BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 12 april 2015 - 22:33   quote  deeplink  
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 13 april 2015 - 02:16   quote  deeplink  
Vond die Dijks geen goede indruk maken bij Heerenveen vorig jaar. Nelom zijn contract is verlengd, dus zou hem dan maar houden als backup (er van uitgaande dat er geen zak geld langs komt) en Woudenberg de kans geven.
Milo
 Milo - maandag 13 april 2015 - 18:25   quote  deeplink  
Ziyech is niet meer welkom! En we gaan toch geen concurrent helpen die in Nood zit? Eigen schuld dikke bult!
piet de paler
 piet de paler - maandag 13 april 2015 - 18:28   quote  deeplink  
En zo is het monster...man zou wel even laten zien hoe het moest en hebben ze ons geholpen nee dus lekker rancuneus lekker puhhhh
Barabas
 Barabas - maandag 13 april 2015 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 20:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou Mitchell Dijks ook een prima optie vinden naast Woudenberg. En Nelom laten vertrekken ...
Is een goed plan maar niet realistisch. Wie wil er nou een gemankeerde linksback met een contract voor 3 jaar kopen? Gaat niet gebeuren. Aangezien we Woudenberg al hebben...

Die hele discussie zet geen zoden aan de Dijks.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 13 april 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 19:22 schreef Barabas het volgende:

[..]

...

Die hele discussie zet geen zoden aan de Dijks.
ISeeWhatYouDidThereBlackWithTextSS.png
Barabas
 Barabas - maandag 13 april 2015 - 19:41   quote  deeplink  
Goeie oowghû man!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 april 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 april 2015 - 18:25 schreef Milo het volgende:
Ziyech is niet meer welkom! En we gaan toch geen concurrent helpen die in Nood zit? Eigen schuld dikke bult!
Praat voor jezelf. Van mij mag hij komen. Ik ben het helemaal eens met Kraay ( het was toch Kraay die dat zei?). Je hebt een hardwerkend middenveld met loopvermogen. Wat is er nou meer welkom dan een technisch begaafde speler. Twente wil maar al te graag van hem af, dus dat zal de prijs misschien wat drukken. Die sentimenten ook altijd... Dat je dat naar ajakkesieden hebt snap ik, heb ik ook, maar je kunt naar iedereen toe de deur wel dichtgooien, maar het is toch zijn goed recht voor Twente te kiezen ipv ons. Dat wil echt niet zeggen dat hij tegen ons is? Hij kiest juist waarvan hij denkt dat het beste voor hem is... Wedden dat hij er spijt van heeft? Hij wil maar al te graag vertrekken daaro... dus halen!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 april 2015 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 18:08 schreef FR-Henk het volgende:
Larsson van Heerenveen.
Niet echt hard nodig, of toch betaalbaar?
Is een topper in de dop! Ik zou hem er gerust bij willen zien hoor, maar hij zal wel naar pisvee gaan....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 april 2015 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 april 2015 - 18:13 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind die Botteghin matig.
Goed genoeg voor de bank! Plus dat je een warrior binnenhaalt... Is soms wel nodig om binnen de lijnen te halen... zie je het al voor je Botteghin en Van Beek? Woest duo!!
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 14 april 2015 - 09:55   quote  deeplink  
Helemaal met Arie eens. En die Lardon mag van mij ook direct komen.
Drees
 Drees - dinsdag 14 april 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 09:55 schreef daan limbos het volgende:
Helemaal met Arie eens. En die Lardon mag van mij ook direct komen.
Het wordt druk in de selectie... Ik lees hier allemaal berichten, van die halen en die halen. Maar wat doen we met de plannen om eerst eigen jeugd spelers een kans te geven?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 april 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 09:55 schreef daan limbos het volgende:
Helemaal met Arie eens. En die Lardon mag van mij ook direct komen.
Pardon? Lardon? Zegt mij niets... Waar speelt hij?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 14 april 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Guidetti hoeft van mij niet te komen hoor. Ik vindt dat we inderdaad moeten oppassen dat we onze eigen jeugd nu niet meer de kans gaan geven. Het is een zeer gezonde situatie als je jaarlijks één, twee of zelfs meerdere talenten kunt inpassen. Ze moeten natuurlijk wel toegevoegde waarde hebben/krijgen. Dit is natuurlijk goedkoper dan spelers kopen. Dat het werkt hebben we de laatste jaren wel gemerkt!! Niet weggooien... Toch denk ik dat je mèt Guidetti, Kuyt en Kazim, drie spelers hebt voor twee plekken, dan wel drie plekken.. zeer gezond, maar het staat onze eigen kweek wel in de weg....
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 april 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Vooral al die geweldige spitsen die we jaarlijks afleveren...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 april 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Wat we hebben duurt nog jaren.
Drees
 Drees - dinsdag 14 april 2015 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:20 schreef Barabas het volgende:
Vooral al die geweldige spitsen die we jaarlijks afleveren...
Ik ben het met je eens dat we weinig spitsen uit eigen opleiding hebben. Daarom is nu Kuyt aangetrokken en willen ze ook Guidetti halen. Alleen er wordt hier ook gesproken over verdedigers, middenvelders en buitenspelers. Als we maar weer gaan kopen en torenhoge salarissen gaan betalen zitten we snel weer in categorie 1 en kunnen we weer opnieuw beginnen.
moa
 moa - dinsdag 14 april 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 10:06 schreef Drees het volgende:

[..]

Het wordt druk in de selectie... Ik lees hier allemaal berichten, van die halen en die halen. Maar wat doen we met de plannen om eerst eigen jeugd spelers een kans te geven?
De besten zullen spelen, kunnen we voor een bepaalde positie iemand voor een zacht prijsje krijgen die duidelijk beter is dan wat we in de jeugd hebben rondlopen dan moet je die gewoon halen.

Geen middelmaat kopen.
moa
 moa - dinsdag 14 april 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 11:35 schreef Drees het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat we weinig spitsen uit eigen opleiding hebben. Daarom is nu Kuyt aangetrokken en willen ze ook Guidetti halen. Alleen er wordt hier ook gesproken over verdedigers, middenvelders en buitenspelers. Als we maar weer gaan kopen en torenhoge salarissen gaan betalen zitten we snel weer in categorie 1 en kunnen we weer opnieuw beginnen.
Je hebt gewoon minimaal 6 eredivisie waardige spelers nodig voor in de voorhoede, met minder dan dat aantal doe je helemaal nergens om mee. Met Kuyt, Guidetti en Kazim heb je een volwassen voorhoede staan met daarachter een aantal talenten die veel speeltijd gegund kan worden, Manu, Bilal, Achabar en Boetius. Van de laatste 2 weten we nog niet eens zeker of ze wel blijven.

Met bovenstaande 7 spelers heb je wat mij betreft de voorste linie waardig ingevuld en kan je zowel nationaal als internationaal een goed elftal op de been brengen. Immers uiteraard verkopen en Toornstra op zijn natuurlijke positie (10) gebruiken.
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
Immers verkopen? Wie wil hem nou hebben?

Als er al een gek komt.... biedt hem dan meteen Nelom aan!
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 april 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 12:26 schreef moa het volgende:

[..]

De besten zullen spelen, kunnen we voor een bepaalde positie iemand voor een zacht prijsje krijgen die duidelijk beter is dan wat we in de jeugd hebben rondlopen dan moet je die gewoon halen.

Geen middelmaat kopen.
Dat is volgens mij precies wat MvG al jaren doet.... op Nelom na.
moa
 moa - dinsdag 14 april 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 12:36 schreef Barabas het volgende:
Immers verkopen? Wie wil hem nou hebben?

Als er al een gek komt.... biedt hem dan meteen Nelom aan!
Mja ik vind Nelom niet zo'n drama maar dat is een andere discussie, er was afgelopen zomer interesse voor Immers, dus ik zou niet weten waarom we hem nu niet zouden kunnen verkopen. Als je er 3-4 miljoen voor krijgt van een Championship club ofzo moet je dat snel doen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 april 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Voor 2a3 ook.
Drees
 Drees - dinsdag 14 april 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 12:36 schreef Barabas het volgende:
Immers verkopen? Wie wil hem nou hebben?

Als er al een gek komt.... biedt hem dan meteen Nelom aan!
Ik denk dat je Immers makkelijk kan verkopen aan een Engelse, of Duitse club voor 2 a 3 mio. Denk eigenlijk ook wel dat dit gaat gebeuren, dan heb je dus Toornstra op 10 en ook Sleegers die op die positie kan spelen.
Drees
 Drees - dinsdag 14 april 2015 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 12:26 schreef moa het volgende:

[..]

De besten zullen spelen, kunnen we voor een bepaalde positie iemand voor een zacht prijsje krijgen die duidelijk beter is dan wat we in de jeugd hebben rondlopen dan moet je die gewoon halen.

Geen middelmaat kopen.
Het is wel moeilijk te bepalen of een speler middelmaat is, of een meerwaarde voor Feyenoord. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die het goed doen bij Heerenveen, Willem II enz. En als ze dan bij Feyenoord komen spelen lijken ze er niets meer van te kunnen.

Nu lees ik hier "Dijks halen". Zal dit geen middelmaat zijn? Bij 020 kwam hij er niet aan te pas en dan zal het hem bij Feyenoord wel lukken. Plus het feit dat we al 2 links backs hebben met langlopende contracten.
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 april 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Dat laatste is het enige juiste argument in de afweging om zo'n speler te halen, tenzij iemand ons van Nelom wil verlossen.
JanM
 JanM - dinsdag 14 april 2015 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 14:20 schreef Barabas het volgende:
Dat laatste is het enige juiste argument in de afweging om zo'n speler te halen, tenzij iemand ons van Nelom wil verlossen.
Die Nelom moet wel iets heel vervelends gedaan hebben ...
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 april 2015 - 14:47   quote  deeplink  
Zijn handtekening gezet....
Milo
 Milo - dinsdag 14 april 2015 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 09:46 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Praat voor jezelf. Van mij mag hij komen. Ik ben het helemaal eens met Kraay ( het was toch Kraay die dat zei?). Je hebt een hardwerkend middenveld met loopvermogen. Wat is er nou meer welkom dan een technisch begaafde speler. Twente wil maar al te graag van hem af, dus dat zal de prijs misschien wat drukken. Die sentimenten ook altijd... Dat je dat naar ajakkesieden hebt snap ik, heb ik ook, maar je kunt naar iedereen toe de deur wel dichtgooien, maar het is toch zijn goed recht voor Twente te kiezen ipv ons. Dat wil echt niet zeggen dat hij tegen ons is? Hij kiest juist waarvan hij denkt dat het beste voor hem is... Wedden dat hij er spijt van heeft? Hij wil maar al te graag vertrekken daaro... dus halen!!
doe ik ook! vorig jaar een grote bek en nu zeker verlossen van zijn ellende, nee dank je!
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 april 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Ze moeten alleen van die Noor en Luc af.

De rest past in de salarisschaal zoals ze die bij Twente voor ogen hebben voor komend seizoen.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 14 april 2015 - 16:10   quote  deeplink  
Ik denk dat we Guidetti helemaal niet nodig hebben verkoop Immers
en Te Vrede en haal Eric Bottegin en Mitchell Dijks voor de achterhoeder en dan is de selectie rond, vanaf de Zeer goeie jeugdopleiding komen toch zeer goeie spelers over
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 14 april 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 16:10 schreef de bluffer het volgende:
Ik denk dat we Guidetti helemaal niet nodig hebben verkoop Immers
en Te Vrede en haal Eric Bottegin en Mitchell Dijks voor de achterhoeder en dan is de selectie rond, vanaf de Zeer goeie jeugdopleiding komen toch zeer goeie spelers over
Zal Bottegin de rol van Boulahrouz of Mathijssen over willen nemen?
Iemand riep nog de naam van Andre Bahia als optie voor deze rol. Maar dan heb je weer een speler van buiten de EU.
Barabas
 Barabas - dinsdag 14 april 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 16:10 schreef de bluffer het volgende:
Ik denk dat we Guidetti helemaal niet nodig hebben verkoop Immers
en Te Vrede en haal Eric Bottegin en Mitchell Dijks voor de achterhoeder en dan is de selectie rond, vanaf de Zeer goeie jeugdopleiding komen toch zeer goeie spelers over
Ja, er komen alleen maar spitsen uit de jeugd...

.... en linksbacks hebben we genoeg.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 14 april 2015 - 16:34   quote  deeplink  
Hermann komt pas over 2a3 jaar.
Milo
 Milo - dinsdag 14 april 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 16:15 schreef MauricioAros het volgende:

[..]

Zal Bottegin de rol van Boulahrouz of Mathijssen over willen nemen?
Iemand riep nog de naam van Andre Bahia als optie voor deze rol. Maar dan heb je weer een speler van buiten de EU.
hoe oud is Bahia dan? zou wel geinig zijn....vergeet nooit meer dat getreuzel van hem bij die vrije trap ;)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 14 april 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 16:35 schreef Milo het volgende:

[..]

hoe oud is Bahia dan? zou wel geinig zijn....vergeet nooit meer dat getreuzel van hem bij die vrije trap ;)
Bahia? Dat zou echt belachelijk zijn!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 14 april 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 14:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Die Nelom moet wel iets heel vervelends gedaan hebben ...
Zijn contract verlengd , bijna het ergste wat Feyenoord is overkomen ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 14 april 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 13:59 schreef Drees het volgende:

[..]

Het is wel moeilijk te bepalen of een speler middelmaat is, of een meerwaarde voor Feyenoord. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die het goed doen bij Heerenveen, Willem II enz. En als ze dan bij Feyenoord komen spelen lijken ze er niets meer van te kunnen.

Nu lees ik hier "Dijks halen". Zal dit geen middelmaat zijn? Bij 020 kwam hij er niet aan te pas en dan zal het hem bij Feyenoord wel lukken. Plus het feit dat we al 2 links backs hebben met langlopende contracten.
Ik zou liever de competitie aanvangen met Woudenberg en Dijks dan met Woudenberg en Nelom ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 14 april 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Word weer een klote jaar volgend seizoen ,halen en brengen bij Feyenoord.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 14 april 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 12:36 schreef Barabas het volgende:
Immers verkopen? Wie wil hem nou hebben?

Als er al een gek komt.... biedt hem dan meteen Nelom aan!
Dat vraag ik me nu nou ook af! En inderdaad dan zou zo'n club Nelom er ook wel graag willen hebben ...
Milo
 Milo - dinsdag 14 april 2015 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 18:52 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bahia? Dat zou echt belachelijk zijn!
Tuurlijk alleen is het wel grappig ;)
Liefhebbers
 Liefhebbers - dinsdag 14 april 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Feyenoord moet zien af te rekenen met twee grote clubs als het een terugkeer van John Guidetti wil bewerkstelligen. Niet alleen Celtic, de club die de Zweed van Manchester City huurt, heeft interesse. Ook Internazionale en Olympique Marseille mengen zich in de strijd.

Dat meldt Sky Sports naar aanleiding van het nieuws dat Feyenoord de spits een contract heeft aangeboden. Na dit seizoen is Guidetti namelijk transfervrij. Het is allerminst zeker of de goalgetter terugkeert naar Feyenoord, dat het salaris dat hij nu verdient niet kan evenaren.

Inmiddels zouden ook Internazionale en Marseille dus op het vinkentouw zitten, terwijl Celtic-manager Ronny Deila al eens aangaf Guidetti graag definitief in te lijven. De Zweedse aanvaller geldt bij Feyenoord als publiekslieveling; hij scoorde in het seizoen 2011/2012 lieft twintig treffers in dienst van de Rotterdammers. Vooral zijn goals tegen Ajax staan nog bij iedere Feyenoord-fan in het geheugen gegrift. #Lastig
moa
 moa - woensdag 15 april 2015 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 13:59 schreef Drees het volgende:

[..]

Het is wel moeilijk te bepalen of een speler middelmaat is, of een meerwaarde voor Feyenoord. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die het goed doen bij Heerenveen, Willem II enz. En als ze dan bij Feyenoord komen spelen lijken ze er niets meer van te kunnen.

Nu lees ik hier "Dijks halen". Zal dit geen middelmaat zijn? Bij 020 kwam hij er niet aan te pas en dan zal het hem bij Feyenoord wel lukken. Plus het feit dat we al 2 links backs hebben met langlopende contracten.
De spelers die wij gehaald hebben de laatste 10 jaar zijn dan ook vrijwel altijd transfervrije spelers geweest, of spelers die een lage prijs en dus een hoger risico hebben.

Als je je richt op spelers die een absolute meerwaarde zijn voor dit feyenoord dan kom je automatisch in een andere prijs categorie terecht. Op dit moment denk ik dan aan bijv. Gudelj, op dit moment lijken we niemand nodig te hebben op die positie maar verkoop je bijv. Clasie dan maakt zo'n speler je wel sterker.
moa
 moa - woensdag 15 april 2015 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 13:59 schreef Drees het volgende:

[..]

Het is wel moeilijk te bepalen of een speler middelmaat is, of een meerwaarde voor Feyenoord. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die het goed doen bij Heerenveen, Willem II enz. En als ze dan bij Feyenoord komen spelen lijken ze er niets meer van te kunnen.

Nu lees ik hier "Dijks halen". Zal dit geen middelmaat zijn? Bij 020 kwam hij er niet aan te pas en dan zal het hem bij Feyenoord wel lukken. Plus het feit dat we al 2 links backs hebben met langlopende contracten.
Ben het trouwens met je eens dat het moeilijk blijft om altijd de juiste spelers te halen, Dijks hebben we niet nodig denk ik.
moa
 moa - woensdag 15 april 2015 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 18:55 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik zou liever de competitie aanvangen met Woudenberg en Dijks dan met Woudenberg en Nelom ...
Vind Nelom beter dan Dijks.
Drees
 Drees - woensdag 15 april 2015 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 april 2015 - 23:02 schreef Liefhebbers het volgende:
Feyenoord moet zien af te rekenen met twee grote clubs als het een terugkeer van John Guidetti wil bewerkstelligen. Niet alleen Celtic, de club die de Zweed van Manchester City huurt, heeft interesse. Ook Internazionale en Olympique Marseille mengen zich in de strijd.

Dat meldt Sky Sports naar aanleiding van het nieuws dat Feyenoord de spits een contract heeft aangeboden. Na dit seizoen is Guidetti namelijk transfervrij. Het is allerminst zeker of de goalgetter terugkeert naar Feyenoord, dat het salaris dat hij nu verdient niet kan evenaren.

Inmiddels zouden ook Internazionale en Marseille dus op het vinkentouw zitten, terwijl Celtic-manager Ronny Deila al eens aangaf Guidetti graag definitief in te lijven. De Zweedse aanvaller geldt bij Feyenoord als publiekslieveling; hij scoorde in het seizoen 2011/2012 lieft twintig treffers in dienst van de Rotterdammers. Vooral zijn goals tegen Ajax staan nog bij iedere Feyenoord-fan in het geheugen gegrift. #Lastig
Die Guidetti had toch zo'n Feyenoord hart.. Hij wilde zo graag voor Feyenoord spelen! Maar omdat zijn salaris niet goed genoeg is kiest hij straks toch voor een andere club waar hij meer kan verdienen. Begin er een beetje aan te twijfelen of al dat geschreeuw en populistische gedrag van Guidetti wel oprecht is, of dat het gewoon een ordinaire geldwolf is die alleen maar roept wat wij (de mensen) willen horen.
Drees
 Drees - woensdag 15 april 2015 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 00:28 schreef moa het volgende:

[..]

De spelers die wij gehaald hebben de laatste 10 jaar zijn dan ook vrijwel altijd transfervrije spelers geweest, of spelers die een lage prijs en dus een hoger risico hebben.

Als je je richt op spelers die een absolute meerwaarde zijn voor dit feyenoord dan kom je automatisch in een andere prijs categorie terecht. Op dit moment denk ik dan aan bijv. Gudelj, op dit moment lijken we niemand nodig te hebben op die positie maar verkoop je bijv. Clasie dan maakt zo'n speler je wel sterker.
Klopt helemaal wat je zegt! Daarom zeg ik niet alleen maar spelers halen.. Eerst goed kijken of het wel echt een meerwaarde is, en kijken of we geen jeugd spelers in kunnen passen.
Clasie is nog niet weg en ben bang dat Gudelj, voordat Clasie weg is al bij 020 heeft getekend.
Als Guidetti niet komt, dan komt Kalou misschien wel in beeld :)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 15 april 2015 - 06:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 00:31 schreef moa het volgende:

[..]

Vind Nelom beter dan Dijks.
Dan ben je waarschijnlijk de enige ;-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 15 april 2015 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 02:00 schreef Drees het volgende:

[..]

Die Guidetti had toch zo'n Feyenoord hart.. Hij wilde zo graag voor Feyenoord spelen! Maar omdat zijn salaris niet goed genoeg is kiest hij straks toch voor een andere club waar hij meer kan verdienen. Begin er een beetje aan te twijfelen of al dat geschreeuw en populistische gedrag van Guidetti wel oprecht is, of dat het gewoon een ordinaire geldwolf is die alleen maar roept wat wij (de mensen) willen horen.
We gaan het zien.
Maar Feyenoord mag ook best wat bieden.
moa
 moa - woensdag 15 april 2015 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 april 2015 - 06:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk de enige ;-)
Kleine kans.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiële Transfergeruchtentopic.









0.1832609