|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: L staat er meestal achter.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Mochten Kuyt en Guidetti transfervrij komen, zou ik alleen Ziyech, Gudelj en Bottegien nog aankopen van de opbrengst van Clasie en Immers. Kan het systeem van het Nederlands Elftal gespeeld worden ( 1-3-5-2 ). -----------------------------Vermeer---------------------------- ----------van Beek-----------Kongolo---------Woudenberg--------- Kuyt-----------------------------------------------------Vilhena ----------------Toornstra------------El Ahmadi ----------------- ----------------------------Ziyech------------------------------ -------------Guidetti-------------------Boetius----------------- Reserve: Hahn, Bottegien,Dammers, Nelom, Karsdorp, Gudelj, Bilal, Manu, Kazim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 - 15:26 schreef edjoe het volgende:Mochten Kuyt en Guidetti transfervrij komen, zou ik alleen Ziyech, Gudelj en Bottegien nog aankopen van de opbrengst van Clasie en Immers. Kan het systeem van het Nederlands Elftal gespeeld worden ( 1-3-5-2 ). -----------------------------Vermeer---------------------------- ----------van Beek-----------Kongolo---------Woudenberg--------- Kuyt-----------------------------------------------------Vilhena ----------------Toornstra------------El Ahmadi ----------------- ----------------------------Ziyech------------------------------ -------------Guidetti-------------------Boetius----------------- Reserve: Hahn, Bottegien,Dammers, Nelom, Karsdorp, Gudelj, Bilal, Manu, Kazim. Gudelj kopen voor de bank? Geldverkwanseling van de bovenste plank. Ziyech moet je niet meer willen. Zie dan liever Mokotjo terug komen. Ebecilio vind ik overigens ook een optie. Hoeven ook niet veel te kosten met de problemen van Twente.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 maart 2015 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Krijgen we dat gezeur over die reserveneus nu weer van voren af aan?! Hoop van niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt zie ik wel als n optie als aanvulling voor het transferbeleid. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jij spreekt uit ervaring ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee L, dat vertelde je vriend.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Haha, dat zou ik ook zeggen ! Loser ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@Mkrabby · 28 min.28 minuten geleden Niet naar De Kuip vanmiddag, maar naar een andere topper in Europa, #Feyenoord gerelateerd. Daarover woensdag meer in #VI. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Pool Manu? Wat heeft dat met feyenoord te maken? Of is besiktas fener dit weekend? Of zelfs celtic aberdeen..... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kuyt speelt vandaag een topper in Turkije inderdaad. Of Krabbendam gaat Van Persie ophalen bij United tegen Liverpool! ;)
Of Messi bij El Classico. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Messi miv september voor 6 jaar naar Feyenoord. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
Bij Excelsior winkelen, o.a. van Weert en Fischer |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Die bakken er vandaag ook helemaal niets van, alleen maar weer tegen houden! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wanneer worden de eerste aankopen bekend ??? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 11:48 schreef Stylzz het volgende:@Mkrabby · 28 min.28 minuten geleden Niet naar De Kuip vanmiddag, maar naar een andere topper in Europa, #Feyenoord gerelateerd. Daarover woensdag meer in #VI. Turkije dus ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 12:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Kuyt speelt vandaag een topper in Turkije inderdaad. Of Krabbendam gaat Van Persie ophalen bij United tegen Liverpool! ;) Of Messi bij El Classico. Samenwerking met Barcelona nadat bekend wordt dat Giovanni van Bronckhorst de nieuwe hoofdtrainer wordt ??? |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Niet met je eens als je thuis met een nulletje of 5 van hun verloren hebt |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
quote:Op zondag 22 maart 2015 - 16:51 schreef lijdensweg het volgende:[..] Samenwerking met Barcelona nadat bekend wordt dat Giovanni van Bronckhorst de nieuwe hoofdtrainer wordt ??? Haha...wishfull thinking |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Logisch zou raar zijn als jij een ander verhaal als je vriend zou vertellen he L(oser).. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: alsjeblieft niet zeg. Die krijgt last van Kuipvrees. Doe mij maar Achahbar!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ik Feyenoord was zou ik nu goed over naar denken over D K kijk maar wat hij nu heeft op zijn leefttijd |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 23 maart 2015 - 15:41 schreef de bluffer het volgende:Als ik Feyenoord was zou ik nu goed over naar denken over D K kijk maar wat hij nu heeft op zijn leefttijd Eens. Als je Guidetti haalt en Achahbar blijft zich ontwikkelen is DollarDirk niet nodig. Staat alleen maar talenten in de weg. Of je nou 4 3 3 0f 4 4 2 gaat spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Oneens Klep. Kuijt is en blijft een versterking voor onze jeugd(ige) ploegje. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Met Guidetti-Propper van Vitesse en van AZ Poulsen als linksback (eind van seizoen vrij) er bij en dan Immers goed verkopen, dan hebben we met een paar eigen talenten een zeer goede selectie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 maart 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trainer bekend nu, Martin heeft gezegd daarna aan de selectie te gaan werken, ben benieuwd of daar op tijd al wat over naar buiten gaat komen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bekendmaking van Dirk zal wel rap volgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is overigens geblesseerd momenteel en staat weken aan de kant, Kuytblessure.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
hahaha...uhmm erg lullig natuurlijk. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
@fr12nl: Kuyt morgen in VI: 'Liverpool, Fenerbahçe; prachtige clubs, maar niet te vergelijken met wat ik voel voor Feyenoord.' |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Tijd om naar huis te komen Dirk! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Met zijn ervaring een leuke aanvulling op Gio & JP, als je mazzel hebt nog een jaar of wat belangrijk als speler, ook een echte Feyenoorder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hoe betrouwbaar is feyenoordpings? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ja, en de Vrij naar Manchester voor 25 miljoen en Vilhena persoonlijk akkoord met Southampton. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zou ik met een korrel zout nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jammer , ik zat alweer met mn telraam :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pröpper zou een aanwinst zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: geen scorend vermogen , hebben we er al te veel van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
19 goals, 153 wedstrijden. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Is wel een hele goeie volgend gijp en snor. Dat soort spelers kan Feyenoord wel zelf opleiden. Weggegooid geld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
precies dat is een op 8. 4 a 5 per seizoen. Met Gudelj en Veijnovic kun je er 20/25 per seizoen bijtellen. plus wat broodnodige lengte en met Gudelj ook body |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De lampjes zullen Gudelj wel wegkapen. |
|
|
|