|
|
Barabas
|
|
|
We hebben 2-3 spelers die talentvol zijn met Woudenberg, Lopes Cabral en (in mindere mate als back) Karsdorp. Moet je dan ook nog een Poulsen of welke andere back dan ook gaan aantrekken? Daar zie ik het nut niet van... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als Clasie weggaat wel een goede vervanger, en voor de rest in de spits maar dat weten we nu wel. Verdedigend voor de NL competitie gaat |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Ik zeg dat Woudenberg mooiere carrière tegemoed gaat dan Poulsen. Geld verspilling als je zo'n talent in huis hebt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Poulsen moet je niet willen. Ik twijfel aan onze backs. Moet t nog zien. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
tja er zijn betere backs als poulsen, maar wel een goedkope optie en is gevaarlijk als hij mee opkomt.. wat zou dan een goeie linksback zijn? ik vind nelom een drama en van woudenberg ben ik ook nog niet helemaal overtuigd.. buttner is een topper maar kost veel geld. daarnaast zou nathan ake miss een idee zijn.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Als je met een klassieke Engelse 4 4 2 speelt is de backpositie niet zo relevant. Bal afpakken en zo snel mogelijk inleveren. Als we Kuyt en Guidetti halen gaan we daar toch naartoe. Denk ik, hoop ik, zou zomaar kunnen😜
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 april 2015 - 19:17 schreef kakkie21 het volgende:tja er zijn betere backs als poulsen, maar wel een goedkope optie en is gevaarlijk als hij mee opkomt.. wat zou dan een goeie linksback zijn? ik vind nelom een drama en van woudenberg ben ik ook nog niet helemaal overtuigd.. buttner is een topper maar kost veel geld. daarnaast zou nathan ake miss een idee zijn.. Ake goede vervanger voor Clasie idd |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aké.... Wil ie weg bij Geldski dan? Of wil Mourinho van hem af? Beiden niet. Sterker nog, hij wordt in Londen gezien als de natuurlijke opvolger van Terry. Büttner is niet eens te betalen.
Enne, twijfel bij Wilkshere is niet onterecht en bij Nelom zelfs op zijn plaats. Woudenberg heeft mij echter al overtuigd en de berichtgeving rond Lopes Cabral was zo positief dat ik hoop dat hij het volgend seizoen gaat waarmaken. Vertrouwen in dat het wel goed gaat komen daar achterin. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
v. geel moet zo snel mogelijk ake benaderen.. weet zeker dat hij liever bij fey speelt als bij vitesse.Als hij hier voor open stond was hij denk ik al lang aan hen verhuurd. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik vermoed dat van geel pas na 1 Septe4mber gaat kijken of er iets gekocht gaar worden. Gewoon zijn manier van "werken". |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Orlando Trustfull zal heel goed passen bij Gio en J P hij zit nu nog bij onder de 19 van Oranje
SORRY moet naar Topic Nieuwe Trainer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Clasie is toch nog bij ons? Nou, dan hoeft Van Geel toch (nog) niet te kopen? Pas als Clasie weg gaat of dat die dreiging er is, moet Van Geel in actie komen. Hij heeft vast wel al een schaduwlijstje, maar als een ander al aan de bel getrokken heeft, heeft Van Geel pech gehad en moet hij voor de volgende op de lijst gaan... als jij niet veel geld hebt, ga je toch ook niet eerst een auto kopen voor je je oude verkocht hebt... Het meest ideaal is dat je een mooie ziet, waarop je je huidige kunt verkopen zodat je die mooie kunt kopen, maar als je je huidige niet verkoopt, koop je die mooie ook niet. In het geval van Clasie weet ik niet of de opvolger een verbetering is, maar als het een mooie som is wat je kunt binnenharken en die opvolger is netjes qua prijs... tja, dan zal Van Geel er natuurlijk ook wel voor gaan.., eerder niet! Sterker nog, ik neem toch aan dat VAn Geel hoopt dat Clasie gewoon blijft, dus hij hoeft niet te kopen.... (tenzij er toch zo'n gigantisch bod komt, dat hij niet weigeren kan...) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 11:03 schreef Arie.Klooster het volgende:Clasie is toch nog bij ons? Nou, dan hoeft Van Geel toch (nog) niet te kopen? Pas als Clasie weg gaat of dat die dreiging er is, moet Van Geel in actie komen. Hij heeft vast wel al een schaduwlijstje, maar als een ander al aan de bel getrokken heeft, heeft Van Geel pech gehad en moet hij voor de volgende op de lijst gaan... als jij niet veel geld hebt, ga je toch ook niet eerst een auto kopen voor je je oude verkocht hebt... Het meest ideaal is dat je een mooie ziet, waarop je je huidige kunt verkopen zodat je die mooie kunt kopen, maar als je je huidige niet verkoopt, koop je die mooie ook niet. In het geval van Clasie weet ik niet of de opvolger een verbetering is, maar als het een mooie som is wat je kunt binnenharken en die opvolger is netjes qua prijs... tja, dan zal Van Geel er natuurlijk ook wel voor gaan.., eerder niet! Sterker nog, ik neem toch aan dat VAn Geel hoopt dat Clasie gewoon blijft, dus hij hoeft niet te kopen.... (tenzij er toch zo'n gigantisch bod komt, dat hij niet weigeren kan...) Dan praat je toch wel tussen de 12 & 18 miljoen en dan hebben we onze Immers ook nog te koop toch tussen de 2 & 6 miljoen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Misschien wel meer. Tot wanneer staat Clasie onder contract? Tot 2018 toch? Nou, dat is nog een hele tijd... tja, dat kost wat. Ik denk dat Clasie nog een jaartje blijft... of is dat ijdele hoop? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 11:12 schreef Arie.Klooster het volgende:Misschien wel meer. Tot wanneer staat Clasie onder contract? Tot 2018 toch? Nou, dat is nog een hele tijd... tja, dat kost wat. Ik denk dat Clasie nog een jaartje blijft... of is dat ijdele hoop? Ja tot juli 2018 |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
ik vind dat als wijnaldum 20 mln opleverd, je dat voor clasie ook moet kunnen krijgen. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
ik vind dat als wijnaldum 20 mln opleverd, je dat voor clasie ook moet kunnen krijgen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zeer goed gerekend jongen volgens mij heb jij wel lager school gehad |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Die heb ik in tegenstelling tot jou WEL afgemaakt ;-P |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mocht Clasie toch vertrekken hoop ik dat Ziyech wordt gehaald. Die ziet het ook helemaal verkeerd gaan daar in pluskut... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:Mocht Clasie toch vertrekken hoop ik dat Ziyech wordt gehaald. Die ziet het ook helemaal verkeerd gaan daar in pluskut... Reserveneus. Laat maar lekker daar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Voor zover ik het goed begrepen heb zal Mourinho hier nooit akkoord mee gaan. Aké is in zijn ogen een belangrijke schakel in de toekomst van het eerste team. Dus Vitesse kan en mag hem best willen huren, maar dat ligt niet echt in de lijn der verwachtingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:Mocht Clasie toch vertrekken hoop ik dat Ziyech wordt gehaald. Die ziet het ook helemaal verkeerd gaan daar in pluskut... had ie maar eerder moeten bedenken.. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
------------------------------------Vermeer -------------------------------- ----------van Beek ---------------- Kongolo --------- van Aanholt----------- ------------------------------------ Clasie -------------------------------- Toornstra -------------------------------------------------------- El Ahmadi ------------------------------------ Ziyech -------------------------------- Kuyt ------------------------------ Guidetti ------------------------Boetius Reserve: Hahn, Wilkshire, Woudenberg, Nelom, Karsdorp, Schuurman, Manu, Kazim, Basacicoglu. Vertrokken: Immers, Vilhena, Boulahrouz, Achahbar, Te Vrede, Mathijsen, Graafland, Lamprou |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik snap Van Aanholt niet. We hebben Woudenberg en Nelom toch? Zijn prima linksbacks, dus is Van Aanholt niet nodig... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nelom is helemaal niet prima! Maar nog een linksback is inderdaad overdreven.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: En zeker voordat hij zijn voorkeur voor 020 kenbaar maakte. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 16:38 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik snap Van Aanholt niet. We hebben Woudenberg en Nelom toch? Zijn prima linksbacks, dus is Van Aanholt niet nodig... Nelom prima??? Nou sorry dat ik het zeg: Dan heb je er geen verstand van ... |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
precies.. ne(lomp) is een ramp, van aanholt een goede back! maar vrees niet te halen voor fey |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 10:39 schreef daan limbos het volgende:Ik vermoed dat van geel pas na 1 Septe4mber gaat kijken of er iets gekocht gaar worden. Gewoon zijn manier van "werken". Ik vermoed dat jij azijn met pizza eet. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 18:00 schreef kakkie21 het volgende:precies.. ne(lomp) is een ramp, van aanholt een goede back! maar vrees niet te halen voor fey Dan heb je er ook geen verstand van. Leuke back voor Heerenveen e.d., dit is z'n max denk ik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Vlaai met azijn denk ik, of is limbos gewoon zijn achternaam? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vlaai, per definitie is daar elke beleidsmaker verdacht. |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
je hebt van aanholt en van anholt.. en volgems mij stond er nu van aanholt de speler van sunderland |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Beleidmaken is iets anders dan belijden dat je beleid maakt, maar altijd achter de feiten aanloopt.En dat zien we helaas te vaak gebeuren bij van Geel. Vorig jaar had hij het steeds over schaduwlisten met weet ik hoeveel namen, maar uiteindelijk moesten er in September nog noodaankopen gedaan worden, maar toen was het leed al geschied. Nee, ik ben geen azijnzeiker, maar een realist. Een technisch directeur moet er voor zorgen dat voor de vacantie alles voor het nieuwe seizoen geregeld is zodat de trainers vanaf de eerste dag hun werk zonder stress kunnen beginnen. Dat geeft rust, ook bij de selectie. Daarnaast is transparantie richting je trouwe supporters ook nodig, zij zijn Feyenoord en niet de technische staf en spelers die bijna altijd passanten zijn. Duidelijkheid, daar gaat het om. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
achteraf. koe kont.
Hopelijk hebben ze er van geleerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2015 - 19:03 schreef kakkie21 het volgende:je hebt van aanholt en van anholt.. en volgems mij stond er nu van aanholt de speler van sunderland Sorry, daarin heb je helemaal gelijk. Onhaalbaar en moet je niet willen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
En het blijft maar duren deze soap ... Ik moet nog maar zien of er wel versterkingen komen!!! |
|
|
|
|
kakkie21
|
|
|
Ik denk dat van geel iets te zuinig aan het worden is. hij heeft natuurlijk geweldig werk verricht en mede door zijn zuinige gedrag( salaris plafond, transfervrije spelers halen, wachten tot laatste moment met plaatsen van een bod) staat feyenoord er financieel goed voor. Ik denk alleen dat de volgende stap nu gezet moet worden en dat is een kampioensploeg neerzetten. En zal je toch wat geld voor uit moeten geven en risico's durven nemen. En of van geel, die nogmaals fantastisch werk geleverd heeft, dat gaat doen betwijfel ik. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, Nelom is prima. En wie ben jij om te beoordelen of een ander wel of geen verstand van voetbal heeft, terwijl dat je jezelf als maatstaaf neemt? Misschien... nee, wellicht dat jij er geen tabak van gegeten hebt. In dat geval weet je dus nog niet of een ander dan misschien toch verstand van voetbal heeft...????
Even een vraagje: ben jij dik?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2015 - 07:04 schreef lijdensweg het volgende:En het blijft maar duren deze soap ... Ik moet nog maar zien of er wel versterkingen komen!!! De transferperiode moet nog beginnen man, waar heb je het over.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komkommers zijn vroeg dit jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2015 - 10:31 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, Nelom is prima. En wie ben jij om te beoordelen of een ander wel of geen verstand van voetbal heeft, terwijl dat je jezelf als maatstaaf neemt? Misschien... nee, wellicht dat jij er geen tabak van gegeten hebt. In dat geval weet je dus nog niet of een ander dan misschien toch verstand van voetbal heeft...???? Even een vraagje: ben jij dik? Nelom kan er niets van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Het kan beter, maar ik vind hem niet zo slecht als men hem afschildert... Integendeel, hij speelde afgelopen wedstrijd tegen AZ met name de eerste vijfentwintig minuten supersterk. Daarna was hij erg slordig en als hij dàt eruit weet te halen, denk ik dat hij zomaar oranje zou kunnen halen... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2015 - 10:31 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Ja, Nelom is prima. En wie ben jij om te beoordelen of een ander wel of geen verstand van voetbal heeft, terwijl dat je jezelf als maatstaaf neemt? Misschien... nee, wellicht dat jij er geen tabak van gegeten hebt. In dat geval weet je dus nog niet of een ander dan misschien toch verstand van voetbal heeft...???? Even een vraagje: ben jij dik? Haha Arie die laatste vraag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 april 2015 - 12:43 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Het kan beter, maar ik vind hem niet zo slecht als men hem afschildert... Integendeel, hij speelde afgelopen wedstrijd tegen AZ met name de eerste vijfentwintig minuten supersterk. Daarna was hij erg slordig en als hij dàt eruit weet te halen, denk ik dat hij zomaar oranje zou kunnen halen... T is allemaal wel aardig, maar niet goed genoeg. |
|
|
|