|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 11:39 schreef piet de paler het volgende:Is Tony al weg, ze staan in de rij voor deze tobber uuuhhhh topper . Ik denk dat die zaakwaarnemer alleen wat roept. Is dat niet die raiola of weet ik veel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mino dat was, hij is overgestapt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zijn nieuwe agent mocht je interesse hebben :)
SILVA BATISTA Lionel Sbs Foot Professional Sportsmen Career Management S.A. Avenue Rogier 27 LIÈGE 4000 Tel:+32-4/233 21 53 Fax:+32-4/233 80 63 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Batista waar ken ik die naam,los van het voetbal van effen googlen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
David Batista. Wereld kampioen worstelen en acteur zal wel familie zijn haaha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 11 januari 2015 - 11:20 schreef edjoe het volgende:Lees net dat Aissaidi van Liverpool voor 2,5 miljoen mag vertrekken. Is dat niks voor ons? Verder zou ik best Toornstra eens op de rechtsback positie willen zien. --------------------------------- Vermeer ------------------------------- -Toornstra -------- van Beek ----------------- Kongolo ---------- Nelom - ------- Clasie ------------------ Immers ----------------- El Ahmadi ---- - Boetius -------------------- Kazim-Richards ----------------- Assaidi - Reserves: Mulder, Wikshire, Boulharouz, Woudenberg, Karsdorp, Vilhena, Basacicoglu, Manu, Te Vrede. Ik kies doelman Kamil Miazek voor Erwin Mulder en verder mis ik de spits de Leeuw van Groningen bij staan |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
De Leeuw is toch naar China? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:@CentreTransfer Chelsea are willing to pay the €250m release clause for Leo Messi as they want to sign 'the best football player of all time'. quote: Eens !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 januari 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Van Geel zit gewoon te wachten tot hij de dollars voor Vilhena kan bijschrijven. Stel dat je 6 mln pakt....? nou dan denk ik dat hij er een strik om doet...
In dat geval denk ik dat misschien Dost zelfs toch nog in beeld komt. Van Geel gaat dit keer alleen maar voor een spits als het echt een goeie is.... (of is dit hoop wat ik uitspreek...?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
6 milj voor Vilhena.........euri Disney of Efteling |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Havenaar?! alsjeblieft nee toch.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik dacht dat Feyenoord vooruit wilde! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit zou vreselijk zijn, opzouten met die Japannert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha, dan heb je echt n hekel aan Te Vrede. Fredje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Roek66
|
|
|
Havenaar prima supersub voor laatste kwartier |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijn avond is gelijk verziekt.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mike Havenaar, tering wat erg. Die kan er echt helemaal niks van, zelden zo'n lange slungel gezien die zowel in de lucht als over de grond niks kan met een bal.
Als van Geel en Rutten dit soort idioten halen, kunnen ze beter oplazeren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Want? Wint zelden een luchtduel |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten is allemaal oud bekenden aan het verzamelen. Eigen jeugd acht rutten niet geschikt. |
|
|
|
|
Roek66
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Havenaar in de spits, Immers erachter. Heerlijk swingend en voetballend duo |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: hahahahahaaha...om te gieren inderdaad! Feyenoord naar een hoger plan tillen toch? my ass... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ze werken hard en "verdedigen" mee. whahahahahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 12 januari 2015 - 22:09 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Rutten is allemaal oud bekenden aan het verzamelen. Eigen jeugd acht rutten niet geschikt. zijn handelsmerk, lekker veilig. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Oprotten met die Rutjepoep |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alles beter dan te Vrede moet je ook weer niet te letterlijk nemen he... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een geweldig scoutings netwerk weer.. chapeau! Loopt er nu werkelijk helemaal niemand op deze aardkloot waarmee van Geel ons een keer mee kan verrassen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 14/15 6 wedstrijden en geen ruk gescoord en geen assists in la Liga 13/14 32 wedstrijden 10 doelpunten 7 assists in de eredivisie 12/13 32 wedstrijden 11 doelpunten 6 assists in de eredivisie
Moet zeggen een topper van een spits die je binnen haalt, opgetieft er mee dus! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Oh komt het van snor & co, dan kunnen we het voorlopig met een korrel zout nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Juist als ze met dit soort prutsers aankomen zal het wel waar zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel weer even de complimenten richting onze scouting hoor. Goh. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Havenaar met ze houten poten pfffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof er niet veel van. Te Vrede weg klinkt wel prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: mwah, dan maak ik me meer zorgen. VI is vaak goed geinformeerd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja maar het is niet van de regen in de drup, maar van de regen in de regen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ho! Stuttgart ook interesse in Havenaar..doen! snel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Havenaar is wel beter dan te Vrede. Maar t is t verschil tussen diarree en buikgriep. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En moet er nog elke maand voor betalen en als je pech hebt resistent. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Stuttgat en Werder Bremen. Laten we hopen dat één van die twee 'm halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mwah, mwah.
Tevens zal Havenaar VEEL meer salaris willen dan Te Vrede.. Ik vind het onnodig om Havenaar te halen als tweede spits terwijl je Te Vrede al hebt. Beide absoluut niet goed genoeg maar ze ontlopen elkaar nauwelijks. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van Geel en Rutten moeten zich diep schamen als ze deze onnozele lange slungel halen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
met een fantastische uitstraling! |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Weer zo n afdankertje niet doen.. gewoon wachten op een goeie spits en niet zo n paniek aankoop! |
|
|
|