|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk moeten we dadelijk een voorhoede hebben dat een discussie over scorend vermogen van middenvelders bijzaak is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 25 maart 2015 - 21:10 schreef ar het volgende:Eigenlijk moeten we dadelijk een voorhoede hebben dat een discussie over scorend vermogen van middenvelders bijzaak is. welke voorhoede scoort minimaal 70 keer? geen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kuyt:25 Guidetti:25 Kalou:15 Pröpper:5 :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
op naar de tattoo shop ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Benieuwd of MvG percentages bedongen heeft bij evt transfers van De Vrij en Janmaat... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ericje
|
|
|
Iedereen heeft het erover dat we een ervaren verdediger achter van beek en kongolo moeten hebben. ik zat te denken aan roel brouwers van monchengladbach. Veel ervaring en heeft op hoog niveau gespeeld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vergeet niet dat Janmaat ook bij ons in de jeugd heeft gespeeld. Hij is toen afgevallen en naar Ado vertrokken. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Prut Gudlj Venofiets Propper Samen nog geen 50 doelpunten gemaakt in de eredivisie. Wat moet je er mee Dan kun je nog beter Immers houden, die heeft ze al wel gemaakt. In 3 jaar. Om maar iets aan te geven hier. Eigen talent genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Volgens mij alleen als een speler wéér verkast naar een ander land. Als hij bijv. naar Juventus zou gaan, dan volgens mij niet. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoe kun jij dat nou weten? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 26 maart 2015 - 08:46 schreef R()b het volgende:[..] Volgens mij alleen als een speler wéér verkast naar een ander land. Als hij bijv. naar Juventus zou gaan, dan volgens mij niet. Dat zijn de opleidingsvergoedingen. Bij het contract met hun huidige werkgever kan natuurlijk opgenomen zijn dat Feyenoord te allen tijde een bepaald percentage van de transfersom ontvangt wanneer ze ergens anders gaan voetballen. Of dat nou in Qatar of Italië is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 26 maart 2015 - 10:09 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dat zijn de opleidingsvergoedingen. Bij het contract met hun huidige werkgever kan natuurlijk opgenomen zijn dat Feyenoord te allen tijde een bepaald percentage van de transfersom ontvangt wanneer ze ergens anders gaan voetballen. Of dat nou in Qatar of Italië is. Jaja ik snap het,ik had het te snel gelezen... haast vanmorgen ;) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 26 maart 2015 - 00:00 schreef ericje het volgende:Iedereen heeft het erover dat we een ervaren verdediger achter van beek en kongolo moeten hebben. ik zat te denken aan roel brouwers van monchengladbach. Veel ervaring en heeft op hoog niveau gespeeld Eerst dacht ik aan Boulahrouz, nu aan Mathijssen. Moet vooral niet te duur zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Doorverkooppercentages... Zoiets als 20% vangen bij een toptransfer.....
Opleidingsvergoeding... is vaak toch een fooi als je het afzet tegen de transfersom. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Je hebt toch Mathijsen nog? Geef die jongen een contract voor nog een jaartje. Met zijn ervaring kan hij het nog wel een jaartje volhouden op de bank. Mocht het nodig zijn staat hij er... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 26 maart 2015 - 15:11 schreef Arie.Klooster het volgende:Je hebt toch Mathijsen nog? Geef die jongen een contract voor nog een jaartje. Met zijn ervaring kan hij het nog wel een jaartje volhouden op de bank. Mocht het nodig zijn staat hij er... Ik zou het prima vinden. Uiteraard wel tegen een sterk verminderd salaris. Hoef je ook niet op zoek naar een extra CV. In de basis heb je dan Van Beek en Kongolo, daar achter Mathijsen, Dammers en Verdonk. Kan je het geld sparen voor een opvolger van Clasie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mathijsen lijkt voor een jaartje cashen in Qatar te willen kiezen, maar als die kans niet komt zie ik hem nog wel een jaartje blijven ... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij kan de garnituur toch doen in de skybox. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mathijsen heeft zijn ding gedaan. en mag nu genieten met een of ander cafe elftal. of zijn zakken vullen ergens . maar toch alsjeblieft niet meer hier zeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wie gaat dan de ervaren verdediger zijn die we nodig hebben? Zonder Boulahrouz en Joris is de gemiddelde leeftijd van de defensie zo laag dat ze niet zelf bier en sigaretten kunnen gaan kopen... |
|
|
|
|
Liefhebbers
|
|
|
Die zijn ze ook niet nodig toch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2015 door Liefhebbers -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dirk Kuyt volgende week bekend gemaakt |
|
|
|
|
Milano08
|
|
|
en guidetti Stylzz ??? ;-) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor een reserve is Mathijsen een dure speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Is bekend dat ze er mee bezig zijn. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dat weet je niet, want hij heeft nog niets getekend... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Says who? Iemand van de Telegraaf. Die weet net zo weinig als wij met zijn allen. Kuyt zal het weten en hem inschattend, zal hij een goed moment uitkiezen wanneer hij het wereldkundig maakt. Dat dat midden volgende week is, had ik ook nog wel kunnen gokken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Vooropgesteld dat hij het van mij vandaag nog wereldkundig mag maken! De geluiden zijn in elk geval zo positief dat hij het eigenlijk alleen nog maar hoeft te bevestigen. Dàt hij komt, is denk ik wel al een feit.... En blij dat ik ben !! Dirkie komt thuis!!! Hij maakt ons kampioen.... Coolsingel here we come, tralalallaaa |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van den Berg? Dat meen je niet.. Die kaartenpakker van Heerenveen? Zou deze aankoop niet begrijpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop maar niet dat dat betekent dat ze Clasie willen laten gaan. Die moet nog een jaartje blijven. Hij is het cement van dit team. Als ze hem laten gaan, vraag ik me af of we ooit nog kampioen zullen worden. Met hem staan we, indien Kuyt en Guidetti komen in april op de coolsingel.... april 2016 voor de bijdehandjes onder ons...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 10:31 schreef MMM het volgende:Van den Berg? Dat meen je niet.. Die kaartenpakker van Heerenveen? Zou deze aankoop niet begrijpen. Ik ook niet. Speler van 29 jaar die bij een middenmoter in de Eredivisie speelt? Niet goed genoeg voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Voor de breedte of als de wedstrijd vraagt om lui die weten hoe je de mouwen moet opstropen is hij wel degelijk goed genoeg denk ik. Maar ik neem toch aan dat hij in principe voor de breedte gehaald zal worden en voor het geval Clasie verkocht wordt en Van Geel geen alternatief kan binnenhengelen... heeft hij toch vdBerg achter de hand... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 11:17 schreef Arie.Klooster het volgende:Voor de breedte of als de wedstrijd vraagt om lui die weten hoe je de mouwen moet opstropen is hij wel degelijk goed genoeg denk ik. Maar ik neem toch aan dat hij in principe voor de breedte gehaald zal worden en voor het geval Clasie verkocht wordt en Van Geel geen alternatief kan binnenhengelen... heeft hij toch vdBerg achter de hand... Dan worden we weer geen kampioen, simpel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, maar we zitten nou eenmaal niet in de positie dat we het ons kunnen veroorloven dure jongens op de bank te hebben. Hij is wel goed genoeg om schorsingen e.d. op te vangen. Trouwens, lees even wat ik het postje ervoor schreef.... |
|
|
|
|
FF1974
|
|
|
1e 11 seizoen 15/16: Vermeer, Karsdorp, van Beek, Kongolo, Woudenberg, El Ahmadi, Toornstra, Clasie/Gudelj, Kuyt, Guidetti en Boetius/Kalou worden me fluitend kampioen. Nee, we spelen niet met 13 man maar mocht Clasie gaan, dan Gudelj direct halen. Kalou is ervaren optie als ook Boetius zou vertrekken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 10:52 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik hoop maar niet dat dat betekent dat ze Clasie willen laten gaan. Die moet nog een jaartje blijven. Hij is het cement van dit team. Als ze hem laten gaan, vraag ik me af of we ooit nog kampioen zullen worden. Met hem staan we, indien Kuyt en Guidetti komen in april op de coolsingel.... april 2016 voor de bijdehandjes onder ons... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Overigens snap ik de aankoop van Van de Berg niet, want we hebben Dammers toch ook? Tenzij Clasie gaat, maar dan had ik op een klasbak gehoopt.
Overigens lees ik dat hij alleen komt als Clasie vertrekken zou. En dit voorcontract is reeds in januari getekend?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Is een speler die qua techniek en snelheid prima mee kan hoor! Inderdaad wel een typische breedte aankoop maar dat zal hij zelf ook weten. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Ik denk dat v/d Berg als vervanger voor Vilhena gehaald wordt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
ericje
|
|
|
quote: Voor de breedte idd prima speler met veel gif, maar voor de basis ook een middenvelder nodig als clasie, immers en vilhena vertrekken. Pröpper is naar mijn mening de beste optie |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 - 10:31 schreef MMM het volgende:Van den Berg? Dat meen je niet.. Die kaartenpakker van Heerenveen? Zou deze aankoop niet begrijpen. Vind het ook niks. Voetballend niet goed genoeg. Voor de breedte ook niet nodig. Zeker omdat Schuurman en Nieuwkoop eraan komen. Alleen een vervanger voor Clasie is wenselijk, als ie vertrekt. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Hoop toch ook niet dat hij naar feyenoord komt.. moet een 10 hebben die goals maakt. hij heeft er pas 5 inliggen dit seizoen. Is dus nog minder als immer. bovendien al 29 en ga je dus niks meer aan verdienen. Gewoon gudlj halen maakt veel goals en kan goed voetballen. Maar van geel wil blijkbaar t geld van clasie liever niet uitgeven |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens Jan Dirk Stouten is het onzin. Geen interesse van Feyenoord in Van den Berg. |
|
|
|