|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jammer dat het een 1 april grap was ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zielige 1 april grap dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Zou in ieder geval een verademing zijn dat van Geel de vervangers van vertrekkende spelers al bij het begin van het nieuwe seizoen binnen heeft. Dat wanneer Clasie, Vilhena of Immers vertrekken bijvoorbeeld Gudelj, Propper of Ziyech al zijn gecontracteerd. Psv zal met de twaalf miljoen startpremie van de Champions League veel slagvaardiger willen/kunnen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien. Maar ook misschien gehaast. Je kunt t geld één keer uitgeven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Guidetti zat gisteren weer hele wedstrijd op de bank.
Toch gek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Anders zou ik het niet weten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van een goed bron: P. Aashaas gaat tekenen |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Betekent dat het einde van het tijdperk Kazim? Anass tekent niet als hij derde spits wordt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 april 2015 - 11:55 schreef V town madness het volgende:Betekent dat het einde van het tijdperk Kazim? Anass tekent niet als hij derde spits wordt. Is gewoon weer een media dingetje als ik alleen al weer de vele media aandacht zie die hier een probleem proberen te schetsen of heb je directe uitspraken gevonden die van zijn mond stammen? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim vastleggen en direct daarna verkopen aan een Turkse ploeg......kassa |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat lijkt mij ook het wenselijke scenario. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Dirk een paar maanden eerder komt... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Bizar gebeuren hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 april 2015 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Man heftig, ik zou mijn koffers maar gelijk inpakken Dirk. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Jordy Clasie verkocht zou worden dan zou Joop v Daele graag willen zien dat Marco Vejinovic naar Feyenoord komt van Vitesse ik zou dan graag Felipe Gutierrez van de Tukkers naar Feyenoord als dat haalbaar is zien komen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2015 - 00:04 schreef de bluffer het volgende:Als Jordy Clasie verkocht zou worden dan zou Joop v Daele graag willen zien dat Marco Vejinovic naar Feyenoord komt van Vitesse ik zou dan graag Felipe Gutierrez van de Tukkers naar Feyenoord als dat haalbaar is zien komen Ik zou graag Messi en Ronaldo naar Feyenoord zien komen als dat haalbaar is |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo is Dirkie niet! Die loopt niet weg voor die DEBIELEN ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar slaat dat eigenlijk op, Gutierrez of Vejinovic zij misschien nog te betalen toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Boodschappen doen of een lijntje pakken? |
|
|
|
|
cat
|
|
|
zag jeniet dan dat die een jodekop had stylzz |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jammer van Gudelj. 020 handelt wel snel zeg. Nou Martin.. |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Gudelj naar 020, guardado naar Pisvee, wij kuijt. Blijft Pröpper of Vejinovic over voor ons. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of Clasie nog 1 jaar. Zal wel niet maar dat zou het mooiste zijn. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Zal niet verbaasd zijn als Boetius en Vilhena volgend jaar bij PSV spelen als opvolgers van Depay en Wijnaldum. Allebei nog een contract voor een jaar, jonge talenten, Champions League en PSV een goed gevulde portemonnee. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Messi OK maar die chimpansee, mag van mij lekker in Madrid blijven. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ronaldo past beter bij ons dan Messi... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig niet binnen ons budget, anders zouden we er nog woorden over kunnen krijgen ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als Clasie blijft en Dirk komt en Kazim wordt vastgelegd interesseert mij het geen kut wie waar naar toegaat! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2015 - 09:19 schreef edjoe het volgende:Zal niet verbaasd zijn als Boetius en Vilhena volgend jaar bij PSV spelen als opvolgers van Depay en Wijnaldum. Allebei nog een contract voor een jaar, jonge talenten, Champions League en PSV een goed gevulde portemonnee. Ik zou wel verbaasd zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien is Gutiérrez van fc tuk wel beter dan Vejinovic op de positie van Clasie. iig goedkoper ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
El Ahmadi-Clasie en Gutirrez op het middenveld en voor met Boëtius, Guidetti en Kuyt zou prachtig zijn en achter de hand o.a. Vilhena Kazim en van de Berg van Heerenveen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ericje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2015 - 12:25 schreef de bluffer het volgende:El Ahmadi-Clasie en Gutirrez op het middenveld en voor met Boëtius, Guidetti en Kuyt zou prachtig zijn en achter de hand o.a. Vilhena Kazim en van de Berg van Heerenveen Gutierez moet je alleen halen als clasie weg gaat. het middenveld wat jij nu noemt heeft totaal geen scorend vermogen! bovendien weet je niet hoe gutierrez terug komt van een blessure van ongeveer een jaar. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2015 - 09:19 schreef edjoe het volgende:Zal niet verbaasd zijn als Boetius en Vilhena volgend jaar bij PSV spelen als opvolgers van Depay en Wijnaldum. Allebei nog een contract voor een jaar, jonge talenten, Champions League en PSV een goed gevulde portemonnee. Dat zou best eens kunnen. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Clasie blijft wel. Of er moet een hele grote club komen met een grote portemonnee. Voordeel voor Feyenoord is wel dat Clasie nog geen vaste plaats in oranje heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor het juiste bedrag breng ik ze met de scooter. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
van persie wil ook nest naar eredivisie lees ik net hoe vet zou t zijn al heb je hem met kuyt voorin: ------------------vermeer-------------- karsdorp---v. beek----kongolo----poulsen ---------------gudelj--------------- toornstra------guidetti--------manu ----------van persie----kuyt--------- verkopen: clasie, immers, vilhena, boetieus. pak je zo'n 25 mln kopen: gudelj, poulsen en voor de bank, chery en guiterrez. bij elkaaf 16 mln 9 mln op de bank en een kampioensploeg!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Vind ik niet! Ik zie liever Messi dan Ronaldo ... Ronaldo heeft teveel van die 020 trekjes ! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2015 - 16:57 schreef kakkie21 het volgende:van persie wil ook nest naar eredivisie lees ik net hoe vet zou t zijn al heb je hem met kuyt voorin: ------------------vermeer-------------- karsdorp---v. beek----kongolo----poulsen ---------------gudelj--------------- toornstra------guidetti--------manu ----------van persie----kuyt--------- verkopen: clasie, immers, vilhena, boetieus. pak je zo'n 25 mln kopen: gudelj, poulsen en voor de bank, chery en guiterrez. bij elkaaf 16 mln 9 mln op de bank en een kampioensploeg!! Van Persie komt nooit meer voor Feyenoord spelen.
Als hij al naar de Kleredivisie komt dan gaat ie vast naar Pisvee. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Poulsen is bovendien ook niet echt een aankoop waar je enthousiast van zou worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zo... En een onnodige ook nog eens... |
|
|
|