|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar waar vinden we die, ik ben er wel voor wat hebben we toen genoten van die die jongen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2015 - 21:14 schreef kenny het volgende:[..] klopt , schijnt dat twente gaat ruimen , een aantal spelers mogen weg , dus v Geel opletten niet opletten , maar nu direkt gaan bellen voor een afspraak |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 11:39 schreef de bluffer het volgende:[..] Maar waar vinden we die, ik ben er wel voor wat hebben we toen genoten van die die jongen Ja he dat was een goede voetballer.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was inderdaad een goede speler. Vond wel dat hij te weinig doelpunten maakte voor een spits van zijn kaliber. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: en het was ook een mooie tijd in de ONZE KUIP |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
ONZE Kuip.... die nu, na al die fijne jaren, niet meer voldoet aan de eisen van deze tijd. Zo gaat dat, met de vooruitgang. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cruz is in zijn Feyenoord tijd vaak vervloekt. Achteraf pas gewaardeerd. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908
Net als bijvoorbeeld Bruins///HELD! ;-P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk vind ik de verheerlijking van Cruz een beetje hypocriet. Want in mijn beleving waren we toen helemaal niet zo positief en heeft hij vooral in een aantal wedstrijden geëxcelleerd. Maar vaak liep hij er bij alsof hij er totaal geen zin in had. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha inderdaad.Hij sjokte wel wat af. Maar hij deed heerlijke dingen met de bal en dacht toen verder dan de rest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zijn juist de beste, kijk maar eens naar Jozsef.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die was aantoonbaar belangrijk |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Cruz was een held. Juist omdat hij zoveel klasse had oogde het soms wat flegmatiek, maar was één van de weinigen die dat echt had destijds. Kan me de afgelopen 10 jaar niet zo'n sierlijke speler herinneren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 12 maart 2015 - 20:33 schreef Stylzz het volgende:Eigenlijk vind ik de verheerlijking van Cruz een beetje hypocriet. Want in mijn beleving waren we toen helemaal niet zo positief en heeft hij vooral in een aantal wedstrijden geëxcelleerd. Maar vaak liep hij er bij alsof hij er totaal geen zin in had. Ben ik het wel mee eens. Hij liet best wel eens wat zien, maar veel te vaak niet. Ook kon hij behoorlijk vuil zijn. Ik kan me nog een rode kaart van hem herinneren op de achterlijn van de tegenstander. Ik weet alleen niet meer tegen wie, maar het was een oer, oer, oerstomme kaart.... tenzij het tegen ajakkes was. Dan neem ik al deze woorden terug en is hij toch een held! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik heb het even opgezocht en nu weet ik het weer, vaagjes dat wel. Hij schopte, uit pure frustratie, Waterreus. 't Was inderdaad op de achterlijn....
Het artikeltje uit de Trouw, waarin ik het teruglees, is geheel toevallig van 13 maart... 1998, dus vandaag op de kop af 17 jaar geleden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
terug naar de topic? Transfergeruchten.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Men wil nu Türuc...? Is maar een gerucht.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Turruk met Kuijt mee haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mij ook.... maar FANdré zat er zo om te springen... Gunde hem wel een pleziertje. |
|
|
|
|
Boca
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Leuke beelden maar in welke divisie? Hij deed het wel goed. Hoe kwam je op hem? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fehner wilt verjongen en dus mag Kuijt vertrekken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Effe wachten
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Ja man! Een nieuwe Pablo Sanchez! quote:Of een nieuwe Cruz.. Aha ! Dus daar is het gebeurd 😐
disclaimer : dit is dus satire he, nothing personal 😜 |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Toch word het wel erg spannend wat van geel van plan is kuijt en guidetti is leuk maar wat komt erachter? Ik begreep kazim gaat weg als die 2 komen dan kan je ook zomaar immers, vilhena, clasie, misschien zelfs el ahmadi mathijsen boularhouz, wilkshere kwijtraken. Hoe ga je dat opvangen? Dat kan niet alleen maar met jeugd... |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Cherry dan toch maar halen misschien van de berg voor de nodige Power op het middenveld maar in de verdediging weet ik het niet hoor de basis hebben we wel in huis maar als daar iemand uit weg valt word het lastig |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vraag het aan het orakel Stylzz en al die andere forum politie agenten. Wij stervelingen begrijpen er toch niets van. Dus forum politie geef antwoord op deze vraag wel realistisch wat geld betreft😉😉😉😉😉😉 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Kazim is vóór 1 mei gratis over te nemen van Bursaspor. Feyenoord de enige club met die optie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komt zeker ook gratis bij ons werken?
Laten we eerst eens kijken of zijn salariseis haalbaar is en de prijs prestatie verhouding op één lijn liggen.
Als dat op een aanneembaar niveau zit kan ie natuurlijk blijven. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Denk dat zijn persoonlijke geluk ook wel meetelt. Het waren dan vrij populistische uitspraken, dat hij zo tevreden en blij is in Rotterdam, maar gezien zijn geschiedenis met gezeik bij clubs (o.a. niet betaald worden, overhoop liggen met trainers) zal hij dolblij zijn bij Feyenoord te mogen blijven. Zij het in een reserverol naar alle verwachting. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als je Martin van Geel zo ziet op de televee, kunnen we er vanuit gaan dat zowel Guidetti als Kuyt naar Feyenoord komen.
Bovendien keert Hahn terug. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen zeer goede maar ook geen zeer slechte voetballer, iemand die het vuurtje kan opstoken |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Zou dat goed zijn in de groep? Guidetti, Kuyt en Kazim? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heel terechte vraag. Conflicten binnen de groep liggen op de loer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daar ben ik een beetje bang voor als kazim op de bank beland.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat Colin dan vertrekt als die2 komen. Want je gaat geen Kazim boven een Guidetti of Kuyt prefereren lijkt me. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je moet natuurlijk ook nog wat achter de hand hebben op de bank, maar of kazim daar genoegen mee wilt nemen..(?) er van uitgaande dat Te Vrede vertrekt natuurlijk.. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ach misschien gaan we wel met 2 spitsen spelen dan heb je achter kuijt en guidetti genoeg keus daarom lijkt de vraag wat er in de middenlinie en achter gebeurd een stuk belangrijker want daar moet het voetbal beginnen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 12:45 schreef ar het volgende:Ik denk dat Colin dan vertrekt als die2 komen. Want je gaat geen Kazim boven een Guidetti of Kuyt prefereren lijkt me. De beste van de 3 staat in de spits dus concurrentie dus goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 maart 2015 - 10:57 schreef piet de paler het volgende:Vraag het aan het orakel Stylzz en al die andere forum politie agenten. Wij stervelingen begrijpen er toch niets van. Dus forum politie geef antwoord op deze vraag wel realistisch wat geld betreft😉😉😉😉😉😉 Geen idee waar je t over hebt, maar ik zou meer palen als ik jou was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat eens zien wat jou inzicht is, maar wel realistisch, Maak eens een opstelling er van uitgaan dat Clasie vertrekt, Boula, Mathijssen,er niet meer zijn en zeg dat je een potje hebt van 14 miljoen Dit zijn de inkomsten van de verkoop en een ophoging van het salaris plafond. Lijkt me leuk om dit eens te lezen hoe jij en meedere forumleden dit gaan invullen? Maar nogmaals realistisch blijven. |
|
|
|