BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 januari 2015 - 10:58   quote  deeplink  
De club is kerngezond geraakt, na een schuld van ruim 40 miljoen.
En Gudde is dan besluiteloos.
Leg me dat maar eens uit.

En dat geleuter over van Geel heb ik nou wel genoeg gezien.
MMM
 MMM - zaterdag 24 januari 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 10:57 schreef piet de paler het volgende:

[..]

en waar is het geld???? een echte topper kost minimaal 6 miljoen.Ik hoop je indien het bericht waar is volgend seizoen je te wijzen op nog steeds de klasse van Dirk
Als je goed scout of een goed netwerk hebt hoeft een topper (in wording) geen 6 miljoen te kosten.

Lekker oude mannen terughalen, was in 2007-2008 ook een gigantisch succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 januari 2015 door MMM --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 24 januari 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Gudde vindt ik geen sterke leider, geflopt in de gemeente politiek
En besluiteloos in de discussie stadion, ik zie het echter van een afstand.
ik kan Gudde niet betrappen op een sterke uitspraak
V town madness
 V town madness - zaterdag 24 januari 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Kuijt heeft aangegeven terug te willen keren naar Feyenoord. Van Geel heeft nog geen contact opgenomen. Dat vind ik onvergeeflijk. Dit zou iedere td de kop kosten bij elke andere club. Stel je eens voor dat overmars dit zou doen bij Sneijder, huntelaar of Zlatan. Want in mijn ogen is dat een identieke situatie.
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 24 januari 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Piet, je hebt volkomen gelijk, Gudde en die andere op fluweel zittende knakkers houden sportieve verbeteringen constant tegen. Maar, vraag ik me dan af, waarom laat van Geel dan steeds zijn oren naar deze bobo's hangen en komt er nooit eens een eigen mening uit? Ik heb het idee dat hij graag anders wil, maar niet durft. Gudde heeft het het prima gedaan wat de centjes betreft, maar hij zou nu plaats moeten maken voor iemand met de duidelijke visie om van ons Feyenoord weer een echte topclub te maken.
MMM
 MMM - zaterdag 24 januari 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 11:05 schreef V town madness het volgende:
Kuijt heeft aangegeven terug te willen keren naar Feyenoord. Van Geel heeft nog geen contact opgenomen. Dat vind ik onvergeeflijk. Dit zou iedere td de kop kosten bij elke andere club. Stel je eens voor dat overmars dit zou doen bij Sneijder, huntelaar of Zlatan. Want in mijn ogen is dat een identieke situatie.
Haha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 januari 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 11:00 schreef piet de paler het volgende:
Gudde vindt ik geen sterke leider, geflopt in de gemeente politiek
En besluiteloos in de discussie stadion, ik zie het echter van een afstand.
ik kan Gudde niet betrappen op een sterke uitspraak
Gudde is geen leiderstype, nee.
Wat moet Gudde besluiten in de stadiondiscussie. De rol van Feyenoord zelf moeten we niet overschatten. En dat weet Gudde.
Sterke uitspraken hoor je vooral van types die achterblijven in daden.
van geil
 van geil - zaterdag 24 januari 2015 - 11:22   quote  deeplink  
Erwtensoep dan maar ?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 januari 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 11:05 schreef V town madness het volgende:
Kuijt heeft aangegeven terug te willen keren naar Feyenoord. Van Geel heeft nog geen contact opgenomen. Dat vind ik onvergeeflijk. Dit zou iedere td de kop kosten bij elke andere club. Stel je eens voor dat overmars dit zou doen bij Sneijder, huntelaar of Zlatan. Want in mijn ogen is dat een identieke situatie.
Gewoon zijn poot stijf en vooral GEEN contact met Kuyt opnemen ...
van geil
 van geil - zaterdag 24 januari 2015 - 11:24   quote  deeplink  
is dat een Ja ?
kakkie21
 kakkie21 - zaterdag 24 januari 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Hou toch eens op over kuyt.. met el ahmadi voor t eerst een speler gezien die echt goed is bij zijn terug keer.. kijk naar, makaay, de cler, hoflans,landzaat, mathijsen, boulahrouz, bakkal.. die gasten hebben alleemaal nooit meer hun oude niveau gehaald toen ze naar feyenoord kwamen. Feyenoord doet t de laatste jaren met eigen jeugd en jonge jongens en dat gaat prima.. dus laten we daarvooral mee door gaan en een jonge gretige spits halen, waar we bovendien nog wat aan kunnen verdienen
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 24 januari 2015 - 12:20   quote  deeplink  
nou ik weet nog een goedde jonge spits KEVIN VAN VEEN van FC Oss weet zeker dat deze jongen beter is dan te vrede.ze kunnen deze speler nu nog goedkoop halen weet zeker dat je hiermee een brllantje mee binnenhaalt,maar ja scouting is zo geweldig bij feyenoord.
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 12:20 schreef Dirk1 het volgende:
nou ik weet nog een goede jonge spits KEVIN VAN VEEN van FC Oss weet zeker dat deze jongen beter is dan te vrede.ze kunnen deze speler nu nog goedkoop halen weet zeker dat je hiermee een briljantje mee binnenhaalt,maar ja scouting is zo geweldig bij Feyenoord.
Kijk Dirk, het is nooit zeker maar het bekijken echt waard. Iemand die regelmatig er één in schiet in de Jupiler league moet het eventueel ook kunnen waar maken. Op dit moment gewaardeerd met een transferwaarde van 125.000 EUR zeer betaalbaar, moeten ze eens achter aan als dit al niet gebeurt is natuurlijk.
Dirk1
 Dirk1 - zaterdag 24 januari 2015 - 12:38   quote  deeplink  
we moetten de scouting van feyenoord toch proberen wakker te maken dus bij deze hoop dat ze dit lezen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 januari 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Welke scouting
V town madness
 V town madness - zaterdag 24 januari 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Kuit is gratis en kunnen we het geld gebruiken voor andere posities. Kuijt schiet er zeker 20 tot 25 in de komende 2 jaar
Barabas
 Barabas - zaterdag 24 januari 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 10:58 schreef FR-Henk het volgende:
De club is kerngezond geraakt, na een schuld van ruim 40 miljoen.
En Gudde is dan besluiteloos.
Leg me dat maar eens uit.

En dat geleuter over van Geel heb ik nou wel genoeg gezien.
Inderdaad. Wat een geleuter.
Barabas
 Barabas - zaterdag 24 januari 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 11:05 schreef V town madness het volgende:
Kuijt heeft aangegeven terug te willen keren naar Feyenoord. Van Geel heeft nog geen contact opgenomen. Dat vind ik onvergeeflijk. Dit zou iedere td de kop kosten bij elke andere club. Stel je eens voor dat overmars dit zou doen bij Sneijder, huntelaar of Zlatan. Want in mijn ogen is dat een identieke situatie.
Je moet niet alles geloven wat je leest
Barabas
 Barabas - zaterdag 24 januari 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 12:20 schreef Dirk1 het volgende:
nou ik weet nog een goedde jonge spits KEVIN VAN VEEN van FC Oss weet zeker dat deze jongen beter is dan te vrede.ze kunnen deze speler nu nog goedkoop halen weet zeker dat je hiermee een brllantje mee binnenhaalt,maar ja scouting is zo geweldig bij feyenoord.
De hoop voor de toekomst. Een spits van TOP Oss... Blij dat jij niet tot het scoutingsapparaat behoort, al zit je qua inzicht dichtbij.
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

De hoop voor de toekomst. Een spits van TOP Oss... Blij dat jij niet tot het scoutingsapparaat behoort, al zit je qua inzicht dichtbij.
Liever een hoop geld uitgeven voor een onbenul die je later gratis de deur uit pleurt, dat is de oplossing.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 januari 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Kuijt mag komen. Voor normaal salaris. 1 jaar contract, tussentijds wederzijds opzegbaar.
MauricioAros
 MauricioAros - zaterdag 24 januari 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Liever een hoop geld uitgeven voor een onbenul die je later gratis de deur uit pleurt, dat is de oplossing.
!
Milo
 Milo - zaterdag 24 januari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Kuijt///held
Milo
 Milo - zaterdag 24 januari 2015 - 13:35   quote  deeplink  
Kuijt is straks van enorme waarde let maar op! En dan mogen alle kuijt haters hun snaveltjes houden!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 24 januari 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:35 schreef Milo het volgende:
Kuijt is straks van enorme waarde let maar op! En dan mogen alle kuijt haters hun snaveltjes houden!
Daar ben ik niet bang voor hoor dat je gelijk krijg, gaat nimmer en nooit gebeuren ...
Barabas
 Barabas - zaterdag 24 januari 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:23 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

!
?
Barabas
 Barabas - zaterdag 24 januari 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:35 schreef Milo het volgende:
Kuijt is straks van enorme waarde let maar op! En dan mogen alle kuijt haters hun snaveltjes houden!
Eens!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 januari 2015 - 14:17   quote  deeplink  
Hoop gezeik vooraf weer, vooralsnog gaat er niemand, komt er niets en is het nog lang geen zomer.
van geil
 van geil - zaterdag 24 januari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
dus zit er iemand te slapen
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 januari 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Of zijn er geen middelen.
JanM
 JanM - zaterdag 24 januari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 10:55 schreef MMM het volgende:

[..]

Zou belachelijk zijn. Wat een indrukwekkend netwerk heeft Martin van Geel als hij dit soort spelers terughaalt. Haal eens een verrassing, waar is je netwerk man?
Verrassingen genoeg gehaald: Guidetti, Pellè, Kazim, Wilkshire, Bilal

Voor topspits hebben we (nog) geen geld. Als Kuijt dan gratis wil komen denk ik dat je die kans met beide handen aan moet grijpen!
JanM
 JanM - zaterdag 24 januari 2015 - 16:31   quote  deeplink  
Ik vergeet Toornstra, Boulahrouz, El Ahmadi en Vermeer nog!

En als Vlaar en Kalou ook haalbaar zouden zijn mag Van Geel die ook terughalen! Liever spelers van wie je weet wat ze in huis hebben dan hopen op een positieve afloop zoals bij bijvoorbeeld Verhoek. Al is die transfer te rechtvaardigen door te wijzen op de ruil met Cabral.
van geil
 van geil - zaterdag 24 januari 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 15:47 schreef Stylzz het volgende:
Of zijn er geen middelen.
Nee, dat is niet zo.
Dat heeft Blokland medio Oktober al toegelicht.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 januari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
B8I544ZIYAAaPH_.png
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 24 januari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
afgelopen wedstrijd.
Barabas
 Barabas - zaterdag 24 januari 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Goede speler. Misschien iets voor ons?
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:14 schreef Barabas het volgende:

[..]

De hoop voor de toekomst. Een spits van TOP Oss... Blij dat jij niet tot het scoutingsapparaat behoort, al zit je qua inzicht dichtbij.
Aii gisterenavond ook juupleague gekeken. Vorig jaar uit de hoofdklasse gedegradeerd, door top opgepikt en nu misschien op weg naar de championsship. Nog geen garantie dat hij daar potten zal gaan breken, of bij ons wat toe zou voegen. Maar ik denk dat dit wel het soort speler is waar je een kans mee zou kunnen wagen. Liever dan een Havenaar iig..
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 13:19 schreef VVout het volgende:

[..]

Liever een hoop geld uitgeven voor een onbenul die je later gratis de deur uit pleurt, dat is de oplossing.
Ventje kwam niet over als een stuk onbenul.. Nuchter rustig gassie dat toch een redelijk potje voetbal brengt. Een Chadli werd ook van AGOVV opgehaald voor hij voor een hoop geld naar de Pemier League ging. Nistelrooij, Huntelaar, Mertens zijn ook nog een paar voorbeelden. Waarom zou dat hier ook niet kunnen ? Zou ik liever zien dat ze 2 zulke gassies op pikken om te proberen dan dat ze zo'n kwal van n Dost binnen zouden halen. Want wie zegt mij dat ie niet zoals Lurling de Kuip uit flipt ?
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Aii gisterenavond ook juupleague gekeken. Vorig jaar uit de hoofdklasse gedegradeerd, door top opgepikt en nu misschien op weg naar de championsship. Nog geen garantie dat hij daar potten zal gaan breken, of bij ons wat toe zou voegen. Maar ik denk dat dit wel het soort speler is waar je een kans mee zou kunnen wagen. Liever dan een Havenaar iig..
Of hij het helemaal gaat redden als speler weet je niet direct maar kost nu nog niet veel en de kans is groot dat je er meer voor gaat vangen.
VVout
 VVout - zaterdag 24 januari 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:26 schreef tomson het volgende:

[..]

Ventje kwam niet over als een stuk onbenul.. Nuchter rustig gassie dat toch een redelijk potje voetbal brengt. Een Chadli werd ook van AGOVV opgehaald voor hij voor een hoop geld naar de Pemier League ging. Nistelrooij, Huntelaar, Mertens zijn ook nog een paar voorbeelden. Waarom zou dat hier ook niet kunnen ? Zou ik liever zien dat ze 2 zulke gassies op pikken om te proberen dan dat ze zo'n kwal van n Dost binnen zouden halen. Want wie zegt mij dat ie niet zoals Lurling de Kuip uit flipt ?
Ff terug lezen Tommy, ga namelijk helemaal mee met jouw gedachte. Als kostbaar onbenul zie ik eerder spelers zoals Havenaar of Dost.
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:28 schreef VVout het volgende:

[..]

Of hij het helemaal gaat redden als speler weet je niet direct maar kost nu nog niet veel en de kans is groot dat je er meer voor gaat vangen.
Daarom zie ik liever zo'n mannetje komen. Nog niet helemaal vernacheld door scheppen poen, status en foute zaakwaarnemers. Voldoet het niet dan verhuur je. Het zullen heus niet allemaal Verhoekjes of Armenterosjes zijn, eerst naar je jeugd kijken, en later pas naar mogelijke (zonder uitzondering) jonge spelers die je zo kunt ophalen in de lagere regionen. Als je die jongens nou haalt met een 2 jarige overeenkomst met een soort prestatieclausule. Een redelijk basisinkomen en bij wedstrijden volgt er automatisch een verbetering van het contract. Komt het er niet uit en is er ook geen zicht op verbetering of vertrouwen van de technische staf dan is het t 2e seizoen de verhuur in. Als zo'n gozer genoeg geloof in zichzelf heeft en uit het juiste hout gesneden is pakt hij zo'n kans op zeker wel aan lijkt me :)
En met zo'n beleid vind ik het geen ramp soms te verliezen al is dat nooit leuk. Maar dat zie ik veel liever dan dat ze allerlei gearriveerde spelers voor veel te veel geld uit het buitenland halen. zo'n instelling zal ooit heus wel beloond worden en met Wim Jansen en Jan Boskamp, Mackaay, Taument, Obiku en al die anderen heb ik er geloof in dat Feyenoord op zich de goeie kant opgaat.
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:30 schreef VVout het volgende:

[..]

Ff terug lezen Tommy, ga namelijk helemaal mee met jouw gedachte. Als kostbaar onbenul zie ik eerder spelers zoals Havenaar of Dost.
Ah, sarcasm... ff tussendoor gelezen haha 😖
ar
 ar - zaterdag 24 januari 2015 - 23:48   quote  deeplink  
Uth was wel weer aardig bezig.
Past qua spel wel bij ons denk ik.
tomson
 tomson - zaterdag 24 januari 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Sterk mannetje en hoog in de topscoorderslijst. Daarom zal er wel een stevig prijskaartje aan gehangen worden. Hoe lang loopt die jongen zn contract nog dan ?
ar
 ar - zondag 25 januari 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Eind van dit seizoen meen ik.
ar
 ar - zondag 25 januari 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Hij doet mij een beetje denken aan Tomasson.
tomson
 tomson - zondag 25 januari 2015 - 00:04   quote  deeplink  
Even gecheck.. idd ! In mei transfervrij dan zou je toch denken dat ze m in de winterstop zouden willen slijten aan een buitenlandse club. Of hij loopt over 5 maandjes gratis de deur uit. hebben wij met bijvoorbeeld Fer toen ook handig gedaan ?
ar
 ar - zondag 25 januari 2015 - 00:09   quote  deeplink  
Klopt.. kregen we nog 5 miljoen dacht ik haha!
ar
 ar - zondag 25 januari 2015 - 00:18   quote  deeplink  
Hmmm..heerenveen heeft een optie voor nog 1 jaar voor Uth.
tomson
 tomson - zondag 25 januari 2015 - 01:07   quote  deeplink  
Ah..een optie. Maar dat zal dan toch wel te duur worden want Heerenveen kan er ook niet meer aan als er buitenlandse clubs met een zak ponden of roebels zwaaien. Dan hangt het van de goodwill van zo'n jongen af, in hoeverre hij de club iets gunt. Maar eerlijk gezegd lijkt Uth me niet echt "een kind van Heerenveen" 😆

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1599628