|
|
g vieth
|
|
|
Zou Krisztian Simon niks wezen hij weet de weg te vinden. En toen hij onder Been kwam deed hij het leuk, miss iets te licht Maar hij is nu ook weer wat ouder en sterker geworden! En hij kan op rechts en links. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik ook. prima speler. en n goede investering lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Moeten er ook wezen. Betaalbare alternatieven, die ook nog eens rendabel zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doet me teveel aan Cabral denken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mwoah... Deze jongen speelt tenminste nog wedstrijden. Cabral is nu echt op een zijspoor van een zijspoor beland. Cabral moet maar hopen dat er uberhaupt nog een club gaat komen is die hem in de toekomst over zou willen nemen van ADO, aangezien hij zelfs daar niet meer verder komt dan het 2e. Grote kans dat hij voor een minimum loontje in de Juupleague komt te ballen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 12:13 schreef tomson het volgende:[..] Mwoah... Deze jongen speelt tenminste nog wedstrijden. Cabral is nu echt op een zijspoor van een zijspoor beland. Cabral moet maar hopen dat er uberhaupt nog een club gaat komen is die hem in de toekomst over zou willen nemen van ADO, aangezien hij zelfs daar niet meer verder komt dan het 2e. Grote kans dat hij voor een minimum loontje in de Juupleague komt te ballen... en aan wie heeft Cabral dat te danken? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aan zijn alter ego " OGJerson"... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Niet makkelijk. Maar het punt is meer, ga je zo'n speler halen als je bij voorbaat al weet dat ie bankvulling is? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 13:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niet makkelijk. Maar het punt is meer, ga je zo'n speler halen als je bij voorbaat al weet dat ie bankvulling is? Hmm, waarom niet? Vind het niet meer dan logisch dat er wissels op de bank zitten die wat toegevoegde waarde hebben op het moment van inbrengen. v la Parra nog altijd beter als een Verhoek wat dat betreft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bankvulling haal je, maar alleen als je geloof hebt dat ze ook nog een hoger niveau kunnen bereiken of specifiek met een bepaalde functie. De pinchhitter. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Opgeleid bij Feyenoord en uiteindelijk via Heerenveen terug ... ik ken een vergelijkbaar verhaal dat zeer goed heeft uitgepakt! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 13:56 schreef JanM het volgende:Opgeleid bij Feyenoord en uiteindelijk via Heerenveen terug ... ik ken een vergelijkbaar verhaal dat zeer goed heeft uitgepakt! ja, maar daar zat Caen niet tussen. Maar Adeau? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Volgens mij zijn er voldoende veel betere en goedkopere buitenspelers dan van la Parra, bovendien een compleet verkeerde ( niet te verwijten ) instelling. Kunnen we niks mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien heeft hij wat geleerd |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ziyech zou ik ook heel graag naar Feyenoord zien komen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Met de huidige financiële reikwijdte zal Feyenoord voor deze jongen niet interessant genoeg zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:27 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met de huidige financiële reikwijdte zal Feyenoord voor deze jongen niet interessant genoeg zijn. als hij voor n Nederlandse club gaat. dan kan feyenoord dat ophoesten. denk echter dat zo'n jongen kijkt naar CL ed. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:30 schreef van geil het volgende:[..] als hij voor n Nederlandse club gaat. dan kan feyenoord dat ophoesten. denk echter dat zo'n jongen kijkt naar CL ed. Zulke jongens worden al snel hoofd op hol gebracht. Bovendien vind ik Feyenoord bijna traditioneel niet slagvaardig genoeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zulke jongens worden al snel hoofd op hol gebracht. Bovendien vind ik Feyenoord bijna traditioneel niet slagvaardig genoeg. Dat is helaas een euvel dat bij Feyenoord hoort ja. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als we zo gaan redeneren kunnen we ook Cabral gaan terughalen, of elke andere zichzelf overschattende blaag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doe dan maar Fer en Wijnaldum |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 - 22:32 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zulke jongens worden al snel hoofd op hol gebracht. Bovendien vind ik Feyenoord bijna traditioneel niet slagvaardig genoeg. Is ook gewoon een kwestie van geen transfersom kunnen betalen, sinds het laatste kampioenschap hebben we geen cent te makken gehad.
De laatste 10 jaar gaf bijvoorbeeld PSV 139 miljoen euro aan transfers uit, onze vrienden uit 020 die altijd janken over het koopgedrag van PSV deden het met 135 miljoen niet veel minder slecht.
Feyenoord gaf slechts 43 miljoen euro uit in 10 jaar tijd, dat is dus nog geen 5 miljoen per jaar! Je kan niet verwachten dat je met dat geld hetzelfde kan doen als de concurrentie, een Ibrahimovic die bij Feyenoord eerder in beeld was haal je daar niet voor evenmin als een Suarez van Groningen of een Pranjic of Maher. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Uit die categorie had ik alleen Drenthe nog wel graag terug gezien bij Feyenoord, dat is de enige die ondanks zijn toch enigszins matige intelligentie wel met zijn voetjes terug op aarde is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 11:05 schreef moa het volgende:[..] Is ook gewoon een kwestie van geen transfersom kunnen betalen, sinds het laatste kampioenschap hebben we geen cent te makken gehad. De laatste 10 jaar gaf bijvoorbeeld PSV 139 miljoen euro aan transfers uit, onze vrienden uit 020 die altijd janken over het koopgedrag van PSV deden het met 135 miljoen niet veel minder slecht. Feyenoord gaf slechts 43 miljoen euro uit in 10 jaar tijd, dat is dus nog geen 5 miljoen per jaar! Je kan niet verwachten dat je met dat geld hetzelfde kan doen als de concurrentie, een Ibrahimovic die bij Feyenoord eerder in beeld was haal je daar niet voor evenmin als een Suarez van Groningen of een Pranjic of Maher. niet helemaal waar. veel geld uitgegeven aan bv Cisse Immers. en veel overbodige dure spelers, bv Verhoek Armenteros etc etc.(terwijl we bv Manu hadden) veel te grote selectie . impulsief aantrekken van spelers bv Bakkal en ga zo maar door. er ontbreekt doelgerichte visie. het is meer binnenhalen wat te halen is. dan kunnen we beter minder kwantiteit en meer kwaliteit gebruiken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 11:12 schreef van geil het volgende:[..] niet helemaal waar. veel geld uitgegeven aan bv Cisse Immers. en veel overbodige dure spelers, bv Verhoek Armenteros etc etc.(terwijl we bv Manu hadden) veel te grote selectie . impulsief aantrekken van spelers bv Bakkal en ga zo maar door. er ontbreekt doelgerichte visie. het is meer binnenhalen wat te halen is. dan kunnen we beter minder kwantiteit en meer kwaliteit gebruiken. Vergeleken met PSV, Twente, Vitesse en Ajax hebben we helemaal niet zo'n brede selectie.
Ben met je eens dat we beter op kwaliteit kunnen selecteren, de nodige kwantiteit kan nml. in de jeugd wel gevonden worden. Immers heeft maar € 800.000 gekost en was daarmee absoluut een koopje, als dat je budget is is er gewoon niet veel keuze. Cisse had een heel goed seizoen achter de rug bij Roda JC en leek een topper te worden maar is achteraf een miskoop gebleken en heeft idd. te veel geld gekost achteraf.
Verhoek is gehaald om een probleem met Cabral te sussen, dat heeft overigens gewoon geld opgeleverd en we zijn er niet minder van geworden. Ik ben wel met je eens dat Verhoek niks te zoeken heeft bij Feyenoord.
Armenteros hadden we denk ik allemaal meer van verwacht, is nog niet zo goed als hij bij Heracles was, ik ook had achteraf liever Manu daar gehad.
Bakkal waren we denk ik ook allemaal blij mee, had een erg goed seizoen bij ons gespeeld, jaartje buitenland geweest en leek dus een zekerheidje.. Dat Bakkal tegenvalt net als bijv. Verhoek en Cisse is allemaal achteraf gepraat. De kosten die we voor Bakkal hebben gemaakt stellen niks voor, die jongen speelt bijna op amateurbasis bij ons. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 11:06 schreef moa het volgende:[..] Uit die categorie had ik alleen Drenthe nog wel graag terug gezien bij Feyenoord, dat is de enige die ondanks zijn toch enigszins matige intelligentie wel met zijn voetjes terug op aarde is. Haha, gaan we weer! Royston Drenthe
Als je een labiele speler binnen de selectie wil hebben moet je zeker hem halen! Pfff, wat een drama. Waar speelt ie nu? Speelt ie überhaupt wel? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Drenthe had gewoon nog 2 jaar bij Feyenoord moeten blijven, hoewel ik wel begrijp dat als een club als Real aan je deur staat je lachend mee gaat. Ik denk dat als je die gozer goed begeleid (bijvoorbeeld door een van Gobbel die zelf flink op zijn bek is gegaan) je daar best nog veel aan hebt bij Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 12:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Haha, gaan we weer! Royston Drenthe Als je een labiele speler binnen de selectie wil hebben moet je zeker hem halen! Pfff, wat een drama. Waar speelt ie nu? Speelt ie überhaupt wel? Zucht.. altijd iemand die er weer wat van probeert te maken...
Ik zeg "uit die categorie spelers" (cabral, parra, zwijnaldum) had ik (verleden tijd) Drenthe nog wel graag terug willen zien. Drenthe speelt nu bij Reading en speelt daar niet zo veel, zoals HJ zegt onder de juiste begeleiding zou je er best plezier aan kunnen beleven.
Dat die juiste begeleiding er niet is en niet gaat komen is een understatement. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 12:45 schreef hotjumper het volgende:Drenthe had gewoon nog 2 jaar bij Feyenoord moeten blijven, hoewel ik wel begrijp dat als een club als Real aan je deur staat je lachend mee gaat. Ik denk dat als je die gozer goed begeleid (bijvoorbeeld door een van Gobbel die zelf flink op zijn bek is gegaan) je daar best nog veel aan hebt bij Feyenoord. We zullen het nooit weten denk ik. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Helaas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door hotjumper -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Denk dat we ook een dikke streep door Ziyech kunnen zetten! Nu er ook belangstelling is van dat kampf en die lampen boer! Zal het moeilijk worden de aangezien hun meer te bestenden hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idd, komt ook bij de joden vandaan he |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kan net zo goed daar Duarte nummer zoveel worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 06 maart 2014 - 21:55 schreef g vieth het volgende:Denk dat we ook een dikke streep door Ziyech kunnen zetten! Nu er ook belangstelling is van dat kampf en die lampen boer! Zal het moeilijk worden de aangezien hun meer te bestenden hebben Van geel moet het in ieder geval proberen ... Ziyech te halen.
En Ziyech is 2 keer weg gestuurd bij die homo's. Uit 020 ... Dus er zijn zeker wel kansen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moeten we niet als eerste Nederlandse club een goede verdediging neerzetten, met desnoods wat buitenlandse verdedigers , en dan kijken wat we voorin hebben bij de jeugd of de huidige spelers? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 11:13 schreef piet de paler het volgende:Moeten we niet als eerste Nederlandse club een goede verdediging neerzetten, met desnoods wat buitenlandse verdedigers , en dan kijken wat we voorin hebben bij de jeugd of de huidige spelers? Volgens mij in deze competitie haal je idd het meeste resultaat als je het minste doelpunten tegen krijgt. Kansen krijg je namelijk altijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij zijn er landen waar genoeg goede verdedigers rondlopen waar je voor relatief weinig geld goede verdedigers kan halen en dan denk ik aan 1a2 goede links en rechter verdedigers |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 11:13 schreef piet de paler het volgende:Moeten we niet als eerste Nederlandse club een goede verdediging neerzetten, met desnoods wat buitenlandse verdedigers , en dan kijken wat we voorin hebben bij de jeugd of de huidige spelers? Dan moet men wel naar Feyenoord willen komen ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Buitenlandse verdedigers.. hebben we voorbeelden te over van volgens mij. Als het een beetje fatsoenlijke voetballers zijn, zijn ze ook gelijk onbetaalbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 maart 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Half mee eens een gemiddelde Duitse verdediger heeft meer tegenstand van goede aanvallers dan in Nederland |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
ik vind de verdediging met janmaat van beek kongolo nelom best wel te doen maar niet met clasie ervoor zie liever een fatsoenlijke breker een echte stofzuiger op het middenveld dat zou een hoop schelen... en uiteraard die mulder van het doel want anders blijf je een angstige verdediging hebben. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:34 schreef Voetbalgek het volgende:ik vind de verdediging met janmaat van beek kongolo nelom best wel te doen maar niet met clasie ervoor zie liever een fatsoenlijke breker een echte stofzuiger op het middenveld dat zou een hoop schelen... en uiteraard die mulder van het doel want anders blijf je een angstige verdediging hebben. Nelom? Nee, lekker laten gaan ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 maart 2014 - 15:34 schreef Voetbalgek het volgende:ik vind de verdediging met janmaat van beek kongolo nelom best wel te doen maar niet met clasie ervoor zie liever een fatsoenlijke breker een echte stofzuiger op het middenveld dat zou een hoop schelen... en uiteraard die mulder van het doel want anders blijf je een angstige verdediging hebben. Stofzuiger? Typetje Bosvelt! Die zijn helaas schaarst ... Of de nieuwe trainer moet Immers verdedigende middenvelder maken, al heeft die niet mijn voorkeur.
Ik zou als ik Fred Rutten was eens snel in de jeugd gaan kijken en een gesprek met Rodney Kongolo aan gaan. Misschien dat de nieuwe trainer hem enig perspectief kan bieden. Als die naar Engeland gaat is ook weer zonde voor zo'n speler . Maar Fred Rutten moet vooral in de jeugd bij Feyenoord gaan kijken en zich orienteren of er in de Jupiler league nog iets rond loopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat Rutten vol voor Orlando Engelaar gaat. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee Rutten is al jaren lang gelukkig getrouwd met zijn vrouw die wil geen man ;-). |
|
|
|