|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 12 maart 2014 - 21:32 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is ook veel te simpel! Daar zit geen diepgang in , wordt een saaie boel zo ... Meer een type als Ziyech hebben we nodig in de kuip. Die hebben we echt nodig tussen en Vilhena en een Clasie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vind ik ook. Die gast heeft in december al een paar nette wedstrijden laten zien. Toen kwam die blessure. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Clasie en Immers met de punt naar achter , Vilhena en Ziyech met de punt naar voren ...
Dus inderdaad hebben we Ziyech nodig ... in een 3-4-3 opstelling!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 maart 2014 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met 4 middenvelders en dan met de punt naar achteren / voren spelen ??? Volgens mij speel je dan òf met een ruit òf 3-2-2-3 (en dat is bij mij een vierkant) ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 13 maart 2014 - 06:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] Clasie en Immers met de punt naar achter , Vilhena en Ziyech met de punt naar voren ... Dus inderdaad hebben we Ziyech nodig ... in een 3-4-3 opstelling! Niet met Immers A.U.B. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: OOk als het 020 verslaggevers zijn |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 13 maart 2014 - 14:55 schreef JanM het volgende:Met 4 middenvelders en dan met de punt naar achteren / voren spelen ??? Volgens mij speel je dan òf met een ruit òf 3-2-2-3 (en dat is bij mij een vierkant) ... Wat jij wil, als dat voor jou makkelijker is ... Een voetbal kenner weet wat het is ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft ook niet mijn voorkeur, het is een voorbeeld ... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
En weer up to date:
quote:
Laatste Update: 14-03-2014
=========================================================== Huidige Selectie ( Naam (Contract) Transferwaarde ) =========================================================== DOELMANNEN
Erwin Mulder ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 Kostas Lamprou __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000
VERDEDIGING
Stefan de Vrij __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 6.000.000 Bruno Martins Indi ______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 6.000.000 (+1.000.000) Daryl Janmaat ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 5.000.000 Joris Mathijsen _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.500.000 (-500.000) Miguel Nelom ____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.000.000 Terence Kongolo _________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Sven van Beek ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 500.000 (+300.000)
MIDDENVELD
Jordy Clasie ____________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 7.000.000 ( +500.000) Tony Trindade de Vilhena __( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 Lex Immers ______________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 2.500.000 (+500.000) Ruud Vormer _____________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 1.250.000 Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 (-250.000) Joey Sleegers ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 50.000
AANVAL
Graziano Pelle __________ ( Contract tot 30.06.2017 ) € 6.500.000 Jean-Paul Boëtius _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 3.500.000 (+1.000.000) Ruben Schaken ___________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 2.000.000 (-500.000) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 (huur) John Goossens ___________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.250.000 Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 (-400.000) Mitchell te Vrede _______ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 750.000 (+350.000)
=========================================================== VERHUURD: ===========================================================
Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 PEC Zwolle Anass Achahbar __________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 500.000 Arminia Bielefeld Kaj Ramsteijn ___________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 500.000 Sparta Rotterdam Matthew Steenvoorden ____ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 100.000 FC Dordrecht Lucas Woudenberg ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 SVB Excelsior Boy de Jong _____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 SVB Excelsior Elvis Manu ______________ ( Contract tot 30.06.2015 ) € 400.000 (+100.000) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 FC Dordrecht
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Geruchten) ===========================================================
Wesley Verhoek __________ ( Contract tot 30.06.2016 ) € 1.000.000 // Mag vertrekken.
=========================================================== Mogelijk Vertrekkende Spelers (Aflopende Contracten) ===========================================================
Ronald Graafland ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 50.000 (Aflopend Contract) Jordy van Deelen ________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 150.000 (Aflopend Contract) Otman Bakkal ____________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 750.000 (Aflopend Contract) Samuel Armenteros _______ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 1.800.000 ( Gehuurd van Anderlecht ) Guyon Fernandez _________ ( Contract tot 30.06.2014 ) € 600.000 ( Verhuurd aan Zwolle, mag daarna vertrekken)
=========================================================== Mogelijke Nieuwe Spelers (Geruchten) ===========================================================
John Guidetti ____________ >> Manchester City, Gerucht. € 6.000.000
=========================================================== Definitief Vertrekkende Spelers ===========================================================
Sekou Cisse _____________ Contract ontbonden en opgehoepelt. Harmeet Singh ___________ Opgetieft en opgerot.
=========================================================== Definitief Nieuwe Spelers ===========================================================
Warner Hahn _____________ ( Contract tot 30.06.2017) € 500.000 Komt per 1 juli 2014.
- Te Vrede verwijdert van mogelijke vertrekkers, contract verlengd tot 2016.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 maart 2014 door moa -- |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Het is blijkbaar weer druk in de wandelgangen, het geruchtencircuit, van de aankomende transferwindow. Interesse van diverse topclubs als AC Milan en Arsenal voor spelers van Feyenoord. Ik hoop dat een aantal van die geruchten nu eens waarheid gaan worden. Financieel en sportief goed voor Feyenoord. Was het vertrek van Pelle voor mij een paar maanden geleden nog onbespreekbaar, dan denk ik daar nu immiddels anders over. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 09:30 schreef sportverteller het volgende:Het is blijkbaar weer druk in de wandelgangen, het geruchtencircuit, van de aankomende transferwindow. Interesse van diverse topclubs als AC Milan en Arsenal voor spelers van Feyenoord. Ik hoop dat een aantal van die geruchten nu eens waarheid gaan worden. Financieel en sportief goed voor Feyenoord. Was het vertrek van Pelle voor mij een paar maanden geleden nog onbespreekbaar, dan denk ik daar nu immiddels anders over. Zou idd. lekker zijn voor de club om de laatste schulden last van ons af te kunnen gooien, en wellicht al voorzichtig te starten met terugkopen van aandelen van de VVF.
Ik hoop dat Pelle niet verkocht wordt, blijft de enige speler in de selectie die niet makkelijk te vervangen is tenzij je een Bas Dost kan kopen ofzo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we wel kwaliteit terug kunnen halen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe een vraag die Smolov van Anji is dat de Smolov die bij ond geflopt is ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb net de wedstrijd zitten bekijken , laag niveau maar geen slechte speler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ha ha en az bij ons in de middenmoot ,wat zakt het Nederlandse voetbal heel snel weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 14:58 schreef piet de paler het volgende:Ha ha en az bij ons in de middenmoot ,wat zakt het Nederlandse voetbal heel snel weg ik vind t niet om te lachen wij verloren in de voorronde van n ploeg die in de middenmoot staat in dezelfde competitie. en kansloos. AZ staat voorlopig nog steeds op de kaart in Europa. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, vond het ook bij ons best een goede speler. Is alleen geen echte centrumspits. Maar dat ie kan voetballen, dat zag je toen ook wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 15:49 schreef van geil het volgende:[..] ik vind t niet om te lachen wij verloren in de voorronde van n ploeg die in de middenmoot staat in dezelfde competitie. en kansloos. AZ staat voorlopig nog steeds op de kaart in Europa. Zo goed zijn we dus niet. simpel |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Maar wie? Een betaalbare spits is lastig te vinden voor Feyenoord. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Niet overdrijven, 93 wedstrijden in het betaald voetballer en daarin 4 doelpunten maken, lijkt me niet voldoende voor een spits/vleugel speler. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 14:58 schreef piet de paler het volgende:Ha ha en az bij ons in de middenmoot ,wat zakt het Nederlandse voetbal heel snel weg Ik vind juist dat het Nederlands voetbal zich in de breedte erg versterkt heeft, Twente, Heerenveen, Groningen, Vitesse, AZ, PEC, etc.. Hebben veel betere opleidingen en faciliteiten dan voorheen. Weten zelfs Europees af en toe succes te behalen, denk aan de overwinningen van Twente op Duitse en Turkse ploegen, AZ in de halve finale Europa League.
De traditionele topploegen weten hun beste spelers niet meer lang genoeg te behouden als voorheen, waarvan nivellering in de competitie en afhaken met de echte top in Europa het gevolg zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voetbal in Nederland is financieel zwaar achterop geraakt. Dat zie je al enige jaren terug. Andere vraag is of je de financiele gekte bij enkele andere landen bij wilt blijven benen. Niet doen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Inderdaad naar ploegen uit landen die EU steun krijgen en ploegen met zeer grote schulden. Dus tegenging internationaal kunne we weer gewoon meedoen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:18 schreef FR-Henk het volgende:Voetbal in Nederland is financieel zwaar achterop geraakt. Dat zie je al enige jaren terug. Andere vraag is of je de financiele gekte bij enkele andere landen bij wilt blijven benen. Niet doen. Aan de financiële gekte zoals je het mooi omschrijft zal zeker een einde komen in landen als Rusland, Oekraïne, Turkije, Spanje, Engeland e.d. Over het algemeen zijn het niet goed renderende investeringen, kwestie van tijd tot de miljardairs hun speeltjes zat zijn.
De Spaanse competitie had op basis van zijn schulden al volledig gesloten moeten zijn, het Financial Fairplay begint ook daar eindelijk voet aan de grond te krijgen, zo moeten de Spaanse ploegen voor 2020 een belastingschuld van 750 miljoen euro weg werken. Daarnaast is het waarschijnlijk dat ook de Spaanse totale voetbalschuld van 3,5 miljard euro binnenkort gedeeltelijk afgelost zal moeten worden. ( Uitsluiting van Europees voetbal voor Malaga is een mooi voorbeeld. ) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Onze tijd komt wel weer, Nederland is 1 van de weinige landen die er financieel goed voor staat, onze clubs hebben vrijwel geen schulden en in veel gevallen zelfs een spaarpotje. We hebben volle stadions, de groei zit voornamelijk nog bij de kleine clubs die steeds grotere stadions bouwen. ( Twente, Heerenveen en straks bijv. Cambuur en Heracles.) We hebben de beste jeugdopleidingen van Europa (Ajax en Feyenoord) Bovendien stijgt de totale omzet van de Eredivisie jaar op jaar ondanks de crisis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:51 schreef moa het volgende:Onze tijd komt wel weer, Nederland is 1 van de weinige landen die er financieel goed voor staat, onze clubs hebben vrijwel geen schulden en in veel gevallen zelfs een spaarpotje. We hebben volle stadions, de groei zit voornamelijk nog bij de kleine clubs die steeds grotere stadions bouwen. ( Twente, Heerenveen en straks bijv. Cambuur en Heracles.) We hebben de beste jeugdopleidingen van Europa (Ajax en Feyenoord) Bovendien stijgt de totale omzet van de Eredivisie jaar op jaar ondanks de crisis. Zo slecht is het inderdaad niet. Financieel is het aan het stabiliseren. Liever een matige, spannende competitie dan een zwaar corrupte, gemaakte competitie. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:54 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zo slecht is het inderdaad niet. Financieel is het aan het stabiliseren. Liever een matige, spannende competitie dan een zwaar corrupte, gemaakte competitie. Idd. bovendien heeft zo'n gemaakte competitie geen toekomst.. Kijk bijvoorbeeld naar Duitsland, de Bundesliga heeft jaren lang mijlenver achtergelopen op Spanje, Italie en Engeland.. Maar dankzij een gezond financieel beleid bij alle clubs en de competitie zie je dat Duitsland hard op weg is een inhaalslag te maken in de laatste 10 jaar en zelfs op weg is om volledig gezond de totaal corrupte en op schulden gebaseerde competities van Italie, Spanje en Engeland in te halen.
Duitsland zal gewoon op deze manier door gaan en over 10 jaar de absolute top competitie van Europa zijn. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:57 schreef moa het volgende:[..] Idd. bovendien heeft zo'n gemaakte competitie geen toekomst.. Kijk bijvoorbeeld naar Duitsland, de Bundesliga heeft jaren lang mijlenver achtergelopen op Spanje, Italie en Engeland.. Maar dankzij een gezond financieel beleid bij alle clubs en de competitie zie je dat Duitsland hard op weg is een inhaalslag te maken in de laatste 10 jaar en zelfs op weg is om volledig gezond de totaal corrupte en op schulden gebaseerde competities van Italie, Spanje en Engeland in te halen. Duitsland zal gewoon op deze manier door gaan en over 10 jaar de absolute top competitie van Europa zijn. Even afwachten nog of Hoeness zijn club wel buiten de miljoenenontduiking heeft gelaten... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
In Spanje, Engeland, Italie, Schotland, Rusland zie je precies het tegenovergestelde.. Grote clubs met nog grotere schulden worden zomaar geboren en verdwijnen even makkelijk als sneeuw voor de zon wanneer er een investeerder zich terug trekt.. ( Malaga, Anzhi ) Maar ook bijv. een Fulham FC dat in mijn ogen een hele grote club is gaat gebukt onder een schuld van 250 miljoen euro, een schuld die nu door een boekhoudkundige kunstje uit de begroting wordt gelaten. Met deze schuld had Fulham überhaupt niet meegedaan, Fulham staat overigens op punt van degraderen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 19:02 schreef FR-Henk het volgende:[..] Even afwachten nog of Hoeness zijn club wel buiten de miljoenenontduiking heeft gelaten... Grote verschil is wel dat Bayern een omzet van 400+ miljoen per jaar heeft, en een flinke spaarpot, moest Bayern al boetes gaan betalen heeft het daar amper last van zelfs als het om 10tallen miljoenen gaat.
Barcelona, Madrid, Manchester e.d. staan al voor 500 miljoen en meer in de schulden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 19:09 schreef moa het volgende:[..] Grote verschil is wel dat Bayern een omzet van 400+ miljoen per jaar heeft, en een flinke spaarpot, moest Bayern al boetes gaan betalen heeft het daar amper last van zelfs als het om 10tallen miljoenen gaat. Barcelona, Madrid, Manchester e.d. staan al voor 500 miljoen en meer in de schulden. maar daar betalen wij Nederlanders t meeste voor. dat is dan wel weer jammer. "leve Europa" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nederland heeft wel vaker een tijdje niet meegedaan. Veelal na succesjaren. Volgens mij 78 tot 88 waren heel mager... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Heb mijn (grotendeels transfervrije) verlanglijstje klaar voor deze zomer, mocht er iemand vertrekken dan mag dit er van mij voor terugkomen:
Links Back: NIEMAND, Nelom, Beek, Indi en Kongolo. Rechts Back: Rosales Centraal verd: Lachman of Beugelsdijk (alternatief voor v Beek of Kongolo) Links Mid: Sneijder (Almere) Rechts Mid: Ritzmaier Mid Mid: Propper Links voor: v Duinen Rechts voor: Ibarra of Hupperts. Spits: Weghorst (Emmen)
En mocht er echt geld zijn: Maher en Ziyech. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 19:25 schreef van geil het volgende:[..] maar daar betalen wij Nederlanders t meeste voor. dat is dan wel weer jammer. "leve Europa" Veel te makkelijk, het is een hoop geld, maar op de begroting van zo'n land is het net niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
noem 3,5 miljard maar niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Opeens wordt t politiek. Ik haak af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: De totale Spaanse schuld is meer dan 1.000 miljard, laten we niet doen alsof het Europese geld rechtstreeks wordt bijgeschreven bij de Spaanse voetbal clubs. Natuurlijk is het wel scheef dat de Spaanse overheid zijn handje op houdt in Europa en ondertussen niet zelf haar uitgeleende geld opeist. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
je nam t veel te letterlijk. zo bedoelde ik t niet.je bovenstaande conclusie is beter.
ontopic. ik zou deze ronde voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 maart 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 18:51 schreef moa het volgende:Onze tijd komt wel weer, Nederland is 1 van de weinige landen die er financieel goed voor staat, onze clubs hebben vrijwel geen schulden en in veel gevallen zelfs een spaarpotje. We hebben volle stadions, de groei zit voornamelijk nog bij de kleine clubs die steeds grotere stadions bouwen. ( Twente, Heerenveen en straks bijv. Cambuur en Heracles.) We hebben de beste jeugdopleidingen van Europa (Ajax en Feyenoord) Bovendien stijgt de totale omzet van de Eredivisie jaar op jaar ondanks de crisis. Moeten ze eerst dat "eind jaren 90" voetbal eens loslaten. Het voetbal in Nederland mist kracht. Het wordt tijd dat ze eens wat meer leren verdedigen. Als je kijkt hoe weinig Nederlanders bij de echte topclubs spelen dan valt dat ook vies tegen (waarschijnlijk ook omdat ze al naar het buitenland gaan omdat ze er nog niet aan toe zijn). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 20:30 schreef hotjumper het volgende:[..] Moeten ze eerst dat "eind jaren 90" voetbal eens loslaten. Het voetbal in Nederland mist kracht. Het wordt tijd dat ze eens wat meer leren verdedigen. Als je kijkt hoe weinig Nederlanders bij de echte topclubs spelen dan valt dat ook vies tegen (waarschijnlijk ook omdat ze al naar het buitenland gaan omdat ze er nog niet aan toe zijn). goed punt ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 19:39 schreef moa het volgende:Heb mijn (grotendeels transfervrije) verlanglijstje klaar voor deze zomer, mocht er iemand vertrekken dan mag dit er van mij voor terugkomen: Links Back: NIEMAND, Nelom, Beek, Indi en Kongolo. Rechts Back: Rosales Centraal verd: Lachman of Beugelsdijk (alternatief voor v Beek of Kongolo) Links Mid: Sneijder (Almere) Rechts Mid: Ritzmaier Mid Mid: Propper Links voor: v Duinen Rechts voor: Ibarra of Hupperts. Spits: Weghorst (Emmen) En mocht er echt geld zijn: Maher en Ziyech. Kan ik wel mee leven op Nelom na, die vind ik helemaal niks! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ondanks dat moa hem als eerste in de zin post, vermoed ik dat Nelom voor hem ook achteraan in het rijtje zit :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 16 maart 2014 - 04:22 schreef tomson het volgende:Ondanks dat moa hem als eerste in de zin post, vermoed ik dat Nelom voor hem ook achteraan in het rijtje zit :) Inderdaad het laatste alternatief voor die positie ja, Beek Kongolo en Indi kunnen ook centraal spelen en van Indi moeten we nog maar afwachten of hij blijft. Maar mocht Indi verkocht worden dan hebben we met Beek Kongolo en Nelom al voldoende alternatieven, vandaar geen suggestie voor een aankoop :)
De overige spelers zie ik graag komen als er iemand op die positie vertrekt. |
|
|
|