BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 16:17 schreef piet de paler het volgende:
Servisch dus, dubbele nationaliteit denk ik, Volgens mij maar ik kan het fout hebben heeft hij ooit gezegd dat hij voor het nationaal Servisch elftal wil spelen maar nogmaals ik zou het niet weten met deze jongen
Ik zal jullie even uit de brand helpen. Hij maakte vorig jaar of zo al zijn debuut voor Servië. Hij deed ook mee in die wedstrijd dat die drone naar beneden kwam.

http://static2.ad.nl/static/photo/2014/17/15/5/20141015221648/media_xll_2548145.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 14:00   quote  deeplink  
Maakt het uit waar die jongen vandaan komt? Als je voor Feyenoord komt spelen zijn er wat mij betreft maar 2 zaken echt belangrijk: Je niet echt iets toevoegen en je moet heel erg graag willen! Al kom je uit Papoea Nieuw Guinea of Belize....
V town madness
 V town madness - maandag 09 maart 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Kuijt is al net zo'n etter als Rutten. Maak verdomme nou eens iets bekend man.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Respect is ver te zoeken... Vanwege lui als jou zou Kuijt misschien wel besluiten juist niet te komen.... Als hij komt, kan ik er wel eventjes geduld voor opbrengen. Hij komt toch wel. Let maar op...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2015 door Arie.Klooster --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 maart 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Gewoon een diplomatiek antwoord, niets aan de hand.
V town madness
 V town madness - maandag 09 maart 2015 - 15:18   quote  deeplink  
Geef mij 1 reden waarom hij het niet bekend maakt? Vind t zo'n onzin allemaal.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 09 maart 2015 - 15:26   quote  deeplink  
Omdat hij zelf de knoop nog niet heeft doorgehakt wellicht? Hij zit nog volop in dit seizoen en heeft aangegeven er pas na de komende topwedstrijd over te gaan buigen. Nou, dat is toch prima? Het is pas maart. Over een maand of drie gaan de velden pas dicht, dus heeft hij nog alle tijd. Feyenoord moet maar geduld hebben. Kuyt verdient wel wat meer respect. Hij wacht niet met zijn beslissing uit minachting hè!
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 15:29   quote  deeplink  
Hij gaat toch naar Monaco?
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 15:18 schreef V town madness het volgende:
Geef mij 1 reden waarom hij het niet bekend maakt? Vind t zo'n onzin allemaal.
Uit respect voor zijn huidige club. Moet je eens zien hoe hard Guidetti wordt uitgekotst daar in Glasgow, en dat omdat hij via Twitter steeds aangeeft graag naar Feyenoord te willen. Die Turken zijn minstens zo temperamentvol als die Schotten, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
V town madness
 V town madness - maandag 09 maart 2015 - 16:11   quote  deeplink  
Hij is dus 1. Bang zn plekkie kwijt te raken of 2. hij is er nog niet uit?

Als Fener hem op de bank zet omdat hij aangeeft naar Feyenoord te gaan, dan is het een nog beroerdere club dan Celtic gezien hoe ze Guidetti behandelen.
Als hij er nog niet uit is dan mag hij blijven. 34 jaar en Feyenoord vraagt hem terug. Als hij twijfelt dan is hij het niet waard. Wij zijnfeyenoord verdomme, geen 2e keus!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 maart 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 15:32 schreef Barabas het volgende:

[..]

Uit respect voor zijn huidige club. Moet je eens zien hoe hard Guidetti wordt uitgekotst daar in Glasgow, en dat omdat hij via Twitter steeds aangeeft graag naar Feyenoord te willen. Die Turken zijn minstens zo temperamentvol als die Schotten, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Mits je er een dagtaak aan hebt, zou ik die Twitter tijdlijn van 'm eens teruglezen voor je die onzin hier plaatst. Sinds hij bij Celtic speelt heeft hij welgeteld 1 (!) tweet over Feyenoord geplaatst, dat 'ie hoopte dat ze zouden winnen tegen Ajax.
VVout
 VVout - maandag 09 maart 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 14:20 schreef V town madness het volgende:
Kuijt is al net zo'n etter als Rutten. Maak verdomme nou eens iets bekend man.
Kuijt is duidelijk en te volgen, eerst concentreren en je vol richten met waaraan je bezig bent vooral omdat daar mooie mogelijkheden liggen. Hij kan gewoon lekker kampioen worden en die kabouter de loef afsteken, dan zou je ook niet aan mijn kop moeten zitten zeiken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 maart 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Kuyt komt. Publiek geheim.
Ik zie van Geel niets tegenspreken.
Guidetti dito.
Barabas
 Barabas - maandag 09 maart 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 16:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Mits je er een dagtaak aan hebt, zou ik die Twitter tijdlijn van 'm eens teruglezen voor je die onzin hier plaatst. Sinds hij bij Celtic speelt heeft hij welgeteld 1 (!) tweet over Feyenoord geplaatst, dat 'ie hoopte dat ze zouden winnen tegen Ajax.
Even terzijde: Ik refereer aan vermeende berichten zoals hier eerder al geplaatst werden. Ik heb zelf geen Twitter-account. Zo goed knul? En de volgende keer niet vergeten mij met fysiek geweld te bedreigen he...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 09 maart 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 18:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Even terzijde: Ik refereer aan vermeende berichten zoals hier eerder al geplaatst werden. Ik heb zelf geen Twitter-account. Zo goed knul? En de volgende keer niet vergeten mij met fysiek geweld te bedreigen he...
Ik lees hier alleen maar bullshit omdat je je vorige bericht achteraf gezien niet hebt kunnen onderbouwen. Praat gewoon geen poep, en denk na voor je wat zegt. Anders stuur ik Jan Boskamp op je af.
Boca
 Boca - dinsdag 10 maart 2015 - 17:11   quote  deeplink  
Deze volgende aanvaller moet van Geel snel checken als Kuyt en Guidetti niet komen:

J. Dinenno, aanvaller, 20jr Argentinië. \club Temperly, Primera division Arg.
Boca
 Boca - dinsdag 10 maart 2015 - 17:14   quote  deeplink  
De beelden van J.Dinenno https://www.youtube.com/watch?v=hGk2MGcjiik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2015 door Boca --
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 maart 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 20:27 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik lees hier alleen maar bullshit omdat je je vorige bericht achteraf gezien niet hebt kunnen onderbouwen. Praat gewoon geen poep, en denk na voor je wat zegt. Anders stuur ik Jan Boskamp op je af.
Als JIJ nou eens wat beter op zou letten dan zou je inhoudelijk beter reageren. Je laatste posts hier berusten allemaal op een misvatting van jouw kant. Niks nieuws onder de zon; dat heb je wel vaker. Succes ermee.
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 maart 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 17:11 schreef Boca het volgende:
Deze volgende aanvaller moet van Geel snel checken als Kuyt en Guidetti niet komen:

J. Dinenno, aanvaller, 20jr Argentinië. \club Temperly, Primera division Arg.
Is inderdaad een leuke speler. Op Youtube.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 10 maart 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 17:17 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als JIJ nou eens wat beter op zou letten dan zou je inhoudelijk beter reageren. Je laatste posts hier berusten allemaal op een misvatting van jouw kant. Niks nieuws onder de zon; dat heb je wel vaker. Succes ermee.
Dat spandoek van NAC past verdomd goed bij je laatste berichten;

thumb?url=http%3A%2F%2Fvoetbalcentraal.nl%2Fupload%2Fimages%2Fcrop%2F38575.jpg&md5val=3284c597c752e1fd122518e951cb7bd5&key=81d035722aa98cfecb41db5d1b15f9d83a7445f5&method=fill&size=1044x675
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 maart 2015 - 21:07   quote  deeplink  
Gapert....
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 10 maart 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 17:11 schreef Boca het volgende:
Deze volgende aanvaller moet van Geel snel checken als Kuyt en Guidetti niet komen:

J. Dinenno, aanvaller, 20jr Argentinië. \club Temperly, Primera division Arg.
Te duur in de salaris sfeer . Eerst wordt in NL gekeken , dan in Scandinavië en dan in de rest van Europa. Ik zou ook willen dat Feyenoord eens meer in Zuid-Amerika , Midden-Amerika en Azië ging scouten !
ar
 ar - dinsdag 10 maart 2015 - 21:43   quote  deeplink  
Eens L.
Ik zou wel weer eens een argentijnse topper erbij willen zien.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 maart 2015 - 21:45   quote  deeplink  
Maar risico is groot
Barabas
 Barabas - dinsdag 10 maart 2015 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Te duur in de salaris sfeer . Eerst wordt in NL gekeken , dan in Scandinavië en dan in de rest van Europa. Ik zou ook willen dat Feyenoord eens meer in Zuid-Amerika , Midden-Amerika en Azië ging scouten !
Ja man! Een nieuwe Pablo Sanchez!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 maart 2015 - 23:42   quote  deeplink  
Of een nieuwe Cruz..
VVout
 VVout - woensdag 11 maart 2015 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 maart 2015 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:
Maar risico is groot
Kwestie van goed scouten en onderhandelen, het is een perfecte springplak naar één van de grootse competities van de wereld.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 maart 2015 - 07:52   quote  deeplink  
Kostbaar.
Hoge salarissen.
Risico.

Snap t wel.
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 11:56   quote  deeplink  
Haller kost acht ton. Jaarcontract met eenzijdige optie om met 2 jaar te verlengen. Hij is beter dan Te Vrede. Wordt het niets... laten we hem weer gaan.
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - woensdag 11 maart 2015 - 11:58   quote  deeplink  
Is Türüc goed genoeg om Feyenoord op het middenveld de versterken?
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 12:05   quote  deeplink  
Lijkt mij sterk.... Bovendien, nog een middenvelder?
Stefano van der vijv
 Stefano van der vijv - woensdag 11 maart 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Voor volgend seizoen
van geil
 van geil - woensdag 11 maart 2015 - 13:05   quote  deeplink  
eerst maar eens n plan van aanpak maken
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Zal mij niks verbazen als dat er al lang is.... wij mogen gewoon gissen!
ericje
 ericje - woensdag 11 maart 2015 - 13:19   quote  deeplink  
Als je toornstra-el ahmadi-vilhena als middenveld hebt en turuc e een talent op de bank, staat het prima
de bluffer
 de bluffer - woensdag 11 maart 2015 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 14:20 schreef V town madness het volgende:
Kuijt is al net zo'n etter als Rutten. Maak verdomme nou eens iets bekend man.
Dat heeft hij al bekend gemaakt, naar de competitiewedstrijd tegen Besiktas had hij gezegd
dan wil hij kijken hoe ze er voorstaan maar vrijwel zeker komt hij naar Feyenoord
ar
 ar - woensdag 11 maart 2015 - 20:07   quote  deeplink  
Die Corona is ook wel een aardige speler.
Kan aan de linker en rechterflank,of aanvallende middenvelder.
Voor een spotprijsje af te halen bij fc nepbayern.
kenny
 kenny - woensdag 11 maart 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 20:07 schreef ar het volgende:
Die Corona is ook wel een aardige speler.
Kan aan de linker en rechterflank,of aanvallende middenvelder.
Voor een spotprijsje af te halen bij fc nepbayern.
klopt , schijnt dat twente gaat ruimen , een aantal spelers mogen weg , dus v Geel opletten
Barabas
 Barabas - woensdag 11 maart 2015 - 21:18   quote  deeplink  
Die heeft het al lang duidelijk. No worries.
legrande
 legrande - donderdag 12 maart 2015 - 00:27   quote  deeplink  
Waar ik nog het meesste van baal dat dirk alweer diverse aanbiedingen binnen heeft en nog niets van Feyenoord heeft gehoord en er werd gezecht dat het zo goed als zeker binnen was. Maar ja onze kanjers Gudde en van Geel zullen wel weer hebben zitten piten. Ik word steeds linker op deze 2. Ze doen echt bijna niets meer goed maar ja iedereen zal ze wel weer verdedigen. Kom maar Barabas dat ze het zo goed doen nou bull shit.
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 01:02   quote  deeplink  
Zijn allemaal berichten uit "betrouwbare bron"
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 12 maart 2015 - 08:20   quote  deeplink  
Een nieuwe trainer die met eigen jeugd wil werken en 2 voorhoede spelers dan ben je er wel voor volgend seizoen. Clasie blijft wel of hij moet nu een vaste plek in het Nederlands elftal krijgen. Dan wordt het lastig.
legrande
 legrande - donderdag 12 maart 2015 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 01:02 schreef Barabas het volgende:
Zijn allemaal berichten uit "betrouwbare bron"
Ik geloof niet meer zo in al die zogenaamde betrouwbare bronnen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 14:33 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Dat heeft hij al bekend gemaakt, naar de competitiewedstrijd tegen Besiktas had hij gezegd
dan wil hij kijken hoe ze er voorstaan maar vrijwel zeker komt hij naar Feyenoord
Vrijwel zeker? Waar baseer je dat op? Op uitspraken van lui die het ook niet weten? De enigen die het evt. weten is familie Kuyt. Waarschijnlijk heeft hij zelf de knoop nog niet eens doorgehakt. De geluiden lijken positief, maar voor hetzelfde geld blijft hij daar.... Oh nee, voor vier keer zoveel geld... Zou ik best kunnen begrijpen, maar ik kan me ook voorstellen dat hij wèl voor het sentiment gaat... en dus naar de mooiste club van de wereld terug komt....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 00:27 schreef legrande het volgende:
Waar ik nog het meesste van baal dat dirk alweer diverse aanbiedingen binnen heeft en nog niets van Feyenoord heeft gehoord en er werd gezecht dat het zo goed als zeker binnen was. Maar ja onze kanjers Gudde en van Geel zullen wel weer hebben zitten piten. Ik word steeds linker op deze 2. Ze doen echt bijna niets meer goed maar ja iedereen zal ze wel weer verdedigen. Kom maar Barabas dat ze het zo goed doen nou bull shit.
Is dat zo? Heeft Kuyt nog geen aanbieding van Feyenoord gehad? Waarom zou hij dan een knoop moeten doorhakken? Volgens mij heeft hij wel degelijk een aanbieding gehad en nu is de keuze aan hem. Hij heeft aangegeven zich er pas op te storten na de topwedstrijden die hij met Fenerbahçe heeft, dus in de interlandweek... Dat is over twee weekjes, dus de bal ligt bij hem. Dat anderen hem tot dat moment ook een aanbieding kunnen doen, kunnen Gudde en Van Geel toch niets aan doen.... Sorry Legrande maar jouw betoog is gebaseerd of onjuistheden...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 maart 2015 - 20:07 schreef ar het volgende:
Die Corona is ook wel een aardige speler.
Kan aan de linker en rechterflank,of aanvallende middenvelder.
Voor een spotprijsje af te halen bij fc nepbayern.
Dan moet je eerst wat spelers weg doen, want anders krijg je een te grote selectie. Spits heeft trouwens prioriteit nummer 1 en 2 (twee stuks graag). Dan kun je de overige plekken verbeteren, maar dan moet je eerst 'puin ruimen'... Wie moet er dan weg?
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 08:58 schreef legrande het volgende:

[..]

Ik geloof niet meer zo in al die zogenaamde betrouwbare bronnen.
Laat je dan ook niet opnaaien....
Appie53
 Appie53 - donderdag 12 maart 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Gaat dit geleuter toch niet door tot aan het nieuwe seizoen, wel?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 12 maart 2015 - 09:51   quote  deeplink  
Als je er niet tegen kunt, kun je beter niet meer kijken.... Dat is nou eenmaal het lot van een Feyenoorder.... Het is geen lolletje....
Barabas
 Barabas - donderdag 12 maart 2015 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 maart 2015 - 09:36 schreef Appie53 het volgende:
Gaat dit geleuter toch niet door tot aan het nieuwe seizoen, wel?
Wat dacht jij Appie!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1939198