|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 14:00 schreef RenatoBos het volgende:Hebben we dan een centrale verdediger nodig, vanuit de beloften is daar toch ook aanwas, Dammers word door Fred omgebouwd, Steenvoorden laten we speelminuten maken bij Dordrecht.. Volgens mij zijn we op deze positie voor de komende jaren wel ingedekt. Mats Knoester wordt de opvolger van de opvolger van Van Beek/Kongolo..... Komende 6 jaar zitten we geramd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 14:49 schreef Barabas het volgende:[..] Volgens mij zijn we op deze positie voor de komende jaren wel ingedekt. Mats Knoester wordt de opvolger van de opvolger van Van Beek/Kongolo..... Komende 6 jaar zitten we geramd. Precies, hoewel je die zekerheid nooit 100% hebt komt er nog het één en ander op uit de jeugd. Alles beter dan iemand met zo'n karakter als Hoedt binnen halen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan nog maar weinig zeggen van Steenvoorden. Tegen Herackes deed ie het best aardig kan ik me herinneren. Dammers deed het ook best. Mocht kongolo vertrekken is iemand er bij geen overbodige luxe. Want wat gaan ze met Boula doen. En gaat Kongolo vertrekken..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Knoester is nog erg jong he.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Een speler als Wesley Hoedt hebben we toch wel in onze jeugd zitten, een goeie spits die moeten we hebben |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik vond Hoedt erg sterk spelen tegen ons. En als Mathijsen en Kongolo beiden vertrekken, moet er wel degelijk wat bijkomen, omdat je anders de posities niet dubbel bezet hebt... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik lees trouwens net dat het contract van Schaken ontbonden is? zonde, hadden ze best nog wat aan kunnen verdienen. Maar nu weten we in elk geval dat Van Geel wel degelijk geld (lees: salaris) aan het genereren is, dus zal hij nog wel wat ondernemen om bijvoorbeeld een spits aan te trekken... Of een goede verdediger zodat hij een Kongolo gerust kan verkopen aangezien er al een opvolger klaar staat. Van het geld wat dan vrij komt, kan hij een goeie spits kopen... (het is maar een scenario, maar ik kan me best voorstellen dat Van Geel daar misschien op speculeren zal, mits zo'n vervanger in beeld is en dat hij relatief goedkoop is!)... |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Ja ik las het ook al.
FR12.nl Home Forum Fotoverslagen Feyenoord Wedstrijden Man of the Match Dump Voetbalpool Contact
'Napoli bereidt bod voor op Vilhena' Tonny Vilhena hoopt Feyenoord snel te verlaten voor een buitenlandse club. De middenvelder is niet tevreden bij de Rotterdammers vanwege een gebrek aan speeltijd. Het jonge talent mocht vorig seizoen nog hopen op een plek in de WK-selectie, maar sindsdien ging het snel bergafwaarts. Volgens Italiaanse media is Napoli bezig om een bod uit te brengen op Vilhena. Vorige week maakte Voetbal International al melding van de verregaande interesse van de Italiaanse topclub voor de Feyenoorder. Vilhena heeft nog een contract tot medio 2016 in Rotterdam. Feyenoord wilde eerder nog zijn verbintenis verlengen, maar het jonge talent lijkt daar niet mee akkoord te gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1,2,3, 4 hoedtje van, hoedtje van |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Napoli heeft er een nieuwe aanvaller bij,misschien willen ze Zapata nu wel verhuren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Hoedt, Sinkgraven en Hateboer halen als opvolgers van Mathijsen, Boulharouz en Vilhena. En toch proberen om Guidetti voor de spits te halen. Is de selectie gelijk bij aanvang van de nieuwe competitie compleet en beginnen niet weer met een achterstand van 8 punten na vier wedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti is de laatste tijd ook regelmatig aan het falen bij Celtic. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote: Word ie niet duurder van haha. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik denk dat hij dat doet om naar de KUIP te willen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Aha, volg 'm niet echt, maar vond het al opvallend stil hier rond John. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Dan kunnen we beter, als Vilhena dan toch echt wil vertrekken, Zapata in een denitieve overgang betrekken. Zij Vilhena, wij Zapata. Plus nog wat geld voor ons. Maar wat mij betreft blijft Vilhena gewoon nog een. Aan de andere kant..als hij echt niet meer wilt bijtekenen... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mist publiek, heeft Guidetti nodig om te stralen. Ik kan me voorstellen dat spelen voor 5 man niet veel plezier geeft, das wat mij opviel dat het soms erg rustig is in het stadion. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dirkie in koffietijd, HELD! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"Fenerbahce wil me graag houden....", zegt ie dan... Zit ie nu alweer met salaris te schermen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 14:36 schreef FR-Henk het volgende:"Fenerbahce wil me graag houden....", zegt ie dan... Zit ie nu alweer met salaris te schermen? Volgens mij bedoelt hij dat Fenernahce hem liever niet ziet gaan. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Mooi. Mogen hem houwen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 10:27 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dan kunnen we beter, als Vilhena dan toch echt wil vertrekken, Zapata in een denitieve overgang betrekken. Zij Vilhena, wij Zapata. Plus nog wat geld voor ons.... Dat mag je willen. Transferwaardes vrij interpreteren....
Zapata - Vilhena = 2 tot 4 miljoen bijbetalen.... door Feyenoord. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 14:45 schreef Barabas het volgende:[..] Dat mag je willen. Transferwaardes vrij interpreteren.... Zapata - Vilhena = 2 tot 4 miljoen bijbetalen.... door Feyenoord. Top om. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha koffietijd. Daar ligt zijn toekomst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T is en blijft n sympathieke gast. zowel T als Dirkie |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kuyt z'n toekomst is Varkenoord, als mental coach. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En Henk is een................... Met vingers |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Meer dan de helft van de wereldbevolking houdt van piemels.
Ik ook, maar wel van de mijne... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat zal Kuijt er dit seizoen nog veel inklappen, maar ja dat zal dit seizoen niet gebeuren. Maar ik hoop dat hij volgend seizoen er staat |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 januari 2015 - 18:08 schreef Barabas het volgende:[..] Meer dan de helft van de wereldbevolking houdt van piemels. Ik ook, maar wel van de mijne... Top man. Waar vind je ze nog, de monogame gays.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tof Piet. Dat is mensenkennis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mazzelaar, kijk zijn collega's dan.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voetbalanaalist, en als je pech hebt zit je met zo'n eigenwijze neus aan tafel :) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Humor vingerende Fr-Henkie! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: beroemd en berucht in de Zaanstreek.
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahahaha. En dat was ná het onderzoek, he! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Petje af Henk! Ik begrijp ook ineens waarom jij geen vis lust. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T lijkt Leicester te worden voor Kramaric of zoiets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hekkensluiter van de Premier League betaalde ruim twaalf miljoen euro, een clubrecord, voor de Kroatisch international.
Maar een half jaar geleden echt 2 miljoen hoor...
Natuurlijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2015 - 19:52 schreef Stylzz het volgende:hekkensluiter van de Premier League betaalde ruim twaalf miljoen euro, een clubrecord, voor de Kroatisch international. Maar een half jaar geleden echt 2 miljoen hoor... Natuurlijk. Is logisch. Die gozer is pas onlangs begonnen met scoren ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu snap ik wel dat iemand die tegen ons drie keer kan scoren 6x zo veel waard wordt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En t gerucht gaat dat Chelsea bereid is 250 miljoen voor Messi neer te tellen.
Dan is voetbal echt helemaal dood. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2015 - 19:52 schreef Stylzz het volgende:hekkensluiter van de Premier League betaalde ruim twaalf miljoen euro, een clubrecord, voor de Kroatisch international. Maar een half jaar geleden echt 2 miljoen hoor... Natuurlijk. En ik heet pamela ;) |
|
|
|