BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 maart 2015 - 14:18   quote  deeplink  
Wat voor nut heeft dat dan?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 maart 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Vermeer
Karsdorp-van Beek-Kongolo-Woudenberg
Vejinovic-Toornstra-El Ahmadi
Kuyt-Guidetti-Boëtius

Wel een verdomd jonge verdediging, maar qua bravoure moet het kunnen. Middenveld vind ik Vejinovic een betere aankoop dan Gudelj, en vind ik El Ahmadi en Toornstra van een dusdanig niveau dat ze zeker in de basis horen. Al is dat op basis van vorige prestaties van dit seizoen, op het moment spelen ze allebei niet al te best. Toornstra (misschien) omdat hij op een andere/verkeerde positie staat.
Voorhoede spreekt voor zich, ik ga er vanuit dat Boëtius zijn vorm wel weer vindt en gewoon bijtekent, dan heb je met deze drie een sterke aanval.

Zo goed Joopie..? :)
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 maart 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Zullen we nooit meer opperen om die Kramer te kopen?
Wat een prutser.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 maart 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Vooral een domme gele kaart ook. Praatjesmaker.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 maart 2015 - 14:37   quote  deeplink  
Gewoon een opstelling maken voor volgend seizoen Demeester spelers doe ik aandraag voldoen niet, maar ik ben benieuwd naar de realistische kijk op volgend seizoen
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 maart 2015 - 14:39   quote  deeplink  
Weinig zin. De spelers die ons beter maken zijn financieel niet haalbaar.
Dus maak maar een opstelling uit wat je u hebt, aangevuld met hopelijk Guidetti en Kuyt minus wat er weg gaat.

Dat zal t worden.
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 maart 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Mmmm maar ja als we Immers een klootzak vinden Kazim te slecht,Joris en Boula te oud, en Boetius te slecht Bilal een miskoop moet je toch vervangers hebben. En dat is de vraag wat is dan realistisch. En graag zou ik van de mensen die het goed voor hebben met Feyenoord de oplossing willen zien binnen het huidige budget.
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 maart 2015 - 19:28   quote  deeplink  
CAJ55BzWYAA06Q2.jpg

Celtic wint beker, maar Guidetti stapt boos van het veld.
Mocht een strafschop niet nemen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 maart 2015 - 19:33   quote  deeplink  
RT @superguidetti: Great feeling to win My first silver wear and as top scorer of the turnament is also great :) thanks https://t.co/hnjLRA57me

Ah joh, hij is wel een beetje blij blijkbaar :')
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 maart 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Ja, scheen dat hij wegging om zijn telefoon te halen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 maart 2015 - 19:35   quote  deeplink  
Haha! Ff Twitteren jongens!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 maart 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Wonderschone vrije trap van Drenthe trouwens in Turkije.

https://instagram.com/p/0QfAdSjbFt/
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 maart 2015 - 20:41   quote  deeplink  
RT @FR1908Nieuws: Martijn Krabbendam in #FCRijnmond: "Als #Feyenoord Guidetti (financieel) kan halen, dan gaan ze hem halen. Het wordt dan Kazim of Guidetti."
ar
 ar - zondag 15 maart 2015 - 20:43   quote  deeplink  
Nou..aktie.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 15 maart 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Zou hij dan toch nog zoveel salaris willen, of tekengeld? Na zijn uitspraken in het interview met Rijnmond zou je verwachten dat 'ie koste wat kost terug zou willen. Of toch 'at least a million 'till I die'?
piet de paler
 piet de paler - zondag 15 maart 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Tja en dan maar roepen dat Dirk een geldwolfje is ik wacht af wie. Van de twee komt
ar
 ar - zondag 15 maart 2015 - 20:47   quote  deeplink  
Salaris mag in feite geen probleem zijn dadelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 maart 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Als Johnny met normale salariseisen komt wel.
Barabas
 Barabas - zondag 15 maart 2015 - 22:07   quote  deeplink  
Ik kan me herinneren iets gelezen te hebben waar beweerd werd dat hij "spelen met een goed gevoel" de voorkeur zou willen geven. Was maar een artikel dus of het waar is...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 15 maart 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Van 2 miljoen per jaar krijg je ook een behoorlijk goed gevoel.
Barabas
 Barabas - zondag 15 maart 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Dat is waar... dat zou mij ook prima stemmen! 😁
Barabas
 Barabas - zondag 15 maart 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 20:46 schreef piet de paler het volgende:
Tja en dan maar roepen dat Dirk een geldwolfje is ik wacht af wie. Van de twee komt
Allebei Piet! Zou toch mooi zijn... Maar ik deel je scepsis... Eerst zien dan geloven.
F-Roy
 F-Roy - zondag 15 maart 2015 - 23:05   quote  deeplink  
Vermeer
Karsdorp - V.Beek - Kongolo - v.anholt of Drenthe?

Gudelj/vejinovic - el ahmadi

Toornstra

Kuijt - Guidetti - Kalou
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 16 maart 2015 - 01:00   quote  deeplink  
Vind het altijd gelul als mensen zeggen dat Guidetti het in de tussenjaren nog niet heeft bewezen. Zoals er ook werd gezegd dat Bas Dost in Duitsland nog niets had bewezen...
Wat denken ze dan. Dat als ze wel van alles bewijzen, dat ze dan nog haalbaar zijn voor Feyenoord?
Je moet juist weten dat er potentie in zit en dat dat bij Feyenoord eruit komt. Als Guidetti er 32 had gescoord bij Celtic, hadden we hem nooit kunnen halen gezien concurrentie. Dost nu ook onhaalbaar sinds hij zich 'bewijst'
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 maart 2015 - 05:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 23:05 schreef F-Roy het volgende:
Vermeer
Karsdorp - V.Beek - Kongolo - v.anholt of Drenthe?

Gudelj/vejinovic - el ahmadi

Toornstra

Kuijt - Guidetti - Kalou
Woudenberg als linksback is een goeie en P. van Anholt speelt liever rechtsback!
En als men Drenthe ooit terug zouden gaan halen dan is het gedaan met de ambities van Feyenoord, zo'n onruststoker moet je niet binnen willen halen ...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 maart 2015 - 05:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 19:37 schreef Bosifyable het volgende:
Wonderschone vrije trap van Drenthe trouwens in Turkije.

https://instagram.com/p/0QfAdSjbFt/
So what?
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 maart 2015 - 05:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 14:44 schreef piet de paler het volgende:
Mmmm maar ja als we Immers een klootzak vinden Kazim te slecht,Joris en Boula te oud, en Boetius te slecht Bilal een miskoop moet je toch vervangers hebben. En dat is de vraag wat is dan realistisch. En graag zou ik van de mensen die het goed voor hebben met Feyenoord de oplossing willen zien binnen het huidige budget.
Ik vind dat er afscheid genomen moet gaan worden van :
Erwin Mulder, Khalid Boulahrouz, Joris Mathijsen, Miquel Nelom, Lex Immers, Colin Kazim Richards, Elvis Manu en Mitchell te Vrede! En om de doodeenvoudige redenen: Ze komen tekort en voegen helemaal niks toe. Spelers met een doorlopend contract proberen te verkopen/verhuren en de aflopende contracten gewoon niet meer verlengen.
Spelers als Boëtius en Vilhena verkopen als zij het contract niet willen verlengen.
En dan is het afwachten wat er met Clasie, Kongolo en van Beek gaat gebeuren de komende zomer ...

Feyenoord moet dringend gaan selecteren op de kwaliteit om voor het kampioenschap te kunnen spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 maart 2015 - 05:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 14:22 schreef Stylzz het volgende:
Zullen we nooit meer opperen om die Kramer te kopen?
Wat een prutser.
Heb ik NOOIT gedaan !!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 maart 2015 - 05:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 14:21 schreef Bosifyable het volgende:
Vermeer
Karsdorp-van Beek-Kongolo-Woudenberg
Vejinovic-Toornstra-El Ahmadi
Kuyt-Guidetti-Boëtius

Wel een verdomd jonge verdediging, maar qua bravoure moet het kunnen. Middenveld vind ik Vejinovic een betere aankoop dan Gudelj, en vind ik El Ahmadi en Toornstra van een dusdanig niveau dat ze zeker in de basis horen. Al is dat op basis van vorige prestaties van dit seizoen, op het moment spelen ze allebei niet al te best. Toornstra (misschien) omdat hij op een andere/verkeerde positie staat.
Voorhoede spreekt voor zich, ik ga er vanuit dat Boëtius zijn vorm wel weer vindt en gewoon bijtekent, dan heb je met deze drie een sterke aanval.

Zo goed Joopie..? :)
Dit ziet er stukken beter uit @!!!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 maart 2015 - 05:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 14:16 schreef piet de paler het volgende:
Laat eens zien wat jou inzicht is, maar wel realistisch,
Maak eens een opstelling er van uitgaan dat Clasie vertrekt, Boula, Mathijssen,er niet meer zijn en zeg dat je een potje hebt van 14 miljoen
Dit zijn de inkomsten van de verkoop en een ophoging van het salaris plafond.
Lijkt me leuk om dit eens te lezen hoe jij en meedere forumleden dit gaan invullen?
Maar nogmaals realistisch blijven.
Vermeer

v Anholt van Beek Kongolo Woudenberg

Karsdorp El Ahmadi Vilhena

Boëtius Guidetti Kuyt
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 16 maart 2015 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 05:14 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

So what?
Meteen kopen zo'n jongen natuurlijk!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 05:29 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vermeer

v Anholt van Beek Kongolo Woudenberg

Karsdorp El Ahmadi Vilhena

Boëtius Guidetti Kuyt
Met van Anholt zit je er echt naast. Die kan er werkelijk helemaal niks van en is zeker een kilo of 10 te zwaar. Karsdorp is de toekomstige rechtsback van het Nederlandse voetbal.Verbeterde versie van Janmaat. Waarom kopen als je de beste al in huis hebt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 16 maart 2015 - 08:23   quote  deeplink  
juist lijdensweg boetius op rechts,kunnen we bilal nog eens op links een kans geven
alleen mis ik in jou opstelling Toornstra!!!!!!
Van aanholt zie ik ook nog niet zo zitten
kakkie21
 kakkie21 - maandag 16 maart 2015 - 08:39   quote  deeplink  
Ik zou deze opstelling wel graag zien volgend jaar:
vermeer
karsdorp verbeek kongolo nathan ake
el ahmadi/ gudelj
berghuis toornstra boetius
guidetti kuyt

Voor die drie nieuwe spelers ben je misschien 12 miljoen kwijt. alleen clasie moet dat al opleveren. Kan je het geld wat je voor immers en vilhena krijgt apart houden.
Barabas
 Barabas - maandag 16 maart 2015 - 08:51   quote  deeplink  
Van Beek heet die beste man.
Voetbalgek
 Voetbalgek - maandag 16 maart 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Blijf maar in me hoofd piekeren Hoe de selectie in te vullen volgend seizoen...

Doel: vermeer uiteraard Hahn er achter mis een ervaren 3e keeper alhoewel die ook wel uit de jeugd mag komen

Verdediging: karsdorp, van beek, kongolo, nelom/Woudenberg staat wel maar daar achter... wilkshere toch maar verlengen en idd botteghin zou welkom zijn

Midden: vooropgesteld dat clasie immers en vilhena weg gaan heb je nog toornstra en el ahmadi als zekerheidjes van de berg transferlijst ophalen en iedereen heeft het over vejinovic maar vind propper beter bij ons passen maar dat is een persoonlijke mening

Voorin: te vrede en ver hoek weg kuijt en guidetti komen binnen kazim behouden en dan heb je nog boetius manu Achabar Herman. .. dat de s prima dus naar mijn idee

Inkomend:
Botteghin, van de berg, propper, kuijt, guidetti, en dus kazim optie lichten
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 maart 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 maart 2015 - 20:46 schreef piet de paler het volgende:
Tja en dan maar roepen dat Dirk een geldwolfje is ik wacht af wie. Van de twee komt
Beiden, en de rest behouden... medio april 2016 op de coolsingel.... moet kunnen...
MMM
 MMM - dinsdag 17 maart 2015 - 11:52   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd hoe jullie het zien als Kuyt en Guidette ALLEBEI komen. Kuyt op rechts is kansloos. Geen passeerbeweging, geen actie, geen voorzet.

Ik zie liever 2 echte buitenspelers. Enige waarvoor ik een uitzondering zou maken is Kalou vanaf de linkerkant.

Kalou - Guidetti/Kuyt (die lijken te komen) - Boëtius

Toornstra erachter op 10, oh oh wat een voetballend vermogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door MMM --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 17 maart 2015 - 12:07   quote  deeplink  
Ik ben ook een voorstander van 4 3 3 maar als je ze beide kunt halen( Kuyt Guidetti) moet je ze gebruiken waar ze het beste in zijn. 4 4 2 dus 2 spitsen vlak middenveld met diepgang op de zijkanten. Bilal of Boetius rechts. Links aankoop met een voorzet met links of misschien Kalou(bij gebrek aan eigen jeugd op die positie)?
Lekker aanvallend voetballen bij balbezit en bij balverlies toch weer verdedigend met een blok van 4 in de as van het veld. Kongolo v Beek El Achmadi Clasie(of Toornstra).

In dit systeem wonnen we de UEFA bekert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
V town madness
 V town madness - dinsdag 17 maart 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Dan kan karsdorp rechtsmid en Boëtius linksmid joopie.....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 17 maart 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 12:21 schreef V town madness het volgende:
Dan kan karsdorp rechtsmid en Boëtius linksmid joopie.....
Zou ook kunnen maar ik zou Karsdorp rechtsback laten staan(hij ziet zichzelf daar ook graag spelen als je zijn reacties leest). Ik vind Karsdorp echt de toekomstige rechtsback van het Nederlandse voetbal de komende 10 jaar.
salemi
 salemi - dinsdag 17 maart 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 05:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Volledig mee eens met het rijtje spelers dat kan vertrekken. Verhoek en Wilkshire hier nog aan toe voegen. Manu zou ik nog een kans geven. Daar zie ik nog wel potentieel in. Tenzij het bijvoorbeeld ten koste gaat van een jongen als Dammers.
Het valt of staat met doelpunten. Met Kuijt en Guidetti heb je ruim veertig doelpunten in huis. Doelpunten hadden we wel in het laatste seizoen met Pelle. Immers schoot er meen ik toen ook een stuk of vijftien in, maar toen hadden we de eerste seizoenshelft een dramatische verdediging (de eerste drie wedstrijden verloren, doelcijfers 2-8). Dus een goede verdediging met een excellente keeper aangevuld met doelpunten. Dan moet het een keer lukken.
Overigens als Botteghin vrij komt meteen ophalen. Uitstekende voetballer, Cherry mag ook meteen komen. Die worden allebei alleen nog maar beter bij een topploeg.

Ik vind dat er afscheid genomen moet gaan worden van :
Erwin Mulder, Khalid Boulahrouz, Joris Mathijsen, Miquel Nelom, Lex Immers, Colin Kazim Richards, Elvis Manu en Mitchell te Vrede! En om de doodeenvoudige redenen: Ze komen tekort en voegen helemaal niks toe. Spelers met een doorlopend contract proberen te verkopen/verhuren en de aflopende contracten gewoon niet meer verlengen.
Spelers als Boëtius en Vilhena verkopen als zij het contract niet willen verlengen.
En dan is het afwachten wat er met Clasie, Kongolo en van Beek gaat gebeuren de komende zomer ...

Feyenoord moet dringend gaan selecteren op de kwaliteit om voor het kampioenschap te kunnen spelen.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 maart 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 12:57 schreef salemi het volgende:

[..]

Moest je het weer verneuken ???
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 17 maart 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Hahaha!
salemi
 salemi - woensdag 18 maart 2015 - 08:38   quote  deeplink  
Oeps, sorry
Dat was niet de bedoeling
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 18 maart 2015 - 09:16   quote  deeplink  
Volgens Chery was hij deze winter voor de helft op te halen dan wat Feyenoord noemt. Ach ja.
Barabas
 Barabas - woensdag 18 maart 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Alsof Cherry de juiste man op de juiste plek zou zijn geweest. Speler met onvoldoende kwaliteit voor Feyenoord.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 18 maart 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Och, onvoldoende kwaliteit weet ik niet. Ik vind hem altijd wel al goed (scorend vermogen). Maar is hij nodig? Ik denk het niet. Als je op de centen moet letten, is het wellicht onverstandig een middenvelder te halen, terwijl je zeker vijf basiswaardige spelers hebt... (heb ik Dammers niet eens meegerekend...)
Appie53
 Appie53 - woensdag 18 maart 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Morgen eerst maar eens de financiele straf afwachten?
flipje tiel
 flipje tiel - woensdag 18 maart 2015 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:23 schreef Voetbalgek het volgende:
Blijf maar in me hoofd piekeren Hoe de selectie in te vullen volgend seizoen...

Doel: vermeer uiteraard Hahn er achter mis een ervaren 3e keeper alhoewel die ook wel uit de jeugd mag komen

Verdediging: karsdorp, van beek, kongolo, nelom/Woudenberg staat wel maar daar achter... wilkshere toch maar verlengen en idd botteghin zou welkom zijn

Midden: vooropgesteld dat clasie immers en vilhena weg gaan heb je nog toornstra en el ahmadi als zekerheidjes van de berg transferlijst ophalen en iedereen heeft het over vejinovic maar vind propper beter bij ons passen maar dat is een persoonlijke mening

Voorin: te vrede en ver hoek weg kuijt en guidetti komen binnen kazim behouden en dan heb je nog boetius manu Achabar Herman. .. dat de s prima dus naar mijn idee

Inkomend:
Botteghin, van de berg, propper, kuijt, guidetti, en dus kazim optie lichten
goed gezien van die propper die past beter bij ons dan die gudelj of vejinovic

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1737678