BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Daar heb ik ook al een hele tijd terug een streep onder gezet. Al is het nu wel een iets ander verhaal, nu hij zich echt openlijk uitspreekt èn hij transfervrij is..
Of dat een RTV Rijnmond journalist speciaal voor hem naar Schotland afreist . Die man kun je toch niet met lege handen laten vertrekken?

Is gewoon de volgende aflevering van deze soap.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 17:37 schreef moa het volgende:

[..]

Mee eens, maar zolang ie er is stel ik em op, Clasie weg voor 15 miljoen, dan Gudelj halen voor 7-8 miljoen.
Zo veel wordt er nooit geherinvesteerd
moa
 moa - dinsdag 03 maart 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:33 schreef kenny het volgende:
guidetti pffff gaan we weer , er zijn genoeg goede spitsen en ook betaalbare goede spitsen , ze moeten wel gescout worden (al is dat wel een probleem bij feyenoord )
Transfervrij zijn er weinig betere, koppeltje met Kuyt zie ik wel zitten, ben nog steeds niet zo'n voorstander van de komst van Kuyt maar gezien zijn komst een vrijwel uitgemaakte zaak is leg ik me daar maar bij neer.

Wel een mooi stel in de voorhoede, twee échte cult spelers met het hart op de juiste plaats.
moa
 moa - dinsdag 03 maart 2015 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zo veel wordt er nooit geherinvesteerd
50% mocht er opnieuw geinvesteerd worden in de afgelopen transferperiodes, nu daar nog wat van over is en er veel ruimte is op het salaris budget zie ik niet waarom dat nu ineens minder zou zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Daar heb ik ook al een hele tijd terug een streep onder gezet. Al is het nu wel een iets ander verhaal, nu hij zich echt openlijk uitspreekt èn hij transfervrij is..
En z'n salaris eis dan?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 19:02 schreef moa het volgende:

[..]

50% mocht er opnieuw geinvesteerd worden in de afgelopen transferperiodes, nu daar nog wat van over is en er veel ruimte is op het salaris budget zie ik niet waarom dat nu ineens minder zou zijn.
Ik ben bang van niet. Alles duidt op geld opzij zetten voor het nieuwe stadion en de aandelen terugkopen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 19:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik ben bang van niet. Alles duidt op geld opzij zetten voor het nieuwe stadion en de aandelen terugkopen.
Dan mag er -mocht dat zo zijn- in dat geval wel wat meer transparantie vanuit directie verwacht worden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan mag er -mocht dat zo zijn- in dat geval wel wat meer transparantie vanuit directie verwacht worden.
Dat is eigenlijk wat ze nu een beetje zeggen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 maart 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Transfervrij, goeie actie van van Geel om te wachten, Guidetti met Kazim erachter, een hoop Nederlandse verdedigers gaan huilen.
ar
 ar - dinsdag 03 maart 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:
Transfervrij, goeie actie van van Geel om te wachten, Guidetti met Kazim erachter, een hoop Nederlandse verdedigers gaan huilen.
Jens achter Guidetti.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:21 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dan mag er -mocht dat zo zijn- in dat geval wel wat meer transparantie vanuit directie verwacht worden.
Waarom meer transparantie? Om supporters tevreden te houden? Belachelijk!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:
Transfervrij, goeie actie van van Geel om te wachten, Guidetti met Kazim erachter, een hoop Nederlandse verdedigers gaan huilen.
Yessssssss, dat lijkt me wel
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom meer transparantie? Om supporters tevreden te houden? Belachelijk!
besef wel dat Feyenoord op n kantelpunt staat.
de supporters zijn hard nodig.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Wij zijn Feyenoord..!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 20:49   quote  deeplink  
Kantelpunt? Man we kantelen al 15 jaar.
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 20:50   quote  deeplink  
ik al 30,
biertje?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 20:51   quote  deeplink  
Nooit door de week :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 maart 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:37 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Waarom meer transparantie? Om supporters tevreden te houden? Belachelijk!
Nee, om uit te leggen waarom Feyenoord niet alles zou kunnen uitgeven (als dat het geval is). Doe je dat niet dan breekt de kritiek volledig los.
Seizoenkaarthouders hebben recht op die info.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 03 maart 2015 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 19:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En z'n salaris eis dan?
Het is geen ABC'tje natuurlijk. Dat is een mogelijk probleem. Net als wat Barabas noemt. En dan is er nog de vraag waarom hij daar op de bank is gekomen. Is hij wel goed genoeg? Of ligt het aan wat anders.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, om uit te leggen waarom Feyenoord niet alles zou kunnen uitgeven (als dat het geval is). Doe je dat niet dan breekt de kritiek volledig los.
Seizoenkaarthouders hebben recht op die info.
Grootste onzin! Recht op die info? Staat dat in de voorwaarden?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:43 schreef van geil het volgende:

[..]

besef wel dat Feyenoord op n kantelpunt staat.
de supporters zijn hard nodig.
Tuurlijk, maar als Kuyt en/of Guidetti komt hoor je niemand meer!
Daarom vind ik het een onzin dat de supporters op de hoogte gebracht moeten worden betreft het geld.
We weten dat de VvF terug betaald dient te worden.
Betreft het stadion, daar zal wel een lening voor afgesloten gaan worden, met garantie van de gemeente hoop ik! Is financieel voordeliger.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:
Transfervrij, goeie actie van van Geel om te wachten, Guidetti met Kazim erachter, een hoop Nederlandse verdedigers gaan huilen.
OpRutten samen met Kazim ...
kenny
 kenny - woensdag 04 maart 2015 - 09:19   quote  deeplink  
inderdaad kazim laten vertrekken ,komt tekort als we hogerop willen
Appie53
 Appie53 - woensdag 04 maart 2015 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:19 schreef kenny het volgende:
inderdaad kazim laten vertrekken ,komt tekort als we hogerop willen
Ben ik niet met je eens. Kuyt-Guidetti-Kazim, TOP>
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 09:49   quote  deeplink  
Allemaal giswerk, maar daar doe ik als opportunist graag aan mee: Appie ik ben het met je eens dat Kuyt, Guidetti en Kazim je wel een heel sterk koppel voorin hebt staan. Mocht van Geel die drie voor volgend jaar in de selectie krijgen vrees ik wel dat er wat middenvelders vertrekken... Clasie zal misschien voor een mooi bedrag vertrekken, maar hij mag van mij nog wel een jaartje blijven hoor. El Ahmadi begint ook te wikken en wegen... tja... als Kuyt, Guidetti en Kazim in de selectie zitten, mogen er van mij gerust twee van de vijf middenvelders weg... (Clasie, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en Immers). Toornstra is er nog maar net, dus die doe je niet weg. Clasie en El Ahmadi willen wellicht hogerop, Immers wil ook gerust een keer een mooie transfer maken en Vilhena is ontevreden... Stel je eens voor dat je volgend jaar dit elftal kunt opstellen:

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Woudenberg/Nelom; El Ahmadi, Clasie, Kuyt, Toornstra; Kazim, Guidetti (4-4-2 met Kuyt als aanvallende middenvelder achter de spitsen en de andere drie op lijn, misschien in een ruit met Clasie in de punt naar achteren...)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Allemaal giswerk, maar daar doe ik als opportunist graag aan mee: Appie ik ben het met je eens dat Kuyt, Guidetti en Kazim je wel een heel sterk koppel voorin hebt staan. Mocht van Geel die drie voor volgend jaar in de selectie krijgen vrees ik wel dat er wat middenvelders vertrekken... Clasie zal misschien voor een mooi bedrag vertrekken, maar hij mag van mij nog wel een jaartje blijven hoor. El Ahmadi begint ook te wikken en wegen... tja... als Kuyt, Guidetti en Kazim in de selectie zitten, mogen er van mij gerust twee van de vijf middenvelders weg... (Clasie, El Ahmadi, Vilhena, Toornstra en Immers). Toornstra is er nog maar net, dus die doe je niet weg. Clasie en El Ahmadi willen wellicht hogerop, Immers wil ook gerust een keer een mooie transfer maken en Vilhena is ontevreden... Stel je eens voor dat je volgend jaar dit elftal kunt opstellen:

Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Woudenberg/Nelom; El Ahmadi, Clasie, Kuyt, Toornstra; Kazim, Guidetti (4-4-2 met Kuyt als aanvallende middenvelder achter de spitsen en de andere drie op lijn, misschien in een ruit met Clasie in de punt naar achteren...)
Kazim mag wat mij betreft ook oprotten! Zo'n beperkte voetballer net als Immers en Nelom
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:22 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Kuyt-Guidetti-Kazim, TOP>
Heb jij wel enig voetbal verstand dat je Kazim wil houden?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 10:13   quote  deeplink  
En hoe gaat Kazim het doen als hij Kuyt en Guidetti om zich heen heeft in plaats van niemand? Nu staat Boëtius op links te zwemmen en Toornstra voetbalt meer als middenvelder dan als aanvaller. Het hele spelletje verandert als je deze twee, totaal ander type spelers, naast hem posteert. Hij is dan niet het enige aanspeelpunt, maar bijvoorbeeld een van de twee (Guidetti de ander), waardoor hij misschien beter tot zijn recht komt? Ik weet niet wat hij zal kosten als hij blijft, maar als dat een net bedrag is, mag hij van mij blijven... In dat geval ben ik het wel met appie eens hoor.. Het is een kosten-opbrengsten dingetje of ik hem er dan wel of niet bij zou houden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Ik vind ook dat hij mag blijven. Als we het handig spelen dan gaan we ook nog eens aan hem verdienen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Oké, ik vind hem ook niet een echte spits, maar als hij niet al te duur is en je hebt Guidetti en/of Kuyt erbij, waardoor je in een twee spitsensysteem zou kunnen gaan spelen, zou hij wel eens verrassend goed kunnen zijn.... Aan de andere kant zou Van Geel ook kunnen inkopen voor een systeem met flankspelers, want we hebben nou eenmaal Bilal en Boëtius ook nog. In dat geval zou het ook kunnen dat Kazim vertrekt of dat Kuyt en Guidetti niet allebei komen...
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 10:27   quote  deeplink  
Oke.... Bommetje....

Als Clasie gaat dan hebben we nog geen opvolger in huis. Las net over een Nederlander die beschikbaar is voor die positie; Maduro, is dat niet een goede kandidaat? Even los van zijn verleden.... 😁
VVout
 VVout - woensdag 04 maart 2015 - 10:44   quote  deeplink  
Halen we Vormer terug, hè v.Geil?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 maart 2015 - 10:45   quote  deeplink  
Nu bekend is dat Rutten weg gaat is opeens Gudetti weer in beeld
wel raar
VVout
 VVout - woensdag 04 maart 2015 - 10:48   quote  deeplink  
3 punten aftrek omdat de administratie niet in orde is vind ik pas raar.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:45 schreef de bluffer het volgende:
Nu bekend is dat Rutten weg gaat is opeens Gudetti weer in beeld
wel raar
Dat je die link legt vind ik raar
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:27 schreef Barabas het volgende:
Oke.... Bommetje....

Als Clasie gaat dan hebben we nog geen opvolger in huis. Las net over een Nederlander die beschikbaar is voor die positie; Maduro, is dat niet een goede kandidaat? Even los van zijn verleden.... 😁
Goeie voetballer, verkeerd verleden, maar de hamvraag is of we wel eens een opvolger moeten halen? Stel dat Clasie gaat, dan heb je nog steeds een goed middenveld. Laten we eerlijk zijn, eigenlijk hebben we een basiswaardige middenvelder te veel (voor een club die enorm op de centen moet passen...) Als Clasie gaat en de rest blijft is het toch prima? El Ahmadi centraal in de punt naar achteren, Vilhena terug in de basis.....
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:48 schreef VVout het volgende:
3 punten aftrek omdat de administratie niet in orde is vind ik pas raar.
Is helemaal niet raar. Staat namelijk in de reglementen van de bond waaraan ze zich gecommitteerd hebben. Om competitievervalsing tegen te gaan.

Niet dat het laatste lukt: Kijk maar naar de transfer van Ziyech. Had niet moeten kunnen.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 04 maart 2015 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 09:22 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Kuyt-Guidetti-Kazim, TOP>

En op de bank gewoon Gio-J P en F R dan worden we gewoon KAMPIOEN

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 maart 2015 door de bluffer --
moa
 moa - woensdag 04 maart 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:48 schreef VVout het volgende:
3 punten aftrek omdat de administratie niet in orde is vind ik pas raar.
Het is niet om een administratief foutje he, het is willens en wetens tegen gemaakte afspraken in meer geld uitgeven en meer schulden maken dan afgesproken. Dit kunnen we alleen maar toejuichen en zou snel in Spanje/Turkije/Rusland e.d. ingevoerd moeten worden.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 10:13 schreef Arie.Klooster het volgende:
En hoe gaat Kazim het doen als hij Kuyt en Guidetti om zich heen heeft in plaats van niemand? Nu staat Boëtius op links te zwemmen en Toornstra voetbalt meer als middenvelder dan als aanvaller. Het hele spelletje verandert als je deze twee, totaal ander type spelers, naast hem posteert. Hij is dan niet het enige aanspeelpunt, maar bijvoorbeeld een van de twee (Guidetti de ander), waardoor hij misschien beter tot zijn recht komt? Ik weet niet wat hij zal kosten als hij blijft, maar als dat een net bedrag is, mag hij van mij blijven... In dat geval ben ik het wel met appie eens hoor.. Het is een kosten-opbrengsten dingetje of ik hem er dan wel of niet bij zou houden...
Ik weet het niet, ik denk dat Kazim dan nog meer in de weg gaat lopen zoals nu soms al het geval is ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:06 schreef moa het volgende:

[..]

Het is niet om een administratief foutje he, het is willens en wetens tegen gemaakte afspraken in meer geld uitgeven en meer schulden maken dan afgesproken. Dit kunnen we alleen maar toejuichen en zou snel in Spanje/Turkije/Rusland e.d. ingevoerd moeten worden.
Was dat maar waar! Dan was het allemaal veel eerlijker ...
moa
 moa - woensdag 04 maart 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik weet het niet, ik denk dat Kazim dan nog meer in de weg gaat lopen zoals nu soms al het geval is ...
De aanval zal sowieso beter gaan lopen met Kuyt, Guidetti en Kazim, zijn allemaal spelers die normaal gesproken 2 mannetjes bezig houden.

Dankzij of ondanks Kazim gaat er veel meer dreiging van deze aanval uit en zullen onze tegenstanders hun handen vol hebben aan deze 3 bijtertjes, vergeet niet dat Guidetti en Kuyt ook 90 minuten lang aan het sleuren zijn en oorlog maken. Met deze aanval krijgt het middenveld ook veel meer lucht en veel meer de ruimte om mee op te komen.
moa
 moa - woensdag 04 maart 2015 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Was dat maar waar! Dan was het allemaal veel eerlijker ...
Heel veel eerlijker, hetzelfde trouwens voor Engeland e.d. maar dat spreekt voor zich.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:12 schreef moa het volgende:

[..]

Heel veel eerlijker, hetzelfde trouwens voor Engeland e.d. maar dat spreekt voor zich.
Gaat nooit gebeuren vermoed ik. Alleen de tv gelden al in Engeland ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:11 schreef moa het volgende:

[..]

De aanval zal sowieso beter gaan lopen met Kuyt, Guidetti en Kazim, zijn allemaal spelers die normaal gesproken 2 mannetjes bezig houden.

Dankzij of ondanks Kazim gaat er veel meer dreiging van deze aanval uit en zullen onze tegenstanders hun handen vol hebben aan deze 3 bijtertjes, vergeet niet dat Guidetti en Kuyt ook 90 minuten lang aan het sleuren zijn en oorlog maken. Met deze aanval krijgt het middenveld ook veel meer lucht en veel meer de ruimte om mee op te komen.
Dat de middenvelders de 16 induiken is nog iets van de periode met Bosvelt , daarna is het maar mondjesmaat. Angsthazen zijn het!
moa
 moa - woensdag 04 maart 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat de middenvelders de 16 induiken is nog iets van de periode met Bosvelt , daarna is het maar mondjesmaat. Angsthazen zijn het!
Bosvelt had ook een grandioze aanval voor hem staan, van Hooijdonk, Tomasson, Kalou, die liet je als verdediger niet lopen. Raak je als middenvelder je mannetje kwijt, dan is de weg naar de 16 dus vrij.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 04 maart 2015 - 11:20   quote  deeplink  
Eens..!!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 04 maart 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:18 schreef moa het volgende:

[..]

Bosvelt had ook een grandioze aanval voor hem staan, van Hooijdonk, Tomasson, Kalou, die liet je als verdediger niet lopen. Raak je als middenvelder je mannetje kwijt, dan is de weg naar de 16 dus vrij.
Zo makkelijk om zo te redeneren, ik vind dat de middenvelders zelf wat meer initiatief mogen tonen. Ballen tonen ...
Barabas
 Barabas - woensdag 04 maart 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo makkelijk om zo te redeneren, ik vind dat de middenvelders zelf wat meer initiatief mogen tonen. Ballen tonen ...
Man man man.... Wat ben jij soms een ongelooflijke azijnzeiker zeg. Wat een flauwekul kun jij eruit krijgen zeg. Heel erg makkelijk, alleen maar zeuren en met onmogelijke suggesties komen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 04 maart 2015 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 maart 2015 - 11:11 schreef moa het volgende:

[..]

De aanval zal sowieso beter gaan lopen met Kuyt, Guidetti en Kazim, zijn allemaal spelers die normaal gesproken 2 mannetjes bezig houden.

Dankzij of ondanks Kazim gaat er veel meer dreiging van deze aanval uit en zullen onze tegenstanders hun handen vol hebben aan deze 3 bijtertjes, vergeet niet dat Guidetti en Kuyt ook 90 minuten lang aan het sleuren zijn en oorlog maken. Met deze aanval krijgt het middenveld ook veel meer lucht en veel meer de ruimte om mee op te komen.
Ben ik het mee eens... tenminste, ik hoop dat het dan zo lopen gaat... Ze vullen elkaar aan. De tegenstander kan nou eenmaal niet alle drie dubbele dekking geven, dus krijgen ze meer ruimte. Kazim zal beter zijn dan nu...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1657359