|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik Martin van Geel was en 020 zou bellen over Tonny Vilhena dan zou ik zeggen dat hij ruim boven de 6 miljoen moet kosten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in dat geval zou ik 15 zeggen |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 19:29 schreef de bluffer het volgende:Als ik Martin van Geel was en 020 zou bellen over Tonny Vilhena dan zou ik zeggen dat hij ruim boven de 6 miljoen moet kosten Als onze medewerkers zijn in gesprek. Probeert u het later weer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Half europa zit achter hem aan als ik alles moet geloven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zou ik richting R. Koeman in Engeland gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Investeringsfondsen en andere 'derde partijen' die belangen hebben in voetballers en hun transfers zijn per 1 mei verboden. Wereldvoetbalbond FIFA wil dat alleen clubs een speler tot hun eigendom kunnen maken.
Lopende contracten zijn geldig tot deze zijn verlopen en contracten die nu nog voor 1 mei worden gesloten mogen maximaal één jaar geldig zijn.
Sommige clubs maken gebruik van investeringsfondsen die geheel of gedeeltelijk eigenaar zijn van een speler om spelers aan te trekken die de club anders niet zou kunnen betalen.
Zo haalde FC Twente via het fonds Doyen Kyle Ebecilio en Bilal Ould-Chikh en de inmiddels vertrokken Dusan Tadic en Quincy Promes.
Brazilië
Andere Nederlandse clubs maken nauwelijks gebruik van derde partijen, maar in bijvoorbeeld Portugal en Zuid-Amerikaanse landen als Brazilië zijn investeringsfondsen zeer gangbaar.
Het Braziliaanse voetbal staat door de nieuwe regels voor een forse omwenteling. De twintig beste teams uit het Braziliaanse voetbal hebben samen 1,6 miljard euro schuld, maar betogen dat de investeerders de clubs juist draaiende houden met hun geld.
Braziliaanse fondsen, die winst maken door spelers goed door te verkopen, willen proberen de ban te omzeilen. Dit kan mogelijk door het kopen van kleinere clubs die spelers vervolgens uit gaan lenen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vast weer één kanaal dicht gegooid, echt stinkend geld allemaal. Neem die kut Russen nou, staatsbedrijven toe-eigenen wat voorheen het volk toebehoorde en de verwaande miljonair uithangen van een volksprodukt. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Mitchell te Vrede zet zijn voetbalcarrière mogelijkerwijs voort in het Championship, het tweede niveau van Engeland. Wigan Athletic is geïnteresseerd in de spits van Feyenoord. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op woensdag 14 januari 2015 - 19:29 schreef de bluffer het volgende:Als ik Martin van Geel was en 020 zou bellen over Tonny Vilhena dan zou ik zeggen dat hij ruim boven de 6 miljoen moet kosten Ik niet... ik zou eerst lachen, dan even stil zijn om vlak voor ik opgooi nog even keihard in de hoorn te schreeuwen "donder op!".... |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Wat denkt Tony dat hij wel een basisplaats krijgt in het buitenland......lekker wachten op een kans bij feyenoord en veel trainen en leren van Karim en Jordy. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik ben het met je eens, maar ik snap Tonny ook wel. Hij had een basisplaats, die hij kwijt raakte omdat Feyenoord twee middenvelders haalde.. Dat hij daaruit geen vertrouwen voelt, is logisch. Een voetballer wil voetballen, niet op de bank zitten en al helemaal niet als je overtuigd bent dat je goed bent. Hij zat notabene bijna bij de wk-selectie. Nou, dan kun je echt wel voetballen, dus ik snap hem wel. Als je dan niet bij je eigen club in de basis kunt, terwijl je weet dat je zo naar andere clubs kunt..... 1 + 1 is ook hier 2... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook niet. Of hij moet zichzelf beter dan de rest vinden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik snap het ook niet, maar weet wel dat niemand van ons het hele verhaal kent. We kunnen alleen maar speculeren en onze visie geven op hoe wij vinden dat het moet of zou moeten.
Tonny 5-6 wedstrijden geven en dan knopen doorhakken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
5 á 6 wedstrijden schorsing? Waarom dat nou dan weer? |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Southampton zou 6.5 miljoen willen betalen, ik zeg strik erom heen en spits halen! |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
6.5krijgen we Dost mee.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als dat zo is direct doen.. |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Inclusief verzendkosten. Gelijk doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 15 januari 2015 - 14:06 schreef Barabas het volgende:Ik snap het ook niet, maar weet wel dat niemand van ons het hele verhaal kent. We kunnen alleen maar speculeren en onze visie geven op hoe wij vinden dat het moet of zou moeten. Tonny 5-6 wedstrijden geven en dan knopen doorhakken. Welk verhaal zou er achter moeten liggen. Heeft zich al tijden niet kunnen onderscheiden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
in dat geval kunnen we er aardig wat verkopen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Omdat we het verkeerde signaal afgeven naar de aanstormende jeugdige talenten. Ons toekomstige kapitaal. We hebben de jeugdopleiding als voornaamste bron van spelers. Als Tonny nu vertrekt dan schieten we onszelf op de langere termijn in de voet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en als we verder willen is dat ook gewoon zo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 15 januari 2015 - 18:53 schreef Barabas het volgende:[..] Omdat we het verkeerde signaal afgeven naar de aanstormende jeugdige talenten. Ons toekomstige kapitaal. We hebben de jeugdopleiding als voornaamste bron van spelers. Als Tonny nu vertrekt dan schieten we onszelf op de langere termijn in de voet. Kom op zeg, een speler wiens ontwikkeling stilstaat ten allen tijde houden? Omdat ie uit de jeugd komt? Dat kan wel, als die speler bereid terug te knokken. Als Vilhena daadwerkelijk wil vertrekken schiet hijzelf in zijn eigen voet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 15 januari 2015 - 19:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kom op zeg, een speler wiens ontwikkeling stilstaat ten allen tijde houden? Omdat ie uit de jeugd komt? Dat kan wel, als die speler bereid terug te knokken. Als Vilhena daadwerkelijk wil vertrekken schiet hijzelf in zijn eigen voet. eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Alleen z,n salaris niet. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Er was salaris ruimte. Plus schaken zijn salaris. Anders verzinnen ze maar iets...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee er was juist geen salaris ruimte |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maar nu Schaken weg is wel neem ik aan, want die had geloof ik een vrij goed salaris (hoogte weet ik niet, maar ik heb het wel eens gelezen dat het zo zou zijn... niet echt betrouwbaar dus...)?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 09:51 schreef Arie.Klooster het volgende:Maar nu Schaken weg is wel neem ik aan, want die had geloof ik een vrij goed salaris (hoogte weet ik niet, maar ik heb het wel eens gelezen dat het zo zou zijn... niet echt betrouwbaar dus...)? Die zal wel een compensatie hebben gekregen voor het opheffen van zijn contract, dit geld komt uit de salarispost dus is er ook nog niet direct een positief saldo beschikbaar. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 10:11 schreef VVout het volgende:[..] Die zal wel een compensatie hebben gekregen voor het opheffen van zijn contract, dit geld komt uit de salarispost dus is er ook nog niet direct een positief saldo beschikbaar. Ik denk eerder dat Feyenoord akkoord is gegaan met een voortijdige beëindiging van het contract, waarmee ze als nadeel accepteerden dat hij transfervrij vertrok en als voordeel het wegvallen van zijn salaris inboekten. Gezien het feit dat hij nog maar een contract had van zes maanden konden voor- en nadeel tegen elkaar weggestreept worden. Omdat Feyenoord geen transfersommen begroot, althans volgens mij, ontstaat er ten opzichte van de begroting wel een salarisvoordeel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 januari 2015 door sportverteller -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 - 10:11 schreef VVout het volgende:[..] Die zal wel een compensatie hebben gekregen voor het opheffen van zijn contract, dit geld komt uit de salarispost dus is er ook nog niet direct een positief saldo beschikbaar. Hoe kom je erbij dat een afkoopsom uit het salarispotje voldaan wordt? En wie zegt dat dat veel geweest is? Schaken had er ook baat bij, want nu is hij nog gewild. Hij kost niets en kan dus cashen... Het zal vast niet zo werken als bij het oversluiten van een hypotheek... Ze hadden er beiden baat bij, dus zal het altijd minder gekost hebben dan wat hij gekost zou hebben als hij gebleven zou zijn. Misschien zelfs wel nul komma nul... Schaken heeft geen tijd meer om een half jaartje te wachten tot zijn contract is afgelopen. Dan is hij nog ouder en dus minder gewild. Wie weet heeft hij het zelf voorgesteld? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie weet Arie, maar wij weten het niet... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
4ton bespaarde het. Niets dus. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoe weet jij dat dan Stylzz? |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mooi is die discussie ook klaar, lult gewoon maar wat die gast. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En gelijk maar ff nee geklikt zeker ?
Ja (5336 stemmen, 49,3%)
Nee (5485 stemmen, 50,7%) |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik wel, vind Havenaar nou echt geen sprong voorwaarts! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Havenaar is dus inderdaad t plan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Verrassend dat er meer als 49% dit anders ziet, zeker weinig naar het voetbal gekeken toen hij nog bij Fietstas zat. Laat ze sowieso eerst maar eens te Vrede naar een hoger plan tillen, is misschien niet de beste maar afschrijven is zonde zolang er geen echt veel betere optie beschikbaar is. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
VVout