BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 februari 2015 - 18:24   quote  deeplink  
En in dat van Woudenberg..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
Geen idee.
Barabas
 Barabas - woensdag 04 februari 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Dat is nou precies waarom ik dat bericht zo vreemd vindt. We hebben Woudenberg en die heeft zich laten zien. Nu al minstens zo goed als Nelom, maar beduidend meer potentie.
edjoe
 edjoe - woensdag 04 februari 2015 - 22:42   quote  deeplink  
In de zomer Gudelj, Pröpper, van Wolfswinkel, Kuyt, van Anholt en Hateboer proberen te halen. Kazim een contract geven. Clasie, Immers, Te Vrede, Verhoek en Vilhena zullen wel verkocht worden. Mathijsen, Boulahrouz, Wilkshere, Mulder, Achahbar en Verhoek laten gaan.
------------------------------ Vermeer -------------------------------
-van Anholt --------- van Beek ------------- Kongolo ----- Woudenberg-
-------------- Gudelj ------------------------------ El Ahmadi -------
------------------------------- Toornstra ----------------------------
-Kuyt --------------------- van Wolfswinkel ----------------- Boetius-
Reserves: Hahn, Nelom, Hateboer, Knoester, Dammers, Pröpper, Karsdorp, Manu, Kazim, Basacicoglu.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 04 februari 2015 - 22:45   quote  deeplink  
Kutleiding...
Begin volgend seizoen roepen dat we voor de 6e plek gaan.
Kan het alleen maar meevallen.

En nu moet ik poepen. Iemand een hap?
MMM
 MMM - woensdag 04 februari 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:
Kutleiding...
Begin volgend seizoen roepen dat we voor de 6e plek gaan.
Kan het alleen maar meevallen.
Als je met zo'n selectie start, verkeerde spelers haalt en je verder niet versterkt. Misschien wel..
tomson
 tomson - woensdag 04 februari 2015 - 22:49   quote  deeplink  
Moa nog in de buurt ? Maak er maar weer zomer transfergeruchtentopic van gozer 😩
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 februari 2015 - 07:22   quote  deeplink  
Chery kan ook komende zomer overstap maken naar De Kuip

33awd2f.jpg

Feyenoord heeft deze week haar derde plek in de eredivisie uit handen gegeven. Door een verlies op bezoek bij sc Heerenveen klom PEC Zwolle over de Rotterdammers heen, terwijl AZ qua puntenaantal gelijk staat met de nummer vier uit de eredivisie.

Hoofdtrainer Fred Rutten moet zondag winnen om een onrustige periode te voorkomen. Het Algemeen Dagblad vindt dat de club gebaat is bij rust en die kan gecreëerd worden op andere vlakken. Zo moet de trainer snel een beslissing nemen over zijn toekomst bij Feyenoord, stelt de krant. Die duidelijkheid is er echter nog niet omdat de coach 'garanties' eist over het aanblijven van enkele sterkhouders.

Daarnaast wordt de kwestie rond Dirk Kuyt opnieuw aangehaald. Kuyt wacht en houdt andere belangstellenden op afstand, maar technisch directeur Martin van Geel lijkt de boot voorlopig af te houden. En dan is er nog de onzekerheid bij supporters over de schaduwlijst van Feyenoord. De naam van één speler is zeker: Tjaronn Chery. De middenvelder zou op de nominatie staan om komende zomer naar Feyenoord te verhuizen.
MMM
 MMM - vrijdag 06 februari 2015 - 08:26   quote  deeplink  
Als vervanger van Immers dan? Daar hebben we Toornstra en Vilhena toch voor? Ik weet niet of Chery een versterking is

Zag Gudelj gisteren weer aardig spelen trouwens.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Immers zit toch ook openlijk te solliciteren (wel op een correcte manier trouwens)..
MMM
 MMM - vrijdag 06 februari 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Ja als hij maar weggaat, vind ik het best.
JanM
 JanM - vrijdag 06 februari 2015 - 11:08   quote  deeplink  
(Nogmaals) even vooruit kijken naar komend seizoen. Van Geel zal flink aan de bak moeten:

Vermeer zie ik gewoon blijven en hopelijk geldt dat ook voor Kongolo en Van Beek.

Nelom is geen superback, maar van Woudenberg heb ik niet genoeg gezien om te kunnen beoordelen of die al veel beter is.

Wilkshire en Boulahrouz vertrekken normaliter dus moet er in ieder geval een goede rechtsback komen. Van Anholt ???

Immers zal wel vertrekken en Clasie is denk ik niet te houden, maar dan hebben we met El Ahmadi, een vervanger voor Clasie (wie o wie) en Toornstra op 10 hopelijk een prima middenveld.

Boëtius, Manu en Bilal laten het op dit moment onvoldoende zien, dus moet je ook iets op de flanken.

En dan natuurlijk nog een èchte spits.

Het is maar de vraag of je met alleen de opbrengst van Clasie en Immers (en misschien Vilhena?) + de nodige salarisruimte die 'vrijvalt' met het vertrek/stoppen van Wilkshire, Boulah en Mathijsen genoeg geld hebt voor die rechtsback, een ècht goede controlerende middenvelder om Clasie te doen vergeten, één of twee vleugelspelers en die spits ...

En mogelijk ook nog een andere trainer! Ga er maar aan staan!
MMM
 MMM - vrijdag 06 februari 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Wilkshire zal helaas wel blijven omdat hij al bijna aan die x-aantal wedstrijden zit..
MMM
 MMM - vrijdag 06 februari 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Gudelj van AZ als vervanger Clasie?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Rutten is nog niet klaar, die blijft wel... toch? Bilal komt nog wel, maar Boëtius moet beter worden. Zo blijft hij niet lang... Manu ben ik persoonlijk geen fan van...(en toch heeft hij iets wat ik niet kan omschrijven, helaas wel te sporadisch). Immers gaat vertrekken, misschien Vilhena ook, en ik hoop dat Clasie blijft... Boula blijft, Wilkshire gaat en dan komt er een nieuwe back, grote kans dat je goed zit met je Van Anholt. Die jonge ventje van Groningen is trouwens ook niet verkeerd.
Vermeer heeft dacht ik toch een langer contract, dus die gaat nergens heen (en anders hebben we Hahn ook nog!) en Kongolo en Van Beek blijven... hoop ik. Kongolo, Van Beek en Clasie zijn de drie die we niet direct kunnen vervangen. Zij mogen dan ook niet weg, mijns inziens. Misschien dat je El Ahmadi bij deze drie moet voegen...

En ik hoop dat er een echte spits bij komt, hoewel ik Kazim toch wel beter vind worden hoor... en toch...?? doe maar Kuyt, Van Wolfswinkel of zelfs Castaignos...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 06 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:13 schreef MMM het volgende:
Gudelj van AZ als vervanger Clasie?
Veel te duur; op zich geen verkeerde keuze met zijn gigantische loopvermogen... Kuyt erbij en je loopt ze omver.....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 06 februari 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:08 schreef JanM het volgende:
(Nogmaals) even vooruit kijken naar komend seizoen. Van Geel zal flink aan de bak moeten:

Vermeer zie ik gewoon blijven en hopelijk geldt dat ook voor Kongolo en Van Beek.

Nelom is geen superback, maar van Woudenberg heb ik niet genoeg gezien om te kunnen beoordelen of die al veel beter is.

Wilkshire en Boulahrouz vertrekken normaliter dus moet er in ieder geval een goede rechtsback komen. Van Anholt ???

Immers zal wel vertrekken en Clasie is denk ik niet te houden, maar dan hebben we met El Ahmadi, een vervanger voor Clasie (wie o wie) en Toornstra op 10 hopelijk een prima middenveld.

Boëtius, Manu en Bilal laten het op dit moment onvoldoende zien, dus moet je ook iets op de flanken.

En dan natuurlijk nog een èchte spits.

Het is maar de vraag of je met alleen de opbrengst van Clasie en Immers (en misschien Vilhena?) + de nodige salarisruimte die 'vrijvalt' met het vertrek/stoppen van Wilkshire, Boulah en Mathijsen genoeg geld hebt voor die rechtsback, een ècht goede controlerende middenvelder om Clasie te doen vergeten, één of twee vleugelspelers en die spits ...

En mogelijk ook nog een andere trainer! Ga er maar aan staan!
Talent genoeg mijn idee
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 06 februari 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:18 schreef Arie.Klooster het volgende:
Rutten is nog niet klaar, die blijft wel... toch? Bilal komt nog wel, maar Boëtius moet beter worden. Zo blijft hij niet lang... Manu ben ik persoonlijk geen fan van...(en toch heeft hij iets wat ik niet kan omschrijven, helaas wel te sporadisch). Immers gaat vertrekken, misschien Vilhena ook, en ik hoop dat Clasie blijft... Boula blijft, Wilkshire gaat en dan komt er een nieuwe back, grote kans dat je goed zit met je Van Anholt. Die jonge ventje van Groningen is trouwens ook niet verkeerd.
Vermeer heeft dacht ik toch een langer contract, dus die gaat nergens heen (en anders hebben we Hahn ook nog!) en Kongolo en Van Beek blijven... hoop ik. Kongolo, Van Beek en Clasie zijn de drie die we niet direct kunnen vervangen. Zij mogen dan ook niet weg, mijns inziens. Misschien dat je El Ahmadi bij deze drie moet voegen...

En ik hoop dat er een echte spits bij komt, hoewel ik Kazim toch wel beter vind worden hoor... en toch...?? doe maar Kuyt, Van Wolfswinkel of zelfs Castaignos...
Vermeer, van Beek, Kongolo, El Ahmadi en Toornstra zijn spelers die niet weg mogen. Clasie wel, maar dan wel voor de juiste prijs. Minimaal 15 miljoen dus.

Er moet sowieso een scorende spits komen. Als Clasie gaat moet je Gudelj halen, als Immers gaat moet je een buitenspeler halen zodat Toornstra op 10 speelt. Als Vilhena gaat moet je Chery halen. Een extra links- en rechtsback vind ik ook geen overbodige luxe.

Martin heeft geen zomervakantie :-)
JanM
 JanM - vrijdag 06 februari 2015 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:13 schreef MMM het volgende:
Gudelj van AZ als vervanger Clasie?
Of misschien Marko Vejinoviæ van Vite$$e? Misschien wel samen met ვალერი ყაზაიშვილი oftewel Valeri Qazaishvili?
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 06 februari 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Vejinovic is ook geen slechte optie. Beide hebben ze in ieder geval fysiek, loopvermogen en scorend vermogen.
JanM
 JanM - vrijdag 06 februari 2015 - 11:46   quote  deeplink  
Chery blijft trouwens genoemd worden. Is een 10, maar kan ook op de flanken ...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 06 februari 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 februari 2015 - 11:46 schreef JanM het volgende:
Chery blijft trouwens genoemd worden. Is een 10, maar kan ook op de flanken ...
Echt een goede speler. Feyenoord waardig idd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT --
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 06 februari 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 22:42 schreef edjoe het volgende:
In de zomer Gudelj, Pröpper, van Wolfswinkel, Kuyt, van Anholt en Hateboer proberen te halen. Kazim een contract geven. Clasie, Immers, Te Vrede, Verhoek en Vilhena zullen wel verkocht worden. Mathijsen, Boulahrouz, Wilkshere, Mulder, Achahbar en Verhoek laten gaan.
------------------------------ Vermeer -------------------------------
-van Anholt --------- van Beek ------------- Kongolo ----- Woudenberg-
-------------- Gudelj ------------------------------ El Ahmadi -------
------------------------------- Toornstra ----------------------------
-Kuyt --------------------- van Wolfswinkel ----------------- Boetius-
Reserves: Hahn, Nelom, Hateboer, Knoester, Dammers, Pröpper, Karsdorp, Manu, Kazim, Basacicoglu.
Ik zal inplaats van Hahn Kamil Miazek nemen
Barabas
 Barabas - vrijdag 06 februari 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Ga er maar van uit dat Vermeer gaat.... Kunnen ze allebei.
daan limbos
 daan limbos - vrijdag 06 februari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Mijn "droomelftal" voor het nieuwe seizoen: uiteraard Vermeer, van Anholt ophalen voor de rechtsbackpositie. Van Beek en Kongolo blijven. Woudenberg de kans geven , El Ahmadi blijft zeker, hoop dat Clasie blijft, als dat niet mogelijk is brengt hij genoeg op om Gudelj te halen. Toornstra op 10 en van Wolfswinkel als spits. Chery halen voor de rechtsbuiten plaats, Narsingh van Cambuur erbij halen voor de linkerspits opositie, waar hij het uit zal moeten vechten met Boetius. Ben bang dat Bilal mentaal te kort komt. Ik was Woensdag in het clubhuis van Heerenveen (invitatie) en daar vonden ze het helemaal niet erg dat hij daar weg is. Ze zagen hem totaal niet als het grote talent waarvoor hij bij ons is binnengehaald. Kortom: dit elftal is te bekostigen, zeker als Clasie vertrekt. Met het geld dat hij opbrengt moet je de spelers die ik erbij wil halen, makkelijk kunnen betalen, zeker als je afscheid neem een aantal "onrendabele" spelers als Boularouhz, Wilkshire, Mulder, Lamprou en Nelom. En bij de jeugd staat een behoorlijk aantal grote talenten aan de poort te kloppen. Verder ben ik klaar met van Geel. Op naar een technische commissie, een drietal mensen met een Feyenoord hart. Ik noemde al Gio en Ben Wijnstekers en Gullit. De laatste roept (begrijpelijk) bij sommigen vragen op voor miskleinen uit het verleden. Voor hem is er echt nog wel een ander club-icoon voor zo'n positie te vinden. En Robert Eenhoorn halen als Algemeen Directeur voor de op voetbalgebied totaal incompetente Gudde.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 06 februari 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 februari 2015 - 22:42 schreef edjoe het volgende:
In de zomer Gudelj, Pröpper, van Wolfswinkel, Kuyt, van Anholt en Hateboer proberen te halen. Kazim een contract geven. Clasie, Immers, Te Vrede, Verhoek en Vilhena zullen wel verkocht worden. Mathijsen, Boulahrouz, Wilkshere, Mulder, Achahbar en Verhoek laten gaan.
------------------------------ Vermeer -------------------------------
-van Anholt --------- van Beek ------------- Kongolo ----- Woudenberg-
-------------- Gudelj ------------------------------ El Ahmadi -------
------------------------------- Toornstra ----------------------------
-Kuyt --------------------- van Wolfswinkel ----------------- Boetius-
Reserves: Hahn, Nelom, Hateboer, Knoester, Dammers, Pröpper, Karsdorp, Manu, Kazim, Basacicoglu.
Elftal om kampioen mee te worden
Barabas
 Barabas - vrijdag 06 februari 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Is die Gudelj van de week niet ontmaskerd als reserveneus? Hij deed volgens mij toch echt een Ziyechje....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 08 februari 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Gudelj valt mij vandaag ook weer tegen. Heeft geen idee wat hij zich bevindt op het veld. Chery daarin tegen verliest geen duel en een blijft gevaarlijk.
Momentopname @ gro-AZ

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door JoopieKlepzeikerT --
van geil
 van geil - zondag 08 februari 2015 - 17:34   quote  deeplink  
zal je altijd zien.
wereldbal van Gudelj
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 08 februari 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 17:34 schreef van geil het volgende:
zal je altijd zien.
wereldbal van Gudelj
Haha idd. Goede voorzet
Barabas
 Barabas - zondag 08 februari 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Als Te Vrede gaat dan Glynor Plet halen als supersub. Deze jongen heeft meer in huis dan Mitchell. Gewoon een jaarcontract met een optie voor een tweede. Kost ons verder toch niks, net als Mitchell. Kunnen we ons geen buil aan vallen. Ik denk dat hij het wel wil.
ar
 ar - zondag 08 februari 2015 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 19:12 schreef Barabas het volgende:
Als Te Vrede gaat dan Glynor Plet halen als supersub. Deze jongen heeft meer in huis dan Mitchell. Gewoon een jaarcontract met een optie voor een tweede. Kost ons verder toch niks, net als Mitchell. Kunnen we ons geen buil aan vallen. Ik denk dat hij het wel wil.
Plet??
Die kan er he-le-maal niks van.
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 februari 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Nee inderdaad, vandaag ook ruk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 februari 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Chery, Stefan Velthuis, Gudelj.
Toch eens vaker op gaan letten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door FR-Henk --
Barabas
 Barabas - zondag 08 februari 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Vandaag misschien niet, maar hij stond op een eiland.

Die jongen is technisch beter dan Te Vrede en kan minstens zo goed koppen.

Als hij er nou werkelijk niets van kan dan vraag ik mij af wat Mitchell bij ons te zoeken heeft. Als hij toch niets kost en komt als supersub ipv Te Brede dan zie ik het probleem niet. Maar goed, het is maar een proefballonnetje....
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 februari 2015 - 21:08   quote  deeplink  
Als je wat haalt moet t significant beter zijn dan bijvoorbeeld je jeugd.
van geil
 van geil - zondag 08 februari 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:
Chery, Stefan Velthuis, Gudelj.
Toch eens vaker op gaan letten.
Berghuis Cherry gudelj en de Leeuw .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 februari 2015 - 21:11   quote  deeplink  
Allemaal te laat.
van geil
 van geil - zondag 08 februari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
waarbij ik cherry t minste vind omdat t eigenlijk n Vilhena is
dus die hebben we al
van geil
 van geil - zondag 08 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:
Allemaal te laat.
Van Geel ja,
waren twee jaar geleden bijna gratis
en was t net zo duidelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door van geil --
ar
 ar - zondag 08 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:12 schreef van geil het volgende:
waarbij ik cherry t minste vind omdat t eigenlijk n Vilhena is
dus die hebben we al
Nouuuu...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:10 schreef van geil het volgende:

[..]

Berghuis Cherry gudelj en de Leeuw .
Ja Stefan Berghuis bedoelde ik.
De Leeuw ook het volgen waard.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 februari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:13 schreef van geil het volgende:

[..]

Van Geel ja,
waren twee jaar geleden bijna gratis
en was t net zo duidelijk.
2 jaar terug spraken we nog niet over de Leeuw of Berghuis.
Gudelj was ook nog niet onderscheidend.
van geil
 van geil - zondag 08 februari 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:14 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

2 jaar terug spraken we nog niet over de Leeuw of Berghuis.
Gudelj was ook nog niet onderscheidend.
slecht geheugen of selectief.?
allemaal vaak genoemd op t forum, ook door mij ja.
en van mensen die er 40 uur per week mee bezig zijn mag je meer verwachten als van forumleden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 08 februari 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:10 schreef van geil het volgende:

[..]

Berghuis Cherry gudelj en de Leeuw .
Hebben we bij Feyenoord niks aan . Zulke spelers helpen Feyenoord niet verder ...

2 jaar geleden was ik er blij mee geweest , nu moet Feyenoord in een iets hogere categorie gaan scouten/zoeken ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door lijdensweg --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 08 februari 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:17 schreef van geil het volgende:

[..]

slecht geheugen of selectief.?
allemaal vaak genoemd op t forum, ook door mij ja.
en van mensen die er 40 uur per week mee bezig zijn mag je meer verwachten als van forumleden.
De meeste hier hebben een slecht geheugen , of alleen plaats voor hun eigen geheugen ...
van geil
 van geil - zondag 08 februari 2015 - 21:22   quote  deeplink  
Ja ,succes.
dat is niet realistisch man.
L

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door van geil --
van geil
 van geil - zondag 08 februari 2015 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De meeste hier hebben een slecht geheugen , of alleen plaats voor hun eigen geheugen ...
echt ongekend.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 08 februari 2015 - 21:25   quote  deeplink  
@van Geil.

Geen van beiden.
Haal quotes over hen van 2 jaar terug en je hebt me.
De Leeuw scoorde toen wel eens maar niet onderscheidend: 32 wedstr. 11 goals en wij hadden Pelle.
Gudelj en Berghuis: niveau Nac en net aantikkend bij Az.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 februari 2015 door FR-Henk --
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 februari 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 februari 2015 - 21:22 schreef van geil het volgende:
Ja ,succes.
dat is niet realistisch man.
L
Ik denk wel dat t beter kán.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1628029