BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 25 januari 2015 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 16:27 schreef JanM het volgende:

[..]

Verrassingen genoeg gehaald: Guidetti, Pellè, Kazim, Wilkshire, Bilal

Voor topspits hebben we (nog) geen geld. Als Kuijt dan gratis wil komen denk ik dat je die kans met beide handen aan moet grijpen!
Guidetti op basis van een DVD, maar oke die tellen we mee.
Pellè via de zoon van Koeman.
Kazim via van Hooijdonk.
Bilal een verrassing???
Wilkshire de vriend van Rutten.
MMM
 MMM - zondag 25 januari 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 16:31 schreef JanM het volgende:
Ik vergeet Toornstra, Boulahrouz, El Ahmadi en Vermeer nog!

En als Vlaar en Kalou ook haalbaar zouden zijn mag Van Geel die ook terughalen! Liever spelers van wie je weet wat ze in huis hebben dan hopen op een positieve afloop zoals bij bijvoorbeeld Verhoek. Al is die transfer te rechtvaardigen door te wijzen op de ruil met Cabral.
Ik heb het over een netwerk!! Toornstra, Boulahrouz, El Ahmadi en Vermeer heb je geen netwerk voor nodig. Wat is er verrassend aan deze namen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door MMM --
Milo
 Milo - zondag 25 januari 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Dat ze kiezen voor Feijenoord
kenny
 kenny - zondag 25 januari 2015 - 10:41   quote  deeplink  
wat moeten we met kuijt een speler de over zijn top is geweest ??? die gaat alleen maar minder worden
feyenoord is eindelijk een beetje schuldenvrij en als we na de komende zomer weer van een paar dure jongens af zijn (mathijsen,verhoek,boulahrouz)dan moet er gewoon een klasbak van een spits komen daar komen we verder mee
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 januari 2015 - 11:05   quote  deeplink  
T één sluit t andere niet uit.
keeskoets
 keeskoets - zondag 25 januari 2015 - 15:14   quote  deeplink  
Deze moeten ze halen, kost weinig. Topscorer in Noorwegen (bij een middenmoter). Vidar Örn Kjartansson (ook van stip....)
piet de paler
 piet de paler - zondag 25 januari 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Noorse competitie staat aan de top in Europa?
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 januari 2015 - 15:58   quote  deeplink  
Ja, elk jaar doen ze mee in de CL.
R()b
 R()b - zondag 25 januari 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Good old 'Fred' eens polsen bij Fluminese?
Zou wel veel en veel te duur worden voor Feyenoord begrippen.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 januari 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 10:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik heb het over een netwerk!! Toornstra, Boulahrouz, El Ahmadi en Vermeer heb je geen netwerk voor nodig. Wat is er verrassend aan deze namen?
Daar had Feyenoord de afgelopen jaren het geld niet voor!!! Moet vanaf nu weer opgebouwd gaan worden ...

Ik zie liever dat Gio van Bronckhorst zijn contacten bij Arsenal en Barcelona eens aanspreekt ...
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 januari 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 15:14 schreef keeskoets het volgende:
Deze moeten ze halen, kost weinig. Topscorer in Noorwegen (bij een middenmoter). Vidar Örn Kjartansson (ook van stip....)
Gaat naar China.

http://www.vg.no/sport/fotball/vaalerenga/kjartanssons-droemmekontrakt-tjener-30-millioner-paa-tre-aar-i-kina/a/23380213/
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 januari 2015 - 17:23   quote  deeplink  
Dag carrière
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 25 januari 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Geen aankopen deze winter. Fred een trap in de kont 433 opstelling en eigen jeugd inpassen. (Woudenberg Karsdorp Bilal) In de zomer goed beoordelen wat je nodig bent. Seizoen is al helemaal verkloot. Het ergste is dat als je fred zijn zin geeft hij nog meer matige ex spelers koopt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 25 januari 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Als van Geel nu al weet dat hij Rutten geen contact verlenging aanbied. Opnieuw beginnen
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 januari 2015 - 17:46   quote  deeplink  
Nee, je moet derde worden.
van geil
 van geil - zondag 25 januari 2015 - 17:49   quote  deeplink  
Tom Cruise maar inhuren
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 25 januari 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:46 schreef Stylzz het volgende:
Nee, je moet derde worden.
Kwaliteiten genoeg om derde te worden
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 januari 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Dat worden we ook en op zeker ook nog tweede als je ziet hoe slecht die snavels spelen. Die gaan we gewoon nog voorbij..
van geil
 van geil - zondag 25 januari 2015 - 18:16   quote  deeplink  
mission_impossible.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 januari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:26 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Geen aankopen deze winter. Fred een trap in de kont 433 opstelling en eigen jeugd inpassen. (Woudenberg Karsdorp Bilal) In de zomer goed beoordelen wat je nodig bent. Seizoen is al helemaal verkloot. Het ergste is dat als je fred zijn zin geeft hij nog meer matige ex spelers koopt.
welke matige ex spelers zijn er gekocht door Fred Rutten???
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 25 januari 2015 - 18:30   quote  deeplink  
1tje tot nu toe Wilkshire.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 januari 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:30 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
1tje tot nu toe Wilkshire.
Is die gekocht dan?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 25 januari 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is die gekocht dan?
Je weet wat ik bedoel
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 januari 2015 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:37 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel
Wat dat Fred te bang is om spelers te kopen? ;)
van geil
 van geil - zondag 25 januari 2015 - 18:46   quote  deeplink  
Nee, dat is die ander
die gladde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 januari 2015 door van geil --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 januari 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:37 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Je weet wat ik bedoel
Nee, leg eens uit!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 25 januari 2015 - 19:20   quote  deeplink  
Geen zin in. Lees de vorige reacties maar
JanM
 JanM - zondag 25 januari 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 18:46 schreef van geil het volgende:
Nee, dat is die ander
die gladde
Nee dat is Overdwars van 020. Daar hebben ze schijnbaar 100 miljoen waar ze niets mee doen. Van Geel heeft een (praktisch) lege knip gekregen om een kampioenselftal te bouwen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 januari 2015 - 23:48 schreef ar het volgende:
Uth was wel weer aardig bezig.
Past qua spel wel bij ons denk ik.
Uth doet je denken aan Tomasson? Hij doet mij vooral aan Roy Mackaay denken. Snel, slim en fantastisch schot. Ideale counterspits. Wat dat betreft denk ik niet dat Uth bij ons past, maar ik vind hem wel super. Als ik nergens op zou hoeven te letten (oftewel past hij wel of past hij niet bij ons) zou ik hem zeker proberen te halen, maar dat is het hem juist. Hij komt beter tot zijn recht bij een counterploeg. Ik denk dat hij een ultieme spits voor Catenaccio is... Kunnen wij ook spelen, maar een aanspeelpunt die doelpuntjes maakt zou beter passen....
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 januari 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:57 schreef RenatoBos het volgende:
Dat worden we ook en op zeker ook nog tweede als je ziet hoe slecht die snavels spelen. Die gaan we gewoon nog voorbij..
Daar ben ik het met je eens Gr. KENNER maar dan hadden we gisteren wel van 020 MOETEN winnen of niet soms, fijne dag
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 januari 2015 - 10:55   quote  deeplink  
Om nu nog een spits gaan halen is voor mij te laat
gewoon gaan voor de derde plaats.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Zielig om nu te roepen dat we voor een derde plaats gaan. Nog steeds gaan voor het kampioenschap, maar dat dat naief is, zie ik ook wel, maar een tweede plaats zet ik zeker niet uit mijn hoofd. Dat is met de huidige selectie dan ook niet Feyenoordwaardig! Minder dan de tweede plaats betekent een mislukt seizoen. Tweede plaats is acceptabel, ondanks dat ik vind dat slechts een kampioenschap goed genoeg zou zijn, maar een derde plaats? Dat je dat durft uit te spreken. Ga je mond spoelen simpele ziel...
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 26 januari 2015 - 11:15   quote  deeplink  
Ja, is ook een antwoord.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 11:25   quote  deeplink  
th?&id=HN.608018278356553653&w=300&h=300&c=0&pid=1.9&rs=0&p=0

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door Arie.Klooster --
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 januari 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 11:06 schreef Arie.Klooster het volgende:
Zielig om nu te roepen dat we voor een derde plaats gaan. Nog steeds gaan voor het kampioenschap, maar dat dat naief is, zie ik ook wel, maar een tweede plaats zet ik zeker niet uit mijn hoofd. Dat is met de huidige selectie dan ook niet Feyenoordwaardig! Minder dan de tweede plaats betekent een mislukt seizoen. Tweede plaats is acceptabel, ondanks dat ik vind dat slechts een kampioenschap goed genoeg zou zijn, maar een derde plaats? Dat je dat durft uit te spreken. Ga je mond spoelen simpele ziel...
Als wij tweede worden dan eet ik een bezem steel op
tomson
 tomson - maandag 26 januari 2015 - 11:39   quote  deeplink  
media_xl_1395000.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 10:52 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Daar ben ik het met je eens Gr. KENNER maar dan hadden we gisteren wel van 020 MOETEN winnen of niet soms, fijne dag
Fijne dag Bluffie..
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 januari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 17:35 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Als van Geel nu al weet dat hij Rutten geen contact verlenging aanbied. Opnieuw beginnen
Dan denk ik dat we terecht komen in het rechter rijtje aankomend seizoen
de bluffer
 de bluffer - maandag 26 januari 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 11:39 schreef tomson het volgende:
[ afbeelding ]
Bestemd voor Arie Klooster, dan stuur ik de bezem wel even op
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Jij bent toch zo gek om een bezem te gaan eten, ik niet...

Maar als je nou een stukje steel uit je mond laat steken is het net alsof er bezem dwars door je heen steekt, aangezien er aan de onderkant ook al een bezem ingedouwd is...?
FANdré
 FANdré - maandag 26 januari 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Tweede? ben er bang voor. 020 heeft nog PSV uit die ze verliezen en misschien een slippertje bij Zwolle uit? Dat zijn 6 punten max. Wij hebben nog zeer pittige wedstrijden, waarvan de meeste gelukkig thuis, maar ook wij zullen uitglijden bij een uitwedstrijd, remember Eagles vorig seizoen (daar was ik bij, janken!)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Nou, dan kan het toch?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Gelukkig boeken we dit seizoen de beste resultaten in thuiswedstrijden..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 januari 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2015 - 19:20 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Geen zin in. Lees de vorige reacties maar
Je snapt er zelf niks van , vandaar geen uitleg ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 26 januari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 januari 2015 - 10:55 schreef de bluffer het volgende:
Om nu nog een spits gaan halen is voor mij te laat
gewoon gaan voor de derde plaats.
Is ook zonde van het geld, beter wachten tot de komende zomer .
Maar dan wel een ECHTE SPITS en OP TIJD HANDELEN !!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Tja, het is dit seizoen wel heel erg simpel. We spelen harstikke goed, alleen we scoren niet.... als je niet scoort, win je niet, maar we hadden tegen pisvee moeten winnen en beide keren tegen ajakkes... Dat is negen punten erbij voor ons en dus ook punten eraf bij hun beiden. Dan hadden we gewoon meegedaan om het kampioenschap, maar we scoren niet en we wonnen niet, dus zijn we eigenlijk klaar... Harde constatering, maar wel juist..... Van Geel heeft goed ingekocht, behalve dat het dit keer niet goed uitpakt voor wat betreft de spits. Met Guidette en Pellè pakte het juist heel goed uit, met Kazim niet... ondanks dat hij hard werkt en wel degelijk een balletje kan vasthouden (wordt hij dan ook steeds beter in), maar hij scoort niet.... Is dit Van Geel aan te rekenen? Nee, hij kan het van tevoren niet weten. Voor hetzelfde geld knalt hij al de kansen er wel in.

Maar nu het dus niet zo gaat, mag Van Geel van mij wel ingrijpen... Hij heeft nog een weekje.... Ik ben benieuwd. Misschien dat hij eerst Vilhena wil slijten om dan een volwaardige spits aan te trekken? Misschien accepteert hij een derde plek (zou hij nooit hardop zeggen, maar hij zal het qua beleid misschien wel denken) wat hem ertoe brengt het vrijgekomen geld te gaan gebruiken voor een spits voor het nieuwe seizoen. Dan denk ik dat hij of bij Kuyt, of bij Dost, of bij Zapata en misschien wel bij Van Wolfswinkel uitkomt... Maar daar heeft hij dan weer wat langer de tijd voor....

ik hoop dat Kuyt komt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 januari 2015 door Arie.Klooster --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 13:24   quote  deeplink  
Kon hij dat van te voren niet weten Arie, met Pelle en Guidetti haal je spitsen binnen die je ook zo inzet. Met kazim haal je geen spits binnen want dat is hij niet. Dat is meer een gok dan Pelle of Guidetti. Afgezien van het feit dat Pelle nooit scoorde of Guidetti de onbekende was. Dat waren iig wel spitsen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 13:55   quote  deeplink  
Ik hou niet zo van gokken....

Maar ik ben het ook wel met je eens, maar het gaat mij er vooral om dat hij het nog kan rechtbreien, tenminste voor zover er nog wat recht te breien valt. Ik denk daarentegen dat ze nu een keer misge'gok't hebben. Aangezien het niet loont er nog veel geld tegen aan te smijten voor dit seizoen denk ik niet dat er op korte termijn een spits bijkomt. Ik denk eerder dat ze wachten tot de zomer. Wie weet verkoop je nog spelers, hetzij deze periode, hetzij dan...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 januari 2015 - 13:59   quote  deeplink  
Ik ook niet, maar in Kazim zijn geval begrijp ik wel dat ie bij ons speelt alleen niet op die positie of zet er iets bij. Veel geld kost ie momenteel niet toch.
We zullen eind van de week zien wat er nog gaat of komt..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 26 januari 2015 - 14:03   quote  deeplink  
voetbalprimeur, die ik niet als betrouwbaar bestempelen kan, meldt dat Feyenoord toch weer aan Zapata zit te denken... Zo kan ik ook berichtjes maken, die gebaseerd zijn op oude berichten. Ze vertellen niets nieuws, maar krijgen wel lekker veel 'hits'.... Eerlijk gezegd ken ik die Zapata niet. Nooit gezien... in elk geval is hij me nooit opgevallen. Is het wat?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1804089