|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 07 januari 2015 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:En t gerucht gaat dat Chelsea bereid is 250 miljoen voor Messi neer te tellen. Dan is voetbal echt helemaal dood. WAT . Tering. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@CentreTransfer Chelsea are willing to pay the €250m release clause for Leo Messi as they want to sign 'the best football player of all time'. (RAC1) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onrealistisch,gaat nergens meer over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan je de halve eredivisie een jaar voor laten draaien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Messi kan bijna de beurs op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
100 miljoen te weinig.... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Koopje. Van Geel heeft weer eens zitten slapen... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Daar zouden wij een heel mooi stadion voor kunnen realiseren. Bizarre gedachte!
Maar ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben of we dan de Messi van weleer weer terug gaan zien. Chel$ea rekent daar blijkbaar op, maar ik moet het nog zien ... Denk trouwens wel dat het tijd is om te gaan voor Messi! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een goed voorbeeld dat geld geen reet meer waard is, degene die hierop deze manier mee omgaat heeft gewoon geen normbesef meer. Echt belachelijk voor een spelletje zo met geld te gooien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kuyt na dit seizoen? Wat een trieste ellende zou dat zijn.
Knap gescout. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 11:05 schreef VVout het volgende:Een goed voorbeeld dat geld geen reet meer waard is, degene die hierop deze manier mee omgaat heeft gewoon geen normbesef meer. Echt belachelijk voor een spelletje zo met geld te gooien. Is geen spelletje maar keiharde business.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dacht laat het nog even merken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wordt ook gehaald voor de ervaring en als breekijzer,ik geloof nooit dat hij als eerste spits gaat fungeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens " de berichten" willen ook Torino en Koeman Tonny overhalen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker tegen elkaar opbieden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Kuyt volgend seizoen in de Kuip? Altijd gedacht dat de TD er zat voor de lange termijn visie en bewaking. Of begrijp ik het na zo veel jaar nog steeds niet en is één seizoen tegenwoordig ook al een "lange termijn" |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 23:07 schreef daan limbos het volgende:Kuyt volgend seizoen in de Kuip? Altijd gedacht dat de TD er zat voor de lange termijn visie en bewaking. Of begrijp ik het na zo veel jaar nog steeds niet en is één seizoen tegenwoordig ook al een "lange termijn" Heeft van Geel dan al iets gezegd dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 23:07 schreef daan limbos het volgende:Kuyt volgend seizoen in de Kuip? Altijd gedacht dat de TD er zat voor de lange termijn visie en bewaking. Of begrijp ik het na zo veel jaar nog steeds niet en is één seizoen tegenwoordig ook al een "lange termijn" Met Kuyt kan je een langetermijnvisie invullen hoor. Als buffer bijvoorbeeld |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat dacht je van nog een poos genieten van een jongen als Dirk? Dan heb je ook weer een tijdje (1 of 2 jaar) ter overbrugging plus dat hij natuurlijk heel wat ervaring op de jongens kan overbrengen. Daarnaast is het altijd fijn voor een trainer een verlengstuk naar de groep toe te hebben. Nou, dan is een nestor toch altijd handig?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eens
Na dit seizoen zijn we een hoop ervaring kwijt. Althans, daar reken ik wel op!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 januari 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 11:07 schreef Arie.Klooster het volgende:Wat dacht je van nog een poos genieten van een jongen als Dirk? Dan heb je ook weer een tijdje (1 of 2 jaar) ter overbrugging plus dat hij natuurlijk heel wat ervaring op de jongens kan overbrengen. Daarnaast is het altijd fijn voor een trainer een verlengstuk naar de groep toe te hebben. Nou, dan is een nestor toch altijd handig? Daar heb je een punt. Karim en Kenneth anders enige ervaren spelers volgend seizoen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Karim, Kenneth, Kazim en Kuyt dus volgend jaar... Verwacht dat Kazim ook wordt vastgelegd. Te Vrede wordt dan verhuurd of verkocht, vermoed ik. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 08 januari 2015 - 11:05 schreef VVout het volgende:Een goed voorbeeld dat geld geen reet meer waard is, degene die hierop deze manier mee omgaat heeft gewoon geen normbesef meer. Echt belachelijk voor een spelletje zo met geld te gooien. Het gaat al lang niet meer om het voetbal alleen, een veelvoud van die 250Mil wordt verhandeld via merchandising en sponsoring. Uiteindelijk zijn wij het die de rekening gaan betalen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 15:45 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Karim, Kenneth, Kazim en Kuyt dus volgend jaar... Verwacht dat Kazim ook wordt vastgelegd. Te Vrede wordt dan verhuurd of verkocht, vermoed ik. K4 dus... Ik denk dat je zo maar gelijk zou kunnen krijgen als het gaat om Te Vrede en Kazim.... Kuyt is afwachten, maar ik denk en hoop het wel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voorlopig is Tony nog steeds bij mama , ik geloof niets van de interesse van die grote clubs, liggen wijntje slapen of zien we het niet? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wijntje? Wel duidelijk waar jij met je gedachten zit.... |
|
|
|
|
Roek66
|
|
|
De Leeuw van Groningen in de Kuip laten brullen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 17:31 schreef piet de paler het volgende:Voorlopig is Tony nog steeds bij mama , ik geloof niets van de interesse van die grote clubs, liggen wijntje slapen of zien we het niet? Hoop gelul en geen concrete handelingen, bla bla bla. Ik zie het ook voorlopig nog zo Piet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Straks verbaast hij iedereen en tekent een contract.
Bij Twente. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
DoomdenkerT, je weet er de spanning wel in te houden hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord niet geïnteresseerd in ADO-spits Kramer
Feyenoord werd in de eerste helft van het seizoen vaak in verband gebracht met Michel Kramer. De spits van ADO Den Haag wist dit seizoen als elf maal te scoren in zestien wedstrijden. De voormalig speler van NAC Breda en FC Volendam zou zal ook niet onwelwillend tegenover een transfer staan, maar van een transfer zal het niet komen.
ADO Den Haag vreest dat zij hun topscorer deze transferperiode gaan verliezen. "Maar hij zal niet naar Feyenoord gaan", zegt Mikos Gouka, Feyenoord-watcher van het Algemeen Dagblad, op Twitter. "De club is niet geïnteresseerd in deze speler."
Feyenoord heeft met Colin Kazim-Richards, Mitchell Te Vrede en Anass Achahbar drie spitsen in de huidige selectie. De club heeft aan het eind van dit seizoen de mogelijkheid om Kazim-Richards transfervrij over te nemen van Bursaspor. Mitchell Te Vrede moet het dit seizoen doen met een plaats op de reservebank, waar Achahbar niet in de pikorde voor lijkt te komen. Laatstegenoemde lijkt de club aan het eind van het seizoen transfervrij te verlaten, zijn contract wordt mogelijk niet verlengd. Bron:@Mikos Gouka |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hoop het! Mogen die duitsers hun portemonnee open trekken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Twente lees ik net mag niet veel meer, eindelijk gelijkheid van wat te doen bij schulden |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Kunnen wij mooi Castaignos voor een prikkie oppikken! Ik zeg doen.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Welke batterijen heeft Dirk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Lees net dat Aissaidi van Liverpool voor 2,5 miljoen mag vertrekken. Is dat niks voor ons? Verder zou ik best Toornstra eens op de rechtsback positie willen zien. --------------------------------- Vermeer ------------------------------- -Toornstra -------- van Beek ----------------- Kongolo ---------- Nelom - ------- Clasie ------------------ Immers ----------------- El Ahmadi ---- - Boetius -------------------- Kazim-Richards ----------------- Assaidi - Reserves: Mulder, Wikshire, Boulharouz, Woudenberg, Karsdorp, Vilhena, Basacicoglu, Manu, Te Vrede. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Prima speler. Meer dan dat zelfs. Is in Engeland een buitenbeentje gebleken. Kunnen zijn salaris helaas niet betalen. Onderweg naar de woestijn. |
|
|
|
|
Roek66
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is Tony al weg, ze staan in de rij voor deze tobber uuuhhhh topper . Ik denk dat die zaakwaarnemer alleen wat roept. Is dat niet die raiola of weet ik veel |
|
|
|