BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 april 2015 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 05:21 schreef Drees het volgende:

[..]

Ook veel te aanvallend. Kalou nooit halen, staat jonge talenten in de weg. Volgens mij hebben we voldoende buitenspelers.
Kalou niet halen eens, te duur en dan wordt het wat te druk voorin.
Maar De opstelling is zeker niet te aanvallend, ik zie maar vier aanvallend ingestelde spelers, lijkt mij juist prima.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 11 april 2015 - 07:55   quote  deeplink  
Ik denk dat het voor een team niet verkeerd is als er een paar gasten in lopen die het niveau net aan halen door hun stinkende best te doen. Rasza, Gyan, Ferry de Haan, gaven in de wedstrijd altijd de volle 100% waren zeker niet de beste van hun generatie maar door de samenstelling van het team werkte het wel.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 11 april 2015 - 08:13   quote  deeplink  
Ik denk dat dit bijna voor de gehele laatste kampioensploeg gold.
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 07:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Kalou niet halen eens, te duur en dan wordt het wat te druk voorin.
Maar De opstelling is zeker niet te aanvallend, ik zie maar vier aanvallend ingestelde spelers, lijkt mij juist prima.
Ik ben het met je eens dat 4 aanvallend ingestelde spelers niet verkeerd is! Alleen het zijn 4 spitsen die dus "denken" dat ze niet mee hoeven te verdedigen. Zou je niet beter Toornstra op 10 kunnen zetten, is een middenvelder die dus ook bij balverlies verdedigd... Immers verkopen, Guidetti in de spits en verder de selectie aanvullen met jeugd. En hopen dat Clasie niet verkocht wordt.
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 08:53   quote  deeplink  
Dan komt het er dus als volgt uit te zien:

Vermeer, kasdorp, v beek, kongolo, woudenberg
El ahmadi, Toornstra, clasie
kuyt, Guidetti, Manu/Boetius
edjoe
 edjoe - zaterdag 11 april 2015 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 05:14 schreef Drees het volgende:

[..]

Drie verdedigers?? Kan niet, gaat nooit gebeuren...
Met Toornstra op de rechtshalf positie heb je iemand met veel loopvermogen die in balbezit mee naar voren kan ( 1-3-4-3) en bij balverlies vanwege zijn loopvermogen de rechtsback kan vervullen ( 1-4-3-3 ). Heeft meer ervaring en voetbal slimheid dan Karsdorp. Plus een goede vrije trap. Dus Kuyt, Clasie, Toornstra en El Ahmadi voor het "vuile werk", Ziyech voor de creativiteit, Guidetti voor de doelpunten en Boetius voor de snelheid.
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 09:07 schreef edjoe het volgende:

[..]

Met Toornstra op de rechtshalf positie heb je iemand met veel loopvermogen die in balbezit mee naar voren kan ( 1-3-4-3) en bij balverlies vanwege zijn loopvermogen de rechtsback kan vervullen ( 1-4-3-3 ). Heeft meer ervaring en voetbal slimheid dan Karsdorp. Plus een goede vrije trap. Dus Kuyt, Clasie, Toornstra en El Ahmadi voor het "vuile werk", Ziyech voor de creativiteit, Guidetti voor de doelpunten en Boetius voor de snelheid.
Ik vind je denkwijze leuk/goed. Volgens mij kan je Toornstra op veel posities neerzetten, maar is het geen rechtsback! As de tegenstander met 3 spitsen speelt wordt hij sowieso gedwongen om rechtsback te spelen. Dan gaat Toornstra mee naar voren en in de omschakeling bij balverlies kan hij nooit op tijd terug zijn, dan ga je dus eigenlijk man tegen man spelen over het hele veld.. Dit risico gaan ze nooit nemen. Daarom zei ik: "gaat nooit gebeuren" Het zou wel kunnen als de tegenstander met 2 spitsen speelt!
En Ziyech moet je sowieso niet meer willen hebben. Volgens mij heeft hij zijn kans gehad om bij ons te spelen en wilde hij niet.
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 05:21 schreef Drees het volgende:

[..]

Ook veel te aanvallend. Kalou nooit halen, staat jonge talenten in de weg. Volgens mij hebben we voldoende buitenspelers.
Onzin! De beste spelen! Talenten....vind ik echt gelul als je niet goed genoeg bent speel je gewoon niet klaar! Leeftijd moet geen issue zijnbij een grote club!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 april 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Wat zal die Zyech zuur zijn
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 09:53 schreef Milo het volgende:

[..]

Onzin! De beste spelen! Talenten....vind ik echt gelul als je niet goed genoeg bent speel je gewoon niet klaar! Leeftijd moet geen issue zijnbij een grote club!
Kapitaalsvernietiging heet dat! Dit is precies de manier hoe we ons een aantal jaren geleden flink in de schulden hebben gestoken..
Als Martin van Geel het op jou manier had gedaan hadden Martins Indi en de Vrij nu nog in het 2e van Feyenoord gespeeld. En hadden we een paar oudere (onverkoopbare) spelers moeten aantrekken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 april 2015 - 10:11   quote  deeplink  
Als van Geel maar niet denkt dat ie nu al klaar is.
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 10:08 schreef Drees het volgende:

[..]

Kapitaalsvernietiging heet dat! Dit is precies de manier hoe we ons een aantal jaren geleden flink in de schulden hebben gestoken..
Als Martin van Geel het op jou manier had gedaan hadden Martins Indi en de Vrij nu nog in het 2e van Feyenoord gespeeld. En hadden we een paar oudere (onverkoopbare) spelers moeten aantrekken.
Manu was niet goed genoeg en werd verhuurd anass idemdito.....als je met 11 talenten speelt en geen prijs pakt verdien je ook geen kloot guidetti kuyt kalou dat zijn maar 3 spelers he! De kans op champignons league neemt toe met hun hoe bedoel je kapitaal vernietiging? 3 fucking spelers v geel zegt toch moeten binnen het budget passen of niet dan?
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 11 april 2015 - 10:46   quote  deeplink  
Idd maar er gaat nog wel wat weg Clasie, en misschien Karim en van Beek je weet het niet
MMM
 MMM - zaterdag 11 april 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 07:28 schreef hotjumper het volgende:
Ziyech en Gudelj zijn van het niveau wat we twee seizoenen geleden nastreefde, die moet je niet eens willen halen. Doe daar maar eigen jeugd voor.
Kalou zou leuk zijn om het sentiment maar twee bejaarden in de spits is wat teveel, Achabar, Basacicoglu, Boetius kunnen die rol prima vervullen.
Ziyech of Immers, tsja..
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 10:46 schreef piet de paler het volgende:
Idd maar er gaat nog wel wat weg Clasie, en misschien Karim en van Beek je weet het niet
Klopt, maar welk talent brengt op dit moment miljoenen op ik denk alleen kongolo en v beek! De rest is gewoon weg niet goed genoeg. Wie kan mij garanderen dat manu anass boetius bilal vilhena weer boven komen drijven? Gebeurt dit niet dan krijgt v geel weer de zwarte piet toegespeeld. En waarom er geen aankopen zijn gedaan? Kuyt guidetti kazim zijn perfecte versterkingen
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 10:41 schreef Milo het volgende:

[..]

Manu was niet goed genoeg en werd verhuurd anass idemdito.....als je met 11 talenten speelt en geen prijs pakt verdien je ook geen kloot guidetti kuyt kalou dat zijn maar 3 spelers he! De kans op champignons league neemt toe met hun hoe bedoel je kapitaal vernietiging? 3 fucking spelers v geel zegt toch moeten binnen het budget passen of niet dan?
Manu was 19 jaar en werd verhuurd, Anass idem dito.. Dit is een goede zaak, omdat als je niet speelt je zeker niet beter wordt! Volgens mij hebben we al aardig wat routine in de ploeg met Kazim, El Ahmadi en Toornstra nu komen Kuyt en Guidetti er ook nog bij, dus het is een beetje onzin als je zegt dat we met 11 talenten spelen. Kalou moet ook een (flink) salaris hebben en omdat je hem niet snel meer kan verkopen betekent dit alleen maar afschrijven. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat Kalou de laatste jaren gepresteerd heeft. Weet alleen dat hij in het nieuws kwam omdat hij een stuk van de Berlijnse muur had gesloopt. Toen hij bij Feyenoord speelde was het een goede speler, maar denk dat hij nu zelfs niet speelt bij Herta? Dus wie zegt mij dat hij nog het niveau heeft van weleer en dat met hem in de basis de kans op champignons league toeneemt? Maar goed dat wij de beslissingen niet hoeven te nemen :)
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 11:26   quote  deeplink  
De routine die jij noemt was de afgelopen jaren ook niet voldoende! We pakken de afgelopen jaren helemaal niks! Je bent gewoon verplicht na al die jaren om een kwaliteit injectie te geven!
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 10:41 schreef Milo het volgende:

[..]

Manu was niet goed genoeg en werd verhuurd anass idemdito.....als je met 11 talenten speelt en geen prijs pakt verdien je ook geen kloot guidetti kuyt kalou dat zijn maar 3 spelers he! De kans op champignons league neemt toe met hun hoe bedoel je kapitaal vernietiging? 3 fucking spelers v geel zegt toch moeten binnen het budget passen of niet dan?
Nog 1 ding, onze discussie ging over Kalou! Ik heb nooit gezegd dat ik het een slechte zaak vind als Kuyt en Guidetti komen, dit ga jij er nu van maken. Ik vind het een beetje overbodig dat we Kalou er ook nog bij moeten halen, terwijl we al voldoende buitenspelers hebben.
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 10:41 schreef Milo het volgende:

[..]

Manu was niet goed genoeg en werd verhuurd anass idemdito.....als je met 11 talenten speelt en geen prijs pakt verdien je ook geen kloot guidetti kuyt kalou dat zijn maar 3 spelers he! De kans op champignons league neemt toe met hun hoe bedoel je kapitaal vernietiging? 3 fucking spelers v geel zegt toch moeten binnen het budget passen of niet dan?
Nog 1 ding, onze discussie ging over Kalou! Ik heb nooit gezegd dat ik het een slechte zaak vind als Kuyt en Guidetti komen, dit ga jij er nu van maken. Ik vind het een beetje overbodig dat we Kalou er ook nog bij moeten halen, terwijl we al voldoende buitenspelers hebben.
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 11:26 schreef Milo het volgende:
De routine die jij noemt was de afgelopen jaren ook niet voldoende! We pakken de afgelopen jaren helemaal niks! Je bent gewoon verplicht na al die jaren om een kwaliteit injectie te geven!
Aan welke spelers denk je dan? Dit seizoen zijn we heel slecht gestart, omdat er een aantal spelers nog niet bij waren en het zoeken was naar de juiste samenstelling.
ericje
 ericje - zaterdag 11 april 2015 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 08:53 schreef Drees het volgende:
Dan komt het er dus als volgt uit te zien:

Vermeer, kasdorp, v beek, kongolo, woudenberg
El ahmadi, Toornstra, clasie
kuyt, Guidetti, Manu/Boetius
Kampioenselftal!
V town madness
 V town madness - zaterdag 11 april 2015 - 12:04   quote  deeplink  
Ik zou proberen wat spelers van die duitsers te krijgen, ver onder de marktwaarde wel te verstaan. Corona, ziyech, guitierez bijvoorbeeld
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 11 april 2015 - 12:12   quote  deeplink  
We zullen nu eindelijk eens kampioen MOETEN worden, dat is toch voor iedereen zo klaar als een klontje. Daarvoor hebben we ervaren spelers met inzicht en talent nodig. We zitten hu in een situatie dat het zonder al te grote financiele inspanningen kan. Om kampioen te worden zal er dwingend gespeeld moeten worden, aanvallend, op de helft van de tegenstander en in de Nederlandse competitie zullen bijna alle clubs zich dan aan ons aanpassen. Omdat te bereiken zie ik de volgende opstelling als ideaal:

Vermeer

van Beek Botteghin Kongolo

Clasie Toornstra El Ahmadi

Kazim Kuyt Guidetti Kalou

Uiteraard zul je, vooral Europees, zo niet altijd kunnen spelen. Dan haal je er één van de aanvallers uit en zet je, al naar gelang de situatie dat vraagt, Woudenberg, Karsdorp of Lopez Cabral er in.. Maar met deze spelers kun je elk systeem spelen: 4-2-4, 5-2-3, 4-4-2. dus 3-3-4 en 5-3-2.

Verder al die jeugdtalenten opnemen in de selectie en laat ze maar bewijzen beter te zijn dan de "oudjes". Overigens, Kalou is pas 29 en dus nog helemaal niet zo oud als sommigen hier ons willen doen geloven.
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 12:26   quote  deeplink  
Helemaal mee eens
van geil
 van geil - zaterdag 11 april 2015 - 12:29   quote  deeplink  
Kalou welkom
Nibke
 Nibke - zaterdag 11 april 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Botteghin daar centraal achterin gaat hem niet worden, is naar mijn mening te traag als hij daar alleen staat, een beetje slimme ploeg maakt daar meteen gebruik van en je staat zo met 2-0 achter. Loop je weer achter de feiten aan.
kakkie21
 kakkie21 - zaterdag 11 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
kalou heeft niet meer de explosiviteit van een linksbuiten als je t mij vraagt. 8 jaar terug toen hij bij fey speelde was hij snel en behendig, nu niet meer.. daarnaast speel je al met toornstra die geen echt rechtsbuiten is. ik ben van mening dat je als je kalou haalt dat je 4-4-2 moet gaan spelen en dat geldt denk ik ook als je guidetti haalt.
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 12:12 schreef daan limbos het volgende:
We zullen nu eindelijk eens kampioen MOETEN worden, dat is toch voor iedereen zo klaar als een klontje. Daarvoor hebben we ervaren spelers met inzicht en talent nodig. We zitten hu in een situatie dat het zonder al te grote financiele inspanningen kan. Om kampioen te worden zal er dwingend gespeeld moeten worden, aanvallend, op de helft van de tegenstander en in de Nederlandse competitie zullen bijna alle clubs zich dan aan ons aanpassen. Omdat te bereiken zie ik de volgende opstelling als ideaal:

Vermeer

van Beek Botteghin Kongolo

Clasie Toornstra El Ahmadi

Kazim Kuyt Guidetti Kalou

Uiteraard zul je, vooral Europees, zo niet altijd kunnen spelen. Dan haal je er één van de aanvallers uit en zet je, al naar gelang de situatie dat vraagt, Woudenberg, Karsdorp of Lopez Cabral er in.. Maar met deze spelers kun je elk systeem spelen: 4-2-4, 5-2-3, 4-4-2. dus 3-3-4 en 5-3-2.

Verder al die jeugdtalenten opnemen in de selectie en laat ze maar bewijzen beter te zijn dan de "oudjes". Overigens, Kalou is pas 29 en dus nog helemaal niet zo oud als sommigen hier ons willen doen geloven.
Het gaat nooit gebeuren dat we met 3 verdedigers gaan spelen! Kan gewoon niet, nee zelfs niet in de Nederlandse competitie. Het wordt sowieso 4-3-3... Ik denk dat Kalou ook komend seizoen zeker niet bij ons komt spelen. Mocht ik er naast zitten dan beloof ik bij deze dat ik nooit meer iets op dit forum zal schrijven!
van geil
 van geil - zaterdag 11 april 2015 - 12:41   quote  deeplink  
scheelt weer 11 posts
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 12:47   quote  deeplink  
haha.. 12
ar
 ar - zaterdag 11 april 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 09:59 schreef piet de paler het volgende:
Wat zal die Zyech zuur zijn
In tegenstelling tot Jeroen..
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 12:37 schreef Drees het volgende:

[..]

Het gaat nooit gebeuren dat we met 3 verdedigers gaan spelen! Kan gewoon niet, nee zelfs niet in de Nederlandse competitie. Het wordt sowieso 4-3-3... Ik denk dat Kalou ook komend seizoen zeker niet bij ons komt spelen. Mocht ik er naast zitten dan beloof ik bij deze dat ik nooit meer iets op dit forum zal schrijven!
Hoezo? Het forum is toch nuttig om te discussiëren te filosoferen over de mooiste club van ned? We kunnen opdeze manier prima voetballen. Kazim kuyt zijn harde werkers toornstra en clasie ook. Ze kunnen heel nuttig zijn in de omschakeling waarbij we terug formeren naar 4-4-2 waar guidetti en kalou op de loer liggen ;)
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 13:04 schreef Milo het volgende:

[..]

Hoezo? Het forum is toch nuttig om te discussiëren te filosoferen over de mooiste club van ned? We kunnen opdeze manier prima voetballen. Kazim kuyt zijn harde werkers toornstra en clasie ook. Ze kunnen heel nuttig zijn in de omschakeling waarbij we terug formeren naar 4-4-2 waar guidetti en kalou op de loer liggen ;)
Je hebt gelijk. Het forum is inderdaad een mooi medium om te filosoferen en discussiëren over de mooiste club van Nederland. Probeerde mijn woorden wat kracht bij te zetten door een statement te maken. Excuses daarvoor...
Ik ben niet echt overtuigd of Kalou nog wel zo goed is als vroeger. Dit komt ook, omdat ik hem de laatste jaren heel weinig heb zien spelen. Verder denk ik dat je met 3 verdedigers in de problemen komt. Natuurlijk wil ik ook mooi voetbal zien en op de helft van de tegenstander spelen, maar het moet wel realistisch zijn.
ar
 ar - zaterdag 11 april 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 08:53 schreef Drees het volgende:
Dan komt het er dus als volgt uit te zien:

Vermeer, kasdorp, v beek, kongolo, woudenberg
El ahmadi, Toornstra, clasie
kuyt, Guidetti, Manu/Boetius
Helemaal goed.
van geil
 van geil - zaterdag 11 april 2015 - 14:21   quote  deeplink  
voor n derde plek wel
Drees
 Drees - zaterdag 11 april 2015 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:21 schreef van geil het volgende:
voor n derde plek wel
Welke spelers zie jij dan graag komen?
ar
 ar - zaterdag 11 april 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:21 schreef van geil het volgende:
voor n derde plek wel
Nee joh.
Goede balans ook qua leeftijd.
meer goals,sterk middenveld/verdediging.
En een aantal aanjagers/karakterspelers want die heb je nodig om ook lastige potjes over de streep te trekken.
van geil
 van geil - zaterdag 11 april 2015 - 14:39   quote  deeplink  
ik tel max 55 goals.
van geil
 van geil - zaterdag 11 april 2015 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:26 schreef Drees het volgende:

[..]

Welke spelers zie jij dan graag komen?
lees maar eens terug
ar
 ar - zaterdag 11 april 2015 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:26 schreef Drees het volgende:

[..]

Welke spelers zie jij dan graag komen?
Ik denk niet dat Geile dat wilt weten...
van geil
 van geil - zaterdag 11 april 2015 - 14:47   quote  deeplink  
opruimen_320xn.jpg
ar
 ar - zaterdag 11 april 2015 - 14:58   quote  deeplink  
haha.
V town madness
 V town madness - zaterdag 11 april 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Guidetti weer bankje bij Celtic
Milo
 Milo - zaterdag 11 april 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 13:23 schreef Drees het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Het forum is inderdaad een mooi medium om te filosoferen en discussiëren over de mooiste club van Nederland. Probeerde mijn woorden wat kracht bij te zetten door een statement te maken. Excuses daarvoor...
Ik ben niet echt overtuigd of Kalou nog wel zo goed is als vroeger. Dit komt ook, omdat ik hem de laatste jaren heel weinig heb zien spelen. Verder denk ik dat je met 3 verdedigers in de problemen komt. Natuurlijk wil ik ook mooi voetbal zien en op de helft van de tegenstander spelen, maar het moet wel realistisch zijn.
Mee eens hoor maar barca en bayern doet het ook we zijn minimaal zo goed volgend seizoen ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 april 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 12:12 schreef daan limbos het volgende:
We zullen nu eindelijk eens kampioen MOETEN worden, dat is toch voor iedereen zo klaar als een klontje. Daarvoor hebben we ervaren spelers met inzicht en talent nodig. We zitten hu in een situatie dat het zonder al te grote financiele inspanningen kan. Om kampioen te worden zal er dwingend gespeeld moeten worden, aanvallend, op de helft van de tegenstander en in de Nederlandse competitie zullen bijna alle clubs zich dan aan ons aanpassen. Omdat te bereiken zie ik de volgende opstelling als ideaal:

Vermeer

van Beek Botteghin Kongolo

Clasie Toornstra El Ahmadi

Kazim Kuyt Guidetti Kalou

Uiteraard zul je, vooral Europees, zo niet altijd kunnen spelen. Dan haal je er één van de aanvallers uit en zet je, al naar gelang de situatie dat vraagt, Woudenberg, Karsdorp of Lopez Cabral er in.. Maar met deze spelers kun je elk systeem spelen: 4-2-4, 5-2-3, 4-4-2. dus 3-3-4 en 5-3-2.

Verder al die jeugdtalenten opnemen in de selectie en laat ze maar bewijzen beter te zijn dan de "oudjes". Overigens, Kalou is pas 29 en dus nog helemaal niet zo oud als sommigen hier ons willen doen geloven.
Wat moet Feyenoord nu met die Botteghin ???
Barabas
 Barabas - zaterdag 11 april 2015 - 15:47   quote  deeplink  
Goede vraag....
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 11 april 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Als Guidetti gehaald kan worden dan zou ik zoals het er NU voor staat met de volgende 11 beginnen:

Kenneth Vermeer

Rick Karsdorp - Sven van Beek - Terence Kongolo - Lucas Woudenberg

Jordy Clasie - Joey Sleegers - Karim El Ahmadi - Jean Paul Boëtius

Dirk Kuyt - John Guidetti

Of eventueel Rick Karsdorp op offeren voor eventueel een extra aanvaller ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 april 2015 door lijdensweg --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 11 april 2015 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 april 2015 - 14:39 schreef van geil het volgende:
ik tel max 55 goals.
Qua goals is een middenveld met Clasie èn El Ahmadi niet ideaal, maar het is ook niet iets om je bij voorbaat al bij neer te leggen dat het niets wordt. Kijk naar PSV. Depay maakt er 19, De Jong 17, Narsingh 4. Onze voorhoede van volgend jaar moet minstens die aantallen in totaal kunnen halen. Wijnaldum maakt er 12. Dat kan Toornstra vanaf het middenveld ook. Guardado maakte er 1. Net als Clasie. Alleen Maher maakte er 7 tegenover 2 van El Ahmadi. Maar goed, zoals gezegd maakt Narsingh er maar 4, dus daar valt nog winst te behalen. Verder heeft alleen Locadia er 5, Bruma er 3 en Jozefzoon 2. De rest 1 of 0. Een voorhoede met Boëtius, Guidetti en Kuyt (om maar een mogelijkheid te noemen) moet gezamenlijk in een heel seizoen 50 goals kunnen maken. PSV staat momenteel op 80 goals. Feyenoord moet dat aantal ook kunnen halen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 11 april 2015 - 16:01   quote  deeplink  
En staan we zij aan zij op de Coolsingel T..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 11 april 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Lijkt me goed plan!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1792480