebruikt als rechts back, als we iedereen uit de jeugd meetellen hebben we 100 middenvelders. Probleem is dat we niet een zootje kameraadjes het veld in kunnen sturen, als je ergens om mee wil doen moet je alle posities dubbel bezet hebben met minimaal eredivisie waardige spelers. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:17 schreef moa het volgende:[..] Die wordt nu gebruikt als rechts back, als we iedereen uit de jeugd meetellen hebben we 100 middenvelders. Probleem is dat we niet een zootje kameraadjes het veld in kunnen sturen, als je ergens om mee wil doen moet je alle posities dubbel bezet hebben met minimaal eredivisie waardige spelers. Het feit dat Karsdorp een paar invalbeurten heeft gehad als rechtsback doet niets af aan het feit dat hij van origine een middenvelder is. Je reactie vind ik daarom onzinnig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door sportverteller -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:17 schreef moa het volgende:[..] Die wordt nu gebruikt als rechts back, als we iedereen uit de jeugd meetellen hebben we 100 middenvelders. Probleem is dat we niet een zootje kameraadjes het veld in kunnen sturen, als je ergens om mee wil doen moet je alle posities dubbel bezet hebben met minimaal eredivisie waardige spelers. De realiteit van de Eredivisie.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:10 schreef moa het volgende:[..] Dat is waar maar je moet ook iets op de bank hebben, als je Vilhena nu verkoopt hou je nog 4 middenvelders over, Immers, Ahmadi, Toornstra en Clasie. Waarvan je waarschijnlijk Clasie deze zomer kwijt bent en Toornstra al op de rechts buiten staat. De selectie wordt dan wel heel dun. Waarbij best gezegd mag worden dat ook Immers wel eens weg zou kunnen gaan aan het eind van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door Barabas -- |
|
|
|