BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 april 2015 - 18:23   quote  deeplink  
We hebben 2-3 spelers die talentvol zijn met Woudenberg, Lopes Cabral en (in mindere mate als back) Karsdorp. Moet je dan ook nog een Poulsen of welke andere back dan ook gaan aantrekken? Daar zie ik het nut niet van...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 april 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Als Clasie weggaat wel een goede vervanger, en voor de rest in de spits maar dat weten we nu wel. Verdedigend voor de NL competitie gaat
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 07 april 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Ik zeg dat Woudenberg mooiere carrière tegemoed gaat dan Poulsen.
Geld verspilling als je zo'n talent in huis hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 april 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Poulsen moet je niet willen. Ik twijfel aan onze backs. Moet t nog zien.
kakkie21
 kakkie21 - dinsdag 07 april 2015 - 19:17   quote  deeplink  
tja er zijn betere backs als poulsen, maar wel een goedkope optie en is gevaarlijk als hij mee opkomt.. wat zou dan een goeie linksback zijn? ik vind nelom een drama en van woudenberg ben ik ook nog niet helemaal overtuigd.. buttner is een topper maar kost veel geld. daarnaast zou nathan ake miss een idee zijn..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 07 april 2015 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 19:09 schreef Stylzz het volgende:
Poulsen moet je niet willen. Ik twijfel aan onze backs. Moet t nog zien.
Als je met een klassieke Engelse 4 4 2 speelt is de backpositie niet zo relevant. Bal afpakken en zo snel mogelijk inleveren.
Als we Kuyt en Guidetti halen gaan we daar toch naartoe. Denk ik, hoop ik, zou zomaar kunnen😜

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2015 door JoopieKlepzeikerT --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 07 april 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 19:17 schreef kakkie21 het volgende:
tja er zijn betere backs als poulsen, maar wel een goedkope optie en is gevaarlijk als hij mee opkomt.. wat zou dan een goeie linksback zijn? ik vind nelom een drama en van woudenberg ben ik ook nog niet helemaal overtuigd.. buttner is een topper maar kost veel geld. daarnaast zou nathan ake miss een idee zijn..
Ake goede vervanger voor Clasie idd
Barabas
 Barabas - dinsdag 07 april 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Aké.... Wil ie weg bij Geldski dan? Of wil Mourinho van hem af? Beiden niet. Sterker nog, hij wordt in Londen gezien als de natuurlijke opvolger van Terry. Büttner is niet eens te betalen.

Enne, twijfel bij Wilkshere is niet onterecht en bij Nelom zelfs op zijn plaats. Woudenberg heeft mij echter al overtuigd en de berichtgeving rond Lopes Cabral was zo positief dat ik hoop dat hij het volgend seizoen gaat waarmaken. Vertrouwen in dat het wel goed gaat komen daar achterin.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 08 april 2015 - 08:27   quote  deeplink  
http://www.fr-fans.nl/nieuws/oud-feyenoorder-in-beeld-bij-vitesse-16884/
Kan Ake beter naar Feyenoord komen
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 08 april 2015 - 09:46   quote  deeplink  
v. geel moet zo snel mogelijk ake benaderen.. weet zeker dat hij liever bij fey speelt als bij vitesse.Als hij hier voor open stond was hij denk ik al lang aan hen verhuurd.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 08 april 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Ik vermoed dat van geel pas na 1 Septe4mber gaat kijken of er iets gekocht gaar worden. Gewoon zijn manier van "werken".
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 april 2015 - 10:47   quote  deeplink  
Orlando Trustfull zal heel goed passen bij Gio en J P
hij zit nu nog bij onder de 19 van Oranje

SORRY moet naar Topic Nieuwe Trainer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 april 2015 - 11:03   quote  deeplink  
Clasie is toch nog bij ons? Nou, dan hoeft Van Geel toch (nog) niet te kopen? Pas als Clasie weg gaat of dat die dreiging er is, moet Van Geel in actie komen. Hij heeft vast wel al een schaduwlijstje, maar als een ander al aan de bel getrokken heeft, heeft Van Geel pech gehad en moet hij voor de volgende op de lijst gaan... als jij niet veel geld hebt, ga je toch ook niet eerst een auto kopen voor je je oude verkocht hebt... Het meest ideaal is dat je een mooie ziet, waarop je je huidige kunt verkopen zodat je die mooie kunt kopen, maar als je je huidige niet verkoopt, koop je die mooie ook niet. In het geval van Clasie weet ik niet of de opvolger een verbetering is, maar als het een mooie som is wat je kunt binnenharken en die opvolger is netjes qua prijs... tja, dan zal Van Geel er natuurlijk ook wel voor gaan.., eerder niet! Sterker nog, ik neem toch aan dat VAn Geel hoopt dat Clasie gewoon blijft, dus hij hoeft niet te kopen.... (tenzij er toch zo'n gigantisch bod komt, dat hij niet weigeren kan...)
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 april 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 11:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Clasie is toch nog bij ons? Nou, dan hoeft Van Geel toch (nog) niet te kopen? Pas als Clasie weg gaat of dat die dreiging er is, moet Van Geel in actie komen. Hij heeft vast wel al een schaduwlijstje, maar als een ander al aan de bel getrokken heeft, heeft Van Geel pech gehad en moet hij voor de volgende op de lijst gaan... als jij niet veel geld hebt, ga je toch ook niet eerst een auto kopen voor je je oude verkocht hebt... Het meest ideaal is dat je een mooie ziet, waarop je je huidige kunt verkopen zodat je die mooie kunt kopen, maar als je je huidige niet verkoopt, koop je die mooie ook niet. In het geval van Clasie weet ik niet of de opvolger een verbetering is, maar als het een mooie som is wat je kunt binnenharken en die opvolger is netjes qua prijs... tja, dan zal Van Geel er natuurlijk ook wel voor gaan.., eerder niet! Sterker nog, ik neem toch aan dat VAn Geel hoopt dat Clasie gewoon blijft, dus hij hoeft niet te kopen.... (tenzij er toch zo'n gigantisch bod komt, dat hij niet weigeren kan...)
Dan praat je toch wel tussen de 12 & 18 miljoen
en dan hebben we onze Immers ook nog te koop toch
tussen de 2 & 6 miljoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door de bluffer --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 april 2015 - 11:12   quote  deeplink  
Misschien wel meer. Tot wanneer staat Clasie onder contract? Tot 2018 toch? Nou, dat is nog een hele tijd... tja, dat kost wat. Ik denk dat Clasie nog een jaartje blijft... of is dat ijdele hoop?
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 april 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 11:12 schreef Arie.Klooster het volgende:
Misschien wel meer. Tot wanneer staat Clasie onder contract? Tot 2018 toch? Nou, dat is nog een hele tijd... tja, dat kost wat. Ik denk dat Clasie nog een jaartje blijft... of is dat ijdele hoop?
Ja tot juli 2018
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 08 april 2015 - 11:24   quote  deeplink  
ik vind dat als wijnaldum 20 mln opleverd, je dat voor clasie ook moet kunnen krijgen.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 08 april 2015 - 11:24   quote  deeplink  
ik vind dat als wijnaldum 20 mln opleverd, je dat voor clasie ook moet kunnen krijgen.
JanM
 JanM - woensdag 08 april 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Da's samen 40!
de bluffer
 de bluffer - woensdag 08 april 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 11:48 schreef JanM het volgende:
Da's samen 40!
Zeer goed gerekend jongen volgens mij heb jij wel lager school gehad
JanM
 JanM - woensdag 08 april 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 12:14 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Zeer goed gerekend jongen volgens mij heb jij wel lager school gehad
Die heb ik in tegenstelling tot jou WEL afgemaakt ;-P
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 april 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Mocht Clasie toch vertrekken hoop ik dat Ziyech wordt gehaald. Die ziet het ook helemaal verkeerd gaan daar in pluskut...
Barabas
 Barabas - woensdag 08 april 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mocht Clasie toch vertrekken hoop ik dat Ziyech wordt gehaald. Die ziet het ook helemaal verkeerd gaan daar in pluskut...
Reserveneus. Laat maar lekker daar.
Barabas
 Barabas - woensdag 08 april 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 08:27 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nieuws/oud-feyenoorder-in-beeld-bij-vitesse-16884/
Kan Ake beter naar Feyenoord komen
Voor zover ik het goed begrepen heb zal Mourinho hier nooit akkoord mee gaan. Aké is in zijn ogen een belangrijke schakel in de toekomst van het eerste team. Dus Vitesse kan en mag hem best willen huren, maar dat ligt niet echt in de lijn der verwachtingen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 april 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 13:34 schreef Arie.Klooster het volgende:
Mocht Clasie toch vertrekken hoop ik dat Ziyech wordt gehaald. Die ziet het ook helemaal verkeerd gaan daar in pluskut...
had ie maar eerder moeten bedenken..
edjoe
 edjoe - woensdag 08 april 2015 - 16:30   quote  deeplink  
------------------------------------Vermeer --------------------------------
----------van Beek ---------------- Kongolo --------- van Aanholt-----------
------------------------------------ Clasie --------------------------------
Toornstra -------------------------------------------------------- El Ahmadi
------------------------------------ Ziyech --------------------------------
Kuyt ------------------------------ Guidetti ------------------------Boetius
Reserve: Hahn, Wilkshire, Woudenberg, Nelom, Karsdorp, Schuurman, Manu, Kazim, Basacicoglu.
Vertrokken: Immers, Vilhena, Boulahrouz, Achahbar, Te Vrede, Mathijsen, Graafland, Lamprou
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 08 april 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Ik snap Van Aanholt niet. We hebben Woudenberg en Nelom toch? Zijn prima linksbacks, dus is Van Aanholt niet nodig...
Barabas
 Barabas - woensdag 08 april 2015 - 16:54   quote  deeplink  
Nelom is helemaal niet prima! Maar nog een linksback is inderdaad overdreven....
Barabas
 Barabas - woensdag 08 april 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 14:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

had ie maar eerder moeten bedenken..
En zeker voordat hij zijn voorkeur voor 020 kenbaar maakte.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 april 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 16:38 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik snap Van Aanholt niet. We hebben Woudenberg en Nelom toch? Zijn prima linksbacks, dus is Van Aanholt niet nodig...
Nelom prima??? Nou sorry dat ik het zeg: Dan heb je er geen verstand van ...
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 08 april 2015 - 18:00   quote  deeplink  
precies.. ne(lomp) is een ramp, van aanholt een goede back! maar vrees niet te halen voor fey
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 april 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 10:39 schreef daan limbos het volgende:
Ik vermoed dat van geel pas na 1 Septe4mber gaat kijken of er iets gekocht gaar worden. Gewoon zijn manier van "werken".
Ik vermoed dat jij azijn met pizza eet.
Nibke
 Nibke - woensdag 08 april 2015 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 18:00 schreef kakkie21 het volgende:
precies.. ne(lomp) is een ramp, van aanholt een goede back! maar vrees niet te halen voor fey
Dan heb je er ook geen verstand van.
Leuke back voor Heerenveen e.d., dit is z'n max denk ik.
JanM
 JanM - woensdag 08 april 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 18:01 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik vermoed dat jij azijn met pizza eet.
Vlaai met azijn denk ik, of is limbos gewoon zijn achternaam?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 april 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 18:31 schreef JanM het volgende:

[..]

Vlaai met azijn denk ik, of is limbos gewoon zijn achternaam?
Vlaai, per definitie is daar elke beleidsmaker verdacht.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 08 april 2015 - 19:03   quote  deeplink  
je hebt van aanholt en van anholt.. en volgems mij stond er nu van aanholt de speler van sunderland
daan limbos
 daan limbos - woensdag 08 april 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Beleidmaken is iets anders dan belijden dat je beleid maakt, maar altijd achter de feiten aanloopt.En dat zien we helaas te vaak gebeuren bij van Geel. Vorig jaar had hij het steeds over schaduwlisten met weet ik hoeveel namen, maar uiteindelijk moesten er in September nog noodaankopen gedaan worden, maar toen was het leed al geschied. Nee, ik ben geen azijnzeiker, maar een realist. Een technisch directeur moet er voor zorgen dat voor de vacantie alles voor het nieuwe seizoen geregeld is zodat de trainers vanaf de eerste dag hun werk zonder stress kunnen beginnen. Dat geeft rust, ook bij de selectie. Daarnaast is transparantie richting je trouwe supporters ook nodig, zij zijn Feyenoord en niet de technische staf en spelers die bijna altijd passanten zijn. Duidelijkheid, daar gaat het om.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 april 2015 - 20:36   quote  deeplink  
achteraf. koe kont.

Hopelijk hebben ze er van geleerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 april 2015 door Stylzz --
Nibke
 Nibke - woensdag 08 april 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 19:03 schreef kakkie21 het volgende:
je hebt van aanholt en van anholt.. en volgems mij stond er nu van aanholt de speler van sunderland
Sorry, daarin heb je helemaal gelijk. Onhaalbaar en moet je niet willen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 april 2015 - 07:04   quote  deeplink  
En het blijft maar duren deze soap ... Ik moet nog maar zien of er wel versterkingen komen!!!
kakkie21
 kakkie21 - donderdag 09 april 2015 - 08:20   quote  deeplink  
Ik denk dat van geel iets te zuinig aan het worden is. hij heeft natuurlijk geweldig werk verricht en mede door zijn zuinige gedrag( salaris plafond, transfervrije spelers halen, wachten tot laatste moment met plaatsen van een bod) staat feyenoord er financieel goed voor. Ik denk alleen dat de volgende stap nu gezet moet worden en dat is een kampioensploeg neerzetten. En zal je toch wat geld voor uit moeten geven en risico's durven nemen. En of van geel, die nogmaals fantastisch werk geleverd heeft, dat gaat doen betwijfel ik.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 april 2015 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nelom prima??? Nou sorry dat ik het zeg: Dan heb je er geen verstand van ...
Ja, Nelom is prima. En wie ben jij om te beoordelen of een ander wel of geen verstand van voetbal heeft, terwijl dat je jezelf als maatstaaf neemt? Misschien... nee, wellicht dat jij er geen tabak van gegeten hebt. In dat geval weet je dus nog niet of een ander dan misschien toch verstand van voetbal heeft...????

Even een vraagje: ben jij dik?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2015 door Arie.Klooster --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 april 2015 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 07:04 schreef lijdensweg het volgende:
En het blijft maar duren deze soap ... Ik moet nog maar zien of er wel versterkingen komen!!!
De transferperiode moet nog beginnen man, waar heb je het over....
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2015 - 11:36   quote  deeplink  
Komkommers zijn vroeg dit jaar.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 10:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, Nelom is prima. En wie ben jij om te beoordelen of een ander wel of geen verstand van voetbal heeft, terwijl dat je jezelf als maatstaaf neemt? Misschien... nee, wellicht dat jij er geen tabak van gegeten hebt. In dat geval weet je dus nog niet of een ander dan misschien toch verstand van voetbal heeft...????

Even een vraagje: ben jij dik?
Nelom kan er niets van.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2015 - 11:58   quote  deeplink  
mqdefault.jpg
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 09 april 2015 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 11:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nelom kan er niets van.
Het kan beter, maar ik vind hem niet zo slecht als men hem afschildert... Integendeel, hij speelde afgelopen wedstrijd tegen AZ met name de eerste vijfentwintig minuten supersterk. Daarna was hij erg slordig en als hij dàt eruit weet te halen, denk ik dat hij zomaar oranje zou kunnen halen...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 09 april 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Nee lom
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 09 april 2015 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 10:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ja, Nelom is prima. En wie ben jij om te beoordelen of een ander wel of geen verstand van voetbal heeft, terwijl dat je jezelf als maatstaaf neemt? Misschien... nee, wellicht dat jij er geen tabak van gegeten hebt. In dat geval weet je dus nog niet of een ander dan misschien toch verstand van voetbal heeft...????

Even een vraagje: ben jij dik?
Haha Arie die laatste vraag.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2015 - 12:43 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het kan beter, maar ik vind hem niet zo slecht als men hem afschildert... Integendeel, hij speelde afgelopen wedstrijd tegen AZ met name de eerste vijfentwintig minuten supersterk. Daarna was hij erg slordig en als hij dàt eruit weet te halen, denk ik dat hij zomaar oranje zou kunnen halen...
T is allemaal wel aardig, maar niet goed genoeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1814241