BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 februari 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:
Windvanen hier. Kuyt oude lul, staat de jeugd in de weg. Kalou mag lachend komen.
Terwijl Kuyt in de spits echt niemand in de weg staat de aankomende 2jaar en Kalou minstens drie jonge spelers.
Mijn snappertje is kapot vind je het nu wel of geen goed iedereen om Kuijt te halen?
daan limbos
 daan limbos - maandag 09 februari 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Wat is dan wel dat "TOP" verschil tussen Feyenoored en Heerenveen. Op dit moment is alleen Pisvee top. Ajax, Feyenoord, AZ en heerenveen zijn gelijkwaardig.Beetje hautain om te doen of er een wereld van verschil is tussen ons beperkte team en Heerenveen. Ik zie Uth 100 maal liever dan onze Anglo-Turk. En Boetius mag op dit moment de veters nog niet knopen van Larson; dus s.v.p. geen overdreven en nergens op gebaseerd esuperioriteits gevoel.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 februari 2015 - 18:42   quote  deeplink  
O Larson komt op als poepen weer een naam van een nieuwe held kopen kopen ?...
Barabas
 Barabas - maandag 09 februari 2015 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:21 schreef van geil het volgende:
Heeft iemand Kalou nog zien voetballen de laatste jaren?
kan hij het nog?
Zeker wel. Al heeft hij met Hertha duidelijk de verkeerde keuze gemaakt. Wel een groot stadion in een geweldige stad, maar een slechte trainer en gemankeerde selectie. Bij Lille was het in eerste instantie goed, daarna raakte hij geblesseerd en viel hij na zijn herstel buiten de boot.
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:46 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zeker wel. Al heeft hij met Hertha duidelijk de verkeerde keuze gemaakt. Wel een groot stadion in een geweldige stad, maar een slechte trainer en gemankeerde selectie. Bij Lille was het in eerste instantie goed, daarna raakte hij geblesseerd en viel hij na zijn herstel buiten de boot.
ok , ik heb m zelf al in geen jaren meer zien voetballen, dus was benieuwd.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 februari 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:25 schreef Stylzz het volgende:
Windvanen hier. Kuyt oude lul, staat de jeugd in de weg. Kalou mag lachend komen.
Terwijl Kuyt in de spits echt niemand in de weg staat de aankomende 2jaar en Kalou minstens drie jonge spelers.
Hopelijk heb je gelijk met Kuyt.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 februari 2015 - 18:49   quote  deeplink  
Als je toch geld uit gaat geven vind ik Dost en v Wolfswinkel zekerheden en ik denk dat de laatste betaalbaar is
Barabas
 Barabas - maandag 09 februari 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Ik lees steeds vaker dat Kalou op de vleugel geposteerd dient te worden, maar in mijn herinnering is hij voor de as van het veld? Achter de spits of in de spits. Toch?
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 18:51   quote  deeplink  
doe je die er toch bij
Piet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door van geil --
Barabas
 Barabas - maandag 09 februari 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:47 schreef van geil het volgende:

[..]

ok , ik heb m zelf al in geen jaren meer zien voetballen, dus was benieuwd.
De afgelopen maanden heb ik zelf helemaal niets van hem gezien.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:33 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Mijn snappertje is kapot vind je het nu wel of geen goed iedereen om Kuijt te halen?
Kuyt snap ik. Die Hermann schijnt een goede spits te zijn, maar nog een tandje te jong. Te Vrede en Kazim zijn het duidelijk niet. Dus vul t gat met Kuyt 1 a 2 jaar op prima.

Kalou twijfel ik aan, al juich ik t als Feyenoorder toe natuurlijk, maar zoals ik al zei, we hebben drie jonge vleugels, plus wat er misschien nog achter zit. Je kan Kalou op tien achter de spits overwegen, als vervanger voor Immers, maar dan blijf je met Toornstra en de buitenspelers aanmodderen.

Dus ja, die is lastig.
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kuyt snap ik. Die Hermann schijnt een goede spits te zijn, maar nog een tandje te jong. Te Vrede en Kazim zijn het duidelijk niet. Dus vul t gat met Kuyt 1 a 2 jaar op prima.

Kalou twijfel ik aan, al juich ik t als Feyenoorder toe natuurlijk, maar zoals ik al zei, we hebben drie jonge vleugels, plus wat er misschien nog achter zit. Je kan Kalou op tien achter de spits overwegen, als vervanger voor Immers, maar dan blijf je met Toornstra en de buitenspelers aanmodderen.

Dus ja, die is lastig.
is t niet beter andersom?
bedoel Kuyt Kalou
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:08 schreef van geil het volgende:

[..]

is t niet beter andersom?
bedoel Kuyt Kalou
Je kan Kalou ook voor de spits halen, maar hij is nog minder spits dan Kuyt eigenlijk is?
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je kan Kalou ook voor de spits halen, maar hij is nog minder spits dan Kuyt eigenlijk is?
ik weet t niet.
of naast elkaar.
Stylzz
 Stylzz - maandag 09 februari 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:15 schreef van geil het volgende:

[..]

ik weet t niet.
of naast elkaar.
Net als vroeger.
Toch gek, ik kan me niet herinneren dat we toen 4-4-2 speelden?
Zal wel een verkapte 4-5-1 geweest zijn.
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 19:18   quote  deeplink  
effe gespiekt, hij scoorde er 35 in twee seizoenen.
in mijn beleving speelden ze naast elkaar,
maar ik twijfel ook
ar
 ar - maandag 09 februari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
Volgens mij ook naast elkaar,allebei diep ook.
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 19:21   quote  deeplink  
4-3-3 met castelen en/of Lazovic/ Vincken ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 februari 2015 door van geil --
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 februari 2015 - 19:22   quote  deeplink  
Bas dost of v Wolswinkel centraal Kuijt, Kazim kalou tja dat is niet verkeerd
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 februari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Net als vroeger.
Toch gek, ik kan me niet herinneren dat we toen 4-4-2 speelden?
Zal wel een verkapte 4-5-1 geweest zijn.
Klopt en in balbezit werd het 4 2 4
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 09 februari 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Kalou speelde linksbuiten.
ar
 ar - maandag 09 februari 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:22 schreef piet de paler het volgende:
Bas dost of v Wolswinkel centraal Kuijt, Kazim kalou tja dat is niet verkeerd
Met Kazim kun je echt niet verder als club zijnde.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 februari 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Heeft er 8 inleggen, nog 13 wedstrijden zeg 13 doelpunten 21 geen slecht resultaat voor iemand die niets gekost heeft
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Bertus steigerpijp van RKTVC 6 had er bij dit Feyenoord ook 8 gemaakt.
ik denk eigenlijk 12 want hij mist geen pingels
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 februari 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Ha ha ik hoop dat hij echt vanaf zaterdag ajs een jekko gaat scoren en hij ons laat zwijgen
ar
 ar - maandag 09 februari 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:35 schreef piet de paler het volgende:
Heeft er 8 inleggen, nog 13 wedstrijden zeg 13 doelpunten 21 geen slecht resultaat voor iemand die niets gekost heeft
Dat is waar,maar het lijkt me toch niet dat de leiding zeer tevreden is en hem een contract gaat aanbieden.Dan is de visie zoek en ga je niet voor kwaliteit.
Hij werkt zich kapot maar komt nog meer TE kort.
piet de paler
 piet de paler - maandag 09 februari 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Maar als 2 e spits of rechts voor tja
van geil
 van geil - maandag 09 februari 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:45 schreef ar het volgende:

[..]

Dat is waar,maar het lijkt me toch niet dat de leiding zeer tevreden is en hem een contract gaat aanbieden.Dan is de visie zoek en ga je niet voor kwaliteit.
Hij werkt zich kapot maar komt nog meer TE kort.
ik ben t met veel analisten eens dat hij van alles aan t doen is .
behalve focus op de kans.
een goed voorbeeld was de kopbal van Boetius die hij tegen zich aan kreeg omdat hij Cilessen over de lijn aan t duwen was.(was gewoon afgekeurd volgens mij als hij gezeten had}blijft hij staan dat kopt Boetius m zo voor zijn voeten.
en zo zijn er voorbeelden te over.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 09 februari 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:35 schreef piet de paler het volgende:
Heeft er 8 inleggen, nog 13 wedstrijden zeg 13 doelpunten 21 geen slecht resultaat voor iemand die niets gekost heeft
Dat had mijn moeder nog beter gedaan !!!
Barabas
 Barabas - maandag 09 februari 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:21 schreef ar het volgende:
Volgens mij ook naast elkaar,allebei diep ook.
Ja
Appie53
 Appie53 - dinsdag 10 februari 2015 - 09:44   quote  deeplink  
We hebben al de "oudste" ploeg, maken we nu niet weer de zelfde fout als voorheen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 10 februari 2015 - 10:13   quote  deeplink  
Poeh, Poeh, Poeh, oudste ploeg.... 25,6 jaar of zoiets. Dat is helemaal niet oud. De teams in NL zijn eigenlijk vaak te jong. Wij benaderen de ideale mix (qua leeftijd) meer dan de anderen... Plus dat leeftijd er eigenlijk niet toe doet. Zolang je maar op tijd doorselecteert... Dus Kuyt halen. zoals Stylzz terecht aanstipte kan Hermann vervolgens in alle rust gebracht worden over een jaar of wat. Kalou erbij zou mooi zijn, maar een andere spits is ook prima. Ik denk dan toch aan Uth.. Die moet wel een koningskoppel kunnen vormen met Kuyt. Ben ik van overtuigd (ik kan het nooit zeker weten, maar ik kan me niet voorstellen dat die twee elkaar niet zouden kunnen vinden...)
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 februari 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 19:25 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Kalou speelde linksbuiten.
Niet.
moa
 moa - dinsdag 10 februari 2015 - 11:04   quote  deeplink  
Dat gedoe over "oudste team" is ook echt zware onzin, wij produceren meer debutanten uit eigen opleiding dan welke club dan ook in de Eredivisie. Verwijten over dat Feyenoord niet volgens zijn eigen visie zou handelen met het aantrekken van bijvoorbeeld een Kuyt slaat ook nergens op. Feyenoord verkondigd al jaren dat er zoveel mogelijk de kans aan de jeugd gegeven wordt en dat begeleiding van enkele oudere spelers daarbij noodzakelijk is, wat we niet in de jeugd hebben lopen wordt eventueel gekocht.

Kijk je naar de bezetting dan is deze uitstekend, en beter dan ooit in de afgelopen 10 jaar.

Doelmannen:
Vermeer (29)
Mulder (25)
Graafland (32)
Hahn (22)
Lamprou (22)

Vermeer is de onbetwiste nummer 1 op doel, kan nog jaren mee, Mulder en Graafland zullen wel afvloeien in de komende zomer. Met Hahn en Lamprou heb je dan 2 uitstekende reserve keepers met voldoende eredivisie ervaring.

Verdediging:
Kongolo (20)
Mathijssen (34)
van Beek (20)
Bouhlarouz (33)
Wilkshire (33)
Nelom (24)
Cabral (20)
Woudenberg (20)
Dammers (19)

Vijf verdedigers van 20 jaar of jonger, Nelom 24 jaar, daarnaast de broodnodige ervaring met Wilkshire, Mathijssen en Bouhlarouz. Vergeet niet dat van Beek, Cabral, Woudenberg, Dammers e.d. bij aanvang van dit seizoen maar amper een wedstrijd gespeeld hadden. Het seizoen beginnen met Kongolo als meest ervaren verdediger was veel te riskant geweest. Komt na de zomer de verhuurde Steenvoorden nog bij.

Middenveld:
Clasie (23)
el Ahmadi (30)
Immers (28)
Toornstra (26)
Vilhena (20)
Karsdorp (19)

Misschien wel de best bezette linie, Verkoop je Clasie en Immers dan kan je Vilhena zo inschuiven en heb je met Ahmadi, Toornsta en Vilhena nog steeds een uitstekend middenveld, reserves Karsdorp en Sleegers kunnen nog wel wachten op hun kans.

Aanval:
Boetius (20)
Manu (21)
Bilal (19)
te Vrede (23)
Achabar (21)
Richards (28)

Piepjonge voorhoede, en daarbij is de oudste speler ook nog eens gehuurd, een beetje ervaring in de voorhoede kan helemaal geen kwaad. Hoewel ik betwijfel of Kuyt nog wat toe kan voegen is zijn ervaring en aanwezigheid natuurlijk altijd welkom.
moa
 moa - dinsdag 10 februari 2015 - 11:10   quote  deeplink  
Samenvattend per leeftijdscategorie:

0 tot en met 20 jaar: 10 spelers
21 tot en met 25 jaar: 10 spelers
26 tot en met 30 jaar: 4 spelers
31 jaar of ouder: 4 spelers

(steenvoorden (21) en Sleegers (20) meegeteld)

De "oudste" selectie van de eredivisie.
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 februari 2015 - 11:18   quote  deeplink  
Mathijssen zijn contract loopt af en hij vertrekt dus.
VVout
 VVout - dinsdag 10 februari 2015 - 11:23   quote  deeplink  
Bij de volgende 4 spelers mag je natuurlijk aannemen dat zij voor de toekomst niets meer toevoegen aan het team, deze doen het gemiddelde aardig stijgen.

Graafland (32)
Mathijssen (34)
Bouhlarouz (33)
Wilkshire (33)

Ook bij de volgende twee spelers zijn discusies mogelijk en dragen duidelijk bij aan een stijging van de gemiddelde leeftijd.

Immers (28)
Richards (28)

Zonder deze spelers blijft er een piepjonge groep over, waar dan hooguit nog weer 2 oudere spelers bij zouden passen.
moa
 moa - dinsdag 10 februari 2015 - 11:42   quote  deeplink  
Verwacht dat Boulahrouz en Wilkshire nog wel een jaartje blijven, je hebt toch een soort ervaren backup nodig voor jongens als Steenvoorden, Cabral, Woudenberg en Dammers.

Graafland en Mathijssen lijken wel te zijn uitgespeeld, Immers moet je verkopen nu je er geld aan kan verdienen. Toornstra en waarschijnlijk ook Vilhena zijn beter dan Immers, Vilhena moet het maar eens gaan laten zien.

Richards is het gewoon net niet waarschijnlijk, hij lijkt wel langzaam maar zeker meer in zijn rol te groeien, als hij nu nog wat vaker doelpunten gaat maken geef ik hem het voordeel van de twijfel. Doet de kans zich voor dat je een Dost, Uth of Kalou kan halen moet je dat direct doen.
MMM
 MMM - dinsdag 10 februari 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Boulahrouz moet helemaal niet blijven en Wilkshire eigenlijk ook niet..
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 10 februari 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 12:16 schreef MMM het volgende:
Boulahrouz moet helemaal niet blijven en Wilkshire eigenlijk ook niet..
Gewoon weg doen, en Pele van Anholt van Sc Heerenveen ophalen
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 10 februari 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 12:30 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Gewoon weg doen, en Pele van Anholt van Sc Heerenveen ophalen
Die bolle en trage v anholt?
Nibke
 Nibke - dinsdag 10 februari 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 15:56 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Die bolle en trage v anholt?
Nou, dat valt volgens mij toch nog wel enigzins mee.
Maar dat ik nou een fan ben van hem, nee. Mag toch hopen dat die Cabral weer een keer fit wordt en dat hij deze plek in kan vullen
Wilkshire achter de hand houden. Boula voor centrum achter de hand houden.Matthijsen afvloeien!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 10 februari 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Loopt v Anholt zijn contract af dan? Zou er geen geld voor uitgeven iig. Hopen dat Cabral wat is anders loopt er toch wel beter rond dan die v Anholt.
tomson
 tomson - dinsdag 10 februari 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 17:11 schreef FANdré het volgende:
Kuyt puur voor het "Gullit Effect", hoewel hij nog zeer fit is en nog zeker zijn inbreng zal hebben, ben ik het eens, in te zetten op nieuw bloed. Goede ideeën zijn er reeds geventileerd. Chery te licht, wel een bijter, dus voor de breedte (bank), GudelJA (leuk!), Uth zeker. Het gaat om de AS!, dus ook graag nog een topper naast Sven (Kongolo gaat toch), Virgil van Dijk dan maar?
Niet te betalen dit rijtje. Absoluut welkom maar niet reëel.
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 februari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Misschien wil Burnley ons wat lenen? Kunne we wel iets....

De nummer laatst in Engeland krijgt de komende 2 jaar 133 miljoen euro aan vergoeding voor de televisierechten.
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 februari 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Per seizoen....
van geil
 van geil - dinsdag 10 februari 2015 - 21:14   quote  deeplink  
die gekkigheid blaast zich vanzelf op.
Joeyyy
 Joeyyy - dinsdag 10 februari 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 februari 2015 - 18:33 schreef daan limbos het volgende:
Wat is dan wel dat "TOP" verschil tussen Feyenoored en Heerenveen. Op dit moment is alleen Pisvee top. Ajax, Feyenoord, AZ en heerenveen zijn gelijkwaardig.Beetje hautain om te doen of er een wereld van verschil is tussen ons beperkte team en Heerenveen. Ik zie Uth 100 maal liever dan onze Anglo-Turk. En Boetius mag op dit moment de veters nog niet knopen van Larson; dus s.v.p. geen overdreven en nergens op gebaseerd esuperioriteits gevoel.
Je snapt er weinig van. De druk bij Heerenveen is veel en veel minder dan bij Feyenoord. Kijk naar Bilal of naar Zyech. Larson speelt twee goede wedstrijden en we lopen de polonaise. Uth is absoluut geen zekerheid en als ie dan ook nog een flink bedrag kost, zou ik het niet doen. Maar waarschijnlijk riep jij ook al maanden dat we Kramer moesten halen, terwijl die nu bij ADO op de bank zit...
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 februari 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Misschien wel..... maar ik voorspel dat het de komende jaren eerst nog veel erger gaat worden. Dit is nóg een reden om blij te zijn met de eventuele kwaliteit die we binnen kunnen hengelen. Weinig voetballers (niet één waarschijnlijk) kiezen voor Feyenoord of de Eredivisie als ze in Burnley in één klap financieel onafhankelijk kunnen zijn.

Opleiden, oudjes en middelmaat. Is ons lot...vrees ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 februari 2015 door Barabas --
moa
 moa - donderdag 12 februari 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 februari 2015 - 21:25 schreef Barabas het volgende:
Misschien wel..... maar ik voorspel dat het de komende jaren eerst nog veel erger gaat worden. Dit is nóg een reden om blij te zijn met de eventuele kwaliteit die we binnen kunnen hengelen. Weinig voetballers (niet één waarschijnlijk) kiezen voor Feyenoord of de Eredivisie als ze in Burnley in één klap financieel onafhankelijk kunnen zijn.

Opleiden, oudjes en middelmaat. Is ons lot...vrees ik.
Eerst maar eens zien of Sky Sports dit belachelijke contract kan blijven betalen, zou niet het eerste bedrijf zijn dat aan dergelijke idioterie te gronde gaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1774358