BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 januari 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Omdat we Immers opstellen...
ar
 ar - dinsdag 20 januari 2015 - 21:04   quote  deeplink  
Ik zou btw echt niet weten wie een Clasie zou kunnen vervangen,qua type speler zie je er daar niet veel van.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 januari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Kom er maar in Dr Love..
van geil
 van geil - woensdag 21 januari 2015 - 03:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 januari 2015 - 21:04 schreef ar het volgende:
Ik zou btw echt niet weten wie een Clasie zou kunnen vervangen,qua type speler zie je er daar niet veel van.
die is er al.
EL.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 januari 2015 - 09:31   quote  deeplink  
EL? Je bedoelt El Ahmadi? Oké, en wie zet je dan op zijn huidige plek?

Ik denk trouwens dat Dammers het misschien ook wel zou kunnen. Ik weet niet of hij ook zo goed kan worden, maar ik vond hem zijn wedstrijdjes de laatste maanden best goed...
VVout
 VVout - woensdag 21 januari 2015 - 09:50   quote  deeplink  
Je hebt EL, Karsdorp, Vilhena, Toornstra en Immers eventueel Kazim als aanvallende middenvelder, zou niet direct in paniek raken zonder hem.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 21 januari 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 09:50 schreef VVout het volgende:
Je hebt EL, Karsdorp, Vilhena, Toornstra en Immers eventueel Kazim als aanvallende middenvelder, zou niet direct in paniek raken zonder hem.
Ik vind Karsdorp qua stijl het meest in aanmerking komen om Clasie te vervangen.
VVout
 VVout - woensdag 21 januari 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Moet kunnen, kan nog wel een tijdje blijven switchen er zijn zoveel mogelijkheden.

--------Toornstra--------
Vilhena--El--Karsdorp

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door VVout --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 januari 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Ik vind Clasie er toch wel bovenuit steken hoor (ondanks zijn geringe lengte). El Ahmadi is die ander die er bovenuit steekt, de rest is toch minder. Dus als een van deze twee gaat, word je er sowieso minder op... Aan de andere kant kunnen wij hem nooit houden, maar zolang hij tevreden is, kunnen wij van hem genieten. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben naar Dammers, want ik heb zo'n voorgevoel dat hij de volgende uit de jeugdopleiding is, die zijn belofte gaat waarmaken (net als De Vrij, BMI en momenteel Kongolo en Van Beek) en dat zou heel goed op de plek van Clasie kunnen zijn...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 januari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Komt nog bij dat we nu wellicht goed kunnen cashen voor Clasie, dus als we er dan maar iets minder op worden, maar wel dollars krijgen.... tja, je moet een keer durven... Middenveld iets zwakker dan nu (lees: minder sterk), maar er wel een volwaardige spits voor terug krijgen: teken ik voor!
VVout
 VVout - woensdag 21 januari 2015 - 11:32   quote  deeplink  
En het moet een doelstelling blijven dat jeugd een kans krijgt groot te worden, zeker als deze enige potentie bezit.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 21 januari 2015 - 11:38   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/418230/-fc-twente-bereid-om-mee-te-werken-aan-vertrek-van-tegenvallende-vleugelspeler-.html

Misschien ruilen met Verhoek? haha
Appie53
 Appie53 - woensdag 21 januari 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Koeman wil Guidetti naast Pelle. 2.5miljoen waarom wij niet????
Koeman schijnbaar wel vertrouwen in hem.
VVout
 VVout - woensdag 21 januari 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Benieuwd hoe dat samen gaat die twee en 2,5 miljoen dat is weinig...
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Laat je niet opnaaien door gefingeerde berichtgeving. Klopt helemaal niets van.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 januari 2015 - 12:46   quote  deeplink  
"@Mkrabby: Wesley Verhoek vertrekt nog deze week bij #Feyenoord, de buitenspeler op dood spoor heeft wat te kiezen. Zie zo @VI_nl"
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Yay ! ;)
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 12:55   quote  deeplink  
http://www.omroepwest.nl/sport/21-01-2015/ado-den-haag-wil-feyenoord-bankzitter-wesley-verhoek-terughalen
VVout
 VVout - woensdag 21 januari 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 12:33 schreef Barabas het volgende:
Laat je niet opnaaien door gefingeerde berichtgeving. Klopt helemaal niets van.
Ik ben gewoon benieuwd hoe Pelle en Guidetti samen gaan als Koeman dat werkelijk zou willen. Word er verder niet opgefokt van.
kenny
 kenny - woensdag 21 januari 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Verhoek waarschijnlijk deze week weg meld VI pffff eindelijk , nou de Vrede nog voor 1 milj weg zou ook lekker zijn , liefst een kwaliteits speler terug liefst een top spits (geen havenaar aub dat is lood om oud ijzer )
kenny
 kenny - woensdag 21 januari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
zie dat die die miyaichi ook weg mag bij twente , vind ik het proberen waard heeft veel talent dat heeft hij eerder bij ons bewezen
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 21 januari 2015 - 13:11   quote  deeplink  
Ik neem aan als v Geel versterking haalt dat die direct inzetbaar is. Havenaar heeft amper gespeeld in 20014. Zelfde geld voor Miyaichi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door JoopieKlepzeikerT --
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 21 januari 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 13:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Ik neem aan als v Geel versterking haalt dat die direct inzetbaar is. Havenaar heeft amper gespeeld in 20014. Zelfde geld voor Miyaichi.
De nazaat van Havenaar zal in 20014 een grote naam zijn
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 21 januari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 13:11 schreef kenny het volgende:
zie dat die die miyaichi ook weg mag bij twente , vind ik het proberen waard heeft veel talent dat heeft hij eerder bij ons bewezen
Ik snap niet wat er mis is gegaan bij die jongen. Dat je even in een dip zit waardoor je ballen verkeerd raakt enzo... oke. Maar hij had destijds bij Feyenoord zo'n gruwelijke versnelling. Uit het niets versnelde hij tijdens zijn sprint. Kan me de wedstrijd tegen ADO herinneren dat ze hem echt onderuit moesten schoppen om af te stoppen. Alleen Janmaat had hem echt in de tang bij Heerenveen.

Verder was het natuurlijk vooral een lichtpuntje omdat dat jaar voor de rest om te janken was. Ik zou het een versterking voor de selectie vinden ten opzichte van Verhoek/Schaken. Maar dan heb je misschien weer een tribuneklant of Bilal krijgt nooit meer de kans.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 21 januari 2015 - 13:32   quote  deeplink  
Miyaichi is niks, zwaar overschat. We waren toen even erg blij met hem omdat we anders helemaal niets hadden, meer dood dan levend waren....

Ik hoop op Kuyt (//held!). Met Kuyt zouden we zomaar de coolsingel kunnen halen, ws. dit jaar niet meer, maar misschien volgend jaar. Daarna zien we dan wel weer, maar anderhalf jaar moet Kuyt nog kunnen. Hij is nog topfit. Mei 2016 krijgt hij een schitterend afscheid... door de schaal op de Coolsingel omhoog te houden.... Lijkt mij een prachtig scenario..
kenny
 kenny - woensdag 21 januari 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 13:28 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Ik snap niet wat er mis is gegaan bij die jongen. Dat je even in een dip zit waardoor je ballen verkeerd raakt enzo... oke. Maar hij had destijds bij Feyenoord zo'n gruwelijke versnelling. Uit het niets versnelde hij tijdens zijn sprint. Kan me de wedstrijd tegen ADO herinneren dat ze hem echt onderuit moesten schoppen om af te stoppen. Alleen Janmaat had hem echt in de tang bij Heerenveen.

Verder was het natuurlijk vooral een lichtpuntje omdat dat jaar voor de rest om te janken was. Ik zou het een versterking voor de selectie vinden ten opzichte van Verhoek/Schaken. Maar dan heb je misschien weer een tribuneklant of Bilal krijgt nooit meer de kans.
klopt , deze jongen kan echt wel ballen , een snelle explosieve speler met een actie in huis , twee benig en scorend vermogen
geef hem de kans in een 4 3 3 systeem en hij gaat renderen hij is verschillende keren uitgeleend maar dat heeft zijn zelf vertrouwen geen goed gedaan
kenny
 kenny - woensdag 21 januari 2015 - 14:27   quote  deeplink  
daarbij huur hem een half jaar met optie tot koop , je kan er echt geen bult aan vallen
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 14:50   quote  deeplink  
Ryo is passé wat mij betreft. Geen ritme, geen verbetering sinds hij bij ons was. Kortom, daar worden we niet direct beter van. Spelers een kans geven is een goed idee voor een club die weinig tot niets te kiezen hebben, maar dat niveau zijn wij inmiddels ontstegen. Wat mij betreft is Kazim de laatste geweest.
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 13:32 schreef Arie.Klooster het volgende:

Ik hoop op Kuyt (//held!). Met Kuyt zouden we zomaar de coolsingel kunnen halen, ws. dit jaar niet meer, maar misschien volgend jaar. Daarna zien we dan wel weer, maar anderhalf jaar moet Kuyt nog kunnen. Hij is nog topfit. Mei 2016 krijgt hij een schitterend afscheid... door de schaal op de Coolsingel omhoog te houden.... Lijkt mij een prachtig scenario..
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat D K geld voor zijn eieren heeft gekozen.

Volgend seizoen zegt hij na het tellen van zijn geld dat iedereen weet dat Dalian altijd al zijn club is geweest.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2015 - 19:07   quote  deeplink  
Real Madrid have revived a €25m bid from Athletic Bilbao for midfielder Asier Illarramendi. (Source: MARCA)

En alles wat ik denk is WIE? en waar ZO VEEL?
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Wie? Illaramendi... Waarom? Hij belichaamt de nieuwe generatie van het Spaanse voetbal.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 januari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Wie..?
Barabas
 Barabas - woensdag 21 januari 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Zal de leeftijd wel wezen...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 19:22 schreef Barabas het volgende:
Wie? Illaramendi... Waarom? Hij belichaamt de nieuwe generatie van het Spaanse voetbal.
niets bereikt die gozer.
Dat soort bedragen.
De doodsteek voor t voetbal.
MMM
 MMM - woensdag 21 januari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Geweldige speler hoor, was bij Sociedad top. Kreeg vooral in het begin bij Real geen kansen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2015 - 20:39   quote  deeplink  
Ja dat snap ik allemaal best, maar je betaalt dit niet voor iemand die niets bereikt heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 januari 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Kinderhandel en decadentie.
MMM
 MMM - woensdag 21 januari 2015 - 20:42   quote  deeplink  
Niets bereikt is wel hard gezegd. Snap wel dat Real er zoveel voor vraagt (als je naar de markt kijkt), kan echt nog wel wat worden met die jongen

Verder eens, belachelijk veel geld maar dat vind ik in bijna alle gevallen in de voetballerij.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 januari 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Wat heeft hij dan bereikt?
Echt, actief?
ar
 ar - woensdag 21 januari 2015 - 21:17   quote  deeplink  
Nu hebben die nepduitsers ook interesse in Zapata..hier zakt echt de broek van m,n reet,ik wordt doodziek van die wannabe's.Man man man..ze hebben geen cent te makken maar toch even informeren...hou toch op man!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 januari 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Ja joh doet het je zo veel..(?)
ar
 ar - woensdag 21 januari 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Ik heb zo,n hekel aan die gasten..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 januari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Ik zie het ja..😂
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 21 januari 2015 - 21:31   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/ik-denk-wel-dat-ik-goed-bij-feyenoord-zou-passen-15387/

Lijkt me ook niet echt een versterking die Feyenoord verder brengt.
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 21 januari 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Wat ik mij dan telkens afvraag: waarom kiezen spelers telkens voor Twente?

(niet elk gerucht wordt uiteindelijk daadwerkelijk een transfer, maar er zijn gevalletjes die er nu of afgelopen jaren rondliepen)

Ze proberen Feyenoord na te doen;
Fer, Landzaat, Cabral, Tiendalli, Castaignos halen.

Ebicilio, Myiaichi, (hengelen naar Guidetti)... en eigenlijk heeft zowat iedere bekende naam uit de selectie wel iets met Feyenoord te maken.

Verder hebben ze YNWA geforceerd erin gebracht om de Nederlandse club te zijn waar dat lied bij hoort.

Begin net als ar een hekel te krijgen aan die gasten. Maar gelukkig zal het nooit een echte club worden.
ar
 ar - woensdag 21 januari 2015 - 21:36   quote  deeplink  
Mwah..weet ik eigenlijk niet.Heeft wel potentie.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 januari 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Munsterman weg.
Start van de neergang.
ar
 ar - woensdag 21 januari 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:34 schreef MauricioAros het volgende:
Wat ik mij dan telkens afvraag: waarom kiezen spelers telkens voor Twente?

(niet elk gerucht wordt uiteindelijk daadwerkelijk een transfer, maar er zijn gevalletjes die er nu of afgelopen jaren rondliepen)

Ze proberen Feyenoord na te doen;
Fer, Landzaat, Cabral, Tiendalli, Castaignos halen.

Ebicilio, Myiaichi, (hengelen naar Guidetti)... en eigenlijk heeft zowat iedere bekende naam uit de selectie wel iets met Feyenoord te maken.

Verder hebben ze YNWA geforceerd erin gebracht om de Nederlandse club te zijn waar dat lied bij hoort.

Begin net als ar een hekel te krijgen aan die gasten. Maar gelukkig zal het nooit een echte club worden.
Haha..ik wilde er verder niet meer op ingaan maar ik ben het EENS!
En ze willen natuurlijk ook onze speelwijze en niveau gaan halen niet te vergeten he.
MMM
 MMM - woensdag 21 januari 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 20:44 schreef Stylzz het volgende:
Wat heeft hij dan bereikt?
Echt, actief?
Genoeg prijzen gewonnen bij Real. Zal geen doorslaggevende factor geweest zijn, maar toch.

Geweldige speler hoor. Zal wel bij een andere goede club (in Europa) terecht komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door MMM --
tomson
 tomson - woensdag 21 januari 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 januari 2015 - 21:37 schreef FR-Henk het volgende:
Munsterman weg.
Start van de neergang.
Weet dat het iig de komende jaren alleen maar minder zal gaan dan 2010, toen ze gewoon goed ingekocht hadden en mazzel hadden dat het klikte tussen hun sleutelspelers. En er zullen nog wel wat lijken in de kast zitten, ze zijn niet voor niks onder curatele geplaatst. Dus waarschijnlijk wordt het te heet onder Jopie zn voetjes hahaha... Dachten dit seizoen een slag geslagen te hebben : Feyenoord afgetroefd voor Zyech en Ryo ook nog effe binnengehengeld. En dan en passant ook nog even bij Zwolle de krenten uit de pap proberen te vissen met Mokotjo en Mokhtar.. Is minder uitgepakt dan ze dachten en ze hebben op de koop toe ook nog 2 waardeloze keepers. Zou me niks verbazen als ze zich aan t eind van t seizoen melden voor Mulder 😜 Jammer dat wij uit in Enschede in zo'n slechte periode zaten. Had graag gezien dat we ze 2 keer hadden weggezet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 januari 2015 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1569600