BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 25 maart 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Eigenlijk moeten we dadelijk een voorhoede hebben dat een discussie over scorend vermogen van middenvelders bijzaak is.
van geil
 van geil - woensdag 25 maart 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 21:10 schreef ar het volgende:
Eigenlijk moeten we dadelijk een voorhoede hebben dat een discussie over scorend vermogen van middenvelders bijzaak is.
welke voorhoede scoort minimaal 70 keer?
geen.
ar
 ar - woensdag 25 maart 2015 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 21:11 schreef van geil het volgende:

[..]

welke voorhoede scoort minimaal 70 keer?
geen.
Kuyt:25
Guidetti:25
Kalou:15
Pröpper:5 :)
van geil
 van geil - woensdag 25 maart 2015 - 21:44   quote  deeplink  
op naar de tattoo shop ;)
Barabas
 Barabas - woensdag 25 maart 2015 - 22:06   quote  deeplink  
Benieuwd of MvG percentages bedongen heeft bij evt transfers van De Vrij en Janmaat...
VVout
 VVout - donderdag 26 maart 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 22:06 schreef Barabas het volgende:
Benieuwd of MvG percentages bedongen heeft bij evt transfers van De Vrij en Janmaat...
Bij de Vrij is dit geregeld via de solidariteitsbijdrage, daar deze door Feyenoord opgeleid is.

http://sport.infonu.nl/voetbal/59784-voetbal-opleidingsvergoeding-bij-internationale-transfers.html

Bij Janmaat hebben we waarschijnlijk nergens aanspraak op, hij was 23 toen hij bij Feyenoord kwam dus opgeleid.
ericje
 ericje - donderdag 26 maart 2015 - 00:00   quote  deeplink  
Iedereen heeft het erover dat we een ervaren verdediger achter van beek en kongolo moeten hebben. ik zat te denken aan roel brouwers van monchengladbach. Veel ervaring en heeft op hoog niveau gespeeld
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 maart 2015 - 03:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 00:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Bij de Vrij is dit geregeld via de solidariteitsbijdrage, daar deze door Feyenoord opgeleid is.

http://sport.infonu.nl/voetbal/59784-voetbal-opleidingsvergoeding-bij-internationale-transfers.html

Bij Janmaat hebben we waarschijnlijk nergens aanspraak op, hij was 23 toen hij bij Feyenoord kwam dus opgeleid.
Vergeet niet dat Janmaat ook bij ons in de jeugd heeft gespeeld. Hij is toen afgevallen en naar Ado vertrokken.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 26 maart 2015 - 08:19   quote  deeplink  
Prut
Gudlj Venofiets Propper
Samen nog geen 50 doelpunten gemaakt in de eredivisie. Wat moet je er mee
Dan kun je nog beter Immers houden, die heeft ze al wel gemaakt. In 3 jaar.
Om maar iets aan te geven hier.
Eigen talent genoeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
R()b
 R()b - donderdag 26 maart 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 22:06 schreef Barabas het volgende:
Benieuwd of MvG percentages bedongen heeft bij evt transfers van De Vrij en Janmaat...
Volgens mij alleen als een speler wéér verkast naar een ander land.
Als hij bijv. naar Juventus zou gaan, dan volgens mij niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 26 maart 2015 - 09:21   quote  deeplink  
Hoe kun jij dat nou weten?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 26 maart 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 08:46 schreef R()b het volgende:

[..]

Volgens mij alleen als een speler wéér verkast naar een ander land.
Als hij bijv. naar Juventus zou gaan, dan volgens mij niet.
Dat zijn de opleidingsvergoedingen. Bij het contract met hun huidige werkgever kan natuurlijk opgenomen zijn dat Feyenoord te allen tijde een bepaald percentage van de transfersom ontvangt wanneer ze ergens anders gaan voetballen. Of dat nou in Qatar of Italië is.
R()b
 R()b - donderdag 26 maart 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 10:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat zijn de opleidingsvergoedingen. Bij het contract met hun huidige werkgever kan natuurlijk opgenomen zijn dat Feyenoord te allen tijde een bepaald percentage van de transfersom ontvangt wanneer ze ergens anders gaan voetballen. Of dat nou in Qatar of Italië is.
Jaja ik snap het,ik had het te snel gelezen... haast vanmorgen ;)
Barabas
 Barabas - donderdag 26 maart 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 00:00 schreef ericje het volgende:
Iedereen heeft het erover dat we een ervaren verdediger achter van beek en kongolo moeten hebben. ik zat te denken aan roel brouwers van monchengladbach. Veel ervaring en heeft op hoog niveau gespeeld
Eerst dacht ik aan Boulahrouz, nu aan Mathijssen. Moet vooral niet te duur zijn.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 maart 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 00:00 schreef VVout het volgende:

[..]

Bij de Vrij is dit geregeld via de solidariteitsbijdrage, daar deze door Feyenoord opgeleid is.

http://sport.infonu.nl/voetbal/59784-voetbal-opleidingsvergoeding-bij-internationale-transfers.html

Bij Janmaat hebben we waarschijnlijk nergens aanspraak op, hij was 23 toen hij bij Feyenoord kwam dus opgeleid.
Doorverkooppercentages... Zoiets als 20% vangen bij een toptransfer.....

Opleidingsvergoeding... is vaak toch een fooi als je het afzet tegen de transfersom.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 26 maart 2015 - 15:11   quote  deeplink  
Je hebt toch Mathijsen nog? Geef die jongen een contract voor nog een jaartje. Met zijn ervaring kan hij het nog wel een jaartje volhouden op de bank. Mocht het nodig zijn staat hij er...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 maart 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 15:11 schreef Arie.Klooster het volgende:
Je hebt toch Mathijsen nog? Geef die jongen een contract voor nog een jaartje. Met zijn ervaring kan hij het nog wel een jaartje volhouden op de bank. Mocht het nodig zijn staat hij er...
Ik zou het prima vinden. Uiteraard wel tegen een sterk verminderd salaris. Hoef je ook niet op zoek naar een extra CV. In de basis heb je dan Van Beek en Kongolo, daar achter Mathijsen, Dammers en Verdonk. Kan je het geld sparen voor een opvolger van Clasie.
JanM
 JanM - donderdag 26 maart 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Mathijsen lijkt voor een jaartje cashen in Qatar te willen kiezen, maar als die kans niet komt zie ik hem nog wel een jaartje blijven ...
R()b
 R()b - donderdag 26 maart 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Hij kan de garnituur toch doen in de skybox.
van geil
 van geil - donderdag 26 maart 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Mathijsen heeft zijn ding gedaan.
en mag nu genieten met een of ander cafe elftal.
of zijn zakken vullen ergens .
maar toch alsjeblieft niet meer hier zeg.
Barabas
 Barabas - donderdag 26 maart 2015 - 19:08   quote  deeplink  
Wie gaat dan de ervaren verdediger zijn die we nodig hebben? Zonder Boulahrouz en Joris is de gemiddelde leeftijd van de defensie zo laag dat ze niet zelf bier en sigaretten kunnen gaan kopen...
Liefhebbers
 Liefhebbers - donderdag 26 maart 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Die zijn ze ook niet nodig toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2015 door Liefhebbers --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 maart 2015 - 07:23   quote  deeplink  
Dirk Kuyt volgende week bekend gemaakt
Milano08
 Milano08 - vrijdag 27 maart 2015 - 08:06   quote  deeplink  
en guidetti Stylzz ??? ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 maart 2015 - 08:08   quote  deeplink  
Voor een reserve is Mathijsen een dure speler.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 maart 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 08:06 schreef Milano08 het volgende:
en guidetti Stylzz ??? ;-)
Is bekend dat ze er mee bezig zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 08:08 schreef FR-Henk het volgende:
Voor een reserve is Mathijsen een dure speler.
Dat weet je niet, want hij heeft nog niets getekend...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:
Dirk Kuyt volgende week bekend gemaakt
Says who? Iemand van de Telegraaf. Die weet net zo weinig als wij met zijn allen. Kuyt zal het weten en hem inschattend, zal hij een goed moment uitkiezen wanneer hij het wereldkundig maakt. Dat dat midden volgende week is, had ik ook nog wel kunnen gokken.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 maart 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Hahahaha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 10:19   quote  deeplink  
Vooropgesteld dat hij het van mij vandaag nog wereldkundig mag maken! De geluiden zijn in elk geval zo positief dat hij het eigenlijk alleen nog maar hoeft te bevestigen. Dàt hij komt, is denk ik wel al een feit.... En blij dat ik ben !! Dirkie komt thuis!!! Hij maakt ons kampioen.... Coolsingel here we come, tralalallaaa
MMM
 MMM - vrijdag 27 maart 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Van den Berg? Dat meen je niet.. Die kaartenpakker van Heerenveen? Zou deze aankoop niet begrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Ik hoop maar niet dat dat betekent dat ze Clasie willen laten gaan. Die moet nog een jaartje blijven. Hij is het cement van dit team. Als ze hem laten gaan, vraag ik me af of we ooit nog kampioen zullen worden. Met hem staan we, indien Kuyt en Guidetti komen in april op de coolsingel.... april 2016 voor de bijdehandjes onder ons...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 maart 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 10:31 schreef MMM het volgende:
Van den Berg? Dat meen je niet.. Die kaartenpakker van Heerenveen? Zou deze aankoop niet begrijpen.
Ik ook niet. Speler van 29 jaar die bij een middenmoter in de Eredivisie speelt? Niet goed genoeg voor Feyenoord.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Voor de breedte of als de wedstrijd vraagt om lui die weten hoe je de mouwen moet opstropen is hij wel degelijk goed genoeg denk ik. Maar ik neem toch aan dat hij in principe voor de breedte gehaald zal worden en voor het geval Clasie verkocht wordt en Van Geel geen alternatief kan binnenhengelen... heeft hij toch vdBerg achter de hand...
MMM
 MMM - vrijdag 27 maart 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 11:17 schreef Arie.Klooster het volgende:
Voor de breedte of als de wedstrijd vraagt om lui die weten hoe je de mouwen moet opstropen is hij wel degelijk goed genoeg denk ik. Maar ik neem toch aan dat hij in principe voor de breedte gehaald zal worden en voor het geval Clasie verkocht wordt en Van Geel geen alternatief kan binnenhengelen... heeft hij toch vdBerg achter de hand...
Dan worden we weer geen kampioen, simpel.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 maart 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Precies. Te laag niveau.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 maart 2015 - 11:50   quote  deeplink  
Dat zegt hij zelf ook.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 11:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Dan worden we weer geen kampioen, simpel.
Ja, maar we zitten nou eenmaal niet in de positie dat we het ons kunnen veroorloven dure jongens op de bank te hebben. Hij is wel goed genoeg om schorsingen e.d. op te vangen. Trouwens, lees even wat ik het postje ervoor schreef....
FF1974
 FF1974 - vrijdag 27 maart 2015 - 11:53   quote  deeplink  
1e 11 seizoen 15/16: Vermeer, Karsdorp, van Beek, Kongolo, Woudenberg, El Ahmadi, Toornstra, Clasie/Gudelj, Kuyt, Guidetti en Boetius/Kalou worden me fluitend kampioen. Nee, we spelen niet met 13 man maar mocht Clasie gaan, dan Gudelj direct halen. Kalou is ervaren optie als ook Boetius zou vertrekken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 10:52 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik hoop maar niet dat dat betekent dat ze Clasie willen laten gaan. Die moet nog een jaartje blijven. Hij is het cement van dit team. Als ze hem laten gaan, vraag ik me af of we ooit nog kampioen zullen worden. Met hem staan we, indien Kuyt en Guidetti komen in april op de coolsingel.... april 2016 voor de bijdehandjes onder ons...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 11:55   quote  deeplink  
Overigens snap ik de aankoop van Van de Berg niet, want we hebben Dammers toch ook? Tenzij Clasie gaat, maar dan had ik op een klasbak gehoopt.

Overigens lees ik dat hij alleen komt als Clasie vertrekken zou. En dit voorcontract is reeds in januari getekend?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 12:00   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240853&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit stukje is (ondanks dat voetbalzone doorgaans wel betrouwbaar is), maar als ik die laatste alinea zo lees, zie ik dat ze eerst met de mensen van Fenerbahçe gaan praten.... nou dan komt hij naar ons. Kuyt wil eerst met hun praten om uit respect hun eerst te vertellen dat hij vertrekken zal... KUYTJE KOMT NAAR FEYENOORD!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 12:00   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240853&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ik weet niet hoe betrouwbaar dit stukje is (ondanks dat voetbalzone doorgaans wel betrouwbaar is), maar als ik die laatste alinea zo lees, zie ik dat ze eerst met de mensen van Fenerbahçe gaan praten.... nou dan komt hij naar ons. Kuyt wil eerst met hun praten om uit respect hun eerst te vertellen dat hij vertrekken zal... KUYTJE KOMT NAAR FEYENOORD!
moa
 moa - vrijdag 27 maart 2015 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 11:38 schreef Barabas het volgende:
Precies. Te laag niveau.
Is een speler die qua techniek en snelheid prima mee kan hoor! Inderdaad wel een typische breedte aankoop maar dat zal hij zelf ook weten.
edjoe
 edjoe - vrijdag 27 maart 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Ik denk dat v/d Berg als vervanger voor Vilhena gehaald wordt.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 27 maart 2015 - 13:05   quote  deeplink  
http://m.soccernews.nl/news/309915/Kuyt:_Terug_naar_Nederland,_ook_als_ik_ergens_anders_meer_kan_verdienen
ericje
 ericje - vrijdag 27 maart 2015 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 12:48 schreef edjoe het volgende:
Ik denk dat v/d Berg als vervanger voor Vilhena gehaald wordt.
Voor de breedte idd prima speler met veel gif, maar voor de basis ook een middenvelder nodig als clasie, immers en vilhena vertrekken. Pröpper is naar mijn mening de beste optie
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 maart 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 - 10:31 schreef MMM het volgende:
Van den Berg? Dat meen je niet.. Die kaartenpakker van Heerenveen? Zou deze aankoop niet begrijpen.
Vind het ook niks. Voetballend niet goed genoeg. Voor de breedte ook niet nodig. Zeker omdat Schuurman en Nieuwkoop eraan komen. Alleen een vervanger voor Clasie is wenselijk, als ie vertrekt.
kakkie21
 kakkie21 - vrijdag 27 maart 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Hoop toch ook niet dat hij naar feyenoord komt.. moet een 10 hebben die goals maakt. hij heeft er pas 5 inliggen dit seizoen. Is dus nog minder als immer. bovendien al 29 en ga je dus niks meer aan verdienen. Gewoon gudlj halen maakt veel goals en kan goed voetballen. Maar van geel wil blijkbaar t geld van clasie liever niet uitgeven
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 27 maart 2015 - 17:00   quote  deeplink  
Volgens Jan Dirk Stouten is het onzin. Geen interesse van Feyenoord in Van den Berg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1735758