BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - maandag 02 februari 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:50 schreef feyenoord!!! het volgende:
Contract Necid ontbonden en heeft voor een halfjaar bij PEC getekend. Zit van Geel te slapen? Lijkt me nu sowieso goed om hem er voor volgend seizoen bij te halen. Transfervrij deze zomer, zou dus moeten kunnen.
Laat hem dan nu met de Russen gaan praten
van geil
 van geil - maandag 02 februari 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 februari 2015 - 21:52 schreef ar het volgende:
Martin mag aan de bak van de zomer.
dat hoorde ik vorig jaar ook
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 03:27   quote  deeplink  
Feyenoord roert zich niet op slotdag transfermarkt

i4iaf7.jpg

Feyenoord heeft maandag geen zaken gedaan op de laatste open dag van de transferperiode. Southampton haakte vanmiddag af in hun pogingen om Tonny Vilhena over te nemen. Daarnaast ging even het gerucht dat Anass Achahbar De Graafschap ging versterken, maar zijn zaakwaarnemer bestempelde die berichtgeving al snel als onzin. Er gebeurde dan ook niets in De Kuip vandaag.

De Rotterdammers namen deze transferperiode wel afscheid van drie spelers, versterkingen kwamen er niet. Al in december werd duidelijk dat Matthew Steenvoorden voor de rest van het seizoen verhuurd werd aan FC Dordrecht. In januari namen Ruben Schaken (Inter Baku) en Wesley Verhoek (Go Ahead Eagles) afscheid.
Bron:FR12
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 februari 2015 - 06:24   quote  deeplink  
Jammer dat er geen nieuwe spits is gehaald. Nu zal het helaas zeer lastig worden om nog tweede te worden ... Ook vanwege het feit dat Immers, Wilkshire en Nelom er ook nog steeds zijn !
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 07:15   quote  deeplink  
Joh die tweede plaats halen we wel puur en alleen omdat die knuppels uit de hoofdstad nog aardig wat punten gaan laten liggen..
JanM
 JanM - dinsdag 03 februari 2015 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 06:24 schreef lijdensweg het volgende:
Jammer dat er geen nieuwe spits is gehaald. Nu zal het helaas zeer lastig worden om nog tweede te worden ... Ook vanwege het feit dat Immers, Wilkshire en Nelom er ook nog steeds zijn !
Droeftoeter!
JanM
 JanM - dinsdag 03 februari 2015 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 07:15 schreef RenatoBos het volgende:
Joh die tweede plaats halen we wel puur en alleen omdat die knuppels uit de hoofdstad nog aardig wat punten gaan laten liggen..
Precies, die zie ik ook nog wel vijfde of zesde worden :-)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2015 - 07:46   quote  deeplink  
Nou. Dat was weer een verrassing
Appie53
 Appie53 - dinsdag 03 februari 2015 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 06:24 schreef lijdensweg het volgende:
Jammer dat er geen nieuwe spits is gehaald. Nu zal het helaas zeer lastig worden om nog tweede te worden ... Ook vanwege het feit dat Immers, Wilkshire en Nelom er ook nog steeds zijn !
Paniek aankopen hebben we ook niets aan. Gebeurde voorheen wel, resultaat is bekend.
VVout
 VVout - dinsdag 03 februari 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Tijd voor een nieuw wondertje, Anass Achahbar vindt zich zelf en wordt een wereld speler.
tomson
 tomson - dinsdag 03 februari 2015 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 09:51 schreef VVout het volgende:
Tijd voor een nieuw wondertje, Anass Achahbar vindt zich zelf en wordt een wereld speler.
Fantast !
VVout
 VVout - dinsdag 03 februari 2015 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 10:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Fantast !
Met een positieve kijk op Feyenoord, hebben ze nodig de komende weken ;)
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 februari 2015 - 10:05   quote  deeplink  
Volgende editie CL is voor ons!
JanM
 JanM - dinsdag 03 februari 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 10:05 schreef Barabas het volgende:
Volgende editie CL is voor ons!
Na de EL dit jaar!
VVout
 VVout - dinsdag 03 februari 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Eens :)
R()b
 R()b - dinsdag 03 februari 2015 - 10:25   quote  deeplink  
van Wolfswinkel wil graag terug naar NL ;-)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 03 februari 2015 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 10:25 schreef R()b het volgende:
van Wolfswinkel wil graag terug naar NL ;-)
Probleem in 1 x opgelost.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 03 februari 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Het transferwindow is gesloten, dus lieve Feyenoord-supporters, ga maar lekker slapen, oogjes dicht en snaveltjes toe. Doet meneer van Geel trouwens al maanden. Nee, de directie moet er niet aan denken, in vredesnaam geen kampioenschap. Dat brengt alleen maar een hoop rompslomp en gedoe, ze zouden er wel eens moe van kunnen worden. Alleen al dat op de Coolsnigel staan........ze moeten er niet aan denken.
VVout
 VVout - dinsdag 03 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Ga fietsen man, zelfs clubs met een goed gevulde kas hebben moeite te slagen en daar moet je dan nog wat tussen uit vissen? Ga achter je club staan de komende weken daar hebben ze meer aan dan dit gejank!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 februari 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Haha, die limbos ook
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 03 februari 2015 - 11:26   quote  deeplink  
Van Wolfswinkel binnen halen van Geel doen hoor
straks in de zomer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 februari 2015 door de bluffer --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 februari 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 07:15 schreef RenatoBos het volgende:
Joh die tweede plaats halen we wel puur en alleen omdat die knuppels uit de hoofdstad nog aardig wat punten gaan laten liggen..
Ik mag het hopen voor je ...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 februari 2015 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 10:44 schreef daan limbos het volgende:
Het transferwindow is gesloten, dus lieve Feyenoord-supporters, ga maar lekker slapen, oogjes dicht en snaveltjes toe. Doet meneer van Geel trouwens al maanden. Nee, de directie moet er niet aan denken, in vredesnaam geen kampioenschap. Dat brengt alleen maar een hoop rompslomp en gedoe, ze zouden er wel eens moe van kunnen worden. Alleen al dat op de Coolsnigel staan........ze moeten er niet aan denken.
Beetje lullig zeggen dat wij Feyenoord-supporters onze snaveltjes toe moeten doen......
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 februari 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Volgende raam op zeker voor Van Wolfswinkel gaan.

Is de spits die we zoeken!
R()b
 R()b - dinsdag 03 februari 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 13:13 schreef Barabas het volgende:
Volgende raam op zeker voor Van Wolfswinkel gaan.

Is de spits die we zoeken!
Dat is al 3 :-D
Samen met Kuyt volgend jaar, koningskoppel.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 12:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik mag het hopen voor je ...
Dan hoop ik het ook voor jou VRIEND..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 13:09 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Beetje lullig zeggen dat wij Feyenoord-supporters onze snaveltjes toe moeten doen......
Ik heb er maar niet op gereageerd..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 13:46 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat is al 3 :-D
Samen met Kuyt volgend jaar, koningskoppel.
4
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 februari 2015 - 15:21   quote  deeplink  
5
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Martin van Geel weigert zich uit te laten over een mogelijke terugkeer van Dirk Kuyt in De Kuip, maar trainer Fred Rutten laat in ieder geval weten dat hij de routinier graag ziet komen. Dat vertelde de coach op het perspraatje in aanloop naar het competitieduel van morgen tegen sc Heerenveen.
JanM
 JanM - dinsdag 03 februari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 15:39 schreef RenatoBos het volgende:
Martin van Geel weigert zich uit te laten over een mogelijke terugkeer van Dirk Kuyt in De Kuip, maar trainer Fred Rutten laat in ieder geval weten dat hij de routinier graag ziet komen. Dat vertelde de coach op het perspraatje in aanloop naar het competitieduel van morgen tegen sc Heerenveen.
Beiden logisch. Maar Van Geel heeft ook nogmaals gezegd dat Feyenoord nooit meer over haar grenzen heen zal gaan, dus mogelijk vraagt Kuijt toch meer dan dat en/of vindt de directie hem inmiddels toch te oud. Gevoelsmatig zeg ik dat Feyenoord en Kuijt nog midden in de onderhandelingen zitten en Van Geel er daarom nu niets over kwijt wil, maar misschien is dat wishful thinking?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Denk dat Martin Dirk ook nauwlettend in de gaten houd, maar zoals ie al aangaf is de prioriteit het contract van Rutten en dan verder te kijken..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 februari 2015 - 16:51   quote  deeplink  
Kuyt kan toch pas in de zomer, dus daar is wellicht niet haast mee geboden, maar tussen de gesprekken door met Rutten zal Van Geel toch wel even tijd hebben om met Kuyt te bellen bijvoorbeeld... Het kan dus prima tegelijk, al is het naar Kuyt toe nog maar oriënterend..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 03 februari 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 16:23 schreef JanM het volgende:

[..]

Beiden logisch. Maar Van Geel heeft ook nogmaals gezegd dat Feyenoord nooit meer over haar grenzen heen zal gaan, dus mogelijk vraagt Kuijt toch meer dan dat en/of vindt de directie hem inmiddels toch te oud. Gevoelsmatig zeg ik dat Feyenoord en Kuijt nog midden in de onderhandelingen zitten en Van Geel er daarom nu niets over kwijt wil, maar misschien is dat wishful thinking?
Beiden? Zowel realiteit als wishful thinking?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 februari 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 februari 2015 - 16:51 schreef Arie.Klooster het volgende:
Kuyt kan toch pas in de zomer, dus daar is wellicht niet haast mee geboden, maar tussen de gesprekken door met Rutten zal Van Geel toch wel even tijd hebben om met Kuyt te bellen bijvoorbeeld... Het kan dus prima tegelijk, al is het naar Kuyt toe nog maar oriënterend..
Eens..
R()b
 R()b - dinsdag 03 februari 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Van Geel gaat alvast zaken doen voor aankomend jaar.
Anders een klote kerst voor van Geel ben ik bang.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 04 februari 2015 - 09:01   quote  deeplink  
Ik heb het gevoel dat Clasie gaat blijven. Alles wat Martin dan echt moet doen is dus een spits ophalen en een rechtsback + evt. een linksback. Dan Immers en Vilhena verkopen, daarvoor de Leeuw halen of Toornstra op 10 en gewoon jeugd op de bank. Karsdorp is er nu toch ook wel klaar voor, lijkt me.

Ben trouwens wel benieuwd wie er komende zomer allemaal aan Kongolo, van Beek en Vermeer gaan trekken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Nou begint die Kutjood Overmars weer aan Guidetti te trekken..
MMM
 MMM - woensdag 04 februari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
Kan ik me echt niet voorstellen.. Noemde die neuzen 2 weken geleden opnieuw '020'
JanM
 JanM - woensdag 04 februari 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 12:47 schreef MMM het volgende:
Kan ik me echt niet voorstellen.. Noemde die neuzen 2 weken geleden opnieuw '020'
Lees ergens dat ze hem 3 keer het door Celtic voorgestelde salaris van 12.000 pond per week zouden willen aanbieden. Is zo'n 2 miljoen €uro per jaar volgens mij ...

Nu eens kijken hoe groot Guidetti's liefde voor Feyenoord is! ALS dit waar is natuurlijk.
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 04 februari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 12:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Lees ergens dat ze hem 3 keer het door Celtic voorgestelde salaris van 12.000 pond per week zouden willen aanbieden. Is zo'n 2 miljoen €uro per jaar volgens mij ...

Nu eens kijken hoe groot Guidetti's liefde voor Feyenoord is! ALS dit waar is natuurlijk.
Is gewoon olie op het vuur, media vinden dat mooi.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 04 februari 2015 - 13:28   quote  deeplink  
Telefaag zeker weer.
R()b
 R()b - woensdag 04 februari 2015 - 13:40   quote  deeplink  
Hmmm..
Feyenoord wil denk ik ook weer door selecteren.
Ik heb geen FIFA spel, maar als je ziet/leest dat : Te Vrede, Kazim, Wilkshire, Achahbar, Mulder, Verhoek (hopelijk), Lamprou, Immers (transfer) weg moeten.

En je wel mag aannemen dat: Graafland, Mathijssen, Boulahrouz stoppen einde van het seizoen?....

Is het misschien dan te fantasievol om 3 aanvallers te halen, aangezien je geen ene donder over hebt. Misschien een apart scenario maar Dirk Kuijt, John Guidetti, Ricky van Wolfswinkel contracteren....
Guidetti en Kuijt kunnen elkaar mooi afwisselen, Wolfswinkel in de basis, en een jeugdspits erbij om te proeven en af en toe eens minuten op te doen.
Misschien krijg je Clasie zo gek om nog één jaar te blijven, en kan Vilhena ook nog eens bruikbaar worden.
Verdediging kan je intern oplossen.
Het is maar 1 van de 15775337 opties die er zijn natuurlijk...
FANdré
 FANdré - woensdag 04 februari 2015 - 14:10   quote  deeplink  
Guidetti is niet beter dan Milic en of Sigthorson. Guidetti mag wel weg blijven. Laat hem een cultheldje blijven voor ons, maar echt opnieuw presteren bij Feyenoord zie ik niet gebeuren. Van Wolfswinkel kost 6/7 ton, dat gaat nog. En hij heeft al een open sollicitatie geplaatst zonder direct voorkeur:http://www.twentefans.nl/nieuws/15244/open-sollicitatie-van-wolfswinkel-reken-twente-tot-de-top-van-nederland-.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 februari 2015 door FANdré --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 04 februari 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 13:40 schreef R()b het volgende:
Hmmm..
Feyenoord wil denk ik ook weer door selecteren.
Ik heb geen FIFA spel, maar als je ziet/leest dat : Te Vrede, Kazim, Wilkshire, Achahbar, Mulder, Verhoek (hopelijk), Lamprou, Immers (transfer) weg moeten.

En je wel mag aannemen dat: Graafland, Mathijssen, Boulahrouz stoppen einde van het seizoen?....

Is het misschien dan te fantasievol om 3 aanvallers te halen, aangezien je geen ene donder over hebt. Misschien een apart scenario maar Dirk Kuijt, John Guidetti, Ricky van Wolfswinkel contracteren....
Guidetti en Kuijt kunnen elkaar mooi afwisselen, Wolfswinkel in de basis, en een jeugdspits erbij om te proeven en af en toe eens minuten op te doen.
Misschien krijg je Clasie zo gek om nog één jaar te blijven, en kan Vilhena ook nog eens bruikbaar worden.
Verdediging kan je intern oplossen.
Het is maar 1 van de 15775337 opties die er zijn natuurlijk...
Buiten beschouwend latend of die 3 goed genoeg zijn en haalbaar.. je gaat geen 3 centrumspitsen halen als je er maar 1 nodig hebt. Als je 1 van die 3 haalt dan is het voor de basis. Tenzij je in Kuyt een rechtsbuiten ziet natuurlijk.
MMM
 MMM - woensdag 04 februari 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 12:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Lees ergens dat ze hem 3 keer het door Celtic voorgestelde salaris van 12.000 pond per week zouden willen aanbieden. Is zo'n 2 miljoen €uro per jaar volgens mij ...

Nu eens kijken hoe groot Guidetti's liefde voor Feyenoord is! ALS dit waar is natuurlijk.
Gaat 020 niet betalen hoor met hun salarisplafond.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 11:14 schreef RenatoBos het volgende:
Nou begint die Kutjood Overmars weer aan Guidetti te trekken..
Laat je niet gek maken door de neuzenbode
van geil
 van geil - woensdag 04 februari 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Misschien loopt er nog ergens n laatste man die Fred om kan scholen tot spits.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 16:59   quote  deeplink  
Zo... Jij zegt het... Vilhena als linksback; zakt mij de broek van mijn reet. Als het waar is dan is dat m.i. de tweede grote misser van Fred. Begrijp me niet verkeerd, hij moet gewoon blijven, maar teveel van dit soort dingen tasten zijn geloofwaardigheid aan. De uiteindelijke consequentie daarvan kennen we allemaal.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 16:59 schreef Barabas het volgende:
Zo... Jij zegt het... Vilhena als linksback; zakt mij de broek van mijn reet. Als het waar is dan is dat m.i. de tweede grote misser van Fred. Begrijp me niet verkeerd, hij moet gewoon blijven, maar teveel van dit soort dingen tasten zijn geloofwaardigheid aan. De uiteindelijke consequentie daarvan kennen we allemaal.
ik snap t wel hoor om van Vilhena een linksback te maken.
Linkspoot, speelt vanaf links. Oh wacht, maar kan voor geen reet verdedigen, past dus prima in t plaatje Nelom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1663670