BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - vrijdag 02 januari 2015 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarbij best gezegd mag worden dat ook Immers wel eens weg zou kunnen gaan aan het eind van het seizoen.
Zal eens tijd worden.
moa
 moa - vrijdag 02 januari 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:30 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Het feit dat Karsdorp een paar invalbeurten heeft gehad als rechtsback doet niets af aan het feit dat hij van origine een middenvelder is. Je reactie vind ik daarom onzinnig.
Ik heb een andere mening dus jouw reactie is onzinnig? Wat een flauwekul.

Karsdorp heeft nog helemaal niks laten zien, als die jongen goed genoeg is moet er natuurlijk ruimte zijn om hem speelminuten te geven op het middenveld, maar je moet er niet toe gedwongen zijn omdat je niks anders hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door moa --
moa
 moa - vrijdag 02 januari 2015 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarbij best gezegd mag worden dat ook Immers wel eens weg zou kunnen gaan aan het eind van het seizoen.
Idd. En als we pech hebben gaat Toornstra zijn debuut nog maken in Oranje en moet je daar ook al voor vrezen.
ar
 ar - vrijdag 02 januari 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Tonny kun je wel verkopen nu,met Jens en Rick op het middenveld,Bilal op rechts moet dat kunnen.
MMM
 MMM - vrijdag 02 januari 2015 - 11:51   quote  deeplink  
Welnee, Toornstra blijft nog wel. Of er moet een gigantisch bedrag op tafel komen.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 02 januari 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:45 schreef moa het volgende:

[..]

Ik heb een andere mening dus jouw reactie is onzinnig? Wat een flauwekul.

Karsdorp heeft nog helemaal niks laten zien, als die jongen goed genoeg is moet er natuurlijk ruimte zijn om hem speelminuten te geven op het middenveld, maar je moet er niet toe gedwongen zijn omdat je niks anders hebt.
Mijn opmerking sloeg op het feit dat jij het onterecht vond dat ik Karsdorp als middenvelder meetelde, omdat je dan naar jouw mening dan net zo goed ook de kameraadjes kan meetellen. En dat blijf ik dus een onzinnige opmerking vinden. Feit is en blijft dat Karsdorp een middenvelder is en bij de selectie zit. Dus mag hij als zodanig meegeteld worden.
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 11:57   quote  deeplink  
Clasie en Immers na dit seizoen weg. D K erbij en Schuurman en Nieuwkoop overhevelen. Misschien nog een jeugdspeler erbij en nog een spits. Zoiets zal het wel gaan worden. Oh ja, ik vergeet steeds te vermelden dat Vermeer na dit seizoen ook wel eens onhoudbaar zal blijken te zijn... heb liever dat hij blijft, maar goed.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 januari 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Kuyt welwillend: ''Dan kan ik met Feyenoord om de tafel''

15rldhy.jpg

Dirk Kuyt maakt in de zomer wellicht de transfervrije overstap naar Feyenoord. Toch wil de huidige aanvaller van Fenerbahçe momenteel nog niet al te veel stilstaan over waar hij belandt na afloop van het huidige seizoen. Dat vertelde de Nederlander aan Fanatik.

De voormalig international is tevreden bij zijn huidige werkgever. "Fenerbahçe zorgt goed voor ons. Er zijn geen problemen. Mijn kinderen en mijn vrouw zijn heel erg gelukkig in Istanbul. Mijn contract verloopt aan het einde van dit seizoen. Ik denk nu niet aan een nieuw contract, maar aan het twintigste kampioenschap", zo liet de ervaren aanvaller weten.

Een zomers vertrek behoort wel tot de mogelijkheden. "Het klopt dat Feyenoord mij aan het einde van het seizoen wil. Als het bestuur mij ook wil, dan kunnen we om de tafel. Maar ik wil het daar voorlopig niet over hebben, want ik ben gefocust op de vierde ster", zo besloot Kuyt zijn relaas. Ook tussen 2003 en 2006 speelde Kuyt voor Feyenoord.
Bron: Soccernews
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
Niet in het komende raam dus....
MMM
 MMM - vrijdag 02 januari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Wat een gelul weer, alles om iedereen te vriend te houden.
moa
 moa - vrijdag 02 januari 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:53 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Mijn opmerking sloeg op het feit dat jij het onterecht vond dat ik Karsdorp als middenvelder meetelde, omdat je dan naar jouw mening dan net zo goed ook de kameraadjes kan meetellen. En dat blijf ik dus een onzinnige opmerking vinden. Feit is en blijft dat Karsdorp een middenvelder is en bij de selectie zit. Dus mag hij als zodanig meegeteld worden.
Je mag hem gerust meetellen als selectie lid of als middenvelder, dat maakt me niet uit. Ik haalde in datzelfde berichtje aan dat ik vind dat je alle posities dubbel bezet moet hebben met eredivisie waardige spelers.

Vilhena, Clasie, Immers, Toornstra, Ahmadi hebben bewezen het niveau van de eredivisie aan te kunnen, Karsdorp heeft dat niet daarom liet ik hem buiten beschouwing.
moa
 moa - vrijdag 02 januari 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Kuyt hebben we niet nodig, we hebben voldoende spelers voor links en rechts buiten, ook wanneer Schaken en Verhoek vertrokken zijn. (voor zover die überhaupt een rol spelen) Voor de spits positie is hij niet de beste keuze.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 januari 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Waarbij best gezegd mag worden dat ook Immers wel eens weg zou kunnen gaan aan het eind van het seizoen.
Goed doorselecteren naar een hoger niveau impliceert wat mij betreft dát Immers de club moet gaan verlaten eind van het seizoen.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 02 januari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:03 schreef ar het volgende:

[..]

Vilhena staat naar mijn mening al 3 seizoenen stil,het komt er maar niet uit en kansen heeft hij volop gehad.Heel jammer,maar als je door wilt pakken met Feyenoord heb je nu niets aan Tonny helaas.5 miljoen is een mooi bedrag.
Lk zal het jammer vinden maar je hebt gelijk kansen gehad, maar het blijft een zeer groot talent nogmaals tussen de 2 en 5 miljoen minder niet
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 02 januari 2015 - 12:56   quote  deeplink  
Geen opa kuyt aub.
Of hij wordt gehaald om het trainersvak te leren.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 02 januari 2015 - 13:06   quote  deeplink  
Opa Kuijt is betaalbaar en nog steeds een werker, kan scoren, een feyenoord icoon, in Nederland gaat hij topscorer worden. Nog meer kritiek op zijn leeftijd is ongegrond als ik de jonkies zie voetballen denk ik hup Dirk stel ze een voorbeeld, Tjabba kom met iets anders dan het woordje opa
van geil
 van geil - vrijdag 02 januari 2015 - 13:44   quote  deeplink  
Volgens Zagreb is het bod van Chelsea onder de twee miljoen.
DUS
ar
 ar - vrijdag 02 januari 2015 - 14:13   quote  deeplink  
Is toch al rond?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 02 januari 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Maar ja Vitesse geloofd nog in een plaats bij de eerste 3 dus hun TD is toch optimistischer als ons forum ze gaan er dus voor met een goede huurling
van geil
 van geil - vrijdag 02 januari 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 14:13 schreef ar het volgende:
Is toch al rond?
als t klopt , geeft t te denken
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 02 januari 2015 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:06 schreef piet de paler het volgende:
Opa Kuijt is betaalbaar en nog steeds een werker, kan scoren, een feyenoord icoon, in Nederland gaat hij topscorer worden. Nog meer kritiek op zijn leeftijd is ongegrond als ik de jonkies zie voetballen denk ik hup Dirk stel ze een voorbeeld, Tjabba kom met iets anders dan het woordje opa
Vader van een 50 jarige zoon dan?
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 02 januari 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 14:32 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Vader van een 50 jarige zoon dan?
Ja dat is een feit.😪
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:06 schreef piet de paler het volgende:
Opa Kuijt is betaalbaar en nog steeds een werker, kan scoren, een feyenoord icoon, in Nederland gaat hij topscorer worden. Nog meer kritiek op zijn leeftijd is ongegrond als ik de jonkies zie voetballen denk ik hup Dirk stel ze een voorbeeld, Tjabba kom met iets anders dan het woordje opa
+1
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 15:24   quote  deeplink  
Komaan zeg. Dirk kan nog prima een jaar mee. Misschien zelfs 2! Worden we alleen maar sterker van, wat is daar nou mis mee? MvG moet de telefoon nog maar eens pakken en Kalou een hernieuwde samenwerking voorleggen. Die kan zeker nog 2 jaar mee!
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 13:44 schreef van geil het volgende:
Volgens Zagreb is het bod van Chelsea onder de twee miljoen.
DUS
Geloof ik helemaal niks van. Misschien is dat het bedrag dat die voorzitter zelf in zijn zak steekt! 😝
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 02 januari 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 14:26 schreef van geil het volgende:

[..]

als t klopt , geeft t te denken
Goede kans dan ook dat het niet klopt..
moa
 moa - vrijdag 02 januari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 15:24 schreef Barabas het volgende:
Komaan zeg. Dirk kan nog prima een jaar mee. Misschien zelfs 2! Worden we alleen maar sterker van, wat is daar nou mis mee? MvG moet de telefoon nog maar eens pakken en Kalou een hernieuwde samenwerking voorleggen. Die kan zeker nog 2 jaar mee!
Nee joh, waar wil je die oude man neer zetten?

Onze flank bezetting is uitstekend, en als spits wil je hem echt niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 januari 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Kazim Dirk Richards
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 02 januari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 11:57 schreef Barabas het volgende:
Clasie en Immers na dit seizoen weg. D K erbij en Schuurman en Nieuwkoop overhevelen. Misschien nog een jeugdspeler erbij en nog een spits. Zoiets zal het wel gaan worden. Oh ja, ik vergeet steeds te vermelden dat Vermeer na dit seizoen ook wel eens onhoudbaar zal blijken te zijn... heb liever dat hij blijft, maar goed.
Dus jij denkt dat er weer miljoenen binnen komen
van geil
 van geil - vrijdag 02 januari 2015 - 20:09   quote  deeplink  
jij niet dan?
ar
 ar - vrijdag 02 januari 2015 - 20:20   quote  deeplink  
Voor Clasie sowieso na dit seizoen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Clasie is 1, Vermeer en Kongolo zijn internationals en zeer goed bezig. Kan zomaar dat ze ook weg gaan.... Deze 3 zijn samen goed voor minstens 20 miljoen.

Dus ja, dan komen er miljoenen binnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2015 door Barabas --
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 18:09 schreef moa het volgende:

[..]

Nee joh, waar wil je die oude man neer zetten?

Onze flank bezetting is uitstekend, en als spits wil je hem echt niet.
Hij speelt en scoort in Turkije vanuit zijn rol als spits. Wat jij beweert is dus best wel raar. Jij ziet het gewoon niet zitten, maar om nou te doen alsof Dirk het compleet verleerd is......
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 januari 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Man Utd schijnt 14 miljoen te willen bieden voor Shaquiri, die kan er niets van.
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 20:50   quote  deeplink  
Immers aanbieden!!!
moa
 moa - vrijdag 02 januari 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 januari 2015 - 20:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij speelt en scoort in Turkije vanuit zijn rol als spits. Wat jij beweert is dus best wel raar. Jij ziet het gewoon niet zitten, maar om nou te doen alsof Dirk het compleet verleerd is......
Ik hoef niet alsof te doen de cijfers spreken voor zich. 35 jaar oud komende zomer, 3 doelpunten in 16 wedstrijden.
van geil
 van geil - vrijdag 02 januari 2015 - 22:05   quote  deeplink  
ik krijg er jeuk aan mijn ballen van.
Barabas
 Barabas - vrijdag 02 januari 2015 - 22:16   quote  deeplink  
ff krabben kan opluchten.... niet aan je vingers ruiken....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 januari 2015 - 23:45   quote  deeplink  
Nou doe ik het toch..
ar
 ar - zaterdag 03 januari 2015 - 00:03   quote  deeplink  
En...valt het mee?
van geil
 van geil - zaterdag 03 januari 2015 - 00:05   quote  deeplink  
daar hoor je effe niets meer van
ar
 ar - zaterdag 03 januari 2015 - 00:08   quote  deeplink  
:))
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 januari 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Heeeeeeeeeeeerlijk..
van geil
 van geil - zaterdag 03 januari 2015 - 00:22   quote  deeplink  
net n joint
ar
 ar - zaterdag 03 januari 2015 - 00:24   quote  deeplink  
moet ik van kotsen van zo,n snaak.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 januari 2015 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 00:22 schreef van geil het volgende:
net n joint
Aight..
Liefhebbers
 Liefhebbers - zaterdag 03 januari 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Van aanholt in een ruildeal met schaken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 03 januari 2015 - 09:52   quote  deeplink  
Vilhena wil weg.
Wat een droeftoeter.
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 03 januari 2015 - 10:10   quote  deeplink  
Zeer goeie zaak Van Aanholt direct binnen halen in ruil samen met Schaken
en een paar ton Euro's er bij
moa
 moa - zaterdag 03 januari 2015 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 januari 2015 - 09:52 schreef Stylzz het volgende:
Vilhena wil weg.
Wat een droeftoeter.
Hij heeft nog niks gezegd, allemaal speculatie en het AD doet ook even een duit in het zakje,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1565530