|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We moeten vooruit, niet blijven hangen in 2de rang spelers, dan kan je beter jeugd er in gooien! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 15:02 schreef Arie.Klooster het volgende:Waarom niet? Kan in de spits, kan erachter en heeft een neusje (sorry voor de woordkeuze) voor de goal. Vind hem niet goed genoeg aan de bal. Voor een 10 komt meer kijken dan wat goals maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die Hupperts kan je de gok wel mee nemen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet zeggen dat ik ook wel gecharmeerd van die gozert ben, laat leuke dingen zien op het veld.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik vind t niet goed. voor ons dan he. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Is Hupperts er al???? Heb het al vaker geroepen, halen die man!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
1 zwaluw maakt geen zomer laat het eerst maar 2a3 seizoenen zien |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
oww 1 zwaluw maakt nog geen zomer Hupperts, eerst nog 2a3 seizoenen je best doen... Niet stiekum volgende jaar naar de concurent gaan he!? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij is transfervrij, dus nu is t moment. Kan een Schaken of een Auassar worden. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Laat dan maar gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou ja schaken was gelukt. Auassar duidelijk niet. Als je Schaken had gehaald op de leeftijd van Hupperts...
En we hebben ook al een liedje voor m... Huppie Huppie huppie Hupperts.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:[..] nou ja schaken was gelukt. Auassar duidelijk niet. Als je Schaken had gehaald op de leeftijd van Hupperts... En we hebben ook al een liedje voor m... Huppie Huppie huppie Hupperts.. Schaken was op die leeftijd niet zo goed al Huppie Huppie, anders had die wel een mooiere carriere gehad, kan eigenlijk zijn carriere niet..weet dat die van VVV komt en bij Cambuur zat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 20:11 schreef Stylzz het volgende:[..] nou ja schaken was gelukt. Auassar duidelijk niet. Als je Schaken had gehaald op de leeftijd van Hupperts... En we hebben ook al een liedje voor m... Huppie Huppie huppie Hupperts.. Voor Singh hadden we ook al een mooi liedje. Kwam er niet echt van.. ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zodra er iemand ietsjes beter is, dan wordt er direct geschreeuwd, halen die kerel! net als de leeuw.......te kansloos gooi er dan jeugd in! het moet gewoon een echte verbetering zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 20 februari 2014 - 11:05 schreef Milo het volgende:Zodra er iemand ietsjes beter is, dan wordt er direct geschreeuwd, halen die kerel! net als de leeuw.......te kansloos gooi er dan jeugd in! het moet gewoon een echte verbetering zijn. ik heb die Hupperts leuke dingen zien doen hoor! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ja vormer ook in de tijd van roda! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
schaken ook in de tijd van vvv |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
We hebben een geweldige jeugdafdeling, en ik hoop echt dat de club altijd voorrang geeft aan een jeugdig, zelf opgeleid talent boven een aankoop van elders. Het meest opvallende aan onze jeugd is dat ze het geweldig vinden om in De Kuip te spelen. Geen enkele faalangst of moeite met de druk; ze draaien meteen moeiteloos mee. In het verleden hebben we gewoon teveel spelers gehad die juist kapot gingen aan de druk. Dat is van te voren zo moeilijk in te schatten, dat we dat risico zo weinig mogelijk moeten nemen. Voor mij mogen alle genoemde spelers die mogelijk vertrekken voor heel goed geld vertrekken. De enige die echt met een aankoop van buitenaf moet worden vervangen is Pellè. Ik hoop het wel, maar weet niet of Tevreden een topspits wordt, dus als Guidetti voor een realistische prijs kan worden overgenomen, dan zou ik dat zeer toejuichen. Buitenkansjes (transfervrije spelers) moet de club nooit laten lopen, en ik zie er momenteel 3: Zyech(!),Bacacigoglu (?)en Hupperts. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hmm..Michael de Leeuw. Als het een koopje is. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Over jeugd gesproken.. Waar is Sleegers gebleven? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kwam niet in de plannen van Koeman voor. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: We hebben vaker een speler van Roda jc gehaald, waar zijn die gebleven? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En veel geblesseerd (geweest). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
jammer, heeft iets . bedoel iets extra's. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij de beloften niet onverdienstelijk. Eind vorig jaar contract verlengd |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 19 februari 2014 - 15:04 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Even goed lezen moa. Ik noem Hupperts al tijden als vervanger voor Schaken die wat mij betreft vervangen mag worden. Ik bevestig je slechts. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hupperts is een goeie, Vormer hadden we denk ik allemaal meer van verwacht, die heeft gewoon een beetje pech dat o.a. Clasie voor dezelfde positie beschikbaar is. Vind Vormer nog steeds een uitstekende aankoop, nuttig lid van de selectie die ik best nog wel eens een basisplaats zie veroveren. Veel beter kan je ze transfervrij niet zomaar krijgen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vormer is nog niet afgeschreven denk ik |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als je nog 2 a 3 seizoenen wacht en die jongen ontwikkelt zich door zit hij al lang bij een concurrent of is hij onbetaalbaar. Gewoon nu halen, Cisse is vertrokken, Verhoek en Schaken zullen deze zomer wel gaan, de spoeling wordt dun. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
laat maar, burb
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 - 11:26 schreef moa het volgende:[..] Hupperts is een goeie, Vormer hadden we denk ik allemaal meer van verwacht, die heeft gewoon een beetje pech dat o.a. Clasie voor dezelfde positie beschikbaar is. Vind Vormer nog steeds een uitstekende aankoop, nuttig lid van de selectie die ik best nog wel eens een basisplaats zie veroveren. Veel beter kan je ze transfervrij niet zomaar krijgen. Hé moa, ik ben het een keer 100 % met je eens!! Is ook wel een keer leuk, haha... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ook, maar dan hadden ze hem afgelopen winter al moeten vastleggen. Hij is nu toch al niet meer te betalen... |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mwah, zo kapot ben ik niet van Zivkovic.. Zie veel liever Ziyech komen. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Ben bang dat die ook naar amsterdam gaat |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ook prima! Hé voetbalgek, moet jij niet wat neerkalken vlak voor ik ga posten. Nu is het net alsof ik het prima vind dat hij naar ajakkes gaat, terwijl ik bedoelde dat Ziyech gerust naar ons mag komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar hij past beter bij ajakkes met die grote, arrogante bek van hem... Hé voetbalgek, hetzefde geldt voor deze opmerking. Die plaatste ik vóór ik jouw opmerking had gezien... Nu lul ik achter jou aan waardoor mijn inbreng iets anders voor de dag komt. Niet weer doen joh... (geintje, 't staat er alleen zo lullig op hè)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 februari 2014 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 10:34 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik ook, maar dan hadden ze hem afgelopen winter al moeten vastleggen. Hij is nu toch al niet meer te betalen... 2.5 miljoen. Voor een 17jarige is een groot risico. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: ja dat wel maar heb wel het idee dat hij dat prijskaartje waar gaat maken ben zeer gecharmeerd van hem |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 13:31 schreef Voetbalgek het volgende:[..] ja dat wel maar heb wel het idee dat hij dat prijskaartje waar gaat maken ben zeer gecharmeerd van hem Mee eens... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 12:05 schreef Arie.Klooster het volgende:Maar hij past beter bij ajakkes met die grote, arrogante bek van hem... Hé voetbalgek, hetzefde geldt voor deze opmerking. Die plaatste ik vóór ik jouw opmerking had gezien... Nu lul ik achter jou aan waardoor mijn inbreng iets anders voor de dag komt. Niet weer doen joh... (geintje, 't staat er alleen zo lullig op hè) |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op woensdag 26 februari 2014 - 12:05 schreef Arie.Klooster het volgende:Maar hij past beter bij ajakkes met die grote, arrogante bek van hem... Hé voetbalgek, hetzefde geldt voor deze opmerking. Die plaatste ik vóór ik jouw opmerking had gezien... Nu lul ik achter jou aan waardoor mijn inbreng iets anders voor de dag komt. Niet weer doen joh... (geintje, 't staat er alleen zo lullig op hè) Laten we het erop houden dat we op 1 lijn zitten ;) hopelijk laat ajax hem lopen prima middenvelder met een hoop scorend vermogen en een heerlijke techniek kunnen we goed gebruiken en ajax heeft met serrero, klaassen, duarte en schone genoeg prima aanvallende middenvelders dus zullen het niet als prioriteit zien... Hoop ik... :p |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vormer kan nog wel belangrijk worden in de toekomst. |
|
|
|