BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 13 januari 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 12:47 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Dus bij Bremen en Stuttgart zijn ze ook blind?, alleen de supporters hebben er kijk op, hou toch eens op met dat negatieve gezeik altijd!
Ja.

Kijk even waar beide clubs staan op de ranglijst in Duitsland.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 januari 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 13:58 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Maar Havenaar scoort echt niet meer dan Kazim nu bij ons doet. Kazim loopt gewoon 1 op 2. Havenaar gaat dat niet verbeteren. Die scoorde bij Vitesse ook maar moeizaam. En inderdaad, zonder Bony werd het helemaal niks meer. Havenaar laat bovendien je elftal niet echt beter voetballen, terwijl ik Kazim juist zeer nuttig vind de laatste tijd. Kazim lekker laten staan, tenzij er een aantoonbaar betere speler voor komt. En havenaar is dat duidelijk niet.
Ik denk dat Havenaar ons zomaar zou kunnen verbazen.... misschien hebben jullie wel gelijk hoor, maar de kans dat Havenaar het toch gaat doen, is er wel degelijk. Bij Te Vrede hebben we wel gezien dat dat hem niet gaat worden op korte termijn en Kazim waren we toch ook wel over uit dat hij geen spits is... Havenaar in plaats van Te Vrede is toch niet verkeerd? Hij wordt misschien niet eens als vervanger van Kazim gehaald, maar wel als vervanger van Te Vrede die op dit moment tekort komt...
van geil
 van geil - dinsdag 13 januari 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 13:58 schreef daan limbos het volgende:
Niet zeuren allemaal, er komt een nieuwe spits..................als de verbouwing van de Kuip gerealiseerd is. Dat wordt dus 2024, een mooi jaar, precies 25 jaar na onze laatste titel. Dat vonden van Geel en Gudde een heel goed idee. Die beoogde spits speelt nu waarschijnlijk nog op het strand van Rio de Janeiro. Flauw?? Helaas zie ik bij de huidige leiding geen enkele behoefte om eindelijk eens iets voor ons, trouwe supporters te doen door ons met een kampioenswaardig elftal te verrassen. Alleen maar op koopjes uit. Een heel oud, maar wijs spreekwoord zegt: goedkoop is duurkoop. Het kapitaal van een club hoort op het veld te staan en niet in valuta op een spaarrekening bij de bank. Een echte goede spits voor Feyenoord nu is dus een fata morgana, want die vind je niet in de uitverkoop. Overigens.....is er geen mogelijkheid voor een deal met Groningen? Immers ruilen voor de Leeuw en dan krijgen ze Verhoek er gratis bij, beiden in feestverpakking.
goed plan dat laatste
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 januari 2015 - 15:44   quote  deeplink  
Immers is beter dan De Leeuw joh... (die overigens wel een uitstekend seizoen met zeer mooie doelpunten beleefd, waaraan je wel kunt zien dat hij een neusje [sorry mensen] voor de goal heeft)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 januari 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 11:19 schreef van geil het volgende:
niet voor niets is er veel vraag naar Te Vrede.
De beste Nederlandse spits(met Luc) in de eredivisie.
Tis inderdaad armoe troef.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 januari 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 13:58 schreef daan limbos het volgende:
Niet zeuren allemaal, er komt een nieuwe spits..................als de verbouwing van de Kuip gerealiseerd is. Dat wordt dus 2024, een mooi jaar, precies 25 jaar na onze laatste titel. Dat vonden van Geel en Gudde een heel goed idee. Die beoogde spits speelt nu waarschijnlijk nog op het strand van Rio de Janeiro. Flauw?? Helaas zie ik bij de huidige leiding geen enkele behoefte om eindelijk eens iets voor ons, trouwe supporters te doen door ons met een kampioenswaardig elftal te verrassen. Alleen maar op koopjes uit. Een heel oud, maar wijs spreekwoord zegt: goedkoop is duurkoop. Het kapitaal van een club hoort op het veld te staan en niet in valuta op een spaarrekening bij de bank. Een echte goede spits voor Feyenoord nu is dus een fata morgana, want die vind je niet in de uitverkoop. Overigens.....is er geen mogelijkheid voor een deal met Groningen? Immers ruilen voor de Leeuw en dan krijgen ze Verhoek er gratis bij, beiden in feestverpakking.
Dan ruil je middelmaat voor middelmaat. De Leeuw is trouwens niet eens een echte spits.
van geil
 van geil - dinsdag 13 januari 2015 - 16:41   quote  deeplink  
hij wil m ook ruilen met middenvelder Immers.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 januari 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Er is geen cent
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 13 januari 2015 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 14:53 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik denk dat Havenaar ons zomaar zou kunnen verbazen.... misschien hebben jullie wel gelijk hoor, maar de kans dat Havenaar het toch gaat doen, is er wel degelijk. Bij Te Vrede hebben we wel gezien dat dat hem niet gaat worden op korte termijn en Kazim waren we toch ook wel over uit dat hij geen spits is... Havenaar in plaats van Te Vrede is toch niet verkeerd? Hij wordt misschien niet eens als vervanger van Kazim gehaald, maar wel als vervanger van Te Vrede die op dit moment tekort komt...
Ik heb ook gezegd dat wanneer Te Vrede verkocht wordt, dat het dan voor een halfjaar zou kunnen. Mocht hij dan onverhoopt het heel goed doen, kun je hem langer binden. Gewoon een optie opnemen in het contract. Maar als eerste spits? Nee, daar zie ik liever Kazim. Die gaat het steeds beter doen en zal zijn doelpunten wel blijven maken.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 13 januari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 14:53 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik denk dat Havenaar ons zomaar zou kunnen verbazen.... misschien hebben jullie wel gelijk hoor, maar de kans dat Havenaar het toch gaat doen, is er wel degelijk. Bij Te Vrede hebben we wel gezien dat dat hem niet gaat worden op korte termijn en Kazim waren we toch ook wel over uit dat hij geen spits is... Havenaar in plaats van Te Vrede is toch niet verkeerd? Hij wordt misschien niet eens als vervanger van Kazim gehaald, maar wel als vervanger van Te Vrede die op dit moment tekort komt...
Weer een speler die niet fit is proberen?
Liefhebbers
 Liefhebbers - dinsdag 13 januari 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Feyenoord dreigt alsnog naast gewenste spits te grijpen

SoccerNews.nl
13 januari 2015, 13:14
Feyenoord Vitesse
Bij Feyenoord ging de vlag dinsdag nog net niet uit toen de club hoorde dat Mike Havenaar liever terugkeert naar Nederland dan dat hij naar Duitsland vertrekt. Er is echter ruis op de lijn gekomen, meldt fr-fanatic.nl.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 13 januari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 17:59 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Weer een speler die niet fit is proberen?
Is hij geblesseerd dan? Dat wist ik niet.... Tja, dan moet je je idd. afvragen of je hem wel moet willen....

(of bedoel je met niet fit, niet fit zoals ... Otman Bakkal destijds toen hij terug kwam uit het oostblok?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 januari 2015 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 13 januari 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Is er wel eens belangstelling voor Te Vrede,
en welke clubs zijn dat dan
en is er dan wel ook een bedrag genoemd
hoeveel hij weg mag
ik wacht wel af
Barabas
 Barabas - dinsdag 13 januari 2015 - 21:38   quote  deeplink  
Afgelopen zomer bijna rond met Lazovic?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 13 januari 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 21:38 schreef Barabas het volgende:
Afgelopen zomer bijna rond met Lazovic?
Dat woordje BIJNA dat las ik het vorige seizoen ook al
daar koop ik niks voor
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 januari 2015 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 16:41 schreef van geil het volgende:
hij wil m ook ruilen met middenvelder Immers.
Omdat zijn hele stuk over een spits ging, ging ik er een beetje van uit dat hij De Leeuw dan ook al spits bij Feyenoord zou willen zien.

Maar goed, misschien te snel geconcludeerd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 januari 2015 - 21:58 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat woordje BIJNA dat las ik het vorige seizoen ook al
daar koop ik niks voor
Zo ken ik er ook nog wel een: ik neuk bijna elke avond in de week, jaja........
....zondag bijna, maandag bijna, dinsdag bijna..... enzovoort... ('t is zo langzaamaan al een klassiekert!!)
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 14 januari 2015 - 09:04   quote  deeplink  
Die akpom is wel een talent.. ik zou zeggen nu een bod bij arsenal neerleggen, er is al intresse van dortmund dus dat worden er vast meer als hij van de zomer transfervrij is. Bij een bod van 1/2 mljn kan je hem nu misshien overnemen en daar zal arsenal ook wel willend tegenover staan gezien zijn transfervrije status van de zomer
MMM
 MMM - woensdag 14 januari 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Ja als Dortmund hem wilt is hij onhaalbaar denk ik.
VVout
 VVout - woensdag 14 januari 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 09:15 schreef MMM het volgende:
Ja als Dortmund hem wilt is hij onhaalbaar denk ik.
en anders haalt Twente wel weer een lousy streek uit.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 14 januari 2015 - 10:14   quote  deeplink  
Maar waarom zouden we niet proberen die clubs voor te zijn, door nu al een bod neer te leggen. Kan niet altijd gratis een goeie spits binnen halen..
de bluffer
 de bluffer - woensdag 14 januari 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Chuba Akpom van Arsenal is veel beter dan Havenaar
dus Martin ga bellen voor een afspraak
de bluffer
 de bluffer - woensdag 14 januari 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 09:51 schreef VVout het volgende:

[..]

en anders haalt Twente wel weer een lousy streek uit.
Dat krijgen de TUKKERS niet voor elkaar
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 januari 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Komt nooit naar Nederland
JanM
 JanM - woensdag 14 januari 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 09:04 schreef kakkie21 het volgende:
Die akpom is wel een talent.. ik zou zeggen nu een bod bij arsenal neerleggen, er is al intresse van dortmund dus dat worden er vast meer als hij van de zomer transfervrij is. Bij een bod van 1/2 mljn kan je hem nu misshien overnemen en daar zal arsenal ook wel willend tegenover staan gezien zijn transfervrije status van de zomer
Wenger heeft al 2 spitsen zien vertrekken en aangegeven dat hij nu niet weg mag + Arsenal heeft hem een nieuw contract aangeboden. Feyenoord zal de strijd dus moeten aangaan en winnen om Apkom komende zomer te mogen verwelkomen ... Hup Martin!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 14 januari 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:
Komt nooit naar Nederland
Ja wel om tegen FEYENOORD in de CL te spelen aankomend jaar
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 14 januari 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:
Komt nooit naar Nederland
Pelle als voorbeeld? Waarom niet.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 januari 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:34 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Pelle als voorbeeld? Waarom niet.
Geen vergelijking.
Pelle stond op een zijspoor en had een boost nodig.
Deze jongen is 19 en kan als jeugdproduct van Arsenal overal terecht.
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 12:45   quote  deeplink  
Precies. Ik zie het ook niet gebeuren.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 14 januari 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Geen vergelijking.
Pelle stond op een zijspoor en had een boost nodig.
Deze jongen is 19 en kan als jeugdproduct van Arsenal overal terecht.
Koeman en Pelle hebben Feyenoord wel op de kaart gezet in Engeland. Dus waarom niet
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 januari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
€,£.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 14 januari 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:
€,£.
Das lastig idd.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 januari 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Geen betaalbare, interessante speler voor spitspositie voorbij zien komen.
Dus verder gaan met wat we hebben.
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 12:46 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Koeman en Pelle hebben Feyenoord wel op de kaart gezet in Engeland. Dus waarom niet
Feyenoord staat altijd op de kaart in Engeland. Is in hun ogen een geweldige "Engelse" club. Daar hebben we geen Koeman of Pelle voor nodig!
daan limbos
 daan limbos - woensdag 14 januari 2015 - 15:03   quote  deeplink  
Moet je er trots op zijn om bij die Engelse jeugddieven op de kaart te staan? Ze hebben alleen interesse voor wat op Varkenoord weer aan talenten voor drie knkkers en twee spiegeltjes kan worden weggelokt. Onze club interesseert ze totaal niets. Spelers "jatten" die bijna nooit bij hen het eerste elftal halen, maar gewoon leuke handelswaar blijken te zijn.
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 13:32 schreef FR-Henk het volgende:
Geen betaalbare, interessante speler voor spitspositie voorbij zien komen.
Dus verder gaan met wat we hebben.
dit vind ik dus al heel lang.
er zijn gewoon weinig goede spitsen. zeker Nederlandse.
Wij hebben er drie lopen in de selectie en er wordt er niet een gebruikt.
Waarom worden die niet beter gemaakt en regelmatig gebracht ipv roepen dat ze te kort komen.
Dammers voldeed als spits in de jeugd volgens alle jeugdtrainers.
en nu n keer gespeeld als voorstopper en linkshalf.
Anass idem, maar dan anders.
en dan hebben we nog Te Vrede waar veel over gezegd wordt, maar er zijn geen betere in Nederland. dus maak ze dan beter in plaats van kapot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door van geil --
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 15:23   quote  deeplink  
dat noem ik dus kapitaalvernietiging
Barabas
 Barabas - woensdag 14 januari 2015 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 15:03 schreef daan limbos het volgende:
Moet je er trots op zijn om bij die Engelse jeugddieven op de kaart te staan? Ze hebben alleen interesse voor wat op Varkenoord weer aan talenten voor drie knkkers en twee spiegeltjes kan worden weggelokt. Onze club interesseert ze totaal niets. Spelers "jatten" die bijna nooit bij hen het eerste elftal halen, maar gewoon leuke handelswaar blijken te zijn.
Dat is historisch gezien niet de reden. De Kuip, de club en het Legioen.... daar hebben we een internationale reputatie die telt. Zeker in dat voetbalgekke land.
JanM
 JanM - woensdag 14 januari 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 15:15 schreef van geil het volgende:

[..]

dit vind ik dus al heel lang.
er zijn gewoon weinig goede spitsen. zeker Nederlandse.
Wij hebben er drie lopen in de selectie en er wordt er niet een gebruikt.
Waarom worden die niet beter gemaakt en regelmatig gebracht ipv roepen dat ze te kort komen.
Dammers voldeed als spits in de jeugd volgens alle jeugdtrainers.
en nu n keer gespeeld als voorstopper en linkshalf.
Anass idem, maar dan anders.
en dan hebben we nog Te Vrede waar veel over gezegd wordt, maar er zijn geen betere in Nederland. dus maak ze dan beter in plaats van kapot.
Omdat je anders straks alleen maar tribuneklanten en bankzitters op de loonlijst hebt staan?

Het is aan de technische staf om te bepalen of iemand wel of niet goed genoeg is voor Feyenoord 1. Zij werken iedere dag met die jongens en worden daar ook nog eens voor betaald. Natuurlijk zullen ze er ook wel eens naast zitten, maar als iemand gewogen en te licht bevonden wordt betekent dat exit: een transfer indien mogelijk en anders geen contractverlenging.

Daar hoeven jij en ik het niet mee eens te zijn, maar de vraag is natuurlijk of jij en ik op afstand kunnen beoordelen of de technische staf de juiste keuzes maakt. Ik schaar me (meestal) achter hun beslissingen, jij moet m.i. overwegen om een poging te doen assistent, trainer of TD te worden ;-P
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 15:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Omdat je anders straks alleen maar tribuneklanten en bankzitters op de loonlijst hebt staan?

Het is aan de technische staf om te bepalen of iemand wel of niet goed genoeg is voor Feyenoord 1. Zij werken iedere dag met die jongens en worden daar ook nog eens voor betaald. Natuurlijk zullen ze er ook wel eens naast zitten, maar als iemand gewogen en te licht bevonden wordt betekent dat exit: een transfer indien mogelijk en anders geen contractverlenging.

Daar hoeven jij en ik het niet mee eens te zijn, maar de vraag is natuurlijk of jij en ik op afstand kunnen beoordelen of de technische staf de juiste keuzes maakt. Ik schaar me (meestal) achter hun beslissingen, jij moet m.i. overwegen om een poging te doen assistent, trainer of TD te worden ;-P
helemaal eens . maar doe dat dan.
Voldoet Te Vrede niet? verkopen.
Dammers komt te kort voor de spits? verhuren of exit.
Anass idem.
dan is er ineens vol op ruimte voor n echte topper.
maar doe dat dan.
en doe je t niet, gebruik ze dan wel.
en TD betaald te weinig voor mij . ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door van geil --
JanM
 JanM - woensdag 14 januari 2015 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 15:43 schreef van geil het volgende:

[..]

helemaal eens . maar doe dat dan.
Voldoet Te Vrede niet? verkopen.
Dammers komt te kort voor de spits? verhuren of exit.
Anass idem.
dan is er ineens vol op ruimte voor n echte topper.
maar doe dat dan.
en doe je t niet, gebruik ze dan wel.
en TD betaald te weinig voor mij . ;)
Te Vrede mag verkocht worden, net als Verhoek, maar wie wil die nou hebben ???

En als je er geen geld voor vangt kun je ook niets terugkopen: kip / ei!

Dammers wordt blijkbaar als verdediger gezien. Ik kan (nog) niet beoordelen of hij uiteindelijk zal slagen, maar blijkbaar verwacht de staf dat wel en/of werkt men daar in ieder geval aan ...

Annas' contract wordt meen ik niet verlengd. Komt er een club die hem nu wil kopen wordt hij ongetwijfeld verkocht!

Om een topper te halen moet je wel iets meer verkopen dan deze spelers. Misschien als Vilhena toch verkocht wordt?

Zo kun je alles dus 2 kanten op uitleggen ... ik stop er (voorlopig?) weer mee!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 januari 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Spelers kunnen kwaliteiten voor meerdere posities hebben. Zulke spelers hebben i.m.o. altijd iets extra. Dammers heeft dat.
Anass en Te Vrede, nog niet wegdoen, als je niets beters kunt halen.
En ja. Een topper. Makkelijk te vinden zeg.

Eind seizoen bijltjesdag.
Dan wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 januari 2015 door FR-Henk --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 14 januari 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Dammers gaat nog heel goed worden hoor. Ik vond hem centraal achterin niet gek hoor en op het middenveld ook niet. Misschien is hij wel de kroonprins ten opzichte van Koning Clasie...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 januari 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 15:43 schreef van geil het volgende:

[..]

helemaal eens . maar doe dat dan.
Voldoet Te Vrede niet? verkopen.
Dammers komt te kort voor de spits? verhuren of exit.
Anass idem.
dan is er ineens vol op ruimte voor n echte topper.
maar doe dat dan.
en doe je t niet, gebruik ze dan wel.
en TD betaald te weinig voor mij . ;)
Je hebt reserves nodig. Of wou je met alleen Kazim het seizoen afmaken? Je kan ze wel laten vertrekken, maar dan moet je wel een beter alternatief voor het juiste bedrag achter de hand hebben. Anders, kan je ze beter houden en van de zomer verder kijken.
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 15:15 schreef van geil het volgende:

[..]

dit vind ik dus al heel lang.
er zijn gewoon weinig goede spitsen. zeker Nederlandse.
Wij hebben er drie lopen in de selectie en er wordt er niet een gebruikt.
Waarom worden die niet beter gemaakt en regelmatig gebracht ipv roepen dat ze te kort komen.
Dammers voldeed als spits in de jeugd volgens alle jeugdtrainers.
en nu n keer gespeeld als voorstopper en linkshalf.
Anass idem, maar dan anders.
en dan hebben we nog Te Vrede waar veel over gezegd wordt, maar er zijn geen betere in Nederland. dus maak ze dan beter in plaats van kapot.
hier ging t om T.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 januari 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 17:10 schreef van geil het volgende:

[..]

hier ging t om T.
Had ik gezien. Maar ik heb grote twijfels bij Achahbar en Te Vrede als nr 9 bij Feyenoord. En Dammers... wat zijn jeugdtrainers van hem vonden is mij niet bekend. Heb hem niet vaak genoeg gezien om te kunnen stellen of hij goed genoeg zou zijn om bij Feyenoord in de spits te spelen.

En hoezo maakt Feyenoord ze kapot? Zeker Te Vrede en Achahbar hebben genoeg wedstrijden gehad zich te laten zien. Dat ging maar matig. Natuurlijk is Feyenoord bezig met de spelers beter te maken, maar wat er niet inzit, komt er ook niet uit.

Overigens ben ik het niet met je eens dat Te Vrede gelijk is aan de beste Nederlandse spitsen in Nederland. Castaignos en De Jong vind ik absoluut 2-3 klassen beter dan hem. En dan is er nog een hele groep waar hij niet veel beter of minder is. Types als Kramer, Boymans etcetera. Allemaal acht ik ze overigens op het moment niet goed genoeg.

Dan kan je wel stellen dat er niet veel Nederlandse spitsen in Nederland beter zijn, maar dat is nauwelijks relevant, als er buitenlandse spitsen rondlopen die wel beter zijn. Pak daarbij Castaignos en De Jong.... Te Vrede is middenmoot, subtop als hij zijn dag heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 januari 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Meningen en meningen.
Maar wat is de vraag?
van geil
 van geil - woensdag 14 januari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 15:43 schreef van geil het volgende:

[..]

helemaal eens . maar doe dat dan.
Voldoet Te Vrede niet? verkopen.
Dammers komt te kort voor de spits? verhuren of exit.
Anass idem.
dan is er ineens vol op ruimte voor n echte topper.
maar doe dat dan.
en doe je t niet, gebruik ze dan wel.
en TD betaald te weinig voor mij . ;)
.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 januari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 januari 2015 - 18:20 schreef van geil het volgende:

[..]

.
Je kan er maar 1 tegelijk opstellen in de huidige speelwijze. En nogmaals, je kan ze wel de deur uitgooien, maar als je geen betere kan halen voor een acceptabel bedrag, dan schiet je er niks mee op.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 januari 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Ouwe schoenen pas weggooien als je nieuwe hebt.
Afscheid van ze nemen zonder adequate vervanging kan dodelijk zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1618721