BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 maart 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 19:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heeft Ronald Koeman zelf via twitter ontkent ...
Yup, een half uur NA mijn post.

Dus dan zeg je heeft Ronald Koeman zelf INMIDDELS via Twitter ontkent.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 29 maart 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 maart 2015 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Yup, een half uur NA mijn post.

Dus dan zeg je heeft Ronald Koeman zelf INMIDDELS via Twitter ontkent.
Ik zie ook maar wat ik af en toe op twitter leest ...
Stylzz
 Stylzz - zondag 29 maart 2015 - 20:54   quote  deeplink  
Wel weinig nieuws...
Fer 1
 Fer 1 - maandag 30 maart 2015 - 19:44   quote  deeplink  
Ruud van os verslaggever van rtv rijnmond vind guidettie na de zoen op het feyenoord embleem een walgelijke vertoning hij hoord niet bij feyenoord te zijn.Ook geen goede spits voor feyenoord ik vind deze man weer zo n sparta piet neuzeboy moet nooit meer in de kuip komen de vluchteling.gr fer1
Fer 1
 Fer 1 - maandag 30 maart 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Ruud van os verslaggever van rtv rijnmond vind guidettie na de zoen op het feyenoord embleem een walgelijke vertoning hij hoord niet bij feyenoord te zijn.Ook geen goede spits voor feyenoord ik vind deze man weer zo n sparta piet neuzeboy moet nooit meer in de kuip komen de vluchteling.gr fer1
Fer 1
 Fer 1 - maandag 30 maart 2015 - 19:47   quote  deeplink  
Ruud van os verslaggever van rtv rijnmond vind guidettie na de zoen op het feyenoord embleem een walgelijke vertoning hij hoord niet bij feyenoord te zijn.Ook geen goede spits voor feyenoord ik vind deze man weer zo n sparta piet neuzeboy moet nooit meer in de kuip komen de vluchteling.gr fer1
Liefhebbers
 Liefhebbers - maandag 30 maart 2015 - 20:10   quote  deeplink  
Hattrick
Barabas
 Barabas - maandag 30 maart 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Wtf Slabbekoorn niet verlengd? Weet iemand hier meer van? Was toch zo'n grote belofte?!
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 maart 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 20:30 schreef Barabas het volgende:
Wtf Slabbekoorn niet verlengd? Weet iemand hier meer van? Was toch zo'n grote belofte?!
Feyenoord heeft optie voor nog een jaar.

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/talent-marlon-slabbekoorn-tekent-eerste-contract-bij-feyenoord-
Stylzz
 Stylzz - maandag 30 maart 2015 - 20:40   quote  deeplink  
oh kijk nou. Men vraagt:
Feyenoord heeft Matthew Steenvoorden laten weten dat hij na dit seizoen niet terugkeert bij club. Verdediger is verhuurd aan FC Dordrecht.

Feyenoord heeft Kamil Miazek laten weten dat hij ook na dit seizoen onder contract staat bij de club. Optie op Poolse keeper is gelicht.

Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 maart 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Kuyt tekent morgen contract.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 maart 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Nieuw telefoon abonnement.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 31 maart 2015 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 20:30 schreef Barabas het volgende:
Wtf Slabbekoorn niet verlengd? Weet iemand hier meer van? Was toch zo'n grote belofte?!
Dat snap ik ook niet helemaal !!!
Liefhebbers
 Liefhebbers - woensdag 01 april 2015 - 00:04   quote  deeplink  
ADSportwereld BREAKING! @Dirk_18_Kuyt ZAL MORGEN EEN 2 JARIG CONTRACT ONDERTEKENEN BIJ FEYENOORD!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 april 2015 - 01:05   quote  deeplink  
Feyenoord huurt wederom middenvelder Babovic

01-04-2014, 00:52

Voor komend seizoen heeft Feyenoord de selectie aangevuld met Stefan Babovic. De Rotterdammers huren de Servische middenvelder net als in het seizoen 2009-2010. De middenvelder komt na afloop van de Servische competitie over van Partizan Belgrado en Feyenoord bedong tevens een optie tot koop. "Het is een jongen met een hele goede techniek, die een goal kan maken", zei coach Fred Rutten dinsdag op de clubsite. "Enkele jaren terug is het er niet helemaal uitgekomen, maar we hebben alle vertrouwen in die jongen."

Babovic verwacht zich verder te ontwikkelen in de Eredivisie en is verheugd terug te keren bij Feyenoord. "De Nederlandse competitie is van goed niveau en ik hoop me hier te ontwikkelen. Feyenoord is voor mij de beste club van Nederland, het is aan mij te om te laten zien dat ik hier thuis hoor. Dit afgelopen jaren gaat het gelukkig alweer een stuk beter met de club", aldus de 28-jarige speler, die eerder buiten Serviëv oor FC Nantes, Real Zaragoza uitkwam.

Trainer Fred Rutten, die zelf volgend seizoen wordt opgevolgd door Giovanni van Bronckhorst, wil Babovic in de zomer omturnen tot linksback. "Ik weet dat hij daar kan spelen, ik zie het als mijn laatste kunstje voor Feyenoord."

http://foxsports.nl/nieuws/1684-feyenoord-huurt-middenvelder-babovic.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2015 door T-FeYeN00rD --
Milo
 Milo - woensdag 01 april 2015 - 10:16   quote  deeplink  
leuk zo'n 1 april grap.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 01 april 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Je zou het maar hebben dat Kuyt vandaag zegt dat hij naar Rotterdam terug komt, waarop hij later "1 APRIL!" roept. Da's geen leuke grap...
Milo
 Milo - woensdag 01 april 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Nee dat klopt....MMM zou er wel heel blij mee zijn ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2015 door Milo --
tomson
 tomson - woensdag 01 april 2015 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 00:04 schreef Liefhebbers het volgende:
ADSportwereld BREAKING! @Dirk_18_Kuyt ZAL MORGEN EEN 2 JARIG CONTRACT ONDERTEKENEN BIJ FEYENOORD!
8 jaar
tomson
 tomson - woensdag 01 april 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Joris & vGeel matties 4 life
http://m.soccernews.nl/news/310741/Feyenoord_overweegt_door_te_gaan_met_peperdure,_ervaren_bankzitter

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2015 door tomson --
tomson
 tomson - woensdag 01 april 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 01:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord huurt wederom middenvelder Babovic

01-04-2014, 00:52

Voor komend seizoen heeft Feyenoord de selectie aangevuld met Stefan Babovic. De Rotterdammers huren de Servische middenvelder net als in het seizoen 2009-2010. De middenvelder komt na afloop van de Servische competitie over van Partizan Belgrado en Feyenoord bedong tevens een optie tot koop. "Het is een jongen met een hele goede techniek, die een goal kan maken", zei coach Fred Rutten dinsdag op de clubsite. "Enkele jaren terug is het er niet helemaal uitgekomen, maar we hebben alle vertrouwen in die jongen."

Babovic verwacht zich verder te ontwikkelen in de Eredivisie en is verheugd terug te keren bij Feyenoord. "De Nederlandse competitie is van goed niveau en ik hoop me hier te ontwikkelen. Feyenoord is voor mij de beste club van Nederland, het is aan mij te om te laten zien dat ik hier thuis hoor. Dit afgelopen jaren gaat het gelukkig alweer een stuk beter met de club", aldus de 28-jarige speler, die eerder buiten Serviëv oor FC Nantes, Real Zaragoza uitkwam.

Trainer Fred Rutten, die zelf volgend seizoen wordt opgevolgd door Giovanni van Bronckhorst, wil Babovic in de zomer omturnen tot linksback. "Ik weet dat hij daar kan spelen, ik zie het als mijn laatste kunstje voor Feyenoord."

http://foxsports.nl/nieuws/1684-feyenoord-huurt-middenvelder-babovic.html
Hoogie ?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 01 april 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 20:40 schreef Stylzz het volgende:
oh kijk nou. Men vraagt:
Feyenoord heeft Matthew Steenvoorden laten weten dat hij na dit seizoen niet terugkeert bij club. Verdediger is verhuurd aan FC Dordrecht.

Feyenoord heeft Kamil Miazek laten weten dat hij ook na dit seizoen onder contract staat bij de club. Optie op Poolse keeper is gelicht.

Optie op jeugdspeler Marlon Slabbekoorn is niet gelicht. Aanvaller blijft wel gewoon in opleiding bij #Feyenoord, maar zonder verbintenis.
Heel dom zou dat zijn, het is een speler voor de lange duur
MMM
 MMM - woensdag 01 april 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 01:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Feyenoord huurt wederom middenvelder Babovic

01-04-2014, 00:52

Voor komend seizoen heeft Feyenoord de selectie aangevuld met Stefan Babovic. De Rotterdammers huren de Servische middenvelder net als in het seizoen 2009-2010. De middenvelder komt na afloop van de Servische competitie over van Partizan Belgrado en Feyenoord bedong tevens een optie tot koop. "Het is een jongen met een hele goede techniek, die een goal kan maken", zei coach Fred Rutten dinsdag op de clubsite. "Enkele jaren terug is het er niet helemaal uitgekomen, maar we hebben alle vertrouwen in die jongen."

Babovic verwacht zich verder te ontwikkelen in de Eredivisie en is verheugd terug te keren bij Feyenoord. "De Nederlandse competitie is van goed niveau en ik hoop me hier te ontwikkelen. Feyenoord is voor mij de beste club van Nederland, het is aan mij te om te laten zien dat ik hier thuis hoor. Dit afgelopen jaren gaat het gelukkig alweer een stuk beter met de club", aldus de 28-jarige speler, die eerder buiten Serviëv oor FC Nantes, Real Zaragoza uitkwam.

Trainer Fred Rutten, die zelf volgend seizoen wordt opgevolgd door Giovanni van Bronckhorst, wil Babovic in de zomer omturnen tot linksback. "Ik weet dat hij daar kan spelen, ik zie het als mijn laatste kunstje voor Feyenoord."

http://foxsports.nl/nieuws/1684-feyenoord-huurt-middenvelder-babovic.html
STEFAN BABOVIC!!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 april 2015 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 13:58 schreef MMM het volgende:

[..]

STEFAN BABOVIC!!!!!
Door zijn pa gehaald, door zijn pa betaald, STEFAN BABOVIC!
Barabas
 Barabas - woensdag 01 april 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 12:52 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Heel dom zou dat zijn, het is een speler voor de lange duur
Vandaar ook mijn vraag: Wie weet daar meer van? Is ie door de mand gevallen? Is hij om de een of andere reden blijven hangen in zijn ontwikkeling? Stagnatie anderszins?
MMM
 MMM - woensdag 01 april 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 14:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Door zijn pa gehaald, door zijn pa betaald, STEFAN BABOVIC!
Held!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 april 2015 - 16:42   quote  deeplink  
Slabbekoorn schijnt dit jaar volledig door het ijs gezakt te zijn.
Ook heeft hij een houding en mentaliteit probleem
MMM
 MMM - woensdag 01 april 2015 - 17:48   quote  deeplink  
Erg zonde.
Barabas
 Barabas - woensdag 01 april 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:
Slabbekoorn schijnt dit jaar volledig door het ijs gezakt te zijn.
Ook heeft hij een houding en mentaliteit probleem
Jammer zeg... Ach, hij is niet de eerste en zal op zeker niet de laatste zijn.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 april 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Het is wat ik las. Weet niet in hoeverre het waar is.
moa
 moa - woensdag 01 april 2015 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 16:42 schreef Stylzz het volgende:
Slabbekoorn schijnt dit jaar volledig door het ijs gezakt te zijn.
Ook heeft hij een houding en mentaliteit probleem
Kan hij altijd nog naar Manchester City of Chelsea!
piet de paler
 piet de paler - woensdag 01 april 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Ik was in blijde verwachting wat Martin v G zou zeggen, maar er is maar weinig mogelijk pfffffffffffffffff ik denk dat Kuijt de enige aankoop zal worden.
van geil
 van geil - woensdag 01 april 2015 - 21:32   quote  deeplink  
KUYT TEKENT VANAVOND!
van geil
 van geil - woensdag 01 april 2015 - 21:32   quote  deeplink  
tekenen.jpg
R()b
 R()b - woensdag 01 april 2015 - 21:53   quote  deeplink  
Zo.... 2 spelers onder contract staan sinds vandaag.
Nibke
 Nibke - woensdag 01 april 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Oh ja, wie dan?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 april 2015 - 22:42   quote  deeplink  
1 en 2 april.
R()b
 R()b - woensdag 01 april 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:
1 en 2 april.
:D
Maar het kan wel!

quote:
Op woensdag 01 april 2015 - 22:39 schreef Nibke het volgende:
Oh ja, wie dan?
Ik ga even de buurt in en de plaatselijke voetbalclub bezoeken Zaterdag haha,

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 april 2015 door R()b --
van geil
 van geil - woensdag 01 april 2015 - 23:08   quote  deeplink  
Immers naar fenerbahce
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 april 2015 - 07:15   quote  deeplink  
Op de valreep
van geil
 van geil - donderdag 02 april 2015 - 11:13   quote  deeplink  
n meevallertje
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 02 april 2015 - 18:35   quote  deeplink  
AZ-Feyenoord 1-4 Fer1
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 april 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Lekker ON topic..😂
VVout
 VVout - donderdag 02 april 2015 - 21:25   quote  deeplink  
Wees blij dat ie de moeite heeft genomen een - tussen AZ en Feyenoord en de 1-4 te zetten.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 april 2015 - 21:31   quote  deeplink  
We gaan toch niet zeiken allemaal he.
VVout
 VVout - donderdag 02 april 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Nou niet pissig worden hè
Barabas
 Barabas - donderdag 02 april 2015 - 22:08   quote  deeplink  
Hatsjie
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 april 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Gezondheid..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - vrijdag 03 april 2015 - 06:11   quote  deeplink  
De excelsior man proberen terug te halen. Lekker als tweede spits spelen. Of het nu Dirk of Giudetti wordt. Lijkt me een utopie maar je weet maar nooit als je niet probeert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
ericje
 ericje - vrijdag 03 april 2015 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 april 2015 - 06:11 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
De excelsior man proberen terug te halen. Lekker als tweede spits spelen. Of het nu Dirk of Giudetti wordt. Lijkt me een utopie maar je weet maar nooit als je niet probeert.
luigi???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1770241