BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 02 februari 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:02 schreef RenatoBos het volgende:
Nou is die Vejinovic ook wel een beste speler hoor..
Dat is inderdaad een hele interessante speler. Die zie ik graag naar Rotterdam komen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Die Engelsen hoeven ook niet te denken dat ze alles voor een appel en een ei op kunnen halen uit Nederland. Zelf vragen ze de hoofdprijs en nog meer. Sterk werk van v Geel.
daan limbos
 daan limbos - maandag 02 februari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Het transferwindow wordt bijna gesloten en wij,de hartenkretenslakende supporters op dit topic zijn moe, boos, geirriteerd, bedroefd, een beetje aggressief, berustend, maar vooral teleurgesteld. Weer is er niks gebeurd! Ik heb de laatste 25 pagina's van dit topic nog eens doorgebladerd: soms amusant, soms nuttig, vaak onbenullig, maar barstendvol liefde voor ons cluppie. Veel zinvolle suggesties, vaak illusievolle, maar kansloze gedachtenspinsels. En allemaal hebben we er toch wel verstand van, denken we althans. Geldt ook voor mijzelf. Waar een bepaalde speler door sommigen wordt geadoreerd, breken anderen hem tot de grond toe af, de clubleiding wordt op een voetstuk geplaatst vanwege het financieel beleid, anderen zien hen als volslagen onbenullen als het om echte voetbalzaken gaat. Beste mensen, wat is wijsheid, wie heeft de wijsheid in pacht. Nou, we hebben allemaal die wijsheid in pacht, denken we. De lijst van spelers bekijkende die we zouden moeten halen volgens de geachte forumleden, nou, dan kunnen we 3 ere-divisie elftallen opstellen. En van de huidige selectie kan dan 90% subiet naar een Jupiter-club. Soms lijkt het wel oorlog, wordt er regelmatig met rotte vis gesmeten, dan weer haast vertederende vriendschappelijke toenadering tot elkaar. En dat allemaal omdat we van Feyenoord houden, omdat we bijna dagelijks er mee bezig zijn. Hoe graag zouden we ons cluppie weer eens kampioen zien worden, eindelijk een meelijwekkende blik richting 020 werpen, ons verheven voelen boven dat volk uit dat Amsteldorp. Dromen van een schatrijke supporter die ons cluppie losrukt uit die grauwe middelmaat van de ere-divisie en ons meesleurt in de vaart der voetbalvolkeren, op jacht naar die arrogante clubs uit Spanje, Engeland en Duitsland. Wat zou dat mooi zijn. Helaas, na zo'n droom keer je terug in de realiteit, kom je weer met beide voetjes stevig in de vaderlandse voetbalmodder te staan. Jammer, maar waar. Feyenoord-supporter zijn is niet altijd een lust, ja heel vaak een last. Een ongeneselijke kwaal waarmee je wordt geboren of al heel jong besmet. Als kind droomde je eens in dat prachtige stadion te mogen spelen. Helaas, ik kwam niet verder dan de C4 en B3 (lager bestond toen nog niet). Had misschien in de B1 bij Overmaas of DHZ kunnen spelen, maar dat deed je niet, je was trots in het Feyenoord-shirt te mogen acteren.Nu, bijna 70 jaar later is dat gevoel er nog steeds.
Na het doorbladeren van 25 bladen vol verschillende meningen kreeg ik het gevoel:
Dit Feyenoord is heel byzonder. Zo veel verschillende mensen, zo veel verschillende benaderingen, zo veel emoties, maar allemaal wel hetzelfde gevoel: Feyenoord is een deel van ons leven, Feyenoord is uniek.
Graag zouden we als supporters wel eens wat meer invloed op het beleid willen hebben, eindelijk eens die ver- of nieuwbouw van de Kuip realiseren, een beter elftal neerzetten, helaas, het is niet zo, en misschien maar goed ook. Maar één ding is zeker, wat er ook gebeurt wij blijven achter onze club staan.
En nu maar afwachten wat de rest van het seizoen ons brengt en....we gaan ons opwarmen voor de volgende, maar dan lange transferperiode vol onzekerheden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Sterk werk..(?)
Alsof een ieder ander hem wel voor dat flutbedragje had verkocht..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Mooi he Daan om Feyenoorder te zijn
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 02 februari 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 12:56 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

immers is een prima speler niks mis mee.
Niks mis mee? Komt echt tekort voor de top hoor. Hij scoort gisteren wel, maar zie hem alleen maar ballen terugspelen, slechte aannames. Het is gewoon net niet. Werkt hard maar daarmee is alles wel gezegd.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Daar kan Boëtius nog wat van leren. Die moet nog leren wat een duel is...
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 02 februari 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:28 schreef Arie.Klooster het volgende:
Daar kan Boëtius nog wat van leren. Die moet nog leren wat een duel is...
Valt me inderdaad op dat hij het afgelopen jaar wel heel wankel op zijn benen staat. Misschien even aan Memphis vragen hoe je een beetje body krijgt. Kan niet wachten op Manu.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 februari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:04 schreef Terminator1908 het volgende:

[..]

immers is zoals hij zelf zegt al drie jaar onzichtbaar goed!haha

immers doet het prima.niks mis mee nogmaals.maar ja meningen verschillen he...........

L ga je hok in.P:
Dat jij niet vooruit wil met Feyenoord kan ik niks aan doen.
Maar OPZOUTEN met Lex Immers ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 februari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:05 schreef RenatoBos het volgende:
(En kom er nooit meer uit)
Och zielige stakker, kan je niet tegen kritiek en een andere mening?????
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:53 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Och zielige stakker, kan je niet tegen kritiek en een andere mening?????
Klopt, ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die Feyenoorders voor neuzen uitmaken. Die moeten ze een nekschot geven..
Liefhebbers
 Liefhebbers - maandag 02 februari 2015 - 14:26   quote  deeplink  
Dat zijn nog eens transfers
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:19 schreef RenatoBos het volgende:
Sterk werk..(?)
Alsof een ieder ander hem wel voor dat flutbedragje had verkocht..
Volgens de berichten is er 3 mil pond voor Vilhena en 800.000 Euro voor Tevrede geboden. Voor Nederlandse begrippen zijn dat geen flutbegragen meer voor bankzitters kerel. Voor Engelse begrippen misschien wel ja.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Barabas
 Barabas - maandag 02 februari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 15:05 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Volgens de berichten is er 3 mil pond voor Vilhena en 800.000 Euro voor Tevrede geboden. Voor Nederlandse begrippen zijn dat geen flutbegragen meer voor bankzitters kerel. Voor Engelse begrippen misschien wel ja.
Te Vrede mag voor dat bedrag weg. Aangezien hij er nog steeds zit geloof ik er niets van. Vilhena voor 3 miljoen is belachelijk.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Meh.
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 februari 2015 - 15:32   quote  deeplink  
v Geel ik geloof dat er een idee achterzit, en heb vertrouwen in je.
Ik weet zeker dat je een doel hebt. laat ze maar gillen jij bent voor mij een held.
Mijn Feyenoord is weer gezond.
psyclob5
 psyclob5 - maandag 02 februari 2015 - 15:35   quote  deeplink  
Rutten houdt niet van verandering en van Geel is bang om veel geld uit te geven als hij daarmee een direct risico loopt dat het mis kan gaan (want ja, daar zal hij op worden afgerekend). Daarom haalde hij transfervrije bejaarde routiniers en betaalbare middenmoters met als uitzondering basacikoglu onder de categorie talent moet de ruimte krijgen om te groeien (wijze risico beperkende worden) en daarom werd bijvoorbeeld een guidetti niet gehaald. Ondernemen is risico durven nemen maar in zijn geval is dat onnodig risico omdat hij nu nog genoeg krediet heeft en vrij weinig te winnen heeft, hij kan alleen misgokken/kopen en dus verliezen. In dat geval is hij zijn baan kwijt...Je kan het hem niet kwalijk nemen dat hij zo handelt maar feyenoord schiet er niet veel mee op. Ps: voor vilhena krijgen ze deze zomer ook nog wel drie mil en als er toch geen risico gelopen mag worden kan rutten in ieder geval de polonaise lopen dat er niemand weg is gegaan. Zo heeft van Geel zonder iets te doen toch nog iemand te vrede gesteld
psyclob5
 psyclob5 - maandag 02 februari 2015 - 15:37   quote  deeplink  
ben het verder met piet eens trouwens,...van geel heeft ons met risicobeperkende houding gezond gekregen daarvoor petje af...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 februari 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 14:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die Feyenoorders voor neuzen uitmaken. Die moeten ze een nekschot geven..
Gelukkig wens ik niemand een nekschot toe! Tot dat uitschot behoor ik niet ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 februari 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 14:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die Feyenoorders voor neuzen uitmaken. Die moeten ze een nekschot geven..
En jij steek je neus toch overal in? En dan ben je beledigd als je voor neus wordt ujtgemaakt?? Ach jongetje toch

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door lijdensweg --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 februari 2015 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Een vervanger voor Clasie zie ik helemaal NIET in Nederland ... niemand die dezelfde kwaliteiten heeft!!!
Specsavers maat. Specsavers.
V town madness
 V town madness - maandag 02 februari 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Ik zei toch dat van Geel niets doet. En bij deze ook even een voorspelling voor t volgende seizoen: Ook dan zal van Geel niks doenbehalve verkopen en bagger inkopen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 februari 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 15:37 schreef psyclob5 het volgende:
ben het verder met piet eens trouwens,...van geel heeft ons met risicobeperkende houding gezond gekregen daarvoor petje af...
Moet je een stel van die Alzheimer-lijders hier eens duidelijk maken.
V town madness
 V town madness - maandag 02 februari 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 16:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Moet je een stel van die Alzheimer-lijders hier eens duidelijk maken.
Prima, maar zeg dan we gaan voor plaats 3 tot en met 6 en hou die kampioensaspiraties lekker voor je.....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Daarom is het belangrijk dat Rutten jeugdige spelers vertrouwen en meer speeltijd geeft. Opleiden is het toverwoord.
V town madness
 V town madness - maandag 02 februari 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Talent genoeg. Karsdorp, lopes cabral, knoester, herrman, schuurman, nieuwkoop, maar die moet je rustig brengen straks. Wisselen in de 70e minuut bij 3 0 voor, een keer een bekerwedstrijd laten spelen, een schorsing opvangen, maar dat kan alleen als je huidige selectie en basis op orde zijn en feyenoord heeft dat verre van dat.
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 02 februari 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 14:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, ik heb een gruwelijke hekel aan mensen die Feyenoorders voor neuzen uitmaken. Die moeten ze een nekschot geven..
fout renato 2 nekschoten voor de zekerheid
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 16:16 schreef V town madness het volgende:
Talent genoeg. Karsdorp, lopes cabral, knoester, herrman, schuurman, nieuwkoop, maar die moet je rustig brengen straks. Wisselen in de 70e minuut bij 3 0 voor, een keer een bekerwedstrijd laten spelen, een schorsing opvangen, maar dat kan alleen als je huidige selectie en basis op orde zijn en feyenoord heeft dat verre van dat.
Woudenberg, Karsdorp en Bilal zijn er zeker klaar voor.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 februari 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Karsdorp weet ik niet. Kon toch nog wel eens te vroeg zijn, maar ergens moet je beginnen... Bilal hoort in de basis en Woudenberg is tweede keus.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Ik kan straks een van geiltje doen en mezelf quoten
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 februari 2015 - 17:20   quote  deeplink  
Doen!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 februari 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 16:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Karsdorp weet ik niet. Kon toch nog wel eens te vroeg zijn, maar ergens moet je beginnen... Bilal hoort in de basis en Woudenberg is tweede keus.
Woudenberg zou bij een goeie trainer gewoon eerste keus zijn ipv dat debacle genaamd Miquel Nelom !!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 februari 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 16:21 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

fout renato 2 nekschoten voor de zekerheid
Nog zo'n debiel als je zo denkt ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 februari 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 16:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Specsavers maat. Specsavers.
Daar heb ik GEEN specsavers voor nodig om dat te zien ;-)))
daan limbos
 daan limbos - maandag 02 februari 2015 - 17:58   quote  deeplink  
Zijn wer bezig met een interne guerilla-oorlog? nekschoten e.d., dat gebeurt in Mokum, maar toch niet onder Feyenoord-vrienden? Of wordt het toch Feyemoord?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 15:05 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Volgens de berichten is er 3 mil pond voor Vilhena en 800.000 Euro voor Tevrede geboden. Voor Nederlandse begrippen zijn dat geen flutbegragen meer voor bankzitters kerel. Voor Engelse begrippen misschien wel ja.
Je hebt het zelf over een appel en een ei Joop en nu noem je het een post later geen flutbedragen, make up your mind..
Ik doel met geen sterk werk dat als je 7 miljoen in je hoofd heb voor een speler en er word 3 geboden dat het niet van sterk werk betuigt als iemand in dit geval Martin, nee durft te zeggen, dat had een ieder gedaan..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 15:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gelukkig wens ik niemand een nekschot toe! Tot dat uitschot behoor ik niet ...
Mooi jij verdient hier weer een sticker mee..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 15:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En jij steek je neus toch overal in? En dan ben je beledigd als je voor neus wordt ujtgemaakt?? Ach jongetje toch
Vertel eens ventje..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 16:21 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

fout renato 2 nekschoten voor de zekerheid
Kijk we hebben hier een afmaker, goeie tip thanx..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 17:58 schreef daan limbos het volgende:
Zijn wer bezig met een interne guerilla-oorlog? nekschoten e.d., dat gebeurt in Mokum, maar toch niet onder Feyenoord-vrienden? Of wordt het toch Feyemoord?
Wat doe jij als iemand jouw een neus noemt, dat doen Feyenoorders ook niet onder elkaar of wel..(?) en vat dat nekschot niet te letterlijk op alsof ik iemand zou vermoorden..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 18:14 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je hebt het zelf over een appel en een ei Joop en nu noem je het een post later geen flutbedragen, make up your mind..
Ik doel met geen sterk werk dat als je 7 miljoen in je hoofd heb voor een speler en er word 3 geboden dat het niet van sterk werk betuigt als iemand in dit geval Martin, nee durft te zeggen, dat had een ieder gedaan..
Lees het maar zo als jij wilt lezen kerel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 13:10 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Die Engelsen hoeven ook niet te denken dat ze alles voor een appel en een ei op kunnen halen uit Nederland. Zelf vragen ze de hoofdprijs en nog meer. Sterk werk van v Geel.
Hoe moet ik dit dan lezen..(?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 februari 2015 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 15:05 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Volgens de berichten is er 3 mil pond voor Vilhena en 800.000 Euro voor Tevrede geboden. Voor Nederlandse begrippen zijn dat geen flutbegragen meer voor bankzitters kerel. Voor Engelse begrippen misschien wel ja.
Met deze post erbij dan he..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Ik lees het niet zoals ik het wil lezen maar probeer je te begrijpen..
van geil
 van geil - maandag 02 februari 2015 - 18:44   quote  deeplink  
de joint was op
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 februari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Dat zal het zijn ja..
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Kan ik al quoten?
van geil
 van geil - maandag 02 februari 2015 - 18:52   quote  deeplink  
van mij wel
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 februari 2015 - 18:53   quote  deeplink  
Straks gaat Anasssss nog weg. Oh help.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 02 februari 2015 - 18:57   quote  deeplink  
Appel en een ei voor Engelse begrippen. Voor Nederlandse begrippen en vermogen. Snap je het zo kerel? En ik vind het sterk werk van v Geel dat hij vast houd aan zijn bedragen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1666469